abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157418374

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 1% gewijzigd door McTwente op 12-11-2015 20:53:25 ]
  maandag 9 november 2015 @ 01:48:18 #2
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_157418589
^^ Topic-titel: Dat zou verboden moeten worden. Gelukkig afgestraft door een paar Zeeuwse mosselen. Goed gedaan, een pr!
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_157419401
Zeg Mossel, jouw tijden op de HM en M staan eigenlijk in geen verhouding tot jouw tijden op de kortere afstanden. Snelle spiervezels blijkbaar.
pi_157419465
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:00 schreef Zwabberhark het volgende:
Zeg Mossel, jouw tijden op de HM en M staan eigenlijk in geen verhouding tot jouw tijden op de kortere afstanden. Snelle spiervezels blijkbaar.
Dat klopt, maar bedenk je dat mijn beste marathons wel twee keer de Kustmarathon was. Dat is niet te vergelijken. IN Rotterdam liep ik mezelf kapot, dus daar ging het niet goed. Wat betreft de halve marathons. Die loop ik bijna nooit, dus dat zegt niet zo heel veel.

Maar ik denk ook wel dat ik gewoon beter ben in korte afstanden tot 10km dan de langere.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157419530
De finishfotograaf gisteren vond een aktiefoto van mij, waar ik dan in mooie soepele tred over de eindstreep vlieg, niet nodig. In plaats daarvan een kiekje terwijl ik lekker ontspannen in het zonnetje lig na te genieten. :')
Man, wat ben ik kapotgegaan gisteren
pi_157419543
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:13 schreef Mr.B. het volgende:
De finishfotograaf gisteren vond een aktiefoto van mij, waar ik dan in mooie soepele tred over de eindstreep vlieg, niet nodig. In plaats daarvan een kiekje terwijl ik lekker ontspannen in het zonnetje lig na te genieten. :')
Gave foto!

En wat Zwabber hieronder gaat zetten!
pi_157419564
quote:
Oneindig keer tig beter dan geposeerde happy-de-pappy-kijk-mij-eens-leuk-zijn-maar-niet-mijn-best-doen-foto's (met uitzondering van moblo, die mag dat van mij).
  maandag 9 november 2015 @ 09:18:35 #8
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_157419571
quote:
Ja, dat is mooi foto bewijs voor het kapot gaan :D

Hier maar een afspraak gemaakt bij de fysio, knie blijft dik na het lopen en klachten die kunnen wijzen op een lopersknie steken weer de kop op...
Alleen kan ik pas volgende week terecht bij de fysio waar ik altijd heen ga...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_157419714
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 09:18 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ja, dat is mooi foto bewijs voor het kapot gaan :D

Hier maar een afspraak gemaakt bij de fysio, knie blijft dik na het lopen en klachten die kunnen wijzen op een lopersknie steken weer de kop op...
Alleen kan ik pas volgende week terecht bij de fysio waar ik altijd heen ga...
Nog van de wedstrijd van vorige week? Het zit je niet bepaald mee :{
  maandag 9 november 2015 @ 09:35:23 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157419754
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 23:18 schreef Quoi het volgende:

[..]

En hoe ging het bij jullie?
Man heeft een PR gelopen op de 5km. Hij traint nu net een maandje (daarvoor wel op de loopband binnen) en dit was zijn eerste wedstrijd. We hebben ook voornl. rond de 5 /5.5km getraind met steeds kortere pauzes. Deze 5km heeft hij aan 1 stuk gelopen, iets wat een van zijn doelen was. en dus zijn PR aanscherpen, wat nu op 31:30 staat :)
Ik vond het voornl. erg tof om hem onderweg te coachen, zijn tussentijden te noemen, en elke kilometer aan te kondigen en ben heel trots op zijn prestatie. Ik vind het ook een verrijking samen te lopen en zelf even niet te hoeven focussen op snelheid en prestatie. Ik merk ook dat ik dankzij het samen trainen weer netjes drie keer in de week loop. De klad was erin gekomen.

Wat fotootjes van de Krollenloop: (die waren tr. lekker :9 )

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_157419772
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 09:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Man heeft een PR gelopen op de 5km. Hij traint nu net een maandje (daarvoor wel op de loopband binnen) en dit was zijn eerste wedstrijd. We hebben ook voornl. rond de 5 /5.5km getraind met steeds kortere pauzes. Deze 5km heeft hij aan 1 stuk gelopen, iets wat een van zijn doelen was. en dus zijn PR aanscherpen, wat nu op 31:30 staat :)
Ik vond het voornl. erg tof om hem onderweg te coachen, zijn tussentijden te noemen, en elke kilometer aan te kondigen en ben heel trots op zijn prestatie. Ik vind het ook een verrijking samen te lopen en zelf even niet te hoeven focussen op snelheid en prestatie. Ik merk ook dat ik dankzij het samen trainen weer netjes drie keer in de week loop. De klad was erin gekomen.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima eerste wedstrijd dus! en die krollen die waren er dus wel bij de finish ;-)
  maandag 9 november 2015 @ 09:42:18 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157419825
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:37 schreef mytec het volgende:

[..]

Prima eerste wedstrijd dus! en die krollen die waren er dus wel bij de finish ;-)
ja, ik dacht ook dat ik ze zelf moest kopen ;) Heb ook een tegoedbon in mijn goodybag gekregen: 10 krollen voor 7,50 :') . Ze werden echter direct na de finish uitgedeeld (een halve dan): een lekker anijsbroodje, besmeerd met een soort boter en daarop een zompige, zachte speculaas :9
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 9 november 2015 @ 09:50:11 #13
236410 MaleDuck
pi_157419894
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:32 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Nog van de wedstrijd van vorige week? Het zit je niet bepaald mee :{
Ja, van die wedstrijd, heb poot hoog gehad, trok pas donderdag echt weg. Gisterenochtend gelopen en nu ook weer reactie van de knie en daarnaast ook wat zeurende brandende pijn aan de buitenkant net onder de knie. Voor mij genoeg om er even naar te laten kijken
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_157421064
Leuke medaille en lekkere cakejes bij de Krollenloop, zo te zien. Mooie tijd van meneer SEMTEX in een eerste wedstrijd.
  maandag 9 november 2015 @ 11:48:33 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157421812
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 09:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk zeg! En fijn dat jij er ook een voordeel uit haalt, uit het meelopen met je meneer :)
pi_157422589
Goed gelopen Mossel en Semtex en man!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157426350
Inderdaad zeg goed gelopen Mossel, Semtex en je man. Fijn dat je daardoor zelf ook weer 3x kan trainen ! Ziet er trouwens lekker uit die Krollenloop. Volgend jaar dan maar :D

Balen Maleduck. Hoop dat het snel wat beter gaat. En je gewoon weer zonder pijn kunt lopen :).

Ik mag straks weer naar mijn fysio. En als het van hem ook mag dan vanavond (proberen) volledig mee te trainen zonder af te haken :)

[ Bericht 0% gewijzigd door xMissi op 09-11-2015 16:29:18 (Spelfouten....) ]
  Redactie Sport maandag 9 november 2015 @ 16:04:05 #18
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157427041
Apart hoor, toen ik nog van 0-5km aan het trainen was had ik het af en toe zwaarder dan dat ik nu 13km loop. Hardlopen :') O+

SPOILER
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_157427375
http://www.runnersweb.nl/(...)&utm_campaign=buffer

Leuke winactie! Ik doe niet mee want geen voorjaarsmarathon-plannen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 november 2015 @ 16:22:14 #20
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157427433
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 15:30 schreef xMissi het volgende:
Inderdaad zeg goed gelopen Mossel, Semtex en je man. Fijn dat je daardoor zelf ook weer 3x traind ! Ziet er trouwens lekker uit die Krollenloop. Volgend jaar dan maar :D

Balen Maleduck. Hoop dat het snel wat beter gaat. En je gewoon weer zonder pijn kunt lopen :).

Ik mag straks weer na mijn fysio. En als het van hem ook mag dan vanavond (proberen) volledig mee te trainen zonder af te haken :)
NaAR! :6
Doe rustig aan hé
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 9 november 2015 @ 16:22:47 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157427446
En een t ipv d }:|
  maandag 9 november 2015 @ 16:24:27 #22
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157427498
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:22 schreef Quoi het volgende:
En een t ipv d }:|
Oh shit damn! Die wassikvergetuhhh!
pi_157427643
Sorry hoor. Is al aangepast. Ennuh ik doe zeker rustig aan ;).
  maandag 9 november 2015 @ 16:38:16 #24
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157427810
SEM en SEMman, goed gedaan! Dat is heel netjes voor een 1e 5km _O_

Net 10km op wolkjes gelopen O+ Regenwolkjes die werden voortgeblazen door rukwinden, maar boh wat liep dat lekker :9. Echt helemaal ontspannen gelopen, zonder enige moeite.
  maandag 9 november 2015 @ 16:52:35 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157428108
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:20 schreef La_Tramposa het volgende:

Leuke winactie! Ik doe niet mee want geen voorjaarsmarathon-plannen ;)
Waarom staat er geen datum bij? Ik wil weten hoe kort die op de HM van Berlijn zit. 3 april dus, dan kan ik niet :)
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 17:09:58 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_157428459
McTwente, wil je mij bij de 7^^ verplaatsen van de dag naar de nacht?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 9 november 2015 @ 17:18:52 #27
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157428615
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:09 schreef Guppyfriend het volgende:
:* -O-
  maandag 9 november 2015 @ 17:41:20 #28
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157429012
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 16:38 schreef GotC het volgende:
SEM en SEMman, goed gedaan! Dat is heel netjes voor een 1e 5km _O_

Net 10km op wolkjes gelopen O+ Regenwolkjes die werden voortgeblazen door rukwinden, maar boh wat liep dat lekker :9. Echt helemaal ontspannen gelopen, zonder enige moeite.
Jij gaat vliegen, zondag!

@gups: meh. Maar wel leuk dat je in ieder geval de nacht nog kan lopen.
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 17:46:20 #29
155227 crew  Guppy
dus
pi_157429081
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 17:41 schreef Murmeli het volgende:

@gups: meh. Maar wel leuk dat je in ieder geval de nacht nog kan lopen.
Precies, zo zie ik het ook. Ik ben blij dat ik nog kon wisselen.

Natuurlijk, het is stom en jammer en alles. Maar ik had die 15km met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch niet gehaald. Dan heb ik een ritje in de bezemwagen, een DNF en een kutdag. Wáárom zou ik dat doen, als ik ook lekker de 7km kan doen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_157429152
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:18 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Oneindig keer tig beter dan geposeerde happy-de-pappy-kijk-mij-eens-leuk-zijn-maar-niet-mijn-best-doen-foto's (met uitzondering van moblo, die mag dat van mij).
Ik niet? :'(

En jammer gup! Maar met een goed gevoel 7km lopen is véél toffer dan 15km er misschien net we/niet uit kunnen persen.
  maandag 9 november 2015 @ 18:14:27 #31
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157429525
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:46 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Precies, zo zie ik het ook. Ik ben blij dat ik nog kon wisselen.

Natuurlijk, het is stom en jammer en alles. Maar ik had die 15km met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch niet gehaald. Dan heb ik een ritje in de bezemwagen, een DNF en een kutdag. Wáárom zou ik dat doen, als ik ook lekker de 7km kan doen?
Ja, das zeker heel fijn!
  maandag 9 november 2015 @ 18:24:57 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157429706
Jammer Gupsie. Ik ben ervan overtuigd dat je het had gekund met de goede voorbereiding :)

Maar lekker genieten maar van die 7 km. Het is al bijna zover!

Hoop dat morgen dan eindelijk mijn startnummer bij de post zit :{
pi_157429993
quote:
17s.gif Op maandag 9 november 2015 16:04 schreef DeLuna het volgende:
Apart hoor, toen ik nog van 0-5km aan het trainen was had ik het af en toe zwaarder dan dat ik nu 13km loop. Hardlopen :') O+

SPOILER
Super gelopen! En ik vond het van 0 naar 5km opbouwen ook zwaarder dan van 10 naar 15.

En Mossel: goed zeg!!
Geldt ook voor mr semtex, leuk zo'n eerste mijlpaal.
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 20:00:08 #34
155227 crew  Guppy
dus
pi_157431994
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 18:24 schreef Quoi het volgende:
Jammer Gupsie. Ik ben ervan overtuigd dat je het had gekund met de goede voorbereiding :)

Maar lekker genieten maar van die 7 km. Het is al bijna zover!

Hoop dat morgen dan eindelijk mijn startnummer bij de post zit :{
Vast wel. Maar ik kreeg een pijntje. Trouwens, afgelopen zondag wel pijnloos gelopen! Dat dan weer wel, al werd het zondag wel duidelijk dat die 15km niet te doen ging zijn. Nou ja, jammer dan. Gelukkig mag ik gewoon wisselen naar de 7km, de 7^^ organisatie is lief.

Ik kan me er eerlijk gezegd écht niet druk om maken.

SPOILER
  maandag 9 november 2015 @ 20:17:10 #35
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157432456
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Vast wel. Maar ik kreeg een pijntje. Trouwens, afgelopen zondag wel pijnloos gelopen! Dat dan weer wel, al werd het zondag wel duidelijk dat die 15km niet te doen ging zijn. Nou ja, jammer dan. Gelukkig mag ik gewoon wisselen naar de 7km, de 7^^ organisatie is lief.

Ik kan me er eerlijk gezegd écht niet druk om maken.

SPOILER
Terecht. Ook dat komt weer goed, maar is een behoorlijke tegenvaller voor je }:|
pi_157433864
Wat balen inderdaad Gups en we hebben nog niet eens samen gelopen... -O-
Maar kop op, komt goed! En zaterdagavond lekker 7km genieten! ^O^
pi_157433913
Gupske, :*
Dat is kut (2x), maar die Zevenheuvelennacht gaat leuk worden!
pi_157434787
Klote guppy! Wel fijn dat je iig de 7^^nacht kunt lopen. Misschien zie ik je nog wel.

Ik heb net weer getraind! Ging best goed. We gingen een paar x (bijna) een km op je wedstrijdtempo rennen. Nouja de snelste deed een km de rest stopte dan gewoon bij het fluitje van de trainer. Ik moest op hartslag trainen. 170/175. Nou goed de hartslag zat dus steeds rond 180.. Maakt verder niet uit maar tijdens een wedstrijd zet ik hem nooit op hartslag maar op afstand en tempo. Dus was even wennen om echt steeds daarop te letten.

Ik heb alleen even niet zoveel vertrouwen in zaterdag. Ik loop het vast wel uit maar toch. Ik had geloof ik als streeftijd 45/50 minuten neergezet. Weet niet of ik dat wel haal. Voel me zo traag de laatste tijd :@

linkje; http://app.endomondo.com/workouts/630461628/19432788
  maandag 9 november 2015 @ 21:31:27 #39
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_157435073
Dappere beslissing Guppy, zou ik niet kunnen!

Gisteren voor het eerst sinds drie weken weer lekker gelopen. Heerlijk rustig op twee segmentjes na, wara ik ook meteen een PR liep. Merkte wel dat ik links nog steeds flink krachtverlies heb. In een sprint ben ik meer aan het hinkelen dan volwaardig aan het sprinten. Deze week mezelf toch dwingen de fysio op te zoeken.

Heb voor de voorpret op Egmond alvast een groep op Strava aangemaakt. :)
https://www.strava.com/clubs/167062
Life is what you make it.
pi_157435281
Buh! Stom Gups!

Kwam er vanavond achter dat een pittige training met tussendoor squats, deathlifts, burpees, planking en jumping jacks enzo best pittig is een dag na een 5k.
  maandag 9 november 2015 @ 21:43:14 #41
236410 MaleDuck
pi_157435538
http://www.mudsweattrails.nl/pijnstillers_bij_ultratrails

Interessant artikel moet ik zeggen. Zijn er hier veel mensen die pijnstillers rondom het hardlopen gebruiken? Ik heb het bij mijn eerste wedstrijd gedaan en ben toen zo diep gegaan dat ik een paar dagen niet goed kon lopen na een 5 km wedstrijd, dus voor mij sinds dien een no-go...
pi_157435584
Toffe foto's van Mr.B en Semtex :)
  Redactie Sport maandag 9 november 2015 @ 21:47:56 #43
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157435718
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 18:39 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Super gelopen! En ik vond het van 0 naar 5km opbouwen ook zwaarder dan van 10 naar 15.

En Mossel: goed zeg!!
Geldt ook voor mr semtex, leuk zo'n eerste mijlpaal.
Ja ik ben benieuwd, over 2 weken 14,5 km. En 3 weken later is de Bruggenloop al :o
  maandag 9 november 2015 @ 21:52:15 #44
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157435895
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 21:43 schreef MaleDuck het volgende:

Interessant artikel moet ik zeggen. Zijn er hier veel mensen die pijnstillers rondom het hardlopen gebruiken? Ik heb het bij mijn eerste wedstrijd gedaan en ben toen zo diep gegaan dat ik een paar dagen niet goed kon lopen na een 5 km wedstrijd, dus voor mij sinds dien een no-go...
Vast wel eens vanwege hoofdpijn en dan lopen, maar niet bewust. Lijkt me ook niet verstandig.
Hier schrok ik wel van:

quote:
‘Ik heb drie dagen voor de marathon dagelijks 4000 mg paracetamol en 2400 mg ibuprofen genomen (verdeeld over drie momenten per dag) om een spiegel te hebben tegen pijn. Op de dag van marathon zelf nam ik ‘s ochtends weer 1000 mg paracetamol en 800 mg ibuprofen en onderweg heb ik 1 mg codeine-tabletten moeten nemen... Dit deed ik in overleg met een arts en ik ben na de marathon direct gestopt met pijnstillers slikken.’ - See more at: http://www.mudsweattrails(...)sthash.xyqK2934.dpuf
Hoe wil je je lichaam voor de gek houden zeg..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 9 november 2015 @ 21:56:39 #45
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157436055
quote:

2 tabletjes Voltaren (diclofenac sodium) om de 4-6 uur tijdens mijn 100 miler in de laatste 12 uur.
It is called runners candy for a reason ;)

Maar tijdens, een marathon, de Kepler Challenge of de 80km in Naseby zou ik niets gebruiken.
Dat soort afstanden moeten imo zonder hulpmiddelen kunnen

[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-11-2015 22:07:55 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 9 november 2015 @ 22:09:50 #46
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157436607
Dus zo'n 100 miler kan volgens jou RD niet zonder hulpmiddelen?

Het is natuurlijk ook niet normaal. die afstanden.
pi_157436769
Ik heb ook niet het idee dat het soort pijn dat je tijdens loopwedstrijden hebt het soort pijn is dat goed onderdrukt wordt door pijnstillers? Tenzij je echt last van gewrichten krijgt of zo, dan wel.
  maandag 9 november 2015 @ 22:18:28 #48
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157436948
Ik zou wel eens een groep testers willen zien die dan b.v een 100 miler doen en dan een groep met, een groep zonder en een groep placebo. En dan met een goeie vragenlijst en interviews en dan ben ik benieuwd naar de uitslag.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 22:23:20 #49
155227 crew  Guppy
dus
pi_157437171
Voor mij is het een no-go in ieder geval... :N
pi_157437506
In mijn groep loopt ook een cardioloog en hij is een fel tegenstander van pijnstillers, vooral bij langere afstanden als de marathon. Waarom precies weet ik niet meer, maar volgens hem zit aan het gebruik daarvan dan behoorlijke risico's.
pi_157437541
quote:
99s.gif Op maandag 9 november 2015 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
Buh! Stom Gups!

Kwam er vanavond achter dat een pittige training met tussendoor squats, deathlifts, burpees, planking en jumping jacks enzo best pittig is een dag na een 5k.
Goed bezig!
Is een deathlift nog weer anders dan een deadlift?
Daar ben ik met crossfit nu wat krachtprogrammaatjes mee aan het doen.
Conclusie tot nu toe is dat de kracht flink ondermaats is. :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  maandag 9 november 2015 @ 22:39:30 #52
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157437828
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:33 schreef Cynic het volgende:

[..]

Goed bezig!
Is een deathlift nog weer anders dan een deadlift?
Daar ben ik met crossfit nu wat krachtprogrammaatjes mee aan het doen.
Conclusie tot nu toe is dat de kracht flink ondermaats is. :)
Deathlift

Deadlift
  maandag 9 november 2015 @ 22:43:29 #53
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157437969
_O-
pi_157438178
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:32 schreef Mr.B. het volgende:
In mijn groep loopt ook een cardioloog en hij is een fel tegenstander van pijnstillers, vooral bij langere afstanden als de marathon. Waarom precies weet ik niet meer, maar volgens hem zit aan het gebruik daarvan dan behoorlijke risico's.
Iets met signalen van je lichaam en te ver gaan waarschijnlijk. Je lichaam schreeuwt brand! maar helaas je voelt het niet echt.
  maandag 9 november 2015 @ 22:55:22 #55
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157438363
Grappig, nu pas zie ik wie de auteur van het artikel is. Een bekende :s) (en groot voorbeeld op schrijfvlak)
pi_157438595
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:49 schreef mytec het volgende:

[..]

Iets met signalen van je lichaam en te ver gaan waarschijnlijk. Je lichaam schreeuwt brand! maar helaas je voelt het niet echt.
Het kon geloof ik ook erg slecht voor je nieren zijn en zou zelfs tot problemen met het hart kunnen leiden
pi_157438629
quote:
Als cardioloog is hij bang dat een hartinfarct dan niet goed opgemerkt wordt? Het zal niet voor het eerst zijn dat een marathonloper met verkalkte kransslagaders doorloopt.
Hardlopers zijn niet voor niets doodlopers. :P

Hier nog nooit met pijnstillers gelopen. Ik heb eigenlijk nooit echt pijn bij het lopen. Alleen een paar keer ontzettende zenuwpijnen of zo na lange duurlopen en na de marathons. Het komt dan eigenlijk niet in me op om iets te slikken. Het gaat na een half uur tot paar uur ook wel over.
  maandag 9 november 2015 @ 23:12:20 #58
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157438797
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:09 schreef Quoi het volgende:
Dus zo'n 100 miler kan volgens jou RD niet zonder hulpmiddelen?

Het is natuurlijk ook niet normaal. die afstanden.
misschien had het wel gekund maar na een uurtje of 18 begonnen de benen dusdanig "zeer" te doen dat de voltaren hielp om "de scherpe kantjes er af te halen", wetende dat ik op dat moment nog zo'n 12 uur voor de boeg had.

Maar de doseringen die in het artikel staan zijn in mijn ogen gekkenwerk, ga dan wat harder/beter trainen zou ik zeggen als je zo een marathon door moet komen.
pi_157438801
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:24 schreef xMissi het volgende:
Ik heb alleen even niet zoveel vertrouwen in zaterdag. Ik loop het vast wel uit maar toch. Ik had geloof ik als streeftijd 45/50 minuten neergezet. Weet niet of ik dat wel haal. Voel me zo traag de laatste tijd :@
Dat zal zaterdag vast wel meevallen. Door de wedstrijdadrenaline ga je wat harder.

Ik geloof dat ik ook 45 min heb opgegeven. Dat gaat me niet lukken, ik kan me moeilijk inhouden, maar ik hoop wel dat ik niet te hard van stapel ga en genoeg overhoud voor zondag.
pi_157438882
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

misschien had het wel gekund maar na een uurtje of 18 begonnen de benen dusdanig "zeer" te doen dat de voltaren hielp om "de scherpe kantjes er af te halen", wetende dat ik op dat moment nog zo'n 12 uur voor de boeg had.

Maar de doseringen die in het artikel staan zijn in mijn ogen gekkenwerk, ga dan wat harder/beter trainen zou ik zeggen als je zo een marathon door moet komen.
Het zijn de maximale doseringen. Kan net dus.
Sommigen leven op pijnstillers.

Hmm, ik geloof alleen dat de Ibuprofen dubbel gedoseerd is.
  maandag 9 november 2015 @ 23:14:53 #61
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157438884
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 22:49 schreef mytec het volgende:

[..]

geloof me, je voelt het tijdens een 100 miler echt nog wel, alleen is het een "goed" hulpmiddel om door te kunnen.
  maandag 9 november 2015 @ 23:18:12 #62
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157438975
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 23:14 schreef wyccie het volgende:

[..]

Het zijn de maximale doseringen. Kan net dus.
Sommigen leven op pijnstillers.
inderdaad, ik ben ook niet van plan om grens op te zoeken.,een 'hulpmiddel' voor mij en zeker niet 'the be all and end all' om een doel te bereiken. Tijdens een 100 miler weet je gewoon dat pijn er bij hoort...... so, suck it up buttercup
Tijdens de Kepler wordt er in de race briefing altijd het advies gegeven om paracetamol te grbruiken als je toch iets wilt/moet nemen en zeker geen ibuprofen.
pi_157439372
Voor een 100 miler snap ik het wel. Een 80k ook. Voor mij is dat dezelfde categorie.
Maar dat is inderdaad wel anders dan koste wat het kost een serieuze blessure negeren en doorlopen met pijnstillers.
Op zo'n afstand weet je inderdaad dat het pijnlijk gaat worden, dan valt een pijnstiller meer onder de categorie 'Hokademping'.

Trouwens, mijn 2 snelle 10k's heb ik beide niet op mijn Hoka's gelopen, maar op New Balance (ook de hoogste demping). Zou het daaraan kunnen liggen?
pi_157439377
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

geloof me, je voelt het tijdens een 100 miler echt nog wel, alleen is het een "goed" hulpmiddel om door te kunnen.
Dat geloof ik ook wel , maar neem aan dat jij wel een sporttest doet? Natuurlijk ken je je lichaam ook goed, helemaal bij zulke afstanden, en ja dat zal wel pijn doen (doet het ook aan je lichaam). Ibuprofen lijkt me niks anders opleveren dan maagklachten.
pi_157439782
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 17:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Done. Jammer dat de 15 km er niet in zit, maar wel verstandig dan.
pi_157440109
Als ik ooit in Veghel ben ga ik zo'n krol eten.
Leuk dat jullie nu samen kunnen lopen, SEMTEX.
pi_157441679
Laatste info gehad voor zondag, ze weten wel hoe het moet, gratis biertje na de finish :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 10 november 2015 @ 06:43:38 #68
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157441809
SPOILER
leader of the pack!
  dinsdag 10 november 2015 @ 06:44:02 #69
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157441814
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 04:06 schreef Guard het volgende:
Laatste info gehad voor zondag, ze weten wel hoe het moet, gratis biertje na de finish :D
Lekker!

Ik ben echt een doos :') Heb vannacht gedroomd over de meijendelloop, dat ik steeds verkeerd liep en toen maar terug ben gelopen naar de start en me heb afgemeld :')
Gelukkig klopte het sowieso niet want de start was in een stad en er waren meerdere afstanden.
Anders maak je je 3 weken voor de start vast even druk over een loopje :P
  dinsdag 10 november 2015 @ 06:44:54 #70
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157441819
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 23:31 schreef wyccie het volgende:

Op zo'n afstand weet je inderdaad dat het pijnlijk gaat worden, dan valt een pijnstiller meer onder de categorie 'Hokademping'.

:D
love your way of thinking!
pi_157441881
Kom hier ook maar weer eens buurten. Vanwege mijn verhuizing een maand nauwelijks hardlopen. Alleen tussendoor met de Ekiden meegedaan, wat nog redelijk ging na een week fulltime klussen.

Vanavond gaan we er maar eens op uit, straks eens even wat rondjes uitstippelen hier in de buurt.
  dinsdag 10 november 2015 @ 08:17:16 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157442136
Op het moment dat ik -al is het alleen tussen mijn oren- afhankelijk word van het (preventief) nemen van medicijnen om mijn uitdagingen aan te kunnen gaan, kap ik met hardlopen :Y
F means you're fucked
  dinsdag 10 november 2015 @ 08:20:13 #73
236410 MaleDuck
pi_157442152
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 06:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER
leader of the pack!
Cool, ze proberen bij jou ook uit de wind te lopen, herkenbaar :D
  dinsdag 10 november 2015 @ 09:38:41 #74
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157443045
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 06:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER
leader of the pack!
Goeie foto!
pi_157448060
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat zal zaterdag vast wel meevallen. Door de wedstrijdadrenaline ga je wat harder.

Ik geloof dat ik ook 45 min heb opgegeven. Dat gaat me niet lukken, ik kan me moeilijk inhouden, maar ik hoop wel dat ik niet te hard van stapel ga en genoeg overhoud voor zondag.
Thnx voor het vertrouwen geven! Komt ook wel goed.
Doen we trouwens nog een fokmeet zaterdag?
Jij gaat zaterdag en zondag? Lijkt me pittig maar jij kunt het vast wel!

En leuke foto RD 8-)
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:17:26 #76
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157448083
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:48 schreef McTwente het volgende:
Lokpost, wil je mij bij de cpc hm zetten. 6 maart 2016.
pi_157448122
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:15 schreef xMissi het volgende:

[..]

Doen we trouwens nog een fokmeet zaterdag?
Jij gaat zaterdag en zondag? Lijkt me pittig maar jij kunt het vast wel!
Deze post was niet aan mij gericht, maar 2x ja!

Wie heeft nog meer zin om te meeten? WA-groepje maken?
pi_157448233
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:17 schreef Murmeli het volgende:

[..]

En ook nog:

1
2
3
4
5
[b]6 februari 2016 - [url=http://www.mudsweattrails.nl/petzl_night_trail]Petzl Night Trail (Bergschenhoek)[/url][/b]
[*] Murmeli - 15 km

[b]20 maart 2016 - [url=http://www.vuurtorentrail.nl/]Vuurtorentrail (Hollum, Ameland)[/url][/b]
[*] Murmeli - 18 km
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:28:47 #79
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157448289
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:25 schreef pijll het volgende:

[..]

En ook nog:
[ code verwijderd ]

O+
Thanks!
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:54:09 #80
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157448716
Best gek. Vanwege de drukte had ik gezworen om de Zevenheuvelenloop nooit meer te gaan lopen...maar nu ik m zondag met GotC ga lopen heb ik er ineens heul veul zin in :Y
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 10 november 2015 @ 14:58:25 #81
155227 crew  Guppy
dus
pi_157448792
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:54 schreef YUR het volgende:
Best gek. Vanwege de drukte had ik gezworen om de Zevenheuvelenloop nooit meer te gaan lopen...maar nu ik m zondag met GotC ga lopen heb ik er ineens heul veul zin in :Y
Het is ook gewoon heel leuk! Want gezelligheid O+ en ik kom kijken *O*
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:08:42 #82
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157448987
quote:
O+ *;

En leuk Gup! *O*
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:25:02 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157449379
Als ik niet zou hoeven lopen in Nijmegen zondag, ook best. Ik vind het eigenlijk best weer een gedoetje. Misschien komt het enthousiasme nog :{
pi_157449628
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:19 schreef pijll het volgende:

[..]

Deze post was niet aan mij gericht, maar 2x ja!

Wie heeft nog meer zin om te meeten? WA-groepje maken?
Oh cool! Ik zou dat niet kunnen, denk ik. Maar jullie trainen natuurlijk al wat langer. En wa groepje maken vind ik goed! Als je mijn nummer wilt dm ff ;)
pi_157450153
quote:

Als het op die manier moet dan doet dat toch wel heel veel af aan de prestatie. Of het nou wel of niet op de dopinglijst staat, het is een middel om pijn te onderdrukken. Pijn die er anders voor zorgt dat je niet door kunt. Er is in dit opzicht eigenlijk geen verschil met een pil die vermoeidheid zou onderdrukken.

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe wil je je lichaam voor de gek houden zeg..
Helemaal inderdaad.

quote:
Met name dicolfenac heeft een dubieuze reputatie. Hier vrij verkrijgbaar (en ook ik vind het de beste pijnstiller, met name als je een niersteenkoliek hebt), maar er gaan stemmen op om deze ontstekingsremmer weer alleen op recept te laten krijgen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:17 schreef YUR het volgende:
Op het moment dat ik -al is het alleen tussen mijn oren- afhankelijk word van het (preventief) nemen van medicijnen om mijn uitdagingen aan te kunnen gaan, kap ik met hardlopen :Y
Je hebt helemaal gelijk.

@hats: vooruit, jij ook.
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:16:21 #86
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157450396
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:04 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Als het op die manier moet dan doet dat toch wel heel veel af aan de prestatie. Of het nou wel of niet op de dopinglijst staat, het is een middel om pijn te onderdrukken. Pijn die er anders voor zorgt dat je niet door kunt. Er is in dit opzicht eigenlijk geen verschil met een pil die vermoeidheid zou onderdrukken.

[..]

Helemaal inderdaad.

[..]

Met name dicolfenac heeft een dubieuze reputatie. Hier vrij verkrijgbaar (en ook ik vind het de beste pijnstiller, met name als je een niersteenkoliek hebt), maar er gaan stemmen op om deze ontstekingsremmer weer alleen op recept te laten krijgen.

[..]

Je hebt helemaal gelijk.

@hats: vooruit, jij ook.
Goed verwoord. _O_
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:41:17 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157450931
quote:
Met je partner lopen is altijd tof O+
Druktetip: je kunt ook parkeren bij Station Nijmegen Dukenburg en vanaf daar de trein nemen. Deed ik zelf altijd :)
pi_157451003
toch wel een keertje een loopje gedaan met aardig wat parcetamol op. Anders had ik het zeker niet gered tot de finish waarschijnlijk. Ik zou het zo weer doen.
pi_157451249
Moet zeggen dat ik het ook wel eens doe, maar dan 1 ibrupofen en/of paracetamol en dan vooral bij wedstrijden waar ik weet dat mijn knie zou kunnen opspelen en ik het hiermee misschien net wat uit kan stellen. (En ik een scherpe tijd wil lopen). Als ik bijvoorbeeld een week ervoor last heb gehad en misschien nog niet helemaal hersteld ben.

Geen idee of het daadwerkelijk helpt trouwens, eens eeb keer voor de zekerheid gedaan en die loop pijnvrij kunnen doen. (Het begon daarvoor wel eens rond de 7-8 km op te spelen). Overigens ook niet zo dat ik dan de dagen erna ineens veel meer last had oid.

In totaal misschien 2 of 3 keer gedaan nu... (10km loopjes)
pi_157451631
Ik neem af en toe een paracetamol bij een opkomende verkoudheid om die te onderdrukken, verder ben ik absoluut niet van de pillen.
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:23:06 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157451692
Ik heb nog nooit pillen genomen zodat ik (pijnvrij) kon gaan lopen. Dat is toch ook gek? Lopen is belangrijk, maar een signaal van m'n lichaam is belangrijker. En als ik geblesseerd ben of griep heb: goeie reden om niet te lopen.
  Redactie Sport dinsdag 10 november 2015 @ 17:25:47 #92
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157451737
Ik ben ook niet van de pillen. Echt alleen als iets niet te harden is (toen mijn verstandskiezen getrokken werden...), zelfs verkoudheid en hoofdpijn laat ik eigenlijk altijd overgaan zonder pillen te gebruiken oid.
pi_157451824
Ik neem het wel eens 's avonds als ik last van iets heb en bang ben dat ik daardoor niet in slaap kan komen. Ook slecht, ik weet het, maar ik denk altijd maar; als ik niet slaap kan dit ook niet herstellen. Dus dan liever 2 ibuprofen erin zodat ik in ieder geval in slaap val.
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:33:22 #94
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157451851
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik neem het wel eens 's avonds als ik last van iets heb en bang ben dat ik daardoor niet in slaap kan komen. Ook slecht, ik weet het, maar ik denk altijd maar; als ik niet slaap kan dit ook niet herstellen. Dus dan liever 2 ibuprofen erin zodat ik in ieder geval in slaap val.
Maar als pijnstillers het herstel vertragen, neem je dus eigenlijk gewoon jezelf in de maling
F means you're fucked
pi_157451869
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar als pijnstillers het herstel vertragen, neem je dus eigenlijk gewoon jezelf in de maling
Vertragen die het herstel? Ibuprofen werkt toch ook nog ontstekingsremmend dus kan toch juist helpen?
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:39:06 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157451946
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Vertragen die het herstel? Ibuprofen werkt toch ook nog ontstekingsremmend dus kan toch juist helpen?
Dit staat in dat artikel:

quote:
Pijnstillers vertragen het herstel van de meeste weefsels zoals spieren, pezen en botten.
quote:
Een onschuldig lijkend middel als ibuprofen legt een deel van de ontstekingsreactie stil, maar wat veel sporters niet in de gaten hebben, is dat daarmee ook het herstel stilstaat.
F means you're fucked
  dinsdag 10 november 2015 @ 19:00:54 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157453600
Hier alleen pillen (en dan paracetamol) als hoofdpijn die niet vanzelf overgaat. Oja, en elke dag een snufje neusspray. En ja, ik weet dat het slecht is, maar heb na 15 jaar mijn beide neusgaten nog :+

De organisatie van de 7HL maar een mail gestuurd. Nog steeds geen startnummer in de bus.

En dan nu maar weer lekker trainen! Korte broek maar weer aan :) Laatste keer lopen was vrijdag en mijn benen hebben er maar wat zin an.
pi_157454010
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:36 schreef xMissi het volgende:

[..]

Oh cool! Ik zou dat niet kunnen, denk ik. Maar jullie trainen natuurlijk al wat langer. En wa groepje maken vind ik goed! Als je mijn nummer wilt dm ff ;)
De 7H appgroep is here! Wie ook wil meeten dit weekend, kan mij ff dm-en of appen.
  Moderator dinsdag 10 november 2015 @ 19:29:04 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_157454249
Ik ga met de bus naar de 7^^, en dat kan zelfs gratis O+
  dinsdag 10 november 2015 @ 19:34:32 #100
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157454389
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 19:00 schreef Quoi het volgende:
Hier alleen pillen (en dan paracetamol) als hoofdpijn die niet vanzelf overgaat. Oja, en elke dag een snufje neusspray. En ja, ik weet dat het slecht is, maar heb na 15 jaar mijn beide neusgaten nog :+

De organisatie van de 7HL maar een mail gestuurd. Nog steeds geen startnummer in de bus.

En dan nu maar weer lekker trainen! Korte broek maar weer aan :) Laatste keer lopen was vrijdag en mijn benen hebben er maar wat zin an.
quote:
LET WEL: startnummers van 29051 t/m 30945 en 46979 t/m 46989 (zie boven achter je naam voor je startnummer) moeten nog even geduld hebben. Voor deze nummers gaat de envelop pas maandag a.s. op de post.

Wanneer je nog niets ontvangen hebt, wacht dan nog af tot de postbezorging van dinsdag (donderdag voor de later verzonden nummers) voor je ons meldt dat je nog niets hebt.
Misschien heb je 1 van de latere nummers :? Wel vervelend, vooral als je er al geen zin in hebt :+
pi_157456216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 19:00 schreef Quoi het volgende:

Ze weten dat jij daar altijd zwart loopt.
  dinsdag 10 november 2015 @ 21:05:20 #102
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157456708
Balen Quoi!

Ik had vanavond een zeldzaam lekkere training O+
4X(1-4-2min). De intervallen zo rond de 5.30 allemaal en dat goed te doen. De laatste 2 min net onder de 5min/km gewoon effe voor de lekker. En nu gewoon zo fris als een hoentje ^O^ Dit is echt goddelijk loopweer voor mij. Lekker in mn korte mouwen. PR weer wat mij betreft
O+ hardlopen O+
  dinsdag 10 november 2015 @ 21:42:54 #103
3878 Vork
Manisch creatief
pi_157457844
Jammer dat het uitgerekend in deze periode prachtig loopweer is, net nu ik dus even niet loop. Ik ga zondag denk ik wel de mensen van Social Mile aanmoedigen, evenals mensen van hier, als ik die herken. Ik heb toch niets beters te doen (ookal ben ik jarig die dag).
  dinsdag 10 november 2015 @ 22:06:43 #104
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157458448
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 19:34 schreef GotC het volgende:

[..]

[..]

Misschien heb je 1 van de latere nummers :? Wel vervelend, vooral als je er al geen zin in hebt :+
Nopes. Heb nr 2164 :) We'll see.

Hels windje vanavond! Toch lekker gewisselduurloopt :+
  dinsdag 10 november 2015 @ 22:07:24 #105
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157458464
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 20:48 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ze weten dat jij daar altijd zwart loopt.
Zouden ze me doorhebben ja? :o
  Moderator dinsdag 10 november 2015 @ 22:15:32 #106
155227 crew  Guppy
dus
pi_157458650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 21:42 schreef Vork het volgende:
Jammer dat het uitgerekend in deze periode prachtig loopweer is, net nu ik dus even niet loop. Ik ga zondag denk ik wel de mensen van Social Mile aanmoedigen, evenals mensen van hier, als ik die herken. Ik heb toch niets beters te doen (ookal ben ik jarig die dag).
Ik ga ook aanmoedigen, want ik heb gewisseld naar de 7km

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:07 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zouden ze me doorhebben ja? :o
Je hoeft in ieder geval niet meer aan je chip te denken ;) maar dan moet je wel je nummer hebben
  dinsdag 10 november 2015 @ 22:25:56 #107
3878 Vork
Manisch creatief
pi_157458969
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Guppyfriend het volgende:

mooi dat dat gelukt is. Ik zal er niet op de 14e bij zijn voor support. De 15e ben ik wel herkenbaar denk ik, als onderdeel van een groep compleet met vlag en mascotte.
pi_157459003
  dinsdag 10 november 2015 @ 22:33:49 #109
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157459236
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

[..]

Je hoeft in ieder geval niet meer aan je chip te denken ;) maar dan moet je wel je nummer hebben
Want de chip is niet meer? Dat scheelt idd!
pi_157459377
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:33 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zit de chip aan het startnummer geplakt?
pi_157459600
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:25 schreef Quoi het volgende:
Als ik niet zou hoeven lopen in Nijmegen zondag, ook best. Ik vind het eigenlijk best weer een gedoetje. Misschien komt het enthousiasme nog :{
Precies dit. :') Vraag me al dagen af waar ik aan ga beginnen. Hoop dat het enthousiasme van jullie dat van mij aanwakkert.
pi_157459872
Welk land wonen jullie? :D
Stormt hier als een malle...
  Moderator dinsdag 10 november 2015 @ 22:54:22 #113
155227 crew  Guppy
dus
pi_157459940
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:33 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hij zit tegenwoordig 'gewoon' aan je startnummer inderdaad ;)
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:14:17 #114
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157460539
^O^
Scheelt weer!
pi_157463679
quote:
99s.gif Op zondag 8 november 2015 16:32 schreef mosselmossel het volgende:
4.1: Hehe, eindelijk die gek in z'n HEMA-worstenpak ingehaald
4,8: Hoei! Misschien wel onder de 23 minuten!
4.9: Boeie dat ik er als Erben Wennemars uitzie!
5.0: Finish in 22.54!

Let ook op die Leeroy Jenkins in z'n rode shirt :D

SPOILER
  woensdag 11 november 2015 @ 07:36:31 #116
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157463739
Dat zijn pas actiefoto's mossel :D
  woensdag 11 november 2015 @ 07:39:20 #117
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157463749
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:51 schreef Leonos het volgende:
Welk land wonen jullie? :D
Stormt hier als een malle...
Wat wil je daarmee zeggen? :D
F means you're fucked
  woensdag 11 november 2015 @ 07:39:35 #118
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157463751
quote:
99s.gif Op woensdag 11 november 2015 07:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

SPOILER
Tof! ^O^
F means you're fucked
pi_157463871
Goede foto's mossel! ^O^
  ESF Reporter woensdag 11 november 2015 @ 08:07:32 #120
87554 Cee
Welluk?
pi_157463899
Gave actiefoto's! Ik krijg er Conquest of Paradise bij in mijn hoofd.
Vanavond naar het inloop-spreekuurtje van de podo-therapeut. Ik begin m'n gekwakkel nu echt beu te worden en krijg halve paniekaanvallen als ik me voorstel dat het nooit meer over gaat. Wil gewoon weer eens lekker lopen. -O-
pi_157464118
quote:

[..]

SPOILER
Haha, die laatste kan echt zo uit een film komen :P
pi_157464292
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:17 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Done.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:25 schreef pijll het volgende:

[..]

En ook nog:
[ code verwijderd ]

En ook in het overzicht gezet.
pi_157464328
quote:

[..]

SPOILER
Dát is finishen ^O^
Alles geven om de HEMA-worst voor te blijven. Ben je nog voor Leeroy geëindigd? Die vliegt ook wel indrukwekkend op die laatste foto :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.B. op 11-11-2015 08:57:51 ]
pi_157464417
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 08:50 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Dát is finishen ^O^
Alles geven om de HEMA-worst voor te blijven. Ben je ook nog voor Leeroy geëindigd? Die vliegt ook wel indrukwekkend op die laatste foto :D
Hij kwam me nog net voorbij zeilen, maar netto was ik 5 seconden sneller.

edit: zelfde bruto tijd. Dus dat voorbij zeilen was pas na de streep.
pi_157464574
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 07:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen? :D
Dat het slecht weer is :P
  woensdag 11 november 2015 @ 09:12:54 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157464613
quote:
4s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:09 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dat het slecht weer is :P
Weer is pas slecht als je niet kunt hardlopen. Dat is voorlopig nog lang niet zo ^O^
F means you're fucked
pi_157464729
quote:

[..]

SPOILER
Haha, wat een heerlijke foto's. _O_

Zo, ik ben gelijk om 8u vanochtend maar gaan rennen, 4 x (6' + 2' wandelen), prima. Zelfs het weer valt momenteel mee. ^O^
Jack does it in real time...
  woensdag 11 november 2015 @ 09:32:55 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157464824
Ik snap niet hoe iemand in een worstpak zo hard kan lopen :D en waarom? het was geen gesponsord pak oid...

Mijn Krollenloop foto O+
SPOILER
pi_157464851
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap niet hoe iemand in een worstpak zo hard kan lopen :D en waarom? het was geen gesponsord pak oid...

Mijn Krollenloop foto O+
SPOILER
Leuke foto!
En ja, het is zijn eigen slagerij. Mensen op het dorp snappen het vast.
  woensdag 11 november 2015 @ 09:42:48 #130
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157464922
Toffe foto van jullie samen SEM O+
  woensdag 11 november 2015 @ 09:59:59 #131
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157465147
Leuke foto's! Zwabber zal trots op je zijn, Mossel :+
  woensdag 11 november 2015 @ 10:04:32 #132
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157465219
Gave foto's zrg, Semtex en mossel!

@Leonos: wat is er erg aan storm? Ik vond t wel lekker om te lopen. We kregen ook nog een flinke regenbui op ons dak.... Heerlijk verfrissend!
  woensdag 11 november 2015 @ 10:10:10 #133
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157465295
Nou nou, ik moet zeggen dat het gisteravond niet subtropisch was, mensen. Een pikdonker fietspad door de polder, wind tegen, regen tegen. Ik loop toch liever onder andere omstandigheden.

Maar daar worden we winterhard van :)
  woensdag 11 november 2015 @ 10:21:14 #134
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157465461
Wij liepen wel in iets bewoonder gebied, misschien scheelt dat. En ik vind subtropisch niet lekker om te rennen hoor ;)
Eerst nog ff in wat koeler weer een paar PRs crashen, daarna mag het weer warm worden :P
  woensdag 11 november 2015 @ 10:29:08 #135
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157465593
Zijn er hier nog meer deelnemers aan de Marcothon? Dat wil zeggen: Iedere dag van december minimaal 3mijl (of 25 minuten) hardlopen.

Ik ga het weer eens proberen...vorig jaar haalde ik het bijna, maar werd ik ziek :{
F means you're fucked
  woensdag 11 november 2015 @ 11:04:54 #136
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157466226
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 10:29 schreef YUR het volgende:
Zijn er hier nog meer deelnemers aan de Marcothon? Dat wil zeggen: Iedere dag van december minimaal 3mijl (of 25 minuten) hardlopen.

Ik ga het weer eens proberen...vorig jaar haalde ik het bijna, maar werd ik ziek :{
Leuk YUR! Ik ga niet meedoen, Is me iets teveel. Misschien volgend jaar ofzo.
  woensdag 11 november 2015 @ 11:31:26 #137
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157466664
Leuk Yur!

Ik mag mijn 7HL startnummer op de expo ophalen. Had ik wel verwacht :) Dan moet ik daar wel een nieuw paar xsocks energizers halen. Ik ben helemaal gek op die sokken O+
pi_157466867
quote:

Klinkt leuk, maar denk dat ik dan niet heel veel meer dan het minimum zou (kunnen) lopen.
Jij hebt vorig jaar ook echt nog wel serieuze afstanden tussendoor gelopen toch?
It has to mean something
  woensdag 11 november 2015 @ 12:41:24 #139
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157467738
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 11:42 schreef Cynic het volgende:

[..]

Klinkt leuk, maar denk dat ik dan niet heel veel meer dan het minimum zou (kunnen) lopen.
Jij hebt vorig jaar ook echt nog wel serieuze afstanden tussendoor gelopen toch?
Ik heb eigenlijk getraind/gecrosst als normaal, met op de overige dagen een klein klein loopje
F means you're fucked
  woensdag 11 november 2015 @ 13:30:55 #140
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157468510
Ik vraag me toch af welk effect het op mijn benen zou hebben.... En december wordt als het goed is een rustige maand voor me qua werk. Hmmm :s)

Hoever kwam jij vorig jaar?
pi_157468692
quote:

Tof idee. Wie weet! :)
  woensdag 11 november 2015 @ 13:54:03 #142
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157468982
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:30 schreef Quoi het volgende:
Ik vraag me toch af welk effect het op mijn benen zou hebben.... En december wordt als het goed is een rustige maand voor me qua werk. Hmmm :s)

Hoever kwam jij vorig jaar?
Ik kom er net achter dat ik vorig jaar op 21 november al begon. 15 December was mn laatste dag.

Volgens mij heeft Tarahumara het wel helemaal volgehouden
F means you're fucked
  woensdag 11 november 2015 @ 14:02:21 #143
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157469124
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik kom er net achter dat ik vorig jaar op 21 november al begon. 15 December was mn laatste dag.

Volgens mij heeft Tarahumara het wel helemaal volgehouden
Je was er bijna! :o
  woensdag 11 november 2015 @ 14:22:47 #144
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157469467
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:02 schreef Quoi het volgende:

[..]

Je was er bijna! :o
Klopt, maar volgens mij kreeg ik een griepje ofzo. Ik zie dat ik me 16 december ook had ziekgemeld op werk
F means you're fucked
  woensdag 11 november 2015 @ 14:33:20 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157469654
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Klopt, maar volgens mij kreeg ik een griepje ofzo. Ik zie dat ik me 16 december ook had ziekgemeld op werk
LIF / [Hardlopen] #928 - Van 2 tot 42 km en alles ertussen
  woensdag 11 november 2015 @ 14:51:30 #146
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157469981
Voor de liefhebber: De inschrijvingen voor de Puinduinrun zijn geopend! ^O^
F means you're fucked
pi_157470092
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:51 schreef YUR het volgende:
Voor de liefhebber: De inschrijvingen voor de Puinduinrun zijn geopend! ^O^
Ik ga nog liever als HEMA-worst verkleed een obstacle-run doen.
Voor die andere winterklassieker ga ik me vanavond natuurlijk wel inschrijven
pi_157470101
Iedere dag rennen zou ik best eens willen proberen. Op zich wel een mooi doel, zeker nu ik even geen wedstrijdjes als doel wil stellen...
  woensdag 11 november 2015 @ 15:03:23 #149
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157470193
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:58 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Inschrijven tijdens trainingstijd....gelukkig heeft GotC jarenlange ervaring met het inschrijven van mij. Net nog mooi kunnen oefenen ^O^
F means you're fucked
  woensdag 11 november 2015 @ 15:05:10 #150
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157470226
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:58 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

_O-
pi_157470362
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:05 schreef GotC het volgende:

[..]

_O-
Vraagje voor jou als ervaringsdeskundige: Weet je hoe het ook alweer zat met de inschrijving bij de Internationale Meeuwen Makrelen Loop? Kun je je inschrijven en evt later betalen of moet je het gelijk overmaken, via Ideal of machtiging? Het zal ongetwijfeld in die bondige mail van hen hebben gestaan, maar ik kon die zo gauw niet terugvinden
  woensdag 11 november 2015 @ 15:15:56 #152
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157470405
Doe eens gek: ik heb me voor de Puinduinrun (2 rondes) ingeschreven. Liefst zou ik 1 ronde doen, maar dan loop ik vast tussen de kinderen :D
  woensdag 11 november 2015 @ 15:17:15 #153
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157470423
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:12 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Vraagje voor jou als ervaringsdeskundige: Weet je hoe het ook alweer zat met de inschrijving bij de Internationale Meeuwen Makrelen Loop? Kun je je inschrijven en evt later betalen of moet je het gelijk overmaken, via Ideal of machtiging? Het zal ongetwijfeld in die bondige mail van hen hebben gestaan, maar ik kon die zo gauw niet terugvinden
Je bent pas ingeschreven als het geld is ontvangen, via iDeal :) Let wel, ook met de juiste omschrijving anders zien ze het als gift :').
pi_157470444
Mag ik worden toegevoegd bij de Warandeloop 10k op zondag 22 november ? :)
pi_157470484
Ik ben mede dankzij BK. Om, ik wil de TomTom Runner 2 cardio kopen. Nu ga ik van het weekend naar Nijmegen, weet iemand of er bij die expo mooie aanbiedingen zijn of kan ik dat vergeten en het horloge beter gewoon nu bestellen? (want sneller in huis)
  woensdag 11 november 2015 @ 15:22:39 #156
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157470498
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:21 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben mede dankzij BK. Om, ik wil de TomTom Runner 2 cardio kopen. Nu ga ik van het weekend naar Nijmegen, weet iemand of er bij die expo mooie aanbiedingen zijn of kan ik dat vergeten en het horloge beter gewoon nu bestellen? (want sneller in huis)
Mijn ervaring met hardloophorloges is dat ze op internet eigenlijk altijd best veel goedkoper zijn
F means you're fucked
  woensdag 11 november 2015 @ 15:23:20 #157
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157470515
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:15 schreef Quoi het volgende:
Doe eens gek: ik heb me voor de Puinduinrun (2 rondes) ingeschreven. Liefst zou ik 1 ronde doen, maar dan loop ik vast tussen de kinderen :D
Kinderen bij de Puinduinrun? Ik weet niet of die er veel zullen zijn hoor...
Wel tof dat je meedoet! En Meneer?
F means you're fucked
pi_157470622
Zat ook naar de TomTom runner 2 cardio te kijken. Lijkt me erg mooi horloge, maar las ergens dat je daar geen custom interval workouts in kan stellen.
  woensdag 11 november 2015 @ 15:45:07 #159
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157470849
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:30 schreef Voccar het volgende:
Zat ook naar de TomTom runner 2 cardio te kijken. Lijkt me erg mooi horloge, maar las ergens dat je daar geen custom interval workouts in kan stellen.
Dat zou voor mij een dealbreaker zijn.
  woensdag 11 november 2015 @ 15:52:22 #160
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157470978
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Kinderen bij de Puinduinrun? Ik weet niet of die er veel zullen zijn hoor...
Wel tof dat je meedoet! En Meneer?
Ja, die doet sowieso mee :Y
pi_157471764
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 09:59 schreef Quoi het volgende:
Leuke foto's! Zwabber zal trots op je zijn, Mossel :+
Inderdaad, het zijn hele gave foto's! Om meerdere redenen.

Geen puinduinrun voor mij, het zal niet verbazen. Hoe leuk ik 'm ook vind.
pi_157471846
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat zou voor mij een dealbreaker zijn.
Dat is het voor mij ook, erg jammer dat dat er niet opzit.
pi_157474774
quote:

Op zich zou ik dat willen doen. Elke dag een stukje lopen is wel lekker.
Ik vind het alleen niet te doen met het vele douchen en haren wassen en kleding wassen (sinds het regelmatig sporten is de waterrekening flink gestegen :o ).

Ik zag dat ik met het loopje van zondag nét in het linkerrijtje ben beland. :D
pi_157476556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:30 schreef Voccar het volgende:
Wat is een custom interval workout precies?
  woensdag 11 november 2015 @ 20:00:22 #165
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157476593
quote:
5s.gif Op woensdag 11 november 2015 19:58 schreef BK. het volgende:

[..]

Wat is een custom interval workout precies?
Dat je zelf een interval kan maken en instellen. Meeste horloges kunnen wel bv 8x2 min instellen, maar niet een interval met meer variabelen zoals een pyramideloop. En dat laatste is juist zo fijn (en dus een custom interval).
pi_157476849
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat je zelf een interval kan maken en instellen. Meeste horloges kunnen wel bv 8x2 min instellen, maar niet een interval met meer variabelen zoals een pyramideloop. En dat laatste is juist zo fijn (en dus een custom interval).
Dus instellen dat je bijvoorbeeld 5 minuten warming-up doet, 3 minuten intensief, 1,5 minuut rust etc. en dat dat aangegeven wordt?
  woensdag 11 november 2015 @ 20:16:29 #167
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157477008
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:10 schreef BK. het volgende:

[..]

Dus instellen dat je bijvoorbeeld 5 minuten warming-up doet, 3 minuten intensief, 1,5 minuut rust etc. en dat dat aangegeven wordt?
Dat is een standaard interval :)

Een custom interval is bijvoorbeeld 1 (1 rust) 2 (1 rust) 3 (1 rust) 2 (1 rust) 1 (1 rust) :) Meer variabelen.
pi_157477256
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:16 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat is een standaard interval :)

Een custom interval is bijvoorbeeld 1 (1 rust) 2 (1 rust) 3 (1 rust) 2 (1 rust) 1 (1 rust) :) Meer variabelen.
Even zien of ik het nu begrijp: 1 minuut intensief - 1 minuut rust - 2 minuten intensief - 1 minuut rust - 3 minuten intensief - 1 minuut rust - 2 minuten intensief - 1 minuut rust. Is dat een custom interval?
Want dit kan je namelijk wel instellen in de TomTom Runner 2 (Cardio). Je kunt kiezen hoeveel 'sessies' je doet, wat je voor sessie doet (warm up, intensief, rust, cooldown) en je kiest de tijd of afstand van een sessie.
  ESF Reporter woensdag 11 november 2015 @ 20:34:06 #169
87554 Cee
Welluk?
pi_157477516
Ik ben vandaag naar het inloopreekuur van de podotherapeut geweest, kijken wat hij me kon vertellen over m'n aanhoudende blessure. Al mijn schoeisel gecheckt, voeten bekeken, onderbeen beknepen tot ik bijna ging vloeken en me nog wat heen en weer laten lopen. Bij het afwikkelen laat ik blijkbaar mijn rechterhiel rondzwenken waardoor ik mij teen blokkeer en dit extra kracht kost bij de spieren die langs de zere plek lopen. Conclusie, ik zou een zooltje (zooltjes?) aan moeten laten meten waardoor de afwikkeling beter gecontroleerd wordt en de spieren niet overbelast worden.
Die krengen zijn zo vreselijk duur. :'(

Zijn er meer mensen die met zooltjes lopen? Ieder geval is natuurlijk uniek maar ik zit me nu suf te googlen naar gebruikerservaringen en kom voornamelijk de term 'onzin' tegen wanneer het gaat om het nut en effect.
  woensdag 11 november 2015 @ 20:34:47 #170
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157477534
Nah ik snap het niet meer :+ Nergens online ook iets over interval te vinden behalve 'interval is mogelijk' :'). En geen review door DCRainmaker.

Geef mij maar m'n Garmin, yay voor custom intervals maken op de website en verzenden naar m'n toestel O+

[ Bericht 7% gewijzigd door GotC op 11-11-2015 20:40:36 ]
pi_157477564
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:34 schreef Cee het volgende:
Ik ben vandaag naar het inloopreekuur van de podotherapeut geweest, kijken wat hij me kon vertellen over m'n aanhoudende blessure. Al mijn schoeisel gecheckt, voeten bekeken, onderbeen beknepen tot ik bijna ging vloeken en me nog wat heen en weer laten lopen. Bij het afwikkelen laat ik blijkbaar mijn rechterhiel rondzwenken waardoor ik mij teen blokkeer en dit extra kracht kost bij de spieren die langs de zere plek lopen. Conclusie, ik zou een zooltje (zooltjes?) aan moeten laten meten waardoor de afwikkeling beter gecontroleerd wordt en de spieren niet overbelast worden.

Zijn er meer mensen die met zooltjes lopen? Ieder geval is natuurlijk uniek maar ik zit me nu suf te googlen naar gebruikerservaringen en kom voornamelijk de term 'onzin' tegen wanneer het gaat om het nut en effect.
Was een zooltje volgens de podotherapeut de enige oplossing? Je kan geen oefenngen doen om je enkel/voet sterker te maken?
  ESF Reporter woensdag 11 november 2015 @ 20:40:03 #172
87554 Cee
Welluk?
pi_157477678
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Was een zooltje volgens de podotherapeut de enige oplossing? Je kan geen oefenngen doen om je enkel/voet sterker te maken?
Die optie werd niet gegeven, ik hoopte op een advies of oplossing als 'rust houden' en 'hier is een set oefeningen'. Da's tenminste goedkoper. :P Heb ook wat oefeningen gevonden, die ga ik ook maar doen. Met de tenen op een traptrede en dan omhoog/zakken, dat soort.
pi_157477771
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:40 schreef Cee het volgende:

[..]

Die optie werd niet gegeven, ik hoopte op een advies of oplossing als 'rust houden' en 'hier is een set oefeningen'. Da's tenminste goedkoper. :P Heb ook wat oefeningen gevonden, die ga ik ook maar doen. Met de tenen op een traptrede en dan omhoog/zakken, dat soort.
Ja, mij lijkt het altijd beter om het probleem aan te pakken dan de symptomen. Maar jammer dat de podotherapeut daar niet op in is gegaan..
pi_157478044
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef BK. het volgende:

[..]

Even zien of ik het nu begrijp: 1 minuut intensief - 1 minuut rust - 2 minuten intensief - 1 minuut rust - 3 minuten intensief - 1 minuut rust - 2 minuten intensief - 1 minuut rust. Is dat een custom interval?
Want dit kan je namelijk wel instellen in de TomTom Runner 2 (Cardio). Je kunt kiezen hoeveel 'sessies' je doet, wat je voor sessie doet (warm up, intensief, rust, cooldown) en je kiest de tijd of afstand van een sessie.
Bij de TomTom Cardio Multisport kun je dat ook instellen, maar dan zijn je sessies telkens gelijk. Dus Intensief 10 minuten en Rust 1 minuut, en dat dan 5 keer. Maar je kunt niet voor Intensief 2 keer 10 minuten en 3 keer 8 minuten kiezen. Ik durf niet te zeggen of dat bij de nieuwe Runner 2 ook zo is.
pi_157478396
quote:
Mijn zooltjes werken wel goed voor mijn voeten/minimale beenlengteverschil. Ik heb ze nu al drie of vier jaar, denk ik. Tussendoor nog een keer aangepast vanwege een overbelastingsblessure/toch wel heel erge platvoeten.
Voor mij lijkt het dus wel effect te hebben.
Ze zijn inderdaad duur. }:|
  woensdag 11 november 2015 @ 21:07:41 #176
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157478499
Mooi dagje zo, met inschrijvingen voor zowel de Puinduinrun als de Meeuwen Makrelenloop. Beide pittige maar hele leuke evenementjes in de achtertuin ^O^
F means you're fucked
pi_157478575
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 20:51 schreef wyccie het volgende:

[..]

Bij de TomTom Cardio Multisport kun je dat ook instellen, maar dan zijn je sessies telkens gelijk. Dus Intensief 10 minuten en Rust 1 minuut, en dat dan 5 keer. Maar je kunt niet voor Intensief 2 keer 10 minuten en 3 keer 8 minuten kiezen. Ik durf niet te zeggen of dat bij de nieuwe Runner 2 ook zo is.
Ik durf te zeggen dat je bij de Runner 2 voor elke sessie een andere waarde in tijd of afstand in kan stellen. :) En keuze tussen 1-99 sessies.
  ESF Reporter woensdag 11 november 2015 @ 21:11:02 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_157478606
Maken ze die zolen altijd per twee of kan het ook voorkomen dat je er 1 krijgt aangemeten?
pi_157478746
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:11 schreef Cee het volgende:
Maken ze die zolen altijd per twee of kan het ook voorkomen dat je er 1 krijgt aangemeten?
Ik dacht in principe per paar omdat je anders een verschil krijgt. De prijzen zijn volgens mij ook altijd per paar.
pi_157479663
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:19 schreef thelaudprince het volgende:
Mag ik worden toegevoegd bij de Warandeloop 10k op zondag 22 november ? :)
Je staat erbij.
  woensdag 11 november 2015 @ 21:46:06 #181
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157479757
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:53 schreef wyccie het volgende:

[..]

Op zich zou ik dat willen doen. Elke dag een stukje lopen is wel lekker.
Ik vind het alleen niet te doen met het vele douchen en haren wassen en kleding wassen (sinds het regelmatig sporten is de waterrekening flink gestegen :o ).

Ik zag dat ik met het loopje van zondag nét in het linkerrijtje ben beland. :D
Ik neem aan dat zeker 4 van de 7 trainingen in de week dan rustig zijn. Ik zweet dan niet op mn kop en dan was ik mn haar niet meteen. En sowieso was ik het al om de dag dus ik zou dan hooguit een dag ermee doorlopen.
Douchen na zo'n niet-intensief loopje duurt bij mij ook maar 3 minuten. Volgens mij valt het dan wel mee.
pi_157480621
Ik heb ook zooltjes. En ook gewone steunzolen. Beiden helpen wel een beetje. Het dwingt mijn voeten in de juiste stand te zetten. En daarbij zou het de pijn moeten verminderen. Dat doet het niet genoeg vind ik. Ik kreeg bij mijn gewone steunzolen wel meteen oefeningen mee. Wat LT ook zegt, is idd belangrijk om het gewricht ook sterker te maken. Bij de sportzooltjes werd het niet gezegt , maar dat was omdat ik verteld had dat ik met een fysio liep en die gaf me wel oefeningen. Ohja dat is mss wel een tip, ik zou wel echt zolen laten maken speciaal voor in je sportschoenen. De gewone zijn meestal wat harder en lopen niet zo fijn. Ik heb ervaring :P.

Weet niet of je er iets aan hebt. Succes iig Cee!
pi_157480913
quote:

Mij zijn ook ooit zooltjes geadviseerd en antipronatie schoenen. Ik ben er niet aan begonnen, zoals ook al door anderen genoemd, het is symptoombestrijding ipv naar de oorzaak kijken.

Ik ben me gaan verdiepen in een natuurlijke manier van lopen, de mens is gemaakt om te lopen! Bevalt mij erg goed, ik loop al jaren op fivefingers of blote voeten. Mijn pezen en gewrichten zijn allemaal veel sterker geworden. Misschien was het met zooltjes en andere shit ook gelukt, dat weet ik niet, maar ik voel me erg prettig bij een natuurlijke manier van lopen :)
  ESF Reporter woensdag 11 november 2015 @ 22:38:28 #184
87554 Cee
Welluk?
pi_157481405
Bedankt voor de input/tips! Mijn eerste gedachte was ook 'hmm, als ik met mijn hiel zwabber dan moet het me toch ook lukken om niet met mijn hiel te zwabberen?' en om dat te oefenen. Alhoewel ik nooit het idee had dat ik er zo raar mee loop. Nu ik erover nadenk, ik kreeg ook wel eens die opmerking van de coaches van mijn loopgroep. En ik heb niet voor niks al twee keer een blessure gehad op rechts.

Op dit moment komt het financieel gewoon echt niet goed uit om een paar honderd euro uit te geven aan iets waarvan ik niet zeker weet of het helpt. Maar mentaal gezien heb ik echt weer behoefte om weer lekker te kunnen lopen, en dat is ook wel wat waard.
Decisions, decisions.
pi_157481925
Ga je naar de desert, krijg je sneeuw :o
Nu zitten we ook op ruim 2000 m maar toch...
pi_157482030
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:57 schreef Guard het volgende:
Oh jee, dan word je vast ook nog verkouden. Hoe moet dat nog goedkomen dit weekend? :o :P
  donderdag 12 november 2015 @ 04:39:40 #187
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157485025
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:57 schreef Guard het volgende:
Antarctica is ook een desert....
  donderdag 12 november 2015 @ 07:36:38 #188
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157485255
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:38 schreef Cee het volgende:
Bedankt voor de input/tips! Mijn eerste gedachte was ook 'hmm, als ik met mijn hiel zwabber dan moet het me toch ook lukken om niet met mijn hiel te zwabberen?' en om dat te oefenen. Alhoewel ik nooit het idee had dat ik er zo raar mee loop. Nu ik erover nadenk, ik kreeg ook wel eens die opmerking van de coaches van mijn loopgroep. En ik heb niet voor niks al twee keer een blessure gehad op rechts.

Op dit moment komt het financieel gewoon echt niet goed uit om een paar honderd euro uit te geven aan iets waarvan ik niet zeker weet of het helpt. Maar mentaal gezien heb ik echt weer behoefte om weer lekker te kunnen lopen, en dat is ook wel wat waard.
Decisions, decisions.
Anders probeer je eerst oefeningen?
Als dat niets helpt kan je altijd nog wat anders overwegen. Kan je in de tussentijd mooi nog wat sparen voor zooltjes.
pi_157485332
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:38 schreef Cee het volgende:

Decisions, decisions.
Als fysio in je aanvullende zorgverzekering zit, zou ik ook nog eens bij een fysio langsgaan. Kost dan niks, en toch een second opinion. In Tilburg heb ik prima ervaringen met Rob Donkers, van nuijten en Donkers fysio.
  ESF Reporter donderdag 12 november 2015 @ 08:03:57 #190
87554 Cee
Welluk?
pi_157485455
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 07:51 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Als fysio in je aanvullende zorgverzekering zit, zou ik ook nog eens bij een fysio langsgaan. Kost dan niks, en toch een second opinion. In Tilburg heb ik prima ervaringen met Rob Donkers, van nuijten en Donkers fysio.
Het zit niet in mijn aanvullende verzekering (nooit blessures gehad, nooit aan gedacht, ga het voor komend jaar zeker overwegen). Bedankt voor de tip, ik heb toevallig vorige week op het punt gestaan om hen te bellen voor een afspraak! Maar wilde eerst de gratis optie doen. Second opinion zou ik wel willen, dan kost het maar wat extra.
pi_157485816
Ik had toevallig fysio erin, terwijl ik alleen aanvullend wilde ivm tandarts. Kwam dus goed uit.
Maar met 2x was bij mij de blessure verholpen.
pi_157485874
Ik heb bewust geen aanvullend omdat losse behandelingen betalen nog steeds goedkoper was dan aanvullend verzekeren, tenzij ik meer dan 12 behandelingen nodig zou hebben.
pi_157486934

wtf, 250 euro voor een hardloopschoen..
pi_157486994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:42 schreef McTwente het volgende:

[..]

Je staat erbij.
En lukt deze ook nog, denk je?

1
2
[b]21 november 2015 - [url=http://www.everyoneweb.com/vollemaansloop?Webid=vollemaansloop]Vollemaansloop (Eelde)[/url][/b]
[*] pijll
  donderdag 12 november 2015 @ 10:56:33 #195
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157487947
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:04 schreef La_Tramposa het volgende:

wtf, 250 euro voor een hardloopschoen..
Bizar!
Kan je ermee bellen en whatsappen?
pi_157489172
De weersvoorspellingen (windvoorspellingen :'( ) voor zondag worden steeds slechter :{
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_157489236
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:00 schreef Maariindaa het volgende:
De weersvoorspellingen (windvoorspellingen :'( ) voor zondag worden steeds slechter :{
Vanochtend toevallig gekeken voor Nijmegen, zondag 90 tot 100% kans op neerslag. :'(
pi_157489265
Jep, Nijmegen ja. 24mm regen, windkracht 5. Regen is O+ , wind 8)7
pi_157489284
Inderdaad niet het ideale loopweer, vanaf 15.00 wordt het droog :')
pi_157489318
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:06 schreef Maariindaa het volgende:
Lekker door de wind heen beuken. Niet goed voor de tijd, maar wel heerlijk om te doen!
pi_157489326
Zie vooral op tegen de tijd tussen de start van manlief en mijn eigen start. Zit ongeveer 45min tussen, dat is een lange tijd om warm te blijven :')
pi_157489356
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:10 schreef Maariindaa het volgende:
Zie vooral op tegen de tijd tussen de start van manlief en mijn eigen start. Zit ongeveer 45min tussen, dat is een lange tijd om warm te blijven :')
Zevenheuvelenloop? Dan hoef je pas laat in je startvak te gaan staan, en ondertussen je warme kleren aanhouden.
pi_157489501
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:11 schreef pijll het volgende:

[..]

Zevenheuvelenloop? Dan hoef je pas laat in je startvak te gaan staan, en ondertussen je warme kleren aanhouden.
Ah, dat scheelt dan wel weer. Maar toch hoop ik dat t zondag qua weer een beetje mee gaat vallen ;)
pi_157489613
Nu met deze weersvoorspellingen wil ik eigenlijk helemaal niet lang van te voren in Nijmegen zijn, jammer dat ik afhankelijk ben van drie treinen en ik eigenlijk het risico niet durf te nemen 'net aan' op tijd te gaan komen. Hoe lang voor jullie start denken jullie in Nijmegen te gaan zijn?
pi_157489702
quote:
5s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:30 schreef BK. het volgende:
Nu met deze weersvoorspellingen wil ik eigenlijk helemaal niet lang van te voren in Nijmegen zijn, jammer dat ik afhankelijk ben van drie treinen en ik eigenlijk het risico niet durf te nemen 'net aan' op tijd te gaan komen. Hoe lang voor jullie start denken jullie in Nijmegen te gaan zijn?
Ik heb met collega's afgesproken om half twaalf. Ik ga proberen er ruim voor die tijd te zijn. Het is daar altijd gezellig voor de start.

En o ja, er is nu een whatsapp-groep voor de 7H. Wie erin wil, kan zich bij mij melden. Meeten is niet verplicht, maar liefst wel natuurlijk!
  donderdag 12 november 2015 @ 12:35:42 #206
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157489720
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:23 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Ah, dat scheelt dan wel weer. Maar toch hoop ik dat t zondag qua weer een beetje mee gaat vallen ;)
Ik heb altijd hetzelfde probleem. Ik heb vorig jaar ook erg lang nog in zo'n parkeergarage gezeten. Warm genoeg en je loopt binnen 10 min naar je startvak :)

Ik was toen zelfs té relaxed en vergat mijn chip aan mijn schoen te bevestigen :+

Ik bedenk me dat ik niet eens weet in welk startvak ik sta. Kun je dat aan je startnummer zien? Dat is het enige dat ik weet, aangezien ik mijn startnummer niet opgestuurd heb gekregen.
pi_157489761
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:35 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik bedenk me dat ik niet eens weet in welk startvak ik sta. Kun je dat aan je startnummer zien? Dat is het enige dat ik weet, aangezien ik mijn startnummer niet opgestuurd heb gekregen.
Ja, dat staat op je nummer. Welke tijd had je opgegeven?
  donderdag 12 november 2015 @ 12:38:42 #208
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157489781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:37 schreef pijll het volgende:

[..]

Ja, dat staat op je nummer. Welke tijd had je opgegeven?
Dat nummer heb ik dus fysiek niet. Ik weet wel mijn nummer, van de mailtjes :)

Rond de 1u30. Zal wel roze zijn, vermoed ik. Maar niet zeker.
pi_157489813
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

Oh, ah. Als je nummer 1 of 2 of zo hebt, dan start je in grijs. Verder zijn ze willekeurig, of op volgorde van opgeven.

Ja, 1:30 klinkt als roze.
pi_157489871
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:34 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik heb met collega's afgesproken om half twaalf. Ik ga proberen er ruim voor die tijd te zijn. Het is daar altijd gezellig voor de start.

En o ja, er is nu een whatsapp-groep voor de 7H. Wie erin wil, kan zich bij mij melden. Meeten is niet verplicht, maar liefst wel natuurlijk!
Niet veel last van de drukte rondom de start? Voor de WA-groep voel ik me hier nog iets te nieuw. :P

quote:

[..]

Ik heb ook 1u30 ingevuld en start in rood.
  donderdag 12 november 2015 @ 12:47:34 #211
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157489927
Ik zie het wel. Ben er toch bijtijds omdat mijn meneer en zwager vaak in startvak bruin starten. Dan haal ik mijn startnummer op bij de expo en zie het vanzelf.

Aldaar meeten we met wat clubgenoten. Lijkt me leuk om jullie ook te zien, maar vind dat ook altijd best een gestress, om iedereen dan te ontmoeten voor de start. Ik haak dus even af voor de app, maar informeer tzt wel even waar jullie afspreken, dan probeer ik even langs te hoppen.

Begin er toch wel wat zin in te krijgen :Y
pi_157489953
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:43 schreef BK. het volgende:

[..]

Niet veel last van de drukte rondom de start? Voor de WA-groep voel ik me hier nog iets te nieuw. :P

[..]

Ik heb ook 1u30 ingevuld en start in rood.
Oh dat maakt niet uit dat je nieuw bent. Ik heb ook pas sinds dinsdag hun nummers. En zie ze zaterdag voor het eerst. Dus stuur pijll maar gewoon een berichtje, we bijten niet :P

Vanavond weer trainen. Lekker rustig aan dat wel :)
pi_157490022
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:06 schreef Maariindaa het volgende:
Typisch zevenheuvelenweer :P
  donderdag 12 november 2015 @ 12:54:23 #214
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157490039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Typisch zevenheuvelenweer :P
Ik herinner me alleen maar kou en zon. Maar zie nu aan de foto's dat het ook weleens grauw was.
pi_157490068
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:54 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik herinner me alleen maar kou en zon. Maar zie nu aan de foto's dat het ook weleens grauw was.
Vorig jaar was het ook bijna de hele tijd motregen!
Maar er zijn van tevoren redelijk veel plekken waar je droog kunt staan, dat is wel fijn.
pi_157490231

Nog wat heuveltips hier, voor zover dat nog geen open deuren voor je zijn ;)

Dat hij meer dan 7 heuvels heeft vind ik trouwens dubieus.. op deze kaart kom ik alleen aan 8 als je dat stukje vals plat aan het begin ook meetelt, maar sommige dingen zou ik eerder als één heuvel met 2 pieken tellen. Maar ach.
pi_157490337
Heb gisteren nog even wat tunneltjes en viaducten meegepakt speciaal voor de zevenheuvelenloop. Begin er nu ook steeds meer zin in te krijgen, ga er gezellig met wat anderen van de voetbal heen.
pi_157490396
Ik heb er totaal geen zin in zondag. Vijfde keer dat ik het loop en zo gedemotiveerd ben ik nog nooit geweest.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 12 november 2015 @ 13:18:13 #219
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157490423
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:16 schreef Happel het volgende:
Ik heb er totaal geen zin in zondag. Vijfde keer dat ik het loop en zo gedemotiveerd ben ik nog nooit geweest.
Gewoon niet gaan dan ^O^
  donderdag 12 november 2015 @ 13:18:45 #220
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157490433
Startvak roze represent jeweetzelluuuffffff
F means you're fucked
  donderdag 12 november 2015 @ 13:20:06 #221
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157490456
quote:

[..]

Ik start in roze 8-).
  donderdag 12 november 2015 @ 13:27:34 #222
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157490573
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[ afbeelding ]

Dat hij meer dan 7 heuvels heeft vind ik trouwens dubieus.. op deze kaart kom ik alleen aan 8 als je dat stukje vals plat aan het begin ook meetelt, maar sommige dingen zou ik eerder als één heuvel met 2 pieken tellen. Maar ach.
Ja, leuk :) Venijn zit in de kop en de staart:

Kop: mijn trainer zegt elk jaar steevast: "Vergis je niet in de eerste 5 km, houd daar in!" Dat doe ik elk jaar netjes en ik zie mensen daar al stukgaan op het vals plat. Alleen ik ga dit jaar minder voorzichtig lopen en daar gewoon wel al rap lopen :)

Staart: ondanks dat het publiek je toeschreeuwt dat je er bijna bent, komt die pukkel bij 11 km toch nog even rauw op je dak vallen. Vind ik dan :) Pas daarna kun je vliegen!

quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik start in roze 8-).
Jaaaaaaa! Gezellig :) Zou bijna met jullie mee willen rennen, zo plaatsvervangend enthousiast ben ik voor jou. Maar dit wordt een Yur-GotC-wedstrijd en ik ga denk ik toch voor een tijd.
pi_157490659
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:27 schreef Quoi het volgende:

[..]

Kop: mijn trainer zegt elk jaar steevast: "Vergis je niet in de eerste 5 km, houd daar in!" Dat doe ik elk jaar netjes en ik zie mensen daar al stukgaan op het vals plat. Alleen ik ga dit jaar minder voorzichtig lopen en daar gewoon wel al rap lopen :)

Staart: ondanks dat het publiek je toeschreeuwt dat je er bijna bent, komt die pukkel bij 11 km toch nog even rauw op je dak vallen. Vind ik dan :) Pas daarna kun je vliegen!

[..]

Jaaaaaaa! Gezellig :) Zou bijna met jullie mee willen rennen, zo plaatsvervangend enthousiast ben ik voor jou. Maar dit wordt een Yur-GotC-wedstrijd en ik ga denk ik toch voor een tijd.
http://evenementen.uitsla(...)tails.php?t=&s=22231

Ik zie dat ik het vorig jaar wel netjes ingedeeld heb, maar ik had toch overall wel verwacht harder te gaan toen, en vooral meer te kunnen versnellen in het laatste stuk. Er was overal zoveel geroepen 'die heuvels voel je niet eens' dat ik me toch een beetje bekocht voelde onderweg :P Dus het blijft inderdaad een lastige afweging; je moet je niet gaan inhouden want zo zwaar is het ook weer niet, maar erin gaan als een vlakke 15km werkt ook niet helemaal. Maarja dat maakt het op zich ook wel weer leuk.
  donderdag 12 november 2015 @ 13:43:45 #224
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157490897
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:27 schreef Quoi het volgende:

[..]

[..]

Hee dat zijn wel goeie tips, ga daar iig op letten ^O^

En noh O+ Lief!
Ik heb er ook enorm veel zin in! Al zit ik nu met een icepack op m'n knie, gestoten tegen een scherpe rand :X. Auw.
pi_157491126
Ik start met 1.30 als doorgegeven tijd ook in roze.

Maar die tijd gaat niet haalbaar worden. Toen ik net een bruggetje over ging begon m'n knie te steken. Dat was nog maar een bruggetje, en geen 7 heuvels -O-
  donderdag 12 november 2015 @ 13:56:43 #226
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157491151
Ik ga voor uitlopen en blij finishen :7. Als dat ook onder de 1:45 kan, ben ik dik tevreden.
En sowieso, 15km lopen :o O+ Hoe supertof is dat!
pi_157491299
Ja, op mijn niveau is uitlopen ook nog steeds hoofddoel nummer 1, maar ik moet wel een beetje iets van een streeftijd houden, anders is mijn wilskracht om door te blijven gaan nogal ver te zoeken :@
pi_157491424
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[ afbeelding ]

Dat van die zeven heuvels wordt in de link die je zelf geeft verklaard *)
pi_157491440
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:13 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Dat van die zeven heuvels wordt in de link die je zelf geeft verklaard *)
Nee, ik zeg juist dat ik het niet met hun statement eens ben dat het er meer dan 7 zijn.
pi_157491451
Oh ja, als ik die zin in m'n hoofd anders afspeel zeg je dat inderdaad. Niks gezegd!
pi_157491456
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:18 schreef GotC het volgende:

[..]

Gewoon niet gaan dan ^O^
Neuh, niet gaan is geen optie. Loop vanavond of morgen nog een rondje om er een beetje in te komen en dan zondag tussen de 1:15 en 1:20 eindigen.
Elite
Tegen TTIP
pi_157491991
Heb mogen helemaal niet het gevoel dat ik zondag 'een loopje' ga doen, lekker vakantie aan het vieren. Vandaag bijvoorbeeld rondvlucht over de grand canyon. Vanavond arriveren we in Sin City, misschien dat het besef dan wel komt.

Benieuwd of Corniel ook dat vakantiegevoel heeft....
pi_157492039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:48 schreef Guard het volgende:
Heb mogen helemaal niet het gevoel dat ik zondag 'een loopje' ga doen, lekker vakantie aan het vieren. Vandaag bijvoorbeeld rondvlucht over de grand canyon. Vanavond arriveren we in Sin City, misschien dat het besef dan wel komt.

neem snel wat bietensap om de vakantiestemming te bederven! ;)
  donderdag 12 november 2015 @ 14:51:31 #234
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157492048
quote:

Vet zeg! En ik kan me het vakantiegevoel wel voorstellen ja.
Ik ben onwijs benieuwd naar je marathon! Je bent echt in topvorm nu ^O^
pi_157492471
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

neem snel wat bietensap om de vakantiestemming te bederven! ;)
vanaf morgen:

Let op de sportdrank look :D
pi_157493404
1:25 is startvak rood.
Na hotel Erica kun je gewoon gaan met die banaan. *O*
pi_157494161
quote:

Klinkt tof, geniet ervan! En alvast veel succes voor zondag. :D
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:00 schreef wyccie het volgende:
1:25 is startvak rood.
Dan heb ik vast 1u25 ingevuld.

Iemand van jullie of een kennis van jullie die het Dreamteam gehaald heeft?
pi_157494394
Ik heb inmiddels zo'n 800km gelopen op mijn Brooks Adrenaline GTS12 Narrow schoenen. Voor mijn gevoel zijn ze aan vervanging toe. Hoe lang gaan hardloopschoenen normaliter mee? En kan ik zonder problemen overstappen naar de GTS14 of 15, of zijn modellen uit dezelfde serie niet per definitie gelijk in pasvorm en comfort?
  donderdag 12 november 2015 @ 16:54:18 #239
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157494434
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:51 schreef Coelho het volgende:
Ik heb inmiddels zo'n 800km gelopen op mijn Brooks Adrenaline GTS12 Narrow schoenen. Voor mijn gevoel zijn ze aan vervanging toe. Hoe lang gaan hardloopschoenen normaliter mee? En kan ik zonder problemen overstappen naar de GTS14 of 15, of zijn modellen uit dezelfde serie niet per definitie gelijk in pasvorm en comfort?
Zomaar overstappen zou ik niet doen. Nieuwe modellen hebben soms een heel andere pasvorm!
Ze zijn op tussen 600~1200.. Beetje afhankelijk van hoe je loopt, welk merk enz enz. Of na 2 jaar is de demping er ook wel uit. Dus als jij denkt dat ze op zijn, dan zijn ze dat ;)

Lekker naar de winkel passen en nieuwe halen. Staar je niet blind op prijs/merk ^O^
  donderdag 12 november 2015 @ 16:59:08 #240
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157494532
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:08 schreef Voccar het volgende:
Inderdaad niet het ideale loopweer, vanaf 15.00 wordt het droog :')
Dan loop ik nog ruim een half uur in droog weer, yay!
  donderdag 12 november 2015 @ 18:04:42 #241
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157495711
Zal ik in een pietenpak gaan lopen zondag, bedacht ik me vanmiddag? :+
  donderdag 12 november 2015 @ 18:09:14 #242
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_157495799
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:13 schreef Guard het volgende:

[..]

vanaf morgen:
[ afbeelding ]

Let op de sportdrank look :D
Two letters short of something really disgusting!

en yay, zondag! *O* Vanuit startvak rood een nieuwe PR proberen te realiseren! *O* (wat wel moet lukken aangezien ik in trainingen al regelmatig rond de 1:15 heb gelopen op deze afstand)
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  donderdag 12 november 2015 @ 18:11:59 #243
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157495862
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:04 schreef Quoi het volgende:
Over het pieterpad dan he!
  donderdag 12 november 2015 @ 18:13:13 #244
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157495885
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:09 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Two letters short of something really disgusting!

en yay, zondag! *O* Vanuit startvak rood een nieuwe PR proberen te realiseren! *O* (wat wel moet lukken aangezien ik in trainingen al regelmatig rond de 1:15 heb gelopen op deze afstand)
Dat zijn rappe traininkjes :o Succes zondag ^O^
F means you're fucked
  donderdag 12 november 2015 @ 18:24:53 #245
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_157496190
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zijn rappe traininkjes :o Succes zondag ^O^
15 km in 1 uur en 15 minuten :P niet 1km in 1:15 minuten!

En thanks! :D
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  donderdag 12 november 2015 @ 18:38:28 #246
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157496492
quote:
12s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:24 schreef GooseFM het volgende:

[..]

15 km in 1 uur en 15 minuten :P niet 1km in 1:15 minuten!

En thanks! :D
Dat begreep ik al :) Maar dan nog...zulke trainingen loop ik eigenlijk nooit!
F means you're fucked
pi_157498925
Ik heb net de inspanningstest en lichaamsmeting achter de rug! Wilde toch gewoon gaan want als er toch nog overtraindheid in zou zitten zou ik daar juist meer informatie over vergaren. Maar het goede nieuws is: de test wijst uit dat de vermoeidheid uit mijn lichaam is! En nog veel meer interessante dingen maar dat vertel ik wel als ik thuis ben. Voelde mijn bil wel weer een beetje tijdens de test dus dat blijft een zorgenkindje, maar ja ik blijf braaf mijn oefeningen doen en heb de volgende fysio afspraak al weer gepland staan. Mentaal wel zwaar zeg, jezelf moeten pushen terwijl je op zo'n suffe loopband staat zonder afleiding. Achteraf dacht ik ook meteen: ik had toch die 17.5 ook nog wel vol kunnen maken maar ja zonder competitie element vind ik het toch lastig om echt zo diep te gaan. Gelukkig maakte de laatste zone niet zoveel uit voor de resultaten volgens hem.
pi_157498954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:04 schreef Quoi het volgende:
Oei, wil je die discussie wel aangaan? Dan moet je ook nog besluiten of je een zwarte, witte, regenboog of stroopwafel Piet gaat zijn ;)
  donderdag 12 november 2015 @ 20:47:31 #249
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157499563
Voor nieuwsgierigen:

http://www.run2day.nl/run2day-night-trail-clinics

SPOILER
F means you're fucked
  donderdag 12 november 2015 @ 20:53:44 #250
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157499706
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oei, wil je die discussie wel aangaan? Dan moet je ook nog besluiten of je een zwarte, witte, regenboog of stroopwafel Piet gaat zijn ;)
Ik ga niet schminken iig :) Ik dacht aan alleen een subtiel pietenbroekje. Maar dat was nadat ik het Sinterklaasjournaal had gezien O+
pi_157499725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:08 schreef pijll het volgende:

[..]

En lukt deze ook nog, denk je?
[ code verwijderd ]

Ik denk het wel.
pi_157499815
Goed nieuws LT. Benieuwd naar de rest van het verhaal.
pi_157499914
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:53 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik ga niet schminken iig :) Ik dacht aan alleen een subtiel pietenbroekje. Maar dat was nadat ik het Sinterklaasjournaal had gezien O+
Oké, ik heb het nog niet gezien, waren daar hardlopende pieten?
  donderdag 12 november 2015 @ 21:05:59 #254
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157500024
Ik ben denk ik wel klaar voor zondag. Weer een training gevlogen, ging moeiteloos O+ Deze intervaltraining heb ik regelmatig gedaan afgelopen maanden en vanavond was de snelste tot nu toe :9.
pi_157500061
Jullie gaan allemaal PR's lopen *O*
  donderdag 12 november 2015 @ 21:20:03 #256
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157500336
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oké, ik heb het nog niet gezien, waren daar hardlopende pieten?
Nee hoor, het was de eerste keer dit jaar dat in aanraking kwam met Het Sinterklaasgevoel :) Word ik altijd blij van.

En goed nieuws over jouw oververmoeidheid inderdaad. Het ziet ernaar uit dat 'even rustig aan doen' voldoende is, denk ik?
pi_157500567
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:20 schreef Quoi het volgende:

[..]

Nee hoor, het was de eerste keer dit jaar dat in aanraking kwam met Het Sinterklaasgevoel :) Word ik altijd blij van.

En goed nieuws over jouw oververmoeidheid inderdaad. Het ziet ernaar uit dat 'even rustig aan doen' voldoende is, denk ik?
Ja conditioneel is er nu niks meer van terug te zien. Wel het advies mee gekregen om minstens 70% van de trainingstijd onder de aerobe drempel te doen en vooral te letten op de kwaliteit van herstel, aangezien daarin vaak het verschil zit tussen fanatieke competitieve sporters en topsporters. Het blijft wel iets waar ik gevoelig voor ben en als je te vaak een periode van overreaching hebt kan het wel overgaan in overtraindheid. Hij heeft ook berekend dat ik van de zomer rond 16% vet zat (nu 19.5 maar ben 2.5kg zwaarder dan in de zwaarste weken van de voorbereiding) en dat heeft ook niet geholpen, ik weet nu ook welk gewicht ik niet onder moet komen..
pi_157501344
Neem je in je gewicht ook je groeiende spiermassa mee?
pi_157501423
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Neem je in je gewicht ook je groeiende spiermassa mee?
Alles is tot op grammen gescand, botten, vet, spieren, alles! Ik zal geen kilos spier zijn aangekomen tussen augustus en nu, zonder krachttraining en met vooral rustig aan doen de laatste tijd ;)
pi_157501464
Zo, dan eindelijk weer bijna een hele training afgewerkt. Alleen de laatste interval geskipt, dus begint weer steeds meer back on track te raken.

En als het goed is komt eind van de maand de Garmin 235 uit. Ongeveer tegelijk met m'n eindejaarsuitkering, dus kan geen toeval zijn :P
  donderdag 12 november 2015 @ 22:11:43 #261
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157501739
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:59 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, dan eindelijk weer bijna een hele training afgewerkt. Alleen de laatste interval geskipt, dus begint weer steeds meer back on track te raken.

En als het goed is komt eind van de maand de Garmin 235 uit. Ongeveer tegelijk met m'n eindejaarsuitkering, dus kan geen toeval zijn :P
^O^ ^O^
F means you're fucked
  donderdag 12 november 2015 @ 22:17:43 #262
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_157501874
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
Ik ben denk ik wel klaar voor zondag. Weer een training gevlogen, ging moeiteloos O+ Deze intervaltraining heb ik regelmatig gedaan afgelopen maanden en vanavond was de snelste tot nu toe :9.
Lekker joh!
Zondag gewoon genieten, het is een mooi parcours.
Life is what you make it.
  donderdag 12 november 2015 @ 23:11:02 #263
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_157503314
Ik kom hier ook even posten, tijdje niet gelopen en ben het nu weer lekker aan het oppakken met twee a drie loopjes per week tussen de 5 en 10 km. Ook de kalender weer eens bekijken of er nog leuke loopjes aankomen.
pi_157503490
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:11 schreef Tinos85 het volgende:
Ik kom hier ook even posten, tijdje niet gelopen en ben het nu weer lekker aan het oppakken met twee a drie loopjes per week tussen de 5 en 10 km. Ook de kalender weer eens bekijken of er nog leuke loopjes aankomen.
Goed bezig!! ^O^
En leuk dat je meepost!
pi_157504010
De trainer vond dat ik de intervalletjes vandaag eens met een voorvoetlanding moest lopen. Dat weet ik nu ook. Spierpijn, niet normaal!
pi_157504129
Morgen lekker op het strand lopen, zand en veel wind :) Nu al zin in :D
pi_157506453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:37 schreef thelaudprince het volgende:
Morgen lekker op het strand lopen, zand en veel wind :) Nu al zin in :D
Klinkt als een goed plan!

Helemaal blessurevrij nu thelaudprince?
pi_157506748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:34 schreef RunWithTheWind het volgende:
De trainer vond dat ik de intervalletjes vandaag eens met een voorvoetlanding moest lopen. Dat weet ik nu ook. Spierpijn, niet normaal!
Raar dat hij wil dat je dat zomaar van het ene op het andere moment gaat veranderen..
  vrijdag 13 november 2015 @ 09:20:27 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157507135
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 08:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Raar dat hij wil dat je dat zomaar van het ene op het andere moment gaat veranderen..
Dit ja :X
  Moderator vrijdag 13 november 2015 @ 10:05:56 #270
155227 crew  Guppy
dus
pi_157507700
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:34 schreef RunWithTheWind het volgende:
Waarom zou ie dat doen? Als je nu lekker loopt, zou ik daar niet teveel geforceerd aan gaan veranderen...

Kun je wachten op een blessure, als je dat niet fatsoenlijk opbouwt.
pi_157507703
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 08:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hij denkt/dacht dat er daar ook nog aan snelheid te winnen valt. Sta open voor nieuwe adviezen maar ik heb daar nu toch wel behoorlijk last van. Dus dat gaat het de volgende keer niet worden.
pi_157507769
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:05 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Waarom zou ie dat doen? Als je nu lekker loopt, zou ik daar niet teveel geforceerd aan gaan veranderen...

Kun je wachten op een blessure, als je dat niet fatsoenlijk opbouwt.
Geen idee! Op het moment zelf ging het perfect. Achteraf bekeken was het gewoon dom, zeker gezien de pijntjes nu.
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:13:47 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157507804
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:06 schreef RunWithTheWind het volgende:

[..]

Hij denkt/dacht dat er daar ook nog aan snelheid te winnen valt. Sta open voor nieuwe adviezen maar ik heb daar nu toch wel behoorlijk last van. Dus dat gaat het de volgende keer niet worden.
Die trainers ook :{w Als je daar al snelheid aan wint (ligt er ook aan of jij ambities hebt voor korte-midden-afstand), dan is dat na een minstens maandenlang proces van langzaam omschakelen.

Een trainer bij mij deed het ook eens, maar zei erbij dat dit gewoon eens was om te voelen dat het ook anders kan qua landing. Dat is natuurlijk prima :)

Afijn, tot zover de Fok! looptechniek-gestapo ;)
pi_157507922
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:06 schreef RunWithTheWind het volgende:

[..]

Dat zal ook best, maar looptechniek verander je door loopscholing te doen en subtiele veranderingen aan te brengen, waardoor je over een lange tijd geleidelijk van hak naar voorvoetlanding kunt verschuiven. Als je dat van de ene op de andere dag gaat doen, is het logisch dat je spieren dat niet goed aankunnen.
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:52:40 #275
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157508273
Ik weiger voorvoetlanding. Laat mij maar lekker landen op mijn hak, al mijn schoenen zijn daarop gemaakt 8-)
pi_157508426
Ik ging dus gisteren naar het Energylab in Eindhoven, voor een inspanningstest en lichaamsanalyse. Ik zal even een samenvatting typen voor degenen die dat interessant vinden en evt. zelf ook geinteresseerd zijn! Je krijgt er ook een heel rapport bij.

SPOILER
Samenvatting van een te lang verhaal: ik ben weer fit en heb nu heel veel cijfertjes wat ik superleuk vind als cijfertjesfreak, waarmee ik hopelijk onder de 40 minuten ga lopen op de 10km in Schoorl!

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 13-11-2015 11:16:31 ]
pi_157508446
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weiger voorvoetlanding. Laat mij maar lekker landen op mijn hak, al mijn schoenen zijn daarop gemaakt 8-)
Ik heb door de ongemerkte overgang op voorvoetlanding wel hele stijve enkels gekregen. In het Losse Veter magazine stonden van die testjes om uit te vinden of je enkelgewricht nog mobiel genoeg was, en ik faalde al die testjes -O- Bijvoorbeeld op je hurken zitten met je hielen op de grond zonder om te vallen, lukt mij dus echt niet. En dan moest je ook nog een been gaan uitstrekken haha :P
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:04:27 #278
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157508473
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat me het meest verbaasde: ik heb meer aanleg/ben momenteel beter getraind voor de kortere afstanden.
Je bent onverbeterlijk :)

Dit is op basis van je lactaatwaarde. Zonder me daarin te hebben verdiept: kom die lactaatwaarde dan door de trainingen die je achter de rug hebt of door aanleg?

Het zal wel weer een combi zijn, zoals met alles :P
pi_157508541
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:04 schreef Quoi het volgende:

[..]

Je bent onverbeterlijk :)

Dit is op basis van je lactaatwaarde. Zonder me daarin te hebben verdiept: kom die lactaatwaarde dan door de trainingen die je achter de rug hebt of door aanleg?

Het zal wel weer een combi zijn, zoals met alles :P
Hoezo ben ik onverbeterlijk?

Ja beide, betekent dus ook dat ik te weinig op duur getraind heb voor de marathon, al is duurvermogen een stuk makkelijker te trainen dan anearoob vermogen, dus die aanleg moet er al wel geweest zijn.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:10:46 #280
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157508589
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoezo ben ik onverbeterlijk?

Ja beide, betekent dus ook dat ik te weinig op duur getraind heb voor de marathon, al is duurvermogen een stuk makkelijker te trainen dan anearoob vermogen, dus die aanleg moet er al wel geweest zijn.
Het tot op de bodem analyseren van je loopgedrag met cijfers. Dat is typisch jou :) Niet negatief bedoeld ;)
pi_157508600
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:10 schreef Quoi het volgende:

[..]

Het tot op de bodem analyseren van je loopgedrag met cijfers. Dat is typisch jou :) Niet negatief bedoeld ;)
Ah oke, ja nouja dat is een beetje het idee van zo'n test he ;) Ik deel alleen de resultaten en uitleg van die meneer voor wie dat interessant vindt.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:12:21 #282
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157508623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ah oke, ja nouja dat is een beetje het idee van zo'n test he ;) Ik deel alleen de resultaten en uitleg van die meneer voor wie dat interessant vindt.
Ik zou het na een kwartier al zijn vergeten :P

Maar zo lezend vind ik het wel interessant.
pi_157508663
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:12 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik zou het na een kwartier al zijn vergeten :P

Maar zo lezend vind ik het wel interessant.
Daarom krijg je ook alles uitgeprint en per mail mee :P
Maar het is inderdaad alleen nuttig als je er ook echt wat mee gaat doen, als je nooit van plan bent om in zones en met hartslagmeter te gaan trainen dan kun je je geld en tijd beter besteden. Maar ik vind het vooral een fijne bevestiging dat ik weer fit ben en dat ik weer op een verantwoorde manier naar de volgende doelen kan gaan trainen!
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:15:58 #284
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157508675
Interessant onderzoek ^O^
pi_157508917
Wat een ontzettend boeiend verhaal was dat. Cijfertjes :9~
pi_157509045
Ik doe maar een dotje, dat is het eerste wat ik denk als ik dit zo lees......which is true btw :X :Y
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:35:52 #287
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157509065
Ik begin weer zin te krijgen in zondag. Kijk nu al uit naar de laatste 3 km, lekker met grote passen afdalen en massa's mensen inhalen.
Elite
Tegen TTIP
pi_157509069
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 08:02 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Klinkt als een goed plan!

Helemaal blessurevrij nu thelaudprince?
Ja ! :) Heb daarom afgelopen weekend m'n eerste wedstrijdje weer gelopen
pi_157509166
Hmm, ik zie net dat Khalid misschien geen nieuwe limietpoging wil gaan doen :o
pi_157509201
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm, ik zie net dat Khalid misschien geen nieuwe limietpoging wil gaan doen :o
-O-
pi_157509228
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:41 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

-O-
https://www.instagram.com/p/-BZbMhuP8w/

Ik versta overigens niet echt wat hij zegt :P
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:42:28 #292
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157509236
Zondag lekker "Catch me if you can" spelen :P
F means you're fucked
pi_157509294
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

https://www.instagram.com/p/-BZbMhuP8w/

Ik versta overigens niet echt wat hij zegt :P
Misschien wel verstandiger met de korte tijd tussen de limietpoging en de spelen zelf ;(

Geluid heeeeeeel hard zetten, dan lijkt het nog ergens op (sorry buren)
pi_157509422
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ging dus gisteren naar het Energylab in Eindhoven, voor een inspanningstest en lichaamsanalyse. Ik zal even een samenvatting typen voor degenen die dat interessant vinden en evt. zelf ook geinteresseerd zijn! Je krijgt er ook een heel rapport bij.

SPOILER
Samenvatting van een te lang verhaal: ik ben weer fit en heb nu heel veel cijfertjes wat ik superleuk vind als cijfertjesfreak, waarmee ik hopelijk onder de 40 minuten ga lopen op de 10km in Schoorl!
Tof, dat wil ik ook eens doen!
pi_157509473
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weiger haklanding. Laat mij maar lekker landen op m'n middenvoet, al m'n voeten en schoenen zijn daarop gemaakt :6
pi_157509549
Ik ben al blij als ik überhaupt op mijn voeten landt.
pi_157509620
Morgen Vollenhoven, de enige wedstrijdrun die op zaterdag is.
Heel veel water... :{
It has to mean something
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 november 2015 @ 12:05:57 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157509667
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben al blij als ik überhaupt op mijn voeten landt.
:D
pi_157509677
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:03 schreef Cynic het volgende:
Morgen Vollenhoven, de enige wedstrijdrun die op zaterdag is.
Heel veel water... :{
Is die wedstrijd dan zo laat op de dag?
pi_157509784
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:06 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Is die wedstrijd dan zo laat op de dag?
Als je er doorheen moet maakt het niet uit of het regent vrees ik.
It has to mean something
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:33:38 #301
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157510246
OK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')