Wat een fijn nieuws Razz. Jemig ik hoop voor jullie dat de rollercoaster nu gewoon stopt en jullie nog een beetje kunnen genieten van het zwanger zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn buikbabyjongen heeft met 99% zekerheid NIET het syndroom van Noonan.
Ik voel me 100 kilo lichter.
/ontlurkquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:26 schreef Razztwizzle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Even testen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]![]()
ik laat spontaan een klein traantje lieve Razz!
edit: nu huil ik momenteel om alles van "leaving on a jetplane" tot een goed getimede mega-mindy aflevering, dus dat zegt weinig, maar ben heul heul opgelucht voor jullie!
quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:38 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
/ontlurk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow en voor deez wilde ik ook nog ontlurken:Jah JIJ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat laatst aan je te denken, hoe is het met jou en Vtje??
Razz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meid wat krijg je het voor je kiezen maar deze heb je weer binnen![]()
Wat een fantastisch nieuwsquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Inderdaad Rady, dat vroeg ik me vorige week ook af. Waar zit je?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:48 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jah JIJ!
Ja, dat je werk gewoon klaar is als je de deur uit loopt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ja, dat mag je best zeggen hoor. Het lijkt mij ook fucking zwaar, jouw werk, dus sowieso respect. Ik ben zo blij dat ik 95% van de dagen mijn werk gewoon lekker op kantoor kan laten als ik om 17:15 naar buiten loop. Zo vanzelfsprekend is dat duidelijk niet, dus ik tel mijn zegeningen!
Ja, dat is ook wat mij opbreekt. Het werk is teveel om het op school te laten. Ik voel me eeuwig tekortschieten en dat is funest voor me omdat ik toch al zo kritisch ben op mezelf. Avonden werken, uurtjes meepikken in het weekend om nog wat voor school te doen.... En als ik nog wat meer wil met mijn leven, behalve met mijn gezin zijn en werken voor school, (bijvoorbeeld wat meer aan mijn sociale leven doen, of tijd voor een hobby, of meer schrijven) dan moet ik eens nadenken over de verdeling van mijn tijd en wat ik nu echt belangrijk vind.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is inderdaad wat ik het moeilijkste vind, dat er thuis ook nog van alles moet gedaan moet worden voor mijn werk. Tijdens dat ene dutje van drie kwartier zeker...
Dat is voor mijn vak in ieder geval niet zo. Ik weet heel zeker, ook nav een sollicitatieprocedure vorig jaar, dat mensen echt in de rij staan voor mijn baan.quote:
Wat een ontzettend fantastisch fabelachtig goed nieuws hoor ik hier!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:26 schreef Razztwizzle het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:48 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jah JIJ!
Razz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meid wat krijg je het voor je kiezen maar deze heb je weer binnen
Ja hoooiii!!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:56 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Wat een fantastisch nieuws![]()
![]()
[..]
Inderdaad Rady, dat vroeg ik me vorige week ook af. Waar zit je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
SQquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat het goed met jullie gaat Rady! Wat een cutie is V. toch
Ja, daar zijn er idd wel veel van denk ik. Ik heb dezelfde studie gedaan als Kwak (denk ik) en een heleboel van mijn studiegenoten zijn richting het onderwijs gegaan. Maar toen ik een paar jaar terug even werkloos was kon ik zelfs zonder lesbevoegdheid ergens aan de gang, dus dat is nu mijn beeldquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:10 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Dat is voor mijn vak in ieder geval niet zo. Ik weet heel zeker, ook nav een sollicitatieprocedure vorig jaar, dat mensen echt in de rij staan voor mijn baan.
Een toets nakijken thuis lijkt me nog wel te doen. Maar echt voorbereiden of bellen enzo vind ik al weer veel vervelender..quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb op mijn telefoon ook die badge uitgezet zodat ik niet zie hoeveel mail ik heb en probeer eigenlijk mijn mail ook wel te negeren. Maar ik heb geen kinderen die wachten op een nagekeken toets oid...
quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:38 schreef Crumpette het volgende:
Lijkt me ook echt moeilijk, werkende mama'seigenlijk zijn er gewoon te weinig dagen in de week om alles te doen wat je moet, laat staan wat je wilt.
Kwak, 3 dagen werken, moet wel kunnen toch?
kleine Wspam onder spoiler. uiteraard wou hij niet poserenveel te druk met spelen.
WspamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loopt hij al los Crump?Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |