Dat weet ik niet, maar kennelijk is je patroonherkenning minder makkelijk te foppen dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:29 schreef Haushofer het volgende:
Dat ging vrij makkelijk, ben ik nu een autist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Yes heb hem ook gevonden duurde denk ik een goeie 15 seconde.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:52 schreef Molurus het volgende:
Leuke variatie op Where Is Waldo:
Zoek de panda.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Yes heb hem ook gevonden duurde denk ik een goeie 15 seconde.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar kennelijk is je patroonherkenning minder makkelijk te foppen dan gemiddeld.
Althans, dit artikel beweert dat mensen het moeilijk vinden om de panda te vinden:
http://www.iflscience.com(...)hiding-among-snowmen
Maar persoonlijk vind ik Where Is Waldo ook een stuk lastiger.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Wat dit moeilijker maakt, denk ik, is juist de variatie van het uiterlijk van de poppetjes.
PS:
Oh, en Waldo ziet er dus zo uit:Wel de kerel in het schilderij gevonden links boven met de fik, die staat ook op de andere kant aan de trap en lijkt wel op Waldo maar waldo draagt een heel ander shirt... Nee bij deze leg ik het af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
Oh hebbes heb hem! Duurde een minuut denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:00 schreef Molurus het volgende:
[..]![]()
Ja, die is gewoon niet zo heel lastig. Als je die Where is Waldo hierboven in 15 seconden hebt dan ben ik wel onder de indruk.
Dat vind ik nog best snel, goed gedaan!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh hebbes heb hem! Duurde een minuut denk ik.
Wordt je wel depressief van, er staan er op google images.... Pff daar word je gek van!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best snel, goed gedaan!
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef GrumpyFish het volgende:
http://www.howdoeshomeopathywork.com/
Er schijnt wel een heel sterk placebo-effect te bestaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:26 schreef GrumpyFish het volgende:
http://www.howdoeshomeopathywork.com/
Artiest.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:29 schreef Haushofer het volgende:
Dat ging vrij makkelijk, ben ik nu een autist?
Atheisme mag welquote:Op zondag 3 januari 2016 20:43 schreef Molurus het volgende:
Bijzonder lijstje dit:
[ afbeelding ]
'Doorways to demonic posession' dus. Waaronder:
- yoga
- vegetarianism
- postmodernism
- lord of the rings
- video games
- harry potter
- en natuurlijk rock music.
Juist ja.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:39 schreef Kijkertje het volgende:
Hier kan je kleur bekennen![]()
POL / Wat is jouw politieke voorkeur?
Beetje in de politieke buurt van Hitler zie ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Best een goede score, al zeg ik het zelf. Stukken hoger dan die linkse rukkertjes. Als dit mijn superioriteit niet bewijst, weet ik het ook niet meer...
[ afbeelding ]
Had slechter gekund. Ik had ook in de politieke buurt van Geert Wilders kunnen wonen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje in de politieke buurt van Hitler zie ik.
Het modschap is wel iets voor jouquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Best een goede score, al zeg ik het zelf. Stukken hoger dan die linkse rukkertjes. Als dit mijn superioriteit niet bewijst, weet ik het ook niet meer...
[ afbeelding ]
Nee joh, daar ben ik niet autoritair en gestoord genoeg voor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het modschap is wel iets voor jou
Waar zou dat ergens zijn op die kaart.. Volgens mij niet zo ver weg?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Had slechter gekund. Ik had ook in de politieke buurt van Geert Wilders kunnen wonen.
Precies in het midden. Die man is niet rechts, niet links, maar recht door zee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar zou dat ergens zijn op die kaart. Volgens mij niet zo ver weg?
De Yin van mijn Yangquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[ afbeelding ]
Dekseltje op mijn potjequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vieze ongewassen hippie.
Was dat niet Rita Verdonk?quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Precies in het midden. Die man is niet rechts, niet links, maar recht door zee.
Ah. Ik kon me al niet voorstellen dat Verdonk dat zelf had bedacht.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft dat gewoon gejat van Geert Wilders.
Alle goede ideeėn zijn gejat van ome Geert. En dat is een feit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah. Ik kon me al niet voorstellen dat Verdonk dat zelf had bedacht.
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:31 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op die van mij
afbeelding
Haushopper, ben jij een hippie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:31 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op die van mij
afbeelding
Blijkbaar, maar ik heb ook mijn conservatieve kantenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haushopper, ben jij een hippie?
Straks ga je nog zeggen dat je lang haar hebt en naar popmuziek luistert...
Ik had er een paar minuten geleden een TR voor aangemaakt.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef Hexxenbiest het volgende:
Hehe.
Eindelijk is dat grijze vakje bij F&L SC #14 hersteld. Was maandenlang een doorn in mijn oog.
Logisch natuurlijk...schaken is best moeilijk en vereist analytisch nadenken, dus dat kan je beter verbieden. Wat zijn het toch een droeftoeters daar in SA.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 10:08 schreef Hexxenbiest het volgende:
Holy Catapult
![]()
Je kan in elk geval niet ontkennen dat religie de fantasieėn stimuleert!
Ze timmeren wel aardig aan de weg, geloof ik. Herfstbok van ze heeft ook een prijs gewonnen afgelopen najaar. Smakelijke biertjes en ze zijn lekker aan het experimenteren en uitbreiden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:43 schreef Molurus het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks de naam best smakkelijk.
Ja, ik was stomverbaasd om ze te zien staan bij de Gall & Gall.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:19 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Ze timmeren wel aardig aan de weg, geloof ik. Herfstbok van ze heeft ook een prijs gewonnen afgelopen najaar. Smakelijke biertjes en ze zijn lekker aan het experimenteren en uitbreiden.
Ben er ook al een paar keer geweest. Een keer toen ze net de biertanks binnen hadden maar nog niet geļnstalleerd hadden. Toen werd ons ook verteld dat ze 's zomers elke zondag ook bbq'en en je er dus ook kunt eten. Laatste keer was in het najaar om die herfstbok te proberen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, ik was stomverbaasd om ze te zien staan bij de Gall & Gall.
Ik ben wel eens langs de brouwerij zelf geweest, een jaar geleden ofzo. Zit ergens op een industrieterrein, valt echt totaal niet op. Ik reed er bijna voorbij. Kom ik daar binnen in iets dat half lijkt op een cafe... ieg een bar en 2 tafels.. maar voor de rest enorm rommelig. En niemand te zien. Dus ik roep "hallo?!" en vervolgens komt er van achter (waar ik een aantal grote biertanks zie staan) iemand naar de bar gelopen om te kijken wat ik wil. Ik heb toen een aantal literflessen gekocht, en die waren allemaal heel smakelijk.
Kortom: ik had niet de indruk dat ze hypercommerciele ambities hadden ofzo. Maar zoals je zegt: het lijkt erop dat ze aardig aan de weg timmeren. En aan de kwaliteit zal het niet liggen, ze hebben veel soorten en ze zijn allemaal erg goed.
quote:
Welkom in ons landquote:Op maandag 29 februari 2016 13:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, ik las 't net ook.. die is behoorlijk uit koers.. Normaal vooral te vinden in Zuidoost Europa.
[ afbeelding ]
[open deur modus]quote:
Opvang in de regio, hoor. Ik moet ze niet hier.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
[open deur modus]
Hoeveel veilige landen zijn die beesten wel niet doorheen gekomen onderweg naar Nederland?
[/open deur modus]
Hier hoort deze ook bij:quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:36 schreef Kijkertje het volgende:
Het langverwachte nieuwe boek van Erik Kriek, auteur van de Lovecraft-stripbewerking Het onzienbare en andere verhalen. Verkrijgbaar in hardcover en luxe-editie, beide met cd.
[ afbeelding ]
In the pines, in the pines,
Where the sun never shines,
And we shiver
When the cold wind blows'
- Amerikaanse folksong, ca. 1870
In the Pines is een verzameling van vijf beeldverhalen die gebaseerd zijn op murder ballads: traditionele songs die reppen over een, al dan niet waargebeurde, dramatische moord. Het zijn rauwe verhalen waarin onbeantwoorde liefdes, crimes passionels, woede, jaloezie en hebzucht een grote rol spelen. De muziek is diep geworteld in de Amerikaanse traditie en nog altijd worden nieuwe murder ballads geschreven door o.a. Dolly Parton, Bob Dylan, Steve Earle en Nick Cave.
Erik Kriek koestert al jaren een grote liefde voor deze muziek en koos voor In the Pines een vijftal favoriete songs. Deze gebruikte hij als uitgangspunt voor zijn eigenzinnige beeldverhalen. De songteksten van Nick Cave, Johnny Cash, Gillian Welch en Steve Earle vormden de inspiratie voor vijf grimmige verhalen over liefde, verraad, het leven en - uiteraard - de dood. De tekeningen ademen de sfeer van het Amerikaanse platteland van begin vorige eeuw. In de uitgestrekte naaldbossen gebeuren zaken die het daglicht soms maar moeilijk kunnen verdragen...
Ik weet het, deze ookquote:
quote:Mysterious Chimpanzee Behavior May Be Evidence of "Sacred" Rituals
Videos from Africa capture repeated activities unconnected to food or status
De conclusies zijn natuurlijk, zoals het artikel ook opmerkt, mogelijk prematuur. Maar als dit werkelijk rituelen betreft dan is er nog een gat geschoten in het idee dat mensen uniek zijn in hun gedrag.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje planet-of-the-apes-achtig
[ afbeelding ]
quote:
quote:In ‘Half Earth,’ E.O. Wilson Calls for a Grand Retreat
This week, the biologist Edward O. Wilson, professor emeritus at Harvard University and recipient of two Pulitzer Prizes, will publish his 32nd book, a personal exhortation to conserve biodiversity titled “Half Earth: Our Planet’s Fight for Life.”
The book offers an improbable prescription for the environment: Dr. Wilson suggests that humans set aside roughly 50 percent of the planet as a sort of permanent preserve, undisturbed by man.
We spoke for three hours in the cafeteria of the assisted-living facility in Lexington, Mass., where Dr. Wilson and his wife, Irene, have lived the past 14 years. Our conversation has been edited and condensed for space and clarity.
Damien is coming.quote:
Wat een batterij meetinstrumenten op die echte onderarm.quote:
Zo jammer dat dit interview met Johnny Depp over zijn "madness" er alweer afgegooid is wegens auteursrechten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:47 schreef Molurus het volgende:
Lawrence Krauss in gesprek met Johnny Depp
Depp:quote:“If a man comes to the door of poetry untouched by the madness of the Muses, believing that technique alone will make him a good poet, he and his sane compositions never reach perfection, but are utterly eclipsed by the performances of the inspired madman.”
quote:You know, it's just one of those things that, if you could have written that, you can just drop the mic and walk away.
Right?
It's over.
Then if somebody asks you:
"What do you do?"
"Nothing"
"Why?"
"Because I wrote that"
Zit hier heel erg op te wachten!quote:The Story of God with Morgan Freeman, premiering Sunday, April 3 at 9/8c, will take viewers on a trip around the world to explore different cultures and religions on the ultimate quest to uncover the meaning of life, God and all the questions in between.
Heel jammer inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2016 03:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zo jammer dat dit interview met Johnny Depp over zijn "madness" er alweer afgegooid is wegens auteursrechten.![]()
Een momentje daaruit is wanneer Krauss Depp deze quote van Socrates voorlegt:
[..]
Depp:
[..]![]()
![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:19 schreef Firuze het volgende:
Ik weet niet of mensen hier behoefte aan hebben, ik wel, vind het erg interessant.
http://channel.nationalge(...)tory-of-god-trailer/
Documentaire over verschillende culturen en geloven met Morgan Freeman. 3 april volgens de website op National Geographic! Zag ook zojuist reclame op TV er over met 'binnenkort!' mocht Nederlandse datum afwijken.
[..]
Zit hier heel erg op te wachten!
Reagan: Mr. Gorbatsjov, tear down that wallquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heel jammer inderdaad.
Maar er staat wel een geniaal stukje online:
Brakke camera angle, slecht geluid... en maar heel kort stukje. Maar zo grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |