+1quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:05 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik wil thuis gewoon thuis zijn eigenlijk
Haha, ik ben vast ongeschiktquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, daar zijn er idd wel veel van denk ik. Ik heb dezelfde studie gedaan als Kwak (denk ik) en een heleboel van mijn studiegenoten zijn richting het onderwijs gegaan. Maar toen ik een paar jaar terug even werkloos was kon ik zelfs zonder lesbevoegdheid ergens aan de gang, dus dat is nu mijn beeld![]()
Werk mee naar huis nemen lijkt me idd funest. Ik heb op mijn telefoon ook die badge uitgezet zodat ik niet zie hoeveel mail ik heb en probeer eigenlijk mijn mail ook wel te negeren. Maar ik heb geen kinderen die wachten op een nagekeken toets oid...
Kwak, solliciteer anders op mijn zwangerschapsverlofOok 4 dagen, haske culturele sector en veel ruimte om je eigen taken en tijd in te delen
Wat zijn W en V cuties trouwens! Heb ze volgens mij nog nooit echt gezien, maar ontzettend leuke kereltjes!
Mwah, juist daar heb ik veel tijd en concentratie voor nodig... beetje simpele taaltoets ben ik alsnog wel anderhalf tot 2,5 uur mee bezig (afhankelijk van de klasgrootte). Tentamen kost al snel 4-5 uur als t meezit, kan ook 6 uur zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:03 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Een toets nakijken thuis lijkt me nog wel te doen. Maar echt voorbereiden of bellen enzo vind ik al weer veel vervelender..
quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:09 schreef kwakz0r het volgende:
maar gelukkig geef ik geen geschiedenisdat is altijd zoooo veeeeeeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:33 schreef Kursor het volgende:
Wat een fijn nieuws Razz
Doet me goed om jullie twijfels/overdenkingen/strubbelingen te lezen, voelt een beetje minder alleen. maar vervelend dat vele moeders er mee worstelen. Bij mij is het eigenlijk vooral naar de oudste toe een schuldgevoel. En hoe lief/leuk/vrolijk de jongste ook is, ik vind het ontzettend vermoeiend dat ze altijd wakker is 's avonds en kort voordat ik zelf naar bed ga gaat slapen. ze begint nu te rommelen met overdag slapen, dus hopelijk dat het binnenkort 1x overdag slapen wordt en dat ze dan in een geslaagder ritme komt.
Hoe lief en leuk je kind ook is, je mag (moet!) ook wel eens tijd voor jezelf hebben. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen dat je het vermoeiend vindt dat de jongste nog zo lang wakker is. Ik zou daar ook niet echt blij van worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: sorry, haalde oudste en jongste door elkaar geloof ik...
Keukentje-boks! We hebben er hier ook nog een kastje uit dezelfde serie naast staan met gootsteen en kraan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:26 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben dit keukentje:
[ afbeelding ]
Lekker simpel en neemt niet al te veel ruimte in. Bij de gastouder speelt kuiken heel veel met het IKEA keukentje. De onze vindt hij nog niet zo leuk, maar dat komt denk ik doordat er nog niet zoveel spulletjes bij zitten (die komen op 5-12).
Werkbank heb ik ook aan zitten denken Hilmo, maar ik vond er te veel kleine onderdeeltjes bij zitten.
Verder een![]()
![]()
en
voor wie het nodig heeft, ik heb niet erg bijgelezen en ben er ook niet erg bij met m'n gedachten. Excuus, komt wel weer
.
quote:Op woensdag 11 november 2015 09:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
voor Kursor, Burdie en Amsel.
Oh jongens, ik ben zo aan het terugdenken... Vorig jaar met Sint-Maarten kwamen alle buurkindjes vragen of de baby er nog niet was en de volgende ochtend waren we ineens papa en mama!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net in het kleertjestopic gaan posten over de ultieme foute truiquote:Op woensdag 11 november 2015 19:25 schreef AwayTL het volgende:
En voor kerst gaan we elk jaar een geniale kersttrui kopen.
* rebel-angel zet op primark lijstjequote:Op woensdag 11 november 2015 19:25 schreef AwayTL het volgende:
En voor kerst gaan we elk jaar een geniale kersttrui kopen.
Nog geen dreumesmama maar ik heb wel een hele leuke bijna dreumes en wonen in 0347 en op woensdag vrij.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:55 schreef exode het volgende:
Zitten hier eigenlijk dreumes mama's uit de omgeving 030/0346? Die ook nog eens op woensdag vrij zijn.Voor een mini-meet
![]()
Leuk! Ben je mijn eerste meetquote:Op woensdag 11 november 2015 21:41 schreef exode het volgende:
Ey leuk Soenk! Ik dm je binnenkort
Geen kinderen aan de deur gehad hier en we hadden ook niets in huis gehad....oeps. Voor mij is en blijft 11 november de Ellufde van de ellufde!
Wel een dreumes met een klein, blauw eitje op voorhoofd. Viel in de speeltuin van een loopfiets en tikte in zijn val de poot van zo'n draaidingspeelding aan. Zo zielig, zo'n intense niet meer ademhalen huil. Thuis meteen gekoeld en vsm opgesmeerd, we zagen het slinken gelukkig.
Wij hebben de 21e sinterklaasfeest bij de speeltuin, ik vind het helemaal leuk, en heb gister een slinger gekocht met sint en piet, die ze zelf kan kleuren... gaan we vandaag of morgen dus even doenquote:Op donderdag 12 november 2015 10:02 schreef Radyhyn het volgende:
DAD Gefeliciteerd met je grote stoere I
GM sterkte met het verlies van je katKan er echt zo inhakken hé..
Away hopelijk ben je snel aan de beurt met je galblaas. Begin dit jaar is die van mij er ook uitgehaald.. dus mocht je iets willen weten dan staat pm open
Geen Sint Maarten hiero.. hier had mijn vriendenclubje het gisteravond ook over de ellufde van de ellufde, dus start van het carnavalsseizoen en direct kwamen de carnavalskrakers weer uit de speakers.. arme ik
Ik heb zo'n zin in SintKersterNieuw!
Als het zondag niet regent gaan we naar de intocht van de Sint hier in de haven
<-- Sint
<--- Piet
<--- Ik
(niet dat V weet wie Sinterklaas en Zwarte piet zijn.. maar toch)
<--- V
quote:Op donderdag 12 november 2015 10:02 schreef Radyhyn het volgende:
<-- Sint
<--- Piet
<--- Ik
(niet dat V weet wie Sinterklaas en Zwarte piet zijn.. maar toch)
<--- V
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
[ Bericht 22% gewijzigd door kwakz0r op 12-11-2015 16:00:51 ]Kwak
quote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
OK jongens, hier komt 'ie, nu kan ik het hier ook zeggen:
Ik ben zwanger
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
Ik ben zwanger
* just me komt voor één keer in het topicquote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
Ik ben zwanger
Dat wisten we toch al, Ongeduldigquote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
Ik ben zwanger
Merel was toch ongeduldig?quote:Op donderdag 12 november 2015 19:52 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al, Ongeduldig
Ik keek net even naar de postgeschiedenis van Ongeduldig en het voorlaatste topic eindigde op de geboortedag van I. Waarin ik langskom om te vertellen dat de bevalling is begonnen.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
Ik ben zwanger
Yupquote:Op donderdag 12 november 2015 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Merel was toch ongeduldig?
Oooohquote:Op donderdag 12 november 2015 20:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yupen raad eens wie Merel nu is
.
Merelquote:Op donderdag 12 november 2015 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Merel was toch ongeduldig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Hebben wij hetzelfde kind?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:25 schreef Franny_G het volgende:
Krijgertje, gefeliciteerd!
I is de laatste dagen lekker bezig. Als ze haar zin niet krijgt, gaat ze met iets gooien of ze probeert je te slaan. En als we haar streng toespreken, dan gaat dat gezichtje eerst naar beneden en dan kijkt ze omhoog met twee van die donkere boze oogjes..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2015 16:29:04 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het kan dus wel zo te zien!![]()
en idd razz wat ik er van heb gelezen is het heel normaal tijdens de zwangerschap zulke dingen, want je schildklier werkt harder dan normaal!
[ Bericht 8% gewijzigd door kwakz0r op 15-11-2015 08:19:11 ]Kwak
oeh, hoe valt ie? zeeman valt voor mijn gevoel vaak klein...quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Pakje is er ook voor jongens, met streepjes: https://www.zeemanshop.co(...)aby-jongens-regenpak
Superpraktisch voor in de tuin en speeltuin enzo. Winterskipak is nog veel te warm nu.
Ah kak Kwak, wat suf!! Sterkte met nakijken!
quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:21 schreef Crumpette het volgende:
Noh jongens die kids van jullie, in hun tentjes en met kruimelzuigersen de keuken lijkt een succes Sicilia!
Medisch gedoe:Ik lees dit net, weet niet of er verder al antwoorden zijn gekomen. Heb drie jaar geleden een te snel werkende schildklier gehad. Hartkloppingen en zwarte vlekken kreeg ik ervan. En inderdaad heel fijn gewichtsverlies. Dat was dan wel weer fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heb medicatie moeten gebruiken, eerst om de schildklier helemaal stil te leggen en daarna weer wat op te starten. Een soort 'reset' dus. Binnen 9 maanden was ik er vanaf gelukkig.
En daarna dus gewoon zwanger geworden.
Mijn deadline was twee weken, maar nu door de omstandigheden slechts een weekend. Ben met collega al sinds half elf bezig...quote:Op zondag 15 november 2015 13:42 schreef Franny_G het volgende:
Dat is inderdaad een lastige fase, als ze nog maar net lopen. Ik had het geluk dat I die fase in de zomer had, dan is het allemaal wat makkelijker. Ik zou denk ik ook gaan voor van die laarsjes.
Heel leuke foto's van A. in dat regenpakje, Razz.. Wel balen van het nakijkwerk. Gaat het verder goed met je? Beetje bijgekomen van alle spanning?
Kwak, jij ook lekker aan de bak, begrijp ik? Kon niet meer lezen wat er aan de hand is... Ik heb ook een berg maar gelukkig heeft de schoolleiding, in tegenstelling tot vorig jaar, een ruime deadline gesteld. Dat scheelt een hoop stress.
Sicilia, dat ziet eruit als een heel gezellig feestje!!
Wij waren gisteren bij een concert op een festival in DH. De mensen van de band waren op vrijdagavond in Parijs en op zaterdag naar DH gereden, die waren nog helemaal van slag. Maar het was mooi dat ze met hun muziek de spanning van zich af konden spelen en het konden delen met de zaal. Mooi saamhorigheidsgevoel, ik vond het vrij emotioneel/indrukwekkend.
Daar komt bij dat I gistermiddag van de trap af is gevallen thuis. Helemaal van boven naar beneden. Echt een moment van onoplettendheid van onze kant maar ook wel onnavolgbaar want I is altijd zo voorzichtig. Mijn vriend was echt vlak bij haar en hij zou samen met haar de trap af gaan, maar keek even niet naar haar. Ik was in de keuken en hoorde ineens een heel harde boem en toen nog een. Ze rolde van de trap. Oh man, wat schrik je dan zeg. Maar wonder boven wonder, ze is heel netjes gevallen/gerold; ze heeft alleen een wondje bij haar teen en een kras op haar neus. Verder niets. Dus zij is het inmiddels alweer vergeten geloof ik, maar ik blijf maar steeds dat geluid van die boem horen en het gevoel daarbij is ook nog niet weg..
Nou, we hebben uitstel tot.9.00 op dinsdag, maar aangezien ik maandag werk helpt dat niet echtquote:Op zondag 15 november 2015 16:47 schreef Franny_G het volgende:
OK, dus omdat er een fout in het systeem zit, en daardoor een heel examen over gemaakt moest worden, moet jij nu een hele dag nakijken en is de deadline voor jullie niet met een paar dagen verlengd?.
.
Wat voor taart hadden jullie? Ik ben nog in dubio voor woensdag!quote:Op zondag 15 november 2015 20:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn hemel, Franny, wat een schrik. Ik kan me voorstellen dat je met elke boem vreest voor een heel andere afloop..
Wij hadden vanmiddag I's feestje. Wat een drukte!. Hij is verschrikkelijk verwend en heeft gesmúld van zijn taartje.
.
Nog met grote dank van Lucas voor de blauwe bessenquote:Op zondag 15 november 2015 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een mini-pavlova voor hem gebakken, met daarop ongezoete slagroom en aardbeien/blauwe bessen/frambozen. Groot succes!
Frans gilt veel en vaak, maar alleen om aandacht op zich te vestigen. Het niet geven van de aandacht op een gil moment, zorgde er voor dat hij andere methodes aanboorde.quote:Op zondag 15 november 2015 20:21 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat hadden wij ook, DaD! Viel onwijs in de smaak ook![]()
Man dat is ook alweer lang geleden. Toen was het zomer, en morgen komt er sneeuw![]()
Mijn dreumes heeft het gillen ontdekt. Gewoon, zomaar gillen en kijken hoe hard ze kan. En ik kan slecht tegen kinderen die zomaar gillenHoe hebben jullie dat aangepakt? Sst zeggen, negeren, nee-zeggen? En hielp het??
Of hebben jullie van die stille wonderen?
Ja, wel... Ik was van plan om er eentje zonder suiker te maken, maar ja, dat zit er ook niet voor niets in. Dus maar gewoon het gebruikelijke recept gemaakt.quote:Op zondag 15 november 2015 20:31 schreef AwayTL het volgende:
In mijn pavlova gaat trouwens veul suiker.. In die van jullie vast niet he.
Hier gilt ze als ze die aandacht al heeft. Gewoon zomaar dus. En soms als ze iets niet magquote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Frans gilt veel en vaak, maar alleen om aandacht op zich te vestigen. Het niet geven van de aandacht op een gil moment, zorgde er voor dat hij andere methodes aanboorde.
Dan kán nog wel eens tegenvallenquote:Op zondag 15 november 2015 20:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Er gaat veel suiker in pavlova, maar je hebt dan ook veel volume. Dus in verhouding zal in een mini niet zo enorm veel zitten en dan eet ie het waarschijnlijk ook niet helemaal op
Nou, dat scheelde hier niet veel.quote:Op zondag 15 november 2015 20:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Er gaat veel suiker in pavlova, maar je hebt dan ook veel volume. Dus in verhouding zal in een mini niet zo enorm veel zitten en dan eet ie het waarschijnlijk ook niet helemaal op
I deed dat ook een tijdje. Ik heb haar toen steeds uitgelegd dat mijn oren daar pijn van gaan doen en dat het niet nodig is om zoveel lawaai te maken. Ze heeft nu ook op het kdv geleerd wat ssssht betekent, geloof ik. Maar hoe dan ook, het is een fase.quote:Op zondag 15 november 2015 20:57 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Hier gilt ze als ze die aandacht al heeft. Gewoon zomaar dus. En soms als ze iets niet mag
Ik hoop dat het een fase is. Op zich moet het kunnen hoor, haar stem ontdekken. Maar ik merk wel dat ik er iets mee moet. Als ik soms kinderen ongegeneerd hoor gillen... Dat wil ik dus echt niet.quote:Op zondag 15 november 2015 21:28 schreef Franny_G het volgende:
[..]
I deed dat ook een tijdje. Ik heb haar toen steeds uitgelegd dat mijn oren daar pijn van gaan doen en dat het niet nodig is om zoveel lawaai te maken. Ze heeft nu ook op het kdv geleerd wat ssssht betekent, geloof ik. Maar hoe dan ook, het is een fase..
DAD, wat tof allemaal. Echt een topweekend zo te lezen. Pavlova..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
Hoesten kan er echt bij horen. Was zelf als kind erg allergisch voor honden en ik was altijd aan het hoesten, ontwikkelde ook bronchitis op die manier. Zou het dus wel in de gaten houden.Is het er ook stoffig?quote:Op maandag 16 november 2015 09:10 schreef Dot. het volgende:
Nog wat kunnen slapen JM en kwak? Wat ontzettend irritant zo'n buurman zeg! Onverklaarbaar wakkere kindjes is al vervelend, maar als de oorzaak een trap naar beneden zit zou ik echt laaiend zijn![]()
We komen net terug van een weekendje bij m'n ouders en Stip is weer zo snipverkouden! Hoesten en een dikke loopneus. Het gebeurt eigenlijk bijna altijd als we daar zijn geweest en ik snap niet zo goed waarom. Z'n neefje en nichtje waren niet verkouden en het begon ook pas op de weg naar huis. Ze hebben wel een hond, maar hoesten hoort niet echt bij de symptomen van een allergie. Maar toch wel opvallend.
Het is bij ons thuis stoffiger volgens mijquote:Op maandag 16 november 2015 09:58 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Hoesten kan er echt bij horen. Was zelf als kind erg allergisch voor honden en ik was altijd aan het hoesten, ontwikkelde ook bronchitis op die manier. Zou het dus wel in de gaten houden.Is het er ook stoffig?
Dat hangt een beetje af van hoe erg de allergie is. Sommige mensen zullen binnen een kwartier last krijgen, maar anderen (zoals ik) pas na een tijdje en dan kan het dus heel goed zijn dat de reactie komt na het bezoek. Ik heb dat ook met hooikoorts. Als ik buiten loop, heb ik nog geen last, maar na een dag buiten zijn, word ik 's avonds als ik gewoon in huis zit helemaal gek van de kriebels.quote:Op maandag 16 november 2015 10:34 schreef Dot. het volgende:
Maar het begint altijd pas als we weg zijn, zou hij dan niet ter plekke al last moeten krijgen?
Jeetje exode, wat een gedoe! En foto's van de buit!
Ahh heerlijk JMquote:Op maandag 16 november 2015 12:20 schreef JufMariska het volgende:
He gets Exode, wat spannend allemaal![]()
Wij hebben net de eerste uurtjes doorgebracht in óns nieuwe huisHeerlijk! Lucas kruipt lekker rond (wilde er alleen nog niet slapen..), het is zo mooi! En fijn
![]()
En we hebben mijn ouders verteld van jeweetwel, tranen all around![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:53 schreef JufMariska het volgende:
Pfff DaD & Skittles, wat is het jullie toch enorm gegund dat de nachten beter worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
Nee, ik herkende jou eerstquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:27 schreef Crumpette het volgende:
Ah maar kwak als hij het ophoest komt het los! Dat is mooi, toch?maar ik kan me wel voorstellen dat je gaar bent inmiddels
![]()
Same voor DaD. Boo. Valt er nog iets te winnen met meer eten overdag misschien?
Ik ben zojuist gespot door Dotin het wild! Naja, W werd gespot
. Hoi!
![]()
We zitten in de trein en W heeft fruit gegeten en mij gevoerd en uit het raam gekeken en nu ligt hij even te tukkeniig tot de volgende omroep/deur open gaat
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Herkenbaar, je merkt nu echt dat ze dichter bij de twee dan bij de één zitten qua leeftijd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:21 schreef exode het volgende:
Away, yeaaaah 12 uur slaapje!!
B maakt enorme mentale stappen door hebben wij het idee. Zit echt in een leuke fase waarin hij steeds meer begrijpt en linkjes legt, heerlijk! Maar ook het uitproberen komt daardoor in een nieuwe fase....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Doe de krab Mauw! Saar beweegt zich ook zo voort, en snel ook.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mauwtje loopt overigens nog niét. Ze doet wel dit:
Oh en volgens mij komt er een kies aan. Ik kan m helemaal voelen, hij moet alleen nog even doorbreken.
Hahahahaquote:Op woensdag 18 november 2015 10:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben net grondig mishandeld door de fysiotherapeut. Bekken is niet instabiel, maar het SI-gewricht geeft wel problemen dus alles aan m'n rechterkant doet al een week zeer. Traplopen en A. tillen doen enorm veel pijn. Vandaag een nakijkdagje met A. op het KDV, en ik ga me inhouden - ik ga dus NIET stofzuigen / de was tillen / de vloer dweilen, ook al is het hier schmutzig.
Ohja A. had gisteravond een nieuwe feature: zelf je eten willen oplepelen. Alleen snapt ze maar niet waarom er geen eten op je lepel komt als je de steel van de lepel in je boerenkool duwt in plaats van de lepel-kant. BOOS dat ze was
. Die komt er wel.
Yoghurt is het enige dat ik nog voerquote:Op woensdag 18 november 2015 10:10 schreef Loj het volgende:
Hihi de lepel. Eigenlijk lukt t Js best goed, maar hij kijkt ook echt hoe z'n broer het doet.
Yoghurt eindigt meestal met twee lepels in de handen van Js en een lepel bij mama, anders vliegt hier de yoghurt ook door de kamer van boosheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, nog een reden dat het bijna niet kan... De ik denk dat we het hier van de laatste zes weken op 1 hand kunnen tellen DAD
Ah Kwak, je zielige dreumes
quote:Op woensdag 18 november 2015 10:41 schreef Loj het volgende:
Dank je SQ, ik mezelf soms ook..
Dit was gisteravond..
Oh hahaha loj, ja dat herken ik wel, die ravageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, nog een reden dat het bijna niet kan... De ik denk dat we het hier van de laatste zes weken op 1 hand kunnen tellen DAD
Ah Kwak, je zielige dreumesCouscous kun je perfect laten drogen en het de volgende ochtend opzuigen overigens
En jij hebt een gladde tafel, dat is echt fijn. Onze is van onbewerkt eikenhout.
disclaimer
Alles kan in dit topic, dus kijk maar uit Skittlesquote:Op woensdag 18 november 2015 10:40 schreef Skittles het volgende:
Misschien stonden er nog zaadsoldaten klaar van de keren dat je geen condoom hebt gebruikt, Loj![]()
Het kan het kan het kan!
+1quote:Op woensdag 18 november 2015 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je mag hier weken wel door maanden vervangen..
Des te groter de voldoening als je 'm hebt afgepoetstquote:Op woensdag 18 november 2015 10:46 schreef Loj het volgende:
Oja, dat is iets minder handig SQ
Dit is ikea en we hebben al in ons hoofd dat er over 10 jaar een nieuwe komtdus daar hadden we over nagedacht, alleen is hij wit
+ 2quote:Op woensdag 18 november 2015 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je mag hier weken wel door maanden vervangen..
nou ja, die keer dat je het wel deed was uiterst effectief welquote:Op woensdag 18 november 2015 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
En een dikke vette pandaseksboks. Zeker nu weer zwanger.
A kan inderdaad ook wel gillen dat ze getild wil worden, maar dan probeer ik haar - zolang dat nog kan met dikke buik - in het midden te tillen en niet op een heup. De trap kan ze zelf opklimmen. Alleen haar in de autostoel zetten is een vreselijke rotdraai die altijd heel veel pijn doet. Maar goed, daar kom je ook niet onderuit als je even in je eentje met haar weg wil. Het is schipperen, maar ik heb lief wel duidelijk gemaakt dat hij wat meer zal moeten doen in huis de komende tijd, wil ik gewoon nog normaal kunnen functioneren de komende 17 weken.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:58 schreef Dot. het volgende:
Onze tafel is wit met paarse strepen, want de stift is wel uitwasbaar, maar alleen uit kledingGelukkig is het een beverfd Kringloopje die we van mijn zus hebben overgenomen, dus met een nieuw likje verf zie je er niks meer van
![]()
Beterschap kwakDoek vindt ie niks meer?
Pff Razz, dat is wel balen zeg! Ik merk dat ik ook soms echt te veel til en bij traplopen krijg ik ineens pijnscheuten, maar ik vond wat de fysio te melden had na mn bevalling zo onzinnig dat ik eigenlijk niet meer ben gegaanMaar vindt A dat goed? Ik heb echt regelmatig zo'n piepend ventje aan mn been dat perse opgetild wil worden...
Bhehehe. Nee, het was MIJN super-ei, dat weet ik heel zekerquote:Op woensdag 18 november 2015 10:59 schreef kwakz0r het volgende:
Ik dacht aan deze...
[ afbeelding ]
Melba is ook gespaard met pandapunten, en ik heb deze maand wel toch zeker 1 keer seks gehad dus ik ben op mn hoede, met de ervaringen hier...![]()
Je ei zoog het zaadcelletje op als een spons!quote:Op woensdag 18 november 2015 11:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
A kan inderdaad ook wel gillen dat ze getild wil worden, maar dan probeer ik haar - zolang dat nog kan met dikke buik - in het midden te tillen en niet op een heup. De trap kan ze zelf opklimmen. Alleen haar in de autostoel zetten is een vreselijke rotdraai die altijd heel veel pijn doet. Maar goed, daar kom je ook niet onderuit als je even in je eentje met haar weg wil. Het is schipperen, maar ik heb lief wel duidelijk gemaakt dat hij wat meer zal moeten doen in huis de komende tijd, wil ik gewoon nog normaal kunnen functioneren de komende 17 weken.
[..]
Bhehehe. Nee, het was MIJN super-ei, dat weet ik heel zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |