abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157521709
Ik negeer de dreumesgilpartijen nog even. :D.

Wij hebben echt een superleuke dag gehad! Vanochtend heeft I zijn cadeautjes uitgepakt (het keukentje is echt een dikke hit!), daarna gingen we met zijn drieën naar Muziek op Schoot, en vanmiddag naar de dierentuin. Daar waren we al eens geweest toen I drie maanden was, maar toen kreeg hij er natuurlijk niets van mee. Nu was het wijzen naar de nijlpaarden, lachen om de bavianen en 'vis' roepen naar de haaien. O+. Zo verliefd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157522057
Dat klinkt fijn DaD! :) tof.

Wij zijn nog een beetje aan het nadenken over de verjaardag. Valt op een vrijdag, dus vriend gaat gewoon werken natuurlijk. Zaterdag vieren, denk je dan? Ja! Maar zaterdag is ook het kerst-feest van vriend zijn werk savonds, dus het zou nogal helpen als ik niet kapotstuk ben. We denken verder :7
pi_157525373
Dankjulliewel! Ik heb een dreumes :'( O+ Wij zijn lekker wezen zwemmen, waarna ze 2 uur geslapen heeft :') En we hebben pannenkoeken gegeten, want dat zijn haar lievelings :Y) verder ben ik hartstikke ongesteld en dus hebben vriend en ik de hele dag op elkaar zitten vitten :@ :{ PMS, I haz it :( Toch een beetje een domper op zo'n dag . Morgen vieren we het met familie, dus we hebben vandaag ook geen taart gegeten :+

DaD, klinkt als een leuke dag! :) Dat muziek op schoot klinkt echt zo tof! :D
pi_157539176
Krijgertje veel plezier vandaag *O*

Hier ook feest vandaag! Beetje vroeg, maar krijgen donderdag de sleutel van het nieuwe huis en we willen ieder weekend zoveel mogelijk klussen dus dan maar een weekendje eerder K. zijn verjaardag!
Het keukentje, de ballonnen en de slingers werden goed ontvangen vanmorgen:

Hmm krijg de foto's niet recht, maar you get the point :P
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  zaterdag 14 november 2015 @ 09:52:29 #130
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_157539306
*O* w/ voor alle jarige dreumesjes *O* w/

*O* voor alle zwangere *O*

Hier 2 bagger nachten en dagen gehad met de dreumes vreselijk tandjes verdriet :'(
En nog een peuter die in je bed om zich heen ligt te trappen helpt ook niet mee.

Maar vandaag komt die (insert sint smiley want die staat niet op mobiel :?)
W
Z
E
pi_157539474
Veel plezier vandaag Sicillia

[ Bericht 90% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 14-11-2015 15:31:34 ]
S. 2014
J. 2016
pi_157543757
Leuk en veel plezier, Sicilia.

We keken even naar de Sinterklaasintocht op televisie, maar het kon I niet boeien (en ons ook niet), dus dat is weer uitgegaan.

Vanavond gaan vriend en ik naar een festival/concert. Voelt toch wat vreemd beladen nu, en ook zo kwetsbaar allemaal. Wat een afschuwelijk nieuws. :{ .

I was vanochtend heel blij met haar tipi. Lekker kneus wegduiken met een beer. *; .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157544716
Oh Franny, wat een mooie foto zo. Een heerlijk knus plekje! O+.

Ik heb nog wat foto's van onze dag gisteren. :).

Versierde stoel. De muts kroon vond 'ie niets. :+.

Druk aan het spelen met het keukentje...

...en blij met de wheelybug!

In de dierentuin.
pi_157544742
Awww Franny O+
En Sicilia, fijne dag!
Krijgerr, ik heb er overheen gelezen vrees ik, maar jullie vandaag feestje? Veel plezier in elk geval :D

Hier :W vanuit de verhuisdozenmayhem O+ Tot over m'n oren in werk-inpak-uk-schoonoudergezeik-misselijk-omgwtfbbq-repeat *O*

Maar kijk nou, mijn knappe manneke O+
https://instagram.com/p/-EPFoRnEgR/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157544754
DaD O+ :D Muts :{w herkenbaar!
pi_157544855
Huishoudelijke Lucas. _O_ .
pi_157544928
Mutsen zijn gewoon stom :(
I is O+

Sicilia *O* fijne dag!

L gossie kinderarbeid?
F krijgt van Sinterklaas een eigen stofzuigertje in de hoop dat mijn stofzuiger weer rust krijgt :D
pi_157544940
En dan nog vergeten I met haar mooie ogen en haar tipi te benoemen. Wat ziet het er knus uit O+
pi_157544997
Tot hij zelf het knopje kan bedienen gebeurt er nog weinig :D

Btw: té cute: Lucas krijgt nu vaste prik als ik 'm bij het kdv breng een dikke knuffel/pakkerd van z'n vriendinnetje *; Echt met haar handjes om z'n gezicht en gegiebel achteraf O+ _O-
pi_157547447
Noh jongens die kids van jullie, in hun tentjes en met kruimelzuigers O+ en de keuken lijkt een succes Sicilia!

Medisch gedoe:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157547561
Buh Crump, wat rot zeg! Ik wist dat ook niet, heb het nu vaak maar dat is zwangerschapsgerelateerd denk ik. Sterkte :*

Verder nog een veel te late verjaardags- *O* voor DAD met guitige I., en Krijger met S en ook alvast voor K. van Sicilia. Wat een heerlijke kinders O+ !

Verder lees ik mee maar kom ik aan posten weinig toe door stapels nakijkwerk -O- . Denk je minder te gaan werken :') .

Nog even een kleine A-de-tuinkabouter-spam:

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2015 16:29:04 ]
pi_157548248
Crump ja hiero, toen F 8 weken was geconstateerd.
Maar ik ben er ook bekend mee in het verleden én die van mij is nogsteeds van slag }:|
pi_157548416
Tuinkaboutermeisje O+
pi_157549800
Thanks ladies. Ik voel me niet eens echt slecht oid,
SPOILER
Maar het kan dus wel zo te zien! :Y) O+ en idd razz wat ik er van heb gelezen is het heel normaal tijdens de zwangerschap zulke dingen, want je schildklier werkt harder dan normaal!
pi_157551648
Wat een leuke foto met zijn kroon, DaD!

Tuinkabouter O+ Leuk pak ook!
pi_157553267
Ohh ik zie nu pas de tuinkabouter O+ snuitje!
pi_157553443
Pak is een regenpak van O+ Zeeman O+ , 8 euro!
pi_157553671
Ik vind de jongensdingen bij zeeman niet zo vaak leuk -O-... maar jouw O+ tuinkabouter is natuurlijk om op te eten!

Hoera, tentamen 1 van 2 is klaar! (Voor de kenners, 50 vragen literatuurgeschiedenis en Macbeth, bijna allemaal open vragen, ik heb er denk ik een uur of zes over gedaan :') maarrrrrrrr ze hadden zó goed geleerd, 7,3 gemiddeld, ben vet trots op ze!)

Morgen nakijkdate met een collega, gaan we 5 havo doen, dat moet nu in één weekend aangezien zie spoiler :')

SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door kwakz0r op 15-11-2015 08:19:11 ]
Kwak
pi_157553875
Pakje is er ook voor jongens, met streepjes: https://www.zeemanshop.co(...)aby-jongens-regenpak

Superpraktisch voor in de tuin en speeltuin enzo. Winterskipak is nog veel te warm nu.

Ah kak Kwak, wat suf!! Sterkte met nakijken :* !
pi_157553977
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Pakje is er ook voor jongens, met streepjes: https://www.zeemanshop.co(...)aby-jongens-regenpak

Superpraktisch voor in de tuin en speeltuin enzo. Winterskipak is nog veel te warm nu.

Ah kak Kwak, wat suf!! Sterkte met nakijken :* !
oeh, hoe valt ie? zeeman valt voor mijn gevoel vaak klein...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')