abonnement Unibet Coolblue
pi_157977726
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:56 schreef Nymphetic13 het volgende:

[..]

Alleen is Ocon nagenoeg gelijkwaardig aan Max, en is Leclerc the next coming one...
Mwah Ocon is vooral degelijk maar mist de rauwe snelheid en race skills van Max. Verder overigens wel een talent hoor.
pi_157977747
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is ook al veel eerder besloten. Al sinds de vorige meeting is bekend dat teams zelf hun compounds uit mogen kiezen.
Dat staat dus in geen enkele eerdere verklaring van de WMSC van dit jaar. Ik heb het na gezocht. Dus de verklaring van vandaag is de eerste waar dit gemeld staat en dus lees ik het zoals het er staat en dat Pirelli dus 3 compounds meeneemt waar de teams uit kunnen kiezen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157977964
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:56 schreef Nymphetic13 het volgende:

[..]

Alleen is Ocon nagenoeg gelijkwaardig aan Max, en is Leclerc the next coming one...
Als ze nagenoeg gelijkwaardig zijn waarom gaat Max dan al volgend jaar beginnen aan zijn 2de jaar in de F1 terwijl Ocon nog minimaal 1 jaar moet wachten?
pi_157978480
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:31 schreef opreis het volgende:

[..]

Als ze nagenoeg gelijkwaardig zijn waarom gaat Max dan al volgend jaar beginnen aan zijn 2de jaar in de F1 terwijl Ocon nog minimaal 1 jaar moet wachten?
Omdat Ocon niet de contacten had van de heer Verstappen? Dat is het zelfde als zeggen dat Leclerc talentvoller is omdat die naar Ferrari gaat. Die gaat alleen maar het programma van Ferrari in en word ontwikkelingscoureur van Haas door de contacten van Dhr Todt, en is natuurlijk ook een groot talent daar niet van.
pi_157980981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:53 schreef Nymphetic13 het volgende:

[..]

Omdat Ocon niet de contacten had van de heer Verstappen? Dat is het zelfde als zeggen dat Leclerc talentvoller is omdat die naar Ferrari gaat. Die gaat alleen maar het programma van Ferrari in en word ontwikkelingscoureur van Haas door de contacten van Dhr Todt, en is natuurlijk ook een groot talent daar niet van.
Dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit wat Verstappen doet want zijn vader heeft connecties? Op alleen contacten redt je het niet anders vochten Lauda junior en Prost junior nu wel samen met neef Senna om de titel.


Connecties zijn belangrijk net als geld en talent. Ocon is een leuke rijder, maakt geen fouten, best snel, maar hij is absoluut geen supertalent hoor. Overigens zijn zijn contacten ook echt niet mis, behoorde lange tijd toe aan Lotus en nu alweer enige tijd aan Mercedes.

De racerij heeft een aantal prima talenten momenteel daar is Ocon er eentje van. Alleen supertalenten zoasl Vettel en Hamilton ook waren zie je niet zo heel veel. Voor mij is Verstappen er daar eentje van. Ocon niet. Vandoorne misschien weer wel, nog even afwachten.

[ Bericht 3% gewijzigd door JimmyManna op 03-12-2015 07:09:14 ]
  donderdag 3 december 2015 @ 08:11:59 #256
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157981368
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 06:18 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit wat Verstappen doet want zijn vader heeft connecties? Op alleen contacten redt je het niet anders vochten Lauda junior en Prost junior nu wel samen met neef Senna om de titel.

Connecties zijn belangrijk net als geld en talent. Ocon is een leuke rijder, maakt geen fouten, best snel, maar hij is absoluut geen supertalent hoor. Overigens zijn zijn contacten ook echt niet mis, behoorde lange tijd toe aan Lotus en nu alweer enige tijd aan Mercedes.

De racerij heeft een aantal prima talenten momenteel daar is Ocon er eentje van. Alleen supertalenten zoasl Vettel en Hamilton ook waren zie je niet zo heel veel. Voor mij is Verstappen er daar eentje van. Ocon niet. Vandoorne misschien weer wel, nog even afwachten.
Lauda junior en consorten hebben gewoon minder talent dan hun vaders.
Max heeft juist wel een stuk meer en heeft ook minder zwakke punten dan z'n pa.

Ocon is weldegelijk een talent. Wint overal waar die komt (titels) dan ben je geen pannenkoek als je in je eerste jaren zowel de Formule 3 EU series en de GP3 op je naam zet.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 3 december 2015 @ 08:43:32 #257
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_157981617
quote:
7s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:22 schreef Geralt het volgende:

[..]

En wie zou Nico's plaats in moeten nemen?

Op verstappen.nl zien ze Max al die kant op gaan, maar dat lijkt me geen goed idee eerlijk gezegd. Misschien ook wel en dat ze na 2 jaar Lewis aan de kant schuiven om de goeie teamspirit te bewaren nadat ie finaal om zn oren kreeg van Max, wie zal het zeggen :P

Maar serieus, wie moet daar instappen dan?
Bottas als tweede viool, dan kunnen Wehrlein (na dit jaar een jaartje in de Manor rond te hobbelen) en Ocon in 2017 in de Williams.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rossdale op 03-12-2015 08:49:38 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 3 december 2015 @ 09:12:21 #258
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157981896






N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157982249
Is dat de nieuwe GP2 auto voor volgend jaar?
pi_157982346
Volgens mij zijn er nu al best wat studies voor de F1 van de toekomst..( 2020? ) Als ze dan toch graag koepeltjes op een F1 willen knutselen.. dan maar zo ^O^

Ferrari (moet nog wel een dakje op dan):


RedBull Xwing ding > soort spinoff van dit ontwerp?
pi_157982668
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:11 schreef nils7 het volgende:

[..]

Lauda junior en consorten hebben gewoon minder talent dan hun vaders.
Max heeft juist wel een stuk meer en heeft ook minder zwakke punten dan z'n pa.

Ocon is weldegelijk een talent. Wint overal waar die komt (titels) dan ben je geen pannenkoek als je in je eerste jaren zowel de Formule 3 EU series en de GP3 op je naam zet.
Dat zei ik dus ook. Ocon is een talent. Maar we moeten niet doen alsof hij net zo goed is als Verstappen. Dat moet nog blijken als hij niet voor ART rijdt.
pi_157982691
quote:
3s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Bottas als tweede viool, dan kunnen Wehrlein (na dit jaar een jaartje in de Manor rond te hobbelen) en Ocon in 2017 in de Williams.
Ik denk niet dat Wehrlein voor Manor zal rijden. Althans, zo gaat het verhaal momenteel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 december 2015 @ 10:25:59 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157982755
Lelijk en de beste wagen die de beste ontwerper kon maken.

Gaat nooit gebeuren :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157984533
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is ook al veel eerder besloten. Al sinds de vorige meeting is bekend dat teams zelf hun compounds uit mogen kiezen.
Op initiatief van Force India volgens mij.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 december 2015 @ 12:35:00 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157984863
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:16 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Op initiatief van Force India volgens mij.
Zou het niet eens meer weten... Ik weet dat dat plan erdoorheen is, verder niet meer hoe en wanneer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157984988
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zou het niet eens meer weten... Ik weet dat dat plan erdoorheen is, verder niet meer hoe en wanneer.
En nu pas geratificeerd door de WMSC.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157987832
Pirelli legt het zelf nog even uit
quote:
Formula One’s official tyre supplier has explained how the new tyre rules for 2016 will work.

Pirelli will select three different compounds of tyre per weekend from five different types, which include the new purple-coloured ultra-soft alongside the existing four compound types used previously.

As before each driver will get 13 sets of tyres per weekend (each set is four tyres). They will be able to choose the compounds for ten of these sets from the three compounds available.

Of the remaining sets, two will be a fixed set chosen by Pirelli which will be the same for every driver, and may be of two different compounds. The final set will be of the softer compound and will be available for Q3.

Pirelli will choose the three compounds available for each weekend with the FIA and inform the teams, who will then make their choices for each race. If they fail to do so, the FIA will nominate their tyres. The choices will be kept secret until two weeks before each race.

Changes have also been made to when drivers must relinquish their tyres during the weekend. The first set must be returned 40 minutes into first practice, a second stint at the end of first practice, two further sets at the end of second practice and another two at the end of final practice. The sets nominated by Pirelli cannot be returned and must be kept for use in the race.

The top ten drivers in qualifying will still have to start on the tyres they used in Q2, having returned their tyres from Q3. However the remaining drivers will be able to use the set that was saved for Q3 during the race.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157987967


Red Bull TAG Heuer, of toch Red Bull Infiniti..?
pi_157988019
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:54 schreef Meike26 het volgende:

Ferrari (moet nog wel een dakje op dan):
[ afbeelding ]



:P
  donderdag 3 december 2015 @ 15:22:09 #270
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_157988183
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:13 schreef Ferry_76 het volgende:
[ afbeelding ]

Red Bull TAG Heuer, of toch Red Bull Infiniti..?
Red Bull Ilmor verwacht ik ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 december 2015 @ 15:26:01 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157988267
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:13 schreef Ferry_76 het volgende:
[ afbeelding ]

Red Bull TAG Heuer, of toch Red Bull Infiniti..?
Kijk eens in het andere F1 topic :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157988407
quote:
3s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Red Bull Ilmor verwacht ik ;)
Renault ging toch nu wél de Ilmor oplossing uitproberen, na het falen van de laatste update, en RBR zou toch zelf de elektrische systemen voor hun Renault ICE gaan inbouwen..?
Hopelijk komt er deze week wat meer duidelijkheid..
  donderdag 3 december 2015 @ 15:37:15 #273
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_157988565
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Renault ging toch nu wél de Ilmor oplossing uitproberen, na het falen van de laatste update, en RBR zou toch zelf de elektrische systemen voor hun Renault ICE gaan inbouwen..?
Hopelijk komt er deze week wat meer duidelijkheid..
Ja of Red Bull koopt het gesharede IP van de huidige Renaultmotor over van Renault en gaat hem separaat verder door Ilmor laten ontwikkelen.

Renault zal dan ongetwijfeld verder gaan op hun manier, want Red Bull zal Ilmor's nieuwe ontwikkelingen dan niet gaan delen met het fabrieksteam van Renault lijkt me :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_157989827
Nee dat hele Redbull Illmore gaat niet door, of is niet waar.

Het is Renault zelf, die nu het plan (een cilinderkop ontwerp) van Illien gaan uitvoeren en uittesten, voor zichzelf en Redbull racing. Dit plan is begin dit jaar al gemaakt door Illien, in opdracht van Redbull. Maar toen werd het niet door Renault gebruikt, omdat ze dachten het zelf beter te kunnen.

Het resultaat zagen we in Brazilie.
.
  donderdag 3 december 2015 @ 17:10:24 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157990386
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:30 schreef Fer het volgende:

Het is Renault zelf, die nu het plan (een cilinderkop ontwerp) van Illien gaan uitvoeren en uittesten, voor zichzelf en Redbull racing.
Dit is allemaal onzin.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157990533
quote:
3s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja of Red Bull koopt het gesharede IP van de huidige Renaultmotor over van Renault en gaat hem separaat verder door Ilmor laten ontwikkelen.

Renault zal dan ongetwijfeld verder gaan op hun manier, want Red Bull zal Ilmor's nieuwe ontwikkelingen dan niet gaan delen met het fabrieksteam van Renault lijkt me :D
Volgens mij mag dit niet, want dan krijg je verschillende versies van dezelfde motor. In de regels staat dat er per seizoen maar één gehomologeerde versie van een motor mag zijn (naast de motor van het jaar ervoor).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 3 december 2015 @ 17:21:26 #277
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157990587
Renault stapt eruit. Red Bull gaat rijden met TAG motoren, die ze over de winter ongelimiteerd mogen ontwikkelen omdat het een nieuwe motor is. Renault koop de restanten van Lotus zodra die falliet gaan (zal waarschijnlijk nog voor Melbourne zijn) en komt dan in 2017 terug met een nieuwe motor, ook ongelimiteerd ontwikkeld.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157990700
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
Renault stapt eruit. Red Bull gaat rijden met TAG motoren, die ze over de winter ongelimiteerd mogen ontwikkelen omdat het een nieuwe motor is. Renault koop de restanten van Lotus zodra die falliet gaan (zal waarschijnlijk nog voor Melbourne zijn) en komt dan in 2017 terug met een nieuwe motor, ook ongelimiteerd ontwikkeld.
Het is geen nieuwe motor het is een oude gehomologeerde in een nieuw jasje. Denk dat je dus gewoon 32 tokens krijgt zoals iedereen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 december 2015 @ 17:29:20 #279
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_157990709
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
Renault stapt eruit. Red Bull gaat rijden met TAG motoren, die ze over de winter ongelimiteerd mogen ontwikkelen omdat het een nieuwe motor is. Renault koop de restanten van Lotus zodra die falliet gaan (zal waarschijnlijk nog voor Melbourne zijn) en komt dan in 2017 terug met een nieuwe motor, ook ongelimiteerd ontwikkeld.
Ik dacht het dus niet
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 3 december 2015 @ 17:35:04 #280
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157990815
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:28 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Het is geen nieuwe motor het is een oude gehomologeerde in een nieuw jasje. Denk dat je dus gewoon 32 tokens krijgt zoals iedereen.
Nee hoor hij zal compleet anders zijn. Geen Renault meer = andere motor.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 3 december 2015 @ 17:35:56 #281
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157990831
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik dacht het dus niet
Wat jij denkt maakt niet uit, dat gaat wel gebeuren. Het is ten eerste het slimste dat ze kunnen doen en ten tweede wijst alles daar op.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157990874
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee hoor hij zal compleet anders zijn. Geen Renault meer = andere motor.
Zoals ik het begrijp is de basis gewoon de Renault, al is er niks officieel bekend nog. Dus niks vrij ontwikkelen.

Bovendien krijg je bij een compleet nieuwe motor ineens heel veel tokens munder gedurende het jaar. Dan krijg je het gemiddelde dat overblijft na de winter dat de rest nog over heeft zoals Honda dit haar.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 december 2015 @ 17:41:30 #283
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_157990957
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat jij denkt maakt niet uit, dat gaat wel gebeuren. Het is ten eerste het slimste dat ze kunnen doen en ten tweede wijst alles daar op.
Eh, nee

Renault neemt F1-team Lotus over
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 3 december 2015 @ 17:47:44 #284
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157991057
quote:
Onzin. Zoals gezegd, Renault heeft nog niets bevestigd. Eind van de week komen ze met een aankondiging, dat hebben ze in Abu Dhabi al gezegd.

Altijd leuk als mensen niet kijken naar wat er gezegd wordt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 3 december 2015 @ 17:47:59 #285
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157991061
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:38 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Zoals ik het begrijp is de basis gewoon de Renault,
Niet dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 december 2015 @ 17:49:33 #286
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_157991081
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onzin. Zoals gezegd, Renault heeft nog niets bevestigd. Eind van de week komen ze met een aankondiging, dat hebben ze in Abu Dhabi al gezegd.

Altijd leuk als mensen niet kijken naar wat er gezegd wordt.
Jij trekt Autosport als bron in twijfel? Het is zo ongeveer de meest betrouwbare bron die je kunt vinden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_157991105
Bovendien mag Renault helemaal niet met een volledig nieuwe motor komen.
  donderdag 3 december 2015 @ 17:52:15 #288
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157991126
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:50 schreef JimmyManna het volgende:
Bovendien mag Renault helemaal niet met een volledig nieuwe motor komen.
Wel als ze er een jaar uitstappen. Daaarom doen ze het.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 3 december 2015 @ 17:53:31 #289
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157991147
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Jij trekt Autosport als bron in twijfel? Het is zo ongeveer de meest betrouwbare bron die je kunt vinden
Ze zitten er constant naast met alles in dit gebeuren. Volgens hen zou Red Bull al gekocht zijn door VW en zou de Lotus koop al in oktober gebeuren. Ook zou Red Bull met Ferrari gaan rijden op een gegeven moment.

Ze publiceren alle geruchten als nieuws. Alleen maar omdat mensen dan gaan betalen om het hele artikel te lezen en er achter te komen dat er altijd staat "Autosport understands". Stemmingmakerij dus.

[ Bericht 8% gewijzigd door Fir3fly op 03-12-2015 18:00:14 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157991282
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wel als ze er een jaar uitstappen. Daaarom doen ze het.
O jij denkt dat ze er een jaar helemaal tussenuit gaan?
pi_157991311
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
Renault stapt eruit. Red Bull gaat rijden met TAG motoren, die ze over de winter ongelimiteerd mogen ontwikkelen omdat het een nieuwe motor is. Renault koop de restanten van Lotus zodra die falliet gaan (zal waarschijnlijk nog voor Melbourne zijn) en komt dan in 2017 terug met een nieuwe motor, ook ongelimiteerd ontwikkeld.
Lijkt me sterk. Geruchten zijn juist dat Renault met Bernie is overeengekomen om 9 jaar in de F1 te blijven als constructeur in ruil voor een deel van de historische gelden. Dat zou in Abu Dhabi besloten zijn. Als ze eruit stappen om in 2017 terug te komen kunnen ze fluiten naar die centen. Ik vraag me uberhaupt af of FIA en/of FOM dat toestaat. En ik zie Lotus niet volgend jaar met Mercedes motoren rijden als ze gekocht zijn door Renault. Wat komende week moet gebeuren anders is Lotus volgende week al "in administration" vanwege de hoorzitting van a.s. maandag.

Daarnaast zie ik TAG niet in een half jaar een nieuwe motor ontwikkelen. En op basis van de Renault motor mag niet, omdat ze de IP niet hebben (en dan ook maar 32 tokens mogen gebruiken).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 3 december 2015 @ 18:08:15 #292
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157991396
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:03 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En ik zie Lotus niet volgend jaar met Mercedes motoren rijden als ze gekocht zijn door Renault. Wat komende week moet gebeuren anders is Lotus volgende week al "in administration" vanwege de hoorzitting van a.s. maandag.
Precies wat ik zeg. Renault koopt de restanten maar staat niet op de grid.
quote:
Daarnaast zie ik TAG niet in een half jaar een nieuwe motor ontwikkelen. En op basis van de Renault motor mag niet, omdat ze de IP niet hebben (en dan ook maar 32 tokens mogen gebruiken).
Het zal op basis zijn van het werk dat al eerder gedaan is en door Renault genegeerd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 december 2015 @ 18:09:04 #293
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_157991409
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:53 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ze zitten er constant naast met alles in dit gebeuren. Volgens hen zou Red Bull al gekocht zijn door VW en zou de Lotus koop al in oktober gebeuren. Ook zou Red Bull met Ferrari gaan rijden op een gegeven moment.

Ze publiceren alle geruchten als nieuws. Alleen maar omdat mensen dan gaan betalen om het hele artikel te lezen en er achter te komen dat er altijd staat "Autosport understands". Stemmingmakerij dus.
Valt genoeg mee. Ze zijn weliswaar het eerste met het nieuws, maar als je een artikel in het op dit punt goed ingevoerde Franse RMC Sport leest dan kun je niet anders concluderen dat de lichten op groen staan

http://rmcsport.bfmtv.com(...)ur-en-f1-933359.html
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_157991423
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:03 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Geruchten zijn juist dat Renault met Bernie is overeengekomen om 9 jaar in de F1 te blijven als constructeur in ruil voor een deel van de historische gelden. Dat zou in Abu Dhabi besloten zijn. Als ze eruit stappen om in 2017 terug te komen kunnen ze fluiten naar die centen. Ik vraag me uberhaupt af of FIA en/of FOM dat toestaat. En ik zie Lotus niet volgend jaar met Mercedes motoren rijden als ze gekocht zijn door Renault. Wat komende week moet gebeuren anders is Lotus volgende week al "in administration" vanwege de hoorzitting van a.s. maandag.

Daarnaast zie ik TAG niet in een half jaar een nieuwe motor ontwikkelen. En op basis van de Renault motor mag niet, omdat ze de IP niet hebben (en dan ook maar 32 tokens mogen gebruiken).
Er komt ook helemaal geen nieuwe motor, dat kan alleen als je vanaf nul gaat beginnen en dat is onmogelijk nu nog. Bovendien had de FIA er gisteren dan iets over bekend gemaakt toen de regels werden toegelicht.

Zowel Red Bull met TAG als Lotus/Renault zal gewoon met een 'oude' motor beginnen en 32 tokens krijgen. Iets anders is vrijwel onhaalbaar nu nog. Of er moet inderdaad een jaar worden overgeslagen maar dat lijkt mij erg sterk, omdat zoals je zegt daar ook heel veel nadelen aanzitten, zeker ook financieel.
pi_157991434
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:08 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg. Renault koopt de restanten maar staat niet op de grid.

[..]

Het zal op basis zijn van het werk dat al eerder gedaan is en door Renault genegeerd.
Dan staan ze in 2017 ook niet op de grid want een team mag maar 3 wedstrijden tot 2020 missen. Dus als ze volgend jaar missen is het einde verhaal. En om als nieuw team toe te treden zal de FIA weer een aanvraag voor nieuwe teams moeten doen. Zie ik zo snel niet gebeuren.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 3 december 2015 @ 18:11:45 #296
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157991463
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:10 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dan staan ze in 2017 ook niet op de grid want een team mag maar 3 wedstrijden tot 2020 missen. Dus als ze volgend jaar missen is het einde verhaal. En om als nieuw team toe te treden zal de FIA weer een aanvraag voor nieuwe teams moeten doen. Zie ik zo snel niet gebeuren.
Alsof de FIA een aanvraag van Renault gaat afslaan. Bovendien blijft het gridslot van Lotus open.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 december 2015 @ 18:12:18 #297
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_157991472
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:10 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dan staan ze in 2017 ook niet op de grid want een team mag maar 3 wedstrijden tot 2020 missen. Dus als ze volgend jaar missen is het einde verhaal. En om als nieuw team toe te treden zal de FIA weer een aanvraag voor nieuwe teams moeten doen. Zie ik zo snel niet gebeuren.
Dat niet alleen, maar dan maken ze ook geen aanspraak meer op de vele gelden. Bernie zal niet zomaar Renault toegang tot een groter deel van de cake geven.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_157991632
F1 twitterde op donderdag 03-12-2015 om 17:36:13 #F1FanVote: Best Drive of 2015 (top 3) P1 Ves/United StatesP2= Vet/Singapore, Per/RussiaP3 Ves/Singapore#F1 https://t.co/cBJIeBGTra reageer retweet
En weer eentje gewonnen.

Ik vraag me af, zijn er nou zo heel erg veel meer Nederlandse stemmers op een dergelijk twitteraccount? Of maakt hij echt wereldwijd grote indruk bij de fans? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_157991648
Zelfs 1ste én 3de _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_157991672
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:21 schreef Geralt het volgende:
F1 twitterde op donderdag 03-12-2015 om 17:36:13 #F1FanVote: Best Drive of 2015 (top 3) P1 Ves/United StatesP2= Vet/Singapore, Per/RussiaP3 Ves/Singapore#F1 https://t.co/cBJIeBGTra reageer retweet
En weer eentje gewonnen.

Ik vraag me af, zijn er nou zo heel erg veel meer Nederlandse stemmers op een dergelijk twitteraccount? Of maakt hij echt wereldwijd grote indruk bij de fans? :)
Dat was ik. Ik heb een miljoen twitteraccounts geopend en ben gaan stemmen. Sorry 8)7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')