abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157449466
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn buikbabyjongen heeft met 99% zekerheid NIET het syndroom van Noonan.

Ik voel me 100 kilo lichter.
Wat een fijn nieuws Razz. Jemig ik hoop voor jullie dat de rollercoaster nu gewoon stopt en jullie nog een beetje kunnen genieten van het zwanger zijn. :*
pi_157449510
Ohhhh Razz O+ O+ O+ *O* *O* *O* wat een opluchting, wat supersuperfijn!! :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:38:13 #278
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_157449658
quote:

/ontlurk
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
O+ O+ O+ O+ O+ O+

Ow en voor deez wilde ik ook nog ontlurken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_157449712
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

*O* O+ ik laat spontaan een klein traantje lieve Razz!

edit: nu huil ik momenteel om alles van "leaving on a jetplane" tot een goed getimede mega-mindy aflevering, dus dat zegt weinig, maar ben heul heul opgelucht voor jullie!
Even testen? :7 dit schijnt een vruchtbaar topic! ;)

RAZZ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* whoohoo! Ik ben zo blij voor jullie!

Jongens ik wou geen discussie ontketenen over wel of niet werken en hoe veel dan he
:+ ieder zijn ding. Maar, zeker voor docenten en alle anderen die hun werk mee naar huis nemen lijkt het me gewoon pittig. Wanneer kom je dan in godesnaam toe aan elkaar of vrienden? Of een filmpje kijken of een hobby? Je werk op je werk kunnen laten lijkt me echt een heerlijke situatie voor die balans :). Niet dat het voor mij verder actueel is :').
pi_157449800
Dat is inderdaad wat ik het moeilijkste vind, dat er thuis ook nog van alles moet gedaan moet worden voor mijn werk. Tijdens dat ene dutje van drie kwartier zeker...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157449819
Crumpette, je hebt gelijk...geloof ik, denk ik. Mijn vrouw en ik werken ook thuis nog veel. Zij kijkt na, bereid voor etc, ik moet voor mijn werk altijd bereikbaar zijn en de massagepraktijk gaat wat betreft mail en telefoon 24/7 door. Ik voel me een enorme zeikerd want daar kiezen we zelf voor maar soms zeg ik wel eens tegen mijn broer: zullen we 1 week ruilen? Hij is automonteur en baalt als het weekend is en stopt elke dag om 16:00 en laat letterlijk alles uit zijn handen vallen. Maar wat let me, waarom ga ik niet aan auto's sleutelen? (bij wijze van spreke...niemand wil dat ik aan zijn/haar auto zit, believe me)

Ik merk wel dat met zo'n uk erbij mijn vriendenkring kleiner wordt, gewoonweg omdat mijn tijd het niet meer allemaal toelaat en niet iedereen veel moeite wil doen. En voor mij gaat familie (ook mijn moeder, zus etc) altijd voor.
Wat wel een voordeel is, ik heb geen tijd meer om tv te kijken en zit amper meer op Facebook etc. Alhoewel ik altijd wel tijd vind om hier bij te lezen. :D
pi_157449831
Razz, ook hier een *O*

Ik zou idd ook gaan voor je eigen geluk en gezondheid dan vastigheid. Ik zeg niet dat de banen voor het oprapen liggen, maar docenten zijn altijd wel nodig :+ Ik zou heel erg graag dichter bij huis willen werken, dus ik hou wel mn ogen open en geef daar idd een vast contract voor op, maar bijna 2 uur per dag in de trein doorbrengen vind ik niet zo leuk. Mn werk helaas wel :P
pi_157449832
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:38 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

/ontlurk
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
O+ O+ O+ O+ O+ O+

Ow en voor deez wilde ik ook nog ontlurken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah JIJ!
Ik zat laatst aan je te denken, hoe is het met jou en Vtje??

Razz O+ *O* O+ *O* O+ *O*
Meid wat krijg je het voor je kiezen maar deze heb je weer binnen :*
pi_157450013
quote:

Wat een fantastisch nieuws *O* *O* *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:48 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Jah JIJ!

Inderdaad Rady, dat vroeg ik me vorige week ook af. Waar zit je? :+
pi_157450181
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, ja, dat mag je best zeggen hoor. Het lijkt mij ook fucking zwaar, jouw werk, dus sowieso respect. Ik ben zo blij dat ik 95% van de dagen mijn werk gewoon lekker op kantoor kan laten als ik om 17:15 naar buiten loop. Zo vanzelfsprekend is dat duidelijk niet, dus ik tel mijn zegeningen!
Ja, dat je werk gewoon klaar is als je de deur uit loopt.
Was bij mijn vorige baan helemaal niet mogelijk. Moest standaard op mijn vrije dag veel regelen en telefoneren (wat dus niet te doen is met een peuter en n dreumes) en op de dagen dat ik op kantoor was was er voor alles standaard te weinig tijd gepland en werd eigenlijk verwacht dat je wel zou overwerken om t toch af te krijgen. Ben eerst 3 dagen gaan werken, maar t werd er niet beter van en heb uiteindelijk mijn baan opgezegd.
Beste beslissing ooit! (maar wel eng, want vaste baan opzeggen. Eerst solliciteren was misschien beter geweest, maar had ik toen echt geen energie voor). Toen ik opgezegd had vakantie gehad, weekje later eens gaan zoeken en een week daarna had ik een nieuwe baan. Tijdelijk (maar wordt waarsch. verlengd), maar superleuk! Het is leuk, uitdagend, op fietsafstand en klaar als ik naar buiten stap, hoera.
pi_157450204
Het regent en mijn kind speelt alleen buiten in de tuin :')
Hoelang zal het duren voor het AMk gebeld wordt door de buren :D
pi_157450205
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is inderdaad wat ik het moeilijkste vind, dat er thuis ook nog van alles moet gedaan moet worden voor mijn werk. Tijdens dat ene dutje van drie kwartier zeker...
Ja, dat is ook wat mij opbreekt. Het werk is teveel om het op school te laten. Ik voel me eeuwig tekortschieten en dat is funest voor me omdat ik toch al zo kritisch ben op mezelf. Avonden werken, uurtjes meepikken in het weekend om nog wat voor school te doen.... En als ik nog wat meer wil met mijn leven, behalve met mijn gezin zijn en werken voor school, (bijvoorbeeld wat meer aan mijn sociale leven doen, of tijd voor een hobby, of meer schrijven) dan moet ik eens nadenken over de verdeling van mijn tijd en wat ik nu echt belangrijk vind.

Razz, wat enorm goed nieuws!!!!! Pfffffffff. *O* . :'( . :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157450286
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:47 schreef Dot. het volgende:
maar docenten zijn altijd wel nodig :+
Dat is voor mijn vak in ieder geval niet zo. Ik weet heel zeker, ook nav een sollicitatieprocedure vorig jaar, dat mensen echt in de rij staan voor mijn baan.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157450332
Oh Crumpette, wat een geweldige foto's, en wat is hij alweer gegroeid. Wat een knapperd. O+ .
pi_157450370
Razz, wat een opluchting *O*
pi_157450812
fijn Razz!
pi_157450837
quote:

Wat een ontzettend fantastisch fabelachtig goed nieuws hoor ik hier!
Dit lezen op een chaotische dag doet mij hartstikke veel plezier :*

Tegelijkertijd maak ik me ook een klein beetje zorgen na dit verhaal:
een negatief gewicht voor Razz zelf, dat is toch niet normaal?

[ Bericht 0% gewijzigd door Xmazztwizzle op 10-11-2015 16:51:28 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:36:26 #293
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_157450849
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:48 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Jah JIJ!

Razz O+ *O* O+ *O* O+ *O*
Meid wat krijg je het voor je kiezen maar deze heb je weer binnen :*
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:56 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Wat een fantastisch nieuws *O* *O* *O*

[..]

Inderdaad Rady, dat vroeg ik me vorige week ook af. Waar zit je? :+
Ja hoooiii!!
Wat ontzettend leuklief dat jullie naar ons vragen O+
Ik lees/lurk nog wel mee hier hoor.. O-)
Kom er alleen niet toe om te posten (dan zou ik steeds spuit 11-en naar mijn gevoel :P)

Van de week dacht ik ook aan jou Blue.. toen V op het zwaaistoeltje was geklommen en de spullen van de vensterbank aan het trekken was.. dacht ik klimgeit.. net als F van Blue O+
En Fazz moest gister lollen om F's pompoen-soep-foto :D

Hier gaat het heel goed!
Meneertje is echt geen echte baby meer..(over 2,5 week jarig).
Langs de tafel lopen en als speedy gonzales door de kamer kruipen/sjeezen.
Verder is het ook nog steeds een blijhoofd die heel de dag overal om aan het lachen is.
SPOILER
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:39:30 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_157450895
Fijn dat het goed met jullie gaat Rady! Wat een cutie is V. toch O+
disclaimer
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:47:12 #295
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_157451057
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat het goed met jullie gaat Rady! Wat een cutie is V. toch O+
SQ O+
Jij trouwens nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! :Y

En volgens mij heb ik nog heeeeel veeel ukkies en hun mamma's niet gefeliciteerd met hun eerste verjaardagen!! Dus bij dezen.. *O* *O* *O* wat worden ze groot! O+

(zie je.. spuit-11-en) :P
pi_157451212
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:10 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Dat is voor mijn vak in ieder geval niet zo. Ik weet heel zeker, ook nav een sollicitatieprocedure vorig jaar, dat mensen echt in de rij staan voor mijn baan.
Ja, daar zijn er idd wel veel van denk ik. Ik heb dezelfde studie gedaan als Kwak (denk ik) en een heleboel van mijn studiegenoten zijn richting het onderwijs gegaan. Maar toen ik een paar jaar terug even werkloos was kon ik zelfs zonder lesbevoegdheid ergens aan de gang, dus dat is nu mijn beeld :+

Werk mee naar huis nemen lijkt me idd funest. Ik heb op mijn telefoon ook die badge uitgezet zodat ik niet zie hoeveel mail ik heb en probeer eigenlijk mijn mail ook wel te negeren. Maar ik heb geen kinderen die wachten op een nagekeken toets oid...

Kwak, solliciteer anders op mijn zwangerschapsverlof :P Ook 4 dagen, haske culturele sector en veel ruimte om je eigen taken en tijd in te delen :)

Wat zijn W en V cuties trouwens! Heb ze volgens mij nog nooit echt gezien, maar ontzettend leuke kereltjes!
pi_157451236
Razz: O+ :'( *O* Wat een super nieuws!!
pi_157451344
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:56 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik heb op mijn telefoon ook die badge uitgezet zodat ik niet zie hoeveel mail ik heb en probeer eigenlijk mijn mail ook wel te negeren. Maar ik heb geen kinderen die wachten op een nagekeken toets oid...

Een toets nakijken thuis lijkt me nog wel te doen. Maar echt voorbereiden of bellen enzo vind ik al weer veel vervelender..
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:03:39 #299
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_157451350
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:38 schreef Crumpette het volgende:
Lijkt me ook echt moeilijk, werkende mama's :{ eigenlijk zijn er gewoon te weinig dagen in de week om alles te doen wat je moet, laat staan wat je wilt.
Kwak, 3 dagen werken, moet wel kunnen toch?

kleine Wspam onder spoiler. uiteraard wou hij niet poseren :') veel te druk met spelen.
SPOILER
Wspam O+
Loopt hij al los Crump?
pi_157451385
oh en even trots doen, krijg net n smsje van manlief dat dreumes heel trots midden in de kamer staat, helemaal los! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')