abonnement Unibet Coolblue
pi_157423177
Originele OP

quote:
8s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef CRW het volgende:
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan. }:| Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.

Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op. :N

Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer... |:(
Deel 6

Deel 1: R&P / 25 jarige maagd zijn
Deel 2: R&P / 25 jarige maagd zijn
Deel 3: R&P / 25 jarige maagd zijn
Deel 4: R&P / 25 jarige maagd zijn
Deel 5: R&P / 25 jarige maagd zijn #5
  maandag 9 november 2015 @ 13:13:58 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157423451
En dit deel gaat weer terug naar de basis: de TS.
Geen generiek gereutel. Open je eigen topic maar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 13:30:41 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157423818
Ja, leuk, hele topicreeks hier, maar wat heb je in die tijd al concreet gedaan TS? Ik gok niet veel, en dat het is gebleven bij passief in deze reeks mee lezen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157424209
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:30 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, leuk, hele topicreeks hier, maar wat heb je in die tijd al concreet gedaan TS? Ik gok niet veel, en dat het is gebleven bij passief in deze reeks mee lezen.
Precies wat ik dacht. De dagen rondmaken met het lezen van forums gaat je niet helpen soepel te worden bij de vrouwtjes. Ga concreet aan je zelfvertrouwen, uiterlijk en sociale skills werken enz.
pi_157424450
quote:
Je zegt dat je geen grote vriendenkring hebt, maar met 1 of het beste 2 vrienden kan je prima het uitgaansleven in en je laten 'wingmannen'. Ga je nooit met hun uit?
pi_157424601
-eigen topic-

Zie post 2.

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 09-11-2015 14:04:05 ]
pi_157424643
-nee dus-

[ Bericht 87% gewijzigd door Copycat op 09-11-2015 14:05:44 ]
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_157425542
Je hoeft het natuurlijk niet van de ene op de andere dag te veranderen. Waarom begin je niet bij het begin en ga je gewoon mensen aanspreken op straat zodat het "went" om iets tegen iemand te zeggen die je niet kent? Houd het simpel, vraag de weg of de tijd en laat het daarbij zonder er iets ervan te verwachten.

Hele reeks overigens niet gelezen, dus waarschijnlijk zullen dit soort tips al wel langs zijn gekomen ;)
pi_157426439
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:49 schreef Anti-P het volgende:
Je hoeft het natuurlijk niet van de ene op de andere dag te veranderen. Waarom begin je niet bij het begin en ga je gewoon mensen aanspreken op straat zodat het "went" om iets tegen iemand te zeggen die je niet kent? Houd het simpel, vraag de weg of de tijd en laat het daarbij zonder er iets ervan te verwachten.

Hele reeks overigens niet gelezen, dus waarschijnlijk zullen dit soort tips al wel langs zijn gekomen ;)
Zo'n beetje alles is al voorbij gekomen maar voor zover ik weet heeft de TS geen actie ondernomen.
pi_157426559
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:34 schreef Kompart het volgende:

[..]

Zo'n beetje alles is al voorbij gekomen maar voor zover ik weet heeft de TS geen actie ondernomen.
Tja, uiteindelijk zal hij het toch zelf moeten doen. Als hij er zo passief achter zijn computer blijft zitten zal het niet veranderen. Accepteer wat je niet kan veranderen en verander wat je niet kan accepteren!
  maandag 9 november 2015 @ 18:47:10 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157430200
Slotje op verzoek van TS.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')