Bij ijshockey lachen ze hierom.quote:Op maandag 9 november 2015 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik hoor nu pas hoe hard hij schreeuwt bij die check.
Zeker weten man. Die staan weer op en schaatsen gewoon verderquote:
Moeten ze vaker doen idd.quote:Op maandag 9 november 2015 20:55 schreef Tagliano het volgende:
Wat een genot is dit zeg, gewoon een scheids die het even uitlegt
Veltman is een klein matennaaiertje.quote:Op maandag 9 november 2015 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Veltman is echt zo'n type Van den Brom. Walgelijk.
Prima inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2015 20:55 schreef Tagliano het volgende:
Wat een genot is dit zeg, gewoon een scheids die het even uitlegt
de beste allertijde, real en barca staan al in de rij voor hem.quote:
quote:Op maandag 9 november 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Philip Cocu ziet het ook niet in Pereiro zitten, maar wel in Narsingh.
Begrijpelijke haat toch?quote:Op maandag 9 november 2015 20:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hihi ik kan wel genieten van die Cocu haat van jou
Oké.quote:Op maandag 9 november 2015 20:58 schreef Slobeend het volgende:
Dit zei ik vandaag ook in het Ajax-topic.
quote:Op maandag 9 november 2015 14:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee. Tete in het centrum naast een voetballende centrale neerzetten. Dan zie ik hem verder komen dan op de back positie.
niemand boeit die jankerd iets.quote:Op maandag 9 november 2015 20:58 schreef luckass het volgende:
Intussen is het twitter-account van Timmerfrans gehackt (hopelijk)
https://twitter.com/TimmermansEU
Mooi zoquote:Op maandag 9 november 2015 20:58 schreef luckass het volgende:
Dit. We zijn VI'tje aan 't kijken.quote:Op maandag 9 november 2015 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niemand boeit die jankerd iets.
Wie op Riedewald na nog meer dan?quote:Op maandag 9 november 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
We hebben veel verdedigend talent, maar aanvallend hebben we bijna niks
Depayquote:Op maandag 9 november 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
We hebben veel verdedigend talent, maar aanvallend hebben we bijna niks
ik ben lellebel en hou van neuken.quote:Op maandag 9 november 2015 20:58 schreef luckass het volgende:
Zou wat zijn als Frans dat zou tweetenquote:Op maandag 9 november 2015 20:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
ik ben lellebel en hou van neuken.
quote:Op maandag 9 november 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Peruviaanse panfluiter.
Ik heb gehoord dat jij fan bent.
Hoe kan wederzijdse néger Tete daar nou niet bij staan?quote:
Waaromquote:Op maandag 9 november 2015 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit klassement is echt lachwekkend
Jij bent echt ontzettend raarquote:Op maandag 9 november 2015 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kan wederzijdse néger Tete daar nou niet bij staan?²
Sinterklaasjournaalverplichtingenquote:Op maandag 9 november 2015 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
anders wint ie 34x.quote:Op maandag 9 november 2015 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze zeiden elkaar nog niet gedag op de gangquote:Op maandag 9 november 2015 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Morgen in Privé: Wilfred wil niet bijtekenen en hij sprak anderhalf jaar niet met Johan
Doekoes.quote:Op maandag 9 november 2015 21:03 schreef luckass het volgende:
waarom zou Wilfred niet bijtekenen? IK snap het niet.
Nee, want die snuivende debielen uit Rotterdam stemmen allemaal maximaal. Winnen ze tenminste nog een prijs dit jaar.quote:
Lekker mad?quote:Op maandag 9 november 2015 21:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, want die snuivende debielen uit Rotterdam stemmen allemaal maximaal. Winnen ze tenminste nog een prijs dit jaar.
Waarschijnlijk staat er in z'n contract dat hij niet meer over radijsjes mag praten.quote:Op maandag 9 november 2015 21:03 schreef luckass het volgende:
waarom zou Wilfred niet bijtekenen? IK snap het niet.
Oh jaquote:Op maandag 9 november 2015 21:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, want die snuivende debielen uit Rotterdam stemmen allemaal maximaal. Winnen ze tenminste nog een prijs dit jaar.
Nee, Fylax is ditquote:
Dit filmpje is plotseling weer rullevantquote:Op maandag 9 november 2015 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
GENEE GAAT DE BOEL WEER IN DE STEEK LATEN DOOR NAAR FOX TE GAAN
Ik verwacht een Steuntje in de Rug #45 van SdVFan.quote:Op maandag 9 november 2015 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
Zou Sensi Genee kunnen vervangen?quote:Op maandag 9 november 2015 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
Zou ze de autocue kunnen lezen?quote:Op maandag 9 november 2015 21:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zou Sensi Genee kunnen vervangen?
Zou ze kunnen lezen?quote:Op maandag 9 november 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ze de autocue kunnen lezen?
Dat zouden er zo'n 40-45 kunnen zijnquote:Op maandag 9 november 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb nog steeds een trauma van die viesdikke dartsert die gisteren gepost werd
ik ben nu zijn tweets aan het lezen, mijn nasi komt weer naar boven. Meneer spreekt over het verdwijnen van de kunst van het verhalen vertellenquote:Op maandag 9 november 2015 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. We zijn VI'tje aan 't kijken.
Nee, dit programma heeft echt een presentator nodig met sjel in zijn haarquote:Op maandag 9 november 2015 21:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zou Sensi Genee kunnen vervangen?
quote:Op maandag 9 november 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb nog steeds een trauma van die viesdikke dartsert die gisteren gepost werd
En gezond eet. Geen bamihappen.quote:Op maandag 9 november 2015 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, dit programma heeft echt een presentator nodig met sjel in zijn haar
Timmerfrans is de one man band op de Titanic, ik zie de laatste stuiptrekkingen.quote:Op maandag 9 november 2015 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben nu zijn tweets aan het lezen, mijn nasi komt weer naar boven. Meneer spreekt over het verdwijnen van de kunst van het verhalen vertellen. De helft van de wereldproblematiek zijn geboren omdat sommige bepaalde mensen net even iets te goed waren in het vertellen van een verhaaltje.
Zeg het dan ook niet joh.quote:Op maandag 9 november 2015 21:09 schreef luckass het volgende:
Ik ga even de afwas opruimen.
Niemand boeit dit verder iets.
Tietanikquote:Op maandag 9 november 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Timmerfrans is de one man band op de Titanic, ik zie de laatste stuiptrekkingen.
Kreeg je een vetrol in je gezicht?quote:Op maandag 9 november 2015 21:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
hij wilde vorig seizoen naast mij zitten in de trein))))))))))
Soort gelijk wijf had ik afgelopen week naast mij in de trein.quote:Op maandag 9 november 2015 21:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dirk.quote:Op maandag 9 november 2015 21:10 schreef TC03 het volgende:
Snap niet zo goed waarom Gijp denkt dat Feyenoord kampioen wordt.
R.i.p.quote:Op maandag 9 november 2015 21:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die vind Ozil ook nog de beste van de wereld dus tja..quote:Op maandag 9 november 2015 21:10 schreef TC03 het volgende:
Net niet, ik ben maar opgestaan en heb hem beide plekken gegeven.quote:Op maandag 9 november 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kreeg je een vetrol in je gezicht?
Hing er dan ook zo'n vreselijke zweetgeur omheen?quote:Op maandag 9 november 2015 21:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Soort gelijk wijf had ik afgelopen week naast mij in de trein.![]()
vindtquote:Op maandag 9 november 2015 21:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die vind Ozil ook nog de beste van de wereld dus tja..
Had hij eten bij zich?quote:Op maandag 9 november 2015 21:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Net niet, ik ben maar opgestaan en heb hem beide plekken gegeven.
Zo vriendelijk ben ik wel.
Ik denk dat hij is flauwgevallen.quote:Op maandag 9 november 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leeft Marcodej nog? Het Beatrice-alarm moet om 19:00 toch wel af zijn gegaan.
Niet te krap ook zeg.quote:Op maandag 9 november 2015 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hing er dan ook zo'n vreselijke zweetgeur omheen?
Moet hij zeggen van Boskamp.quote:Op maandag 9 november 2015 21:10 schreef TC03 het volgende:
Broekie uit.quote:Op maandag 9 november 2015 21:10 schreef Coco98 het volgende:
Wat zouden jullie doen als Sensi naast je kwam zitten in de trein?
Dat is ook alleen mogelijk in Nederland.,quote:Op maandag 9 november 2015 21:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mensen die uitgebreid gaan zitten eten in de trein
110% eens.quote:Op maandag 9 november 2015 21:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Stelling: Dikke mensen mogen zich niet in het openbaar laten zien.
En het internet?quote:Op maandag 9 november 2015 21:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
En Boskamp danquote:Op maandag 9 november 2015 21:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
ah, als je nou niet oprotquote:Op maandag 9 november 2015 21:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat wijf is zo bijzonder niet joh. Wat een overdreven gedoe.quote:Op maandag 9 november 2015 21:10 schreef Coco98 het volgende:
Wat zouden jullie doen als Sensi naast je kwam zitten in de trein?
TOETERTJESquote:Op maandag 9 november 2015 21:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
JAJA NA 12 UUR SENSI NAAKT MENSEN
Texaco gaat om half 11 dicht .quote:Op maandag 9 november 2015 21:13 schreef DrDentz het volgende:
Hey Bossie wil de derde helft laten schieten, wat is dit
Ik heb hier geen vertrouwen in nadat ik ook geen Boskamp op Bruijs heb gezienquote:Op maandag 9 november 2015 21:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
JAJA NA 12 UUR SENSI NAAKT MENSEN
Hansie is het bewijsmateriaal nog steeds kwijt.quote:Op maandag 9 november 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen vertrouwen in nadat ik ook geen Boskamp op Bruijs heb gezien
quote:Op maandag 9 november 2015 21:14 schreef Regilio_ het volgende:
"Straks in de derde helft de gangbang met Sensi! Het wordt een dolle duikavond waar Hans Kraaij jr. een puntje aan kan zuigen en waar Sensi alles behalve te weinig te zuigen zal hebben! Aangezien de heren van RTL het format wél willen uitmelken en het maximale randement er uit willen halen maar ondertussen een stelletje preutse lullen zijn, is dit alles alleen te volgen via de app, vanwaar wij deze topshow doorseinen naar de huiskamer van de niet te minachten kijker. Aangezien Jan Boskamp te gast is zal ook Joke Bruijs langskomen en proberen een worteltje te komen scoren. Komt dat zien, komt dat zien!"
Die zei toch dat een Afrikaans land het WK zou kunnen winnen?quote:Op maandag 9 november 2015 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
Terecht van Henk.
Willem Vissers is een kneus.
Willem Vissers vindt Marten de Roon een optie voor Oranje.quote:Op maandag 9 november 2015 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
Terecht van Henk.
Nooitquote:Op maandag 9 november 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem Vissers vindt Marten de Roon een optie voor Oranje.
[ afbeelding ]
Caland ook.quote:Op maandag 9 november 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem Vissers vindt Marten de Roon een optie voor Oranje.
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op maandag 9 november 2015 21:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die zei toch dat een Afrikaans land het WK zou kunnen winnen?
Vind ik een betere speler dat die nieuwe néger bij Man UTD.quote:
Dat was een andere Vissers.quote:Op maandag 9 november 2015 21:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die zei toch dat een Afrikaans land het WK zou kunnen winnen?
Depay?quote:Op maandag 9 november 2015 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind ik een betere speler dat die nieuwe néger bij Man UTD.²
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 9 november 2015 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind ik een betere speler dat die nieuwe néger bij Man UTD.²
Ik kon gewoon niet geloven dat het waar was. Verandert weinig aan mijn mening over Vissers trouwens. Echt een megakneus.quote:Op maandag 9 november 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben altijd 100% serieus, tenzij ik vermeld dat het niet zo is.
Nee, die wederzijdse boy van 50 miljoen.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 9 november 2015 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, die wederzijdse boy van 50 miljoen.²
Nounounouquote:Op maandag 9 november 2015 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Twente fans verdienen de Sjupiler Liek
Kansloze debielen
Ik denk pas aan het einde van het seizoenquote:Op maandag 9 november 2015 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
Stelling: Als Ziyech verkocht wordt, degradeert Twente direct.
Via de nacompetitiequote:Op maandag 9 november 2015 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
Stelling: Als Ziyech verkocht wordt, degradeert Twente direct.
Over dat de tackle van El Ahmadi rood zou moeten zijn. 'Daar moet je voor gevoetbald hebben blijkbaar' tegen Vissers.quote:
Vanwaar die haat?quote:Op maandag 9 november 2015 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Twente fans verdienen de Sjupiler Liek
Kansloze debielen
Vertel ons meer...quote:Op maandag 9 november 2015 21:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik at gister nog een bamihappie.
quote:Op maandag 9 november 2015 21:19 schreef Zorro het volgende:
Niet snappen dat dat gefluit juist tegen de domheid van Cocu is gericht,
Diego? Die doet het geweldig bij Fener inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2015 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Het type speler als Ziyech is uitstervende: Diego, de Bruyne, Özil, Servaes. Wie nog meer?²
Omdat Henk een Ajax verleden heeft? Jij bent echt eenkennig he.quote:Op maandag 9 november 2015 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
Terecht van Henk.
Ja, die kan alleen niet voetballen.quote:Op maandag 9 november 2015 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Sinkgraven is ook constant in beweging
En dan een heel schaaltje bearnaisesaus erover heen gietenquote:Op maandag 9 november 2015 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertel ons meer...
Ik at gister een biefstukkie met pepersaus. Schijnt Bossie ook heerlijk te vinden.
Nee, heb niet echt iets met Henk verder. Vind Vissers gewoon een megakneus.quote:Op maandag 9 november 2015 21:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat Henk een Ajax verleden heeft? Jij bent echt eenkennig he.
Pereiro ook. Warmlopen, terug naar de bank, weer warmlopen, invallen...quote:Op maandag 9 november 2015 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Ook een leuke speler hoor. Maar mag nog net het knikkerzakje van Ziyech vasthouden.quote:Op maandag 9 november 2015 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Dat moet Sjonnie ook steeds.quote:Op maandag 9 november 2015 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pereiro ook. Warmlopen, terug naar de bank, weer warmlopen, invallen...
Nou, dat invallen moet ie nog een beetje leren heb ik het ideequote:
Wil jij nog frietjes? Nee? Doe mij nog frietjes!quote:Op maandag 9 november 2015 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dan een heel schaaltje bearnaisesaus erover heen gieten
Wie vindt hem goed danquote:Op maandag 9 november 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruiter is een zeer overschatte keeper.
quote:Op maandag 9 november 2015 21:23 schreef Regilio_ het volgende:
Kan de kantineheld ondertiteld worden?
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 9 november 2015 21:23 schreef Regilio_ het volgende:
Kan de kantineheld ondertiteld worden?
dat heb ik ook altijd bij jouw posts.quote:Op maandag 9 november 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zit helemaal niet op deze onzin te wachten.
Je bent zelf onzin.quote:Op maandag 9 november 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zit helemaal niet op deze onzin te wachten.
barney.gifquote:Op maandag 9 november 2015 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd bij jouw posts.
quote:Op maandag 9 november 2015 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op maandag 9 november 2015 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |