SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door kwakz0r op 12-11-2015 16:00:51 ]Kwak
quote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
OK jongens, hier komt 'ie, nu kan ik het hier ook zeggen:
Ik ben zwanger
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
Ik ben zwanger
* just me komt voor één keer in het topicquote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
Ik ben zwanger
Dat wisten we toch al, Ongeduldigquote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
Ik ben zwanger
Merel was toch ongeduldig?quote:Op donderdag 12 november 2015 19:52 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al, Ongeduldig
Ik keek net even naar de postgeschiedenis van Ongeduldig en het voorlaatste topic eindigde op de geboortedag van I. Waarin ik langskom om te vertellen dat de bevalling is begonnen.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
Ik ben zwanger
Yupquote:Op donderdag 12 november 2015 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Merel was toch ongeduldig?
Oooohquote:Op donderdag 12 november 2015 20:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yupen raad eens wie Merel nu is
.
Merelquote:Op donderdag 12 november 2015 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Merel was toch ongeduldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |