abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157255977
Originele OP

quote:
8s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef CRW het volgende:
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan. }:| Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.

Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op. :N

Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer... |:(
Deel 5

Deel 1: R&P / 25 jarige maagd zijn
Deel 2: R&P / 25 jarige maagd zijn
Deel 3: R&P / 25 jarige maagd zijn
Deel 4: R&P / 25 jarige maagd zijn
pi_157256027
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:55 schreef CRW het volgende:

[..]

Bij het uitgaan zijn dat vaak wel de types die er met een dame vandoor gaan.
Uitgaan is ten eerste al niet de enige plek waar dit soort dingen. En ten tweede, belangrijker, het is maar net hoe je het formuleert; goed uit je woorden komen en de juiste dingen weten te zeggen en ook niet bang zijn om wat te zeggen of aanwezig te zijn klinkt al een stuk positiever dan luidruchtig met gladde praatjes. Dan wordt het al wat begrijpelijker dat die er met de dames vandoor gaan.
pi_157256037
Alweer een deel?
pi_157256087
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 21:09 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Alweer een deel?
Ik zwaai naar dieren.
pi_157256195
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:08 schreef Westerling het volgende:

[..]

Uitgaan is ten eerste al niet de enige plek waar dit soort dingen. En ten tweede, belangrijker, het is maar net hoe je het formuleert; goed uit je woorden komen en de juiste dingen weten te zeggen en ook niet bang zijn om wat te zeggen of aanwezig te zijn klinkt al een stuk positiever dan luidruchtig met gladde praatjes. Dan wordt het al wat begrijpelijker dat die er met de dames vandoor gaan.
En als dat dus niet je sterkste punt is word je gelijk afgewezen en geven de meeste (niet iedereen is zo, dat weet ik!) vrouwen je geen kans.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 21:12:55 #6
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157256198
Deel 5? Doe het gewoon.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_157256206
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:01 schreef -f0k- het volgende:

[..]

Het grappige is inderdaad dat ik hier wel eens aan heb gedacht. Soms word ik helemaal verliefd op vrouwen door alleen maar hun LinkedIn profiel te bekijken, terwijl dat de enige info en foto is die ik heb, want op Facebook zijn ze niet altijd te vinden. Gelukkig werken e-matching e.d. ook op opleiding, dus daten via LinkedIn doe ik niet.
Maar ook door andere zakelijk dingen raak ik verliefd, zoals Marieke Blom die bij nieuwsuur wordt uitgenodigd. Ook ga ik binnen enkele weken naar een congres en daar komt een minister die best wel schattig vind. Wie dat is, verklap ik niet anders ben ik niet meer anoniem.
Ik wens je veel succes, maar geef het weinig kans.

Vind het ook eigenlijk krankzinnig. Je eisen gaan totaal over datgene waar je met haar mee te maken krijgt, of alleen maar een klein deel daarvan. Persoonlijkheid en voor mijn part uiterlijk lijken me toch ook wel enigszins relevant.

Ik heb absoluut het tegenovergestelde. Het zal me roesten wat een vrouw gestudeerd heeft. Als ze maar redelijk slim is (niet hoe slimmer hoe beter, maar gewoon slim genoeg), vind ik het wat dat betreft prima. En qua geld al helemaal. Maar ieder zn meug.
pi_157256252
quote:
9s.gif Op zondag 1 november 2015 21:12 schreef Renesite het volgende:
Deel 5? Doe het gewoon.
Oke, regel jij even een dame?
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 21:18:09 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157256462
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:14 schreef CRW het volgende:

[..]

Oke, regel jij even een dame?
Neem een plork of zo. Die zijn wel in trek. Leg die standaarden wat lager. Gewoon flink wat alcohol in de mik en gaan.
pi_157256469
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:12 schreef CRW het volgende:

[..]

En als dat dus niet je sterkste punt is word je gelijk afgewezen en geven de meeste (niet iedereen is zo, dat weet ik!) vrouwen je geen kans.
Het helpt niet mee nee.

Maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat je dan dus wat goede eigenschappen mist, en niet zoals jij deed voorkomen slechte eigenschappen. Dat is gewoon je frustratie en verbitterdheid, die ik begrijp maar waar je niks aan hebt.

Bovendien als je die dingen die zij wel hebben die jij niet hebt ziet als positieve dingen, heb je wellicht wat meer succes in het nastreven ervan. Leuke interessante gesprekken of verhalen zonder awkwardness houden (wat jij dus gladde praatjes noemt), is namelijk heel goed te leren. Maar als jij het gladde praatjes noemt gaat dat niet gebeuren. Een andere, wat meer open mindset zou dus wel helpen.
pi_157256783
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef BeeGees het volgende:

[..]

ik kan me dus niet voorstellen dat er überhaupt knappe maagden zijn (serious) :P
Een knappe jongen die erg verlegen is of psychische problemen heeft en daardoor geen actie onderneemt kan anders erg lang maagd blijven.
pi_157256934
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Een knappe jongen die erg verlegen is of psychische problemen heeft en daardoor ging actie onderneemt kan anders erg lang maagd blijven.
En zelfs zonder dat, ik was zelf ook nog best laat maagd maar besefte me dat gewoon heel laat. Voor die tijd dus ook zeker nooit onzeker over geweest :P .
  zondag 1 november 2015 @ 21:34:50 #13
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157257267
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:05 schreef rosalinde93 het volgende:

[..]

Jouw eisenlijstje _O_

Blijf maar lekker je hele leven maagd anders.
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik wens je veel succes, maar geef het weinig kans.

Vind het ook eigenlijk krankzinnig. Je eisen gaan totaal over datgene waar je met haar mee te maken krijgt, of alleen maar een klein deel daarvan. Persoonlijkheid en voor mijn part uiterlijk lijken me toch ook wel enigszins relevant.

Ik heb absoluut het tegenovergestelde. Het zal me roesten wat een vrouw gestudeerd heeft. Als ze maar redelijk slim is (niet hoe slimmer hoe beter, maar gewoon slim genoeg), vind ik het wat dat betreft prima. En qua geld al helemaal. Maar ieder zn meug.
Ja, uiterlijke eisen heb ik ook al in het vorig deel beschreven. Zeer relevant is dat inderdaad wat mij betreft. Daar ben ik vergeten toe te voegen dat ik roken, drugs, overgewicht en tattoos niet wenselijk vind.

Jullie gaan waarschijnlijk gelijk krijgen dat mijn kansen gering zijn.

Qua uiterlijk zie ik er mbt mijn gezicht uit als een mix tussen Oscar Emboaba, Gary Lineker (jongere jaren minus dikke neus) en Paolo Savoldelli (jongere jaren plus zijn krullen). Zonder hun fiets- of voetbalkwaliteiten.
pi_157257562
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:34 schreef -f0k- het volgende:

[..]

[..]

Ja, uiterlijke eisen heb ik ook al in het vorig deel beschreven. Zeer relevant is dat inderdaad wat mij betreft. Daar ben ik vergeten toe te voegen dat ik roken, drugs, overgewicht en tattoos niet wenselijk vind.

Jullie gaan waarschijnlijk gelijk krijgen dat mijn kansen gering zijn.

Qua uiterlijk zie ik er mbt mijn gezicht uit als een mix tussen Oscar Emboaba, Gary Lineker (jongere jaren minus dikke neus) en Paolo Savoldelli (jongere jaren plus zijn krullen). Zonder hun fiets- of voetbalkwaliteiten.
Heb je dat zelf vastgesteld of anderen? Over je uiterlijk?

Maargoed ik geef het dus inderdaad belachelijk weinig kans. Ik bedoel als je al iemand vind die aan al die criteria voldoet en je wil, moet ze er ook nog maar mee kunnen leven dat ze op die criteria geselecteerd.

Ikzelf heb bijvoorbeeld een broertje dood aan vrouwen die op mn opleiding afkomen. Bleeh.
  zondag 1 november 2015 @ 21:45:33 #15
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157257711
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef Westerling het volgende:

[..]

Heb je dat zelf vastgesteld of anderen? Over je uiterlijk?

Maargoed ik geef het dus inderdaad belachelijk weinig kans. Ik bedoel als je al iemand vind die aan al die criteria voldoet en je wil, moet ze er ook nog maar mee kunnen leven dat ze op die criteria geselecteerd.

Ikzelf heb bijvoorbeeld een broertje dood aan vrouwen die op mn opleiding afkomen. Bleeh.
Ikzelf heb dit geopperd, anderen bevestigden dat ik inderdaad op die lieden lijk. Je hebt gelijk dat het allemaal rigide overkomt en dat mogelijk niet elke vrouw daarvan gediend is.
pi_157258427
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:18 schreef Westerling het volgende:

[..]

Het helpt niet mee nee.

Maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat je dan dus wat goede eigenschappen mist, en niet zoals jij deed voorkomen slechte eigenschappen. Dat is gewoon je frustratie en verbitterdheid, die ik begrijp maar waar je niks aan hebt.

Bovendien als je die dingen die zij wel hebben die jij niet hebt ziet als positieve dingen, heb je wellicht wat meer succes in het nastreven ervan. Leuke interessante gesprekken of verhalen zonder awkwardness houden (wat jij dus gladde praatjes noemt), is namelijk heel goed te leren. Maar als jij het gladde praatjes noemt gaat dat niet gebeuren. Een andere, wat meer open mindset zou dus wel helpen.
Het is mij in 25 jaar nog niet gelukt om dat onder de knie te krijgen dus dat zal denk ik ook niet meer gebeuren. Maar ik zou het wel graag willen kunnen ja.
pi_157258932
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef CRW het volgende:

[..]

Het is mij in 25 jaar nog niet gelukt om dat onder de knie te krijgen dus dat zal denk ik ook niet meer gebeuren. Maar ik zou het wel graag willen kunnen ja.
Nja, met negativiteit kom je sowieso nergens, hoewel ik ook die begrijp.

Het is alleen goed je te realiseren dat die dingen waarbij er vertrouwen in het spel is, er een barriere zit. Heb je die eenmaal overwonnen (paar positieve ervaringen) en je kan met sprongen vooruit. Maargoed, hoe dat te bereiken is hier al veelvuldig behandeld. Wat ik je mee kan geven is dus dat je die eigenschappen van mensen die wel vrouwen krijgen, niet als negatief moet zien. Dan gaat het sowieso niet lukken. Dat is gewoon frustratie en jaloezie.
  zondag 1 november 2015 @ 22:19:37 #18
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157259192
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:18 schreef Renesite het volgende:

[..]

Neem een plork of zo. Die zijn wel in trek. Leg die standaarden wat lager. Gewoon flink wat alcohol in de mik en gaan.
Slechte tip. Krijg je spijt van, veel liever een mooi ding dan maar iets langer wachten.
Fade to Black
pi_157259296
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:19 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Slechte tip. Krijg je spijt van, veel liever een mooi ding dan maar iets langer wachten.
Zo werkt het alleen helaas niet.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 22:27:00 #20
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157259536
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:19 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

eerst doen. Ervaring opdoen en dan verbereren.
  zondag 1 november 2015 @ 22:28:22 #21
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157259585
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 22:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

eerst doen. Ervaring opdoen en dan verbereren.
Alsof een vrouw aan jou kan zien dat je het al hebt gedaan met lelijkerds en dus zal weten dat je al wat ervaring hebt. :') Waarom zou je seks hebben met iemand waar je je lichamelijk niet eens tot aangetrokken voelt?
Fade to Black
pi_157259647
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:28 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Alsof een vrouw aan jou kan zien dat je het al hebt gedaan met lelijkerds en dus zal weten dat je al wat ervaring hebt. :') Waarom zou je seks hebben met iemand waar je je lichamelijk niet eens tot aangetrokken voelt?
Het begint niet in bed he. Daar moet je eerst nog zien te komen, en in dat proces is ervaring toch zeker handig.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 22:36:01 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157259857
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:28 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

jij stapte in een auto en reed gelijk goed? Mijn eerste auto, na mijn rijbewijs al gehaald te hebben, heb ik een deuk in gereden!!
pi_157260053
CRW, schreef jij nou dat je geen moeite had met werk vinden en dat je daar geen sociale skills voor nodig had? Ik ben ondanks goede opleiding en hersens jaren afgewezen voor functies waar ik echt wel voor geschikt was, deels gewoon pech omdat er meerdere sollicitanten waren en je het nu eenmaal niet allemaal kan worden, maar ook omdat ik al mijn gesprekken verklootte van de zenuwen. Solliciteren kon ik echt totaal niet, ik raakte helemaal de draad kwijt. En je uiterlijk speelt daar ook mee. Dus ik vind het wel heel bijzonder dat je dat wel kan en daten niet.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 1 november 2015 @ 22:54:16 #25
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157260469
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 22:36 schreef Renesite het volgende:

[..]

jij stapte in een auto en reed gelijk goed? Mijn eerste auto, na mijn rijbewijs al gehaald te hebben, heb ik een deuk in gereden!!
Ik vertikte het om in te stappen toen de instructeur met een Wagon R+ kwam voorgereden.
Fade to Black
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')