Nog geen dreumesmama maar ik heb wel een hele leuke bijna dreumes en wonen in 0347 en op woensdag vrij.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:55 schreef exode het volgende:
Zitten hier eigenlijk dreumes mama's uit de omgeving 030/0346? Die ook nog eens op woensdag vrij zijn.Voor een mini-meet
![]()
Leuk! Ben je mijn eerste meetquote:Op woensdag 11 november 2015 21:41 schreef exode het volgende:
Ey leuk Soenk! Ik dm je binnenkort
Geen kinderen aan de deur gehad hier en we hadden ook niets in huis gehad....oeps. Voor mij is en blijft 11 november de Ellufde van de ellufde!
Wel een dreumes met een klein, blauw eitje op voorhoofd. Viel in de speeltuin van een loopfiets en tikte in zijn val de poot van zo'n draaidingspeelding aan. Zo zielig, zo'n intense niet meer ademhalen huil. Thuis meteen gekoeld en vsm opgesmeerd, we zagen het slinken gelukkig.
Wij hebben de 21e sinterklaasfeest bij de speeltuin, ik vind het helemaal leuk, en heb gister een slinger gekocht met sint en piet, die ze zelf kan kleuren... gaan we vandaag of morgen dus even doenquote:Op donderdag 12 november 2015 10:02 schreef Radyhyn het volgende:
DAD Gefeliciteerd met je grote stoere I
GM sterkte met het verlies van je katKan er echt zo inhakken hé..
Away hopelijk ben je snel aan de beurt met je galblaas. Begin dit jaar is die van mij er ook uitgehaald.. dus mocht je iets willen weten dan staat pm open
Geen Sint Maarten hiero.. hier had mijn vriendenclubje het gisteravond ook over de ellufde van de ellufde, dus start van het carnavalsseizoen en direct kwamen de carnavalskrakers weer uit de speakers.. arme ik
Ik heb zo'n zin in SintKersterNieuw!
Als het zondag niet regent gaan we naar de intocht van de Sint hier in de haven
<-- Sint
<--- Piet
<--- Ik
(niet dat V weet wie Sinterklaas en Zwarte piet zijn.. maar toch)
<--- V
quote:Op donderdag 12 november 2015 10:02 schreef Radyhyn het volgende:
<-- Sint
<--- Piet
<--- Ik
(niet dat V weet wie Sinterklaas en Zwarte piet zijn.. maar toch)
<--- V
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door kwakz0r op 12-11-2015 16:00:51 ]Kwak
quote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
OK jongens, hier komt 'ie, nu kan ik het hier ook zeggen:
Ik ben zwanger
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
Ik ben zwanger
* just me komt voor één keer in het topicquote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
Ik ben zwanger
Dat wisten we toch al, Ongeduldigquote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
Ik ben zwanger
Merel was toch ongeduldig?quote:Op donderdag 12 november 2015 19:52 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al, Ongeduldig
Ik keek net even naar de postgeschiedenis van Ongeduldig en het voorlaatste topic eindigde op de geboortedag van I. Waarin ik langskom om te vertellen dat de bevalling is begonnen.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef Amsel het volgende:
Ik ben zwanger
Yupquote:Op donderdag 12 november 2015 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Merel was toch ongeduldig?
Oooohquote:Op donderdag 12 november 2015 20:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yupen raad eens wie Merel nu is
.
Merelquote:Op donderdag 12 november 2015 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Merel was toch ongeduldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |