SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
Je krijgt een DM van me voor je gegevens en dan komt het toestel zo snel mogelijk naar je toe.
quote:Op maandag 16 november 2015 09:06 schreef rene90 het volgende:
En de Chinezen zijn wakker (en ik ook) dus is er al weer snel een winnaar bekend. Random geselecteerd bij random.org
Dus........de winnaar isvan harte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
Je krijgt een DM van me voor je gegevens en dan komt het toestel zo snel mogelijk naar je toe.Starbucks, waar blijf je
ik heb nog niks binnen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe bevalt je telefoon? is het een aanrader?
ik ben benieuwd of ik 'm dit jaar nog binnen krijgquote:I am cherry, congratulation to you that you are the winner of the Bluboo Xtouch giveaway on Fok.nl .
But also sorry for the delay of the shipment of prize, as the first batch of xtouch will be avaliable, so it's also will be send to you soon in these days to this address
Ik ga er voor je achteraan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog niks binnen.
Dit mailtje kreeg ik 30 november:
[..]
ik ben benieuwd of ik 'm dit jaar nog binnen krijg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |