abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157434047
en wat ik me verder afvraag is waarom ik eigenlijk de brandweer niet gebeld heb. Op internet lees ik dat de brandweer regelmatig uitrukt bij kwikongevallen. Ik heb kort na het incident wel contact gehad met de GGD en met 112 Ambulance, maar geen van beiden hebben voorgesteld om de brandweer er op af te sturen. Is dat niet vreemd?
Vanmiddag bezoek gehad van iemand van de GGD. Die wist daar ook geen duidelijkheid over te geven.
  maandag 9 november 2015 @ 21:11:23 #27
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_157434273
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:03 schreef zwammetje het volgende:
en wat ik me verder afvraag is waarom ik eigenlijk de brandweer niet gebeld heb. Op internet lees ik dat de brandweer regelmatig uitrukt bij kwikongevallen. Ik heb kort na het incident wel contact gehad met de GGD en met 112 Ambulance, maar geen van beiden hebben voorgesteld om de brandweer er op af te sturen. Is dat niet vreemd?
Vanmiddag bezoek gehad van iemand van de GGD. Die wist daar ook geen duidelijkheid over te geven.
Wacht even, je hebt al contact gehad met allerlei experts en vervolgens ga je hier op Fok! vragen wat je moet doen??
Wat zeiden die experts dan, dat je dit met een een kruimeldief moet opruimen :?
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  maandag 9 november 2015 @ 21:22:18 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157434673
Ook voor een kruimeldief geldt wat ik hierboven geschreven heb. Maar goed, je bent blijkbaar niet van het op waarde schatten van adviezen dus ik zou zeggen: ga je grandioze gang vooral :Y .
Huilen dan.
  maandag 9 november 2015 @ 22:35:27 #29
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_157437637
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ook voor een kruimeldief geldt wat ik hierboven geschreven heb. Maar goed, je bent blijkbaar niet van het op waarde schatten van adviezen dus ik zou zeggen: ga je grandioze gang vooral :Y .
Echt he, alsof 'ie het over een paar broodkruimels heeft. Laten we vandaag nog even lekker die giftige dampen inademen, dan proberen we het morgen gewoon met een kruimeldief want stofzuigen is uit den boze |:(
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_157490435
Als chemicus hier het advies om de vloer te verwijderen. Ken het verhaal van een natuurkundeleraar die wat kwik in zn nieuwe auo had gemorst. Auto werd total loss verklaard. Simpelweg om de reden dat de dampen in een ruimte waar je regelmatig aanwezig bent, je vergiftigen. Verantwoordelijkheid nemen is blijkmaar nogal moeilijk voor de TS
pi_157950876
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157950974
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_157989334
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:11 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Wacht even, je hebt al contact gehad met allerlei experts en vervolgens ga je hier op Fok! vragen wat je moet doen??
Wat zeiden die experts dan, dat je dit met een een kruimeldief moet opruimen :?
Ze zeiden dat hij het op fok moest vragen :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_157989443
TS is al 11 dagen niet op FOK! geweest. :o
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 4 april 2016 @ 14:47:40 #35
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_161168752
quote:
11s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:17 schreef spijkerbroek het volgende:
TS is al 11 dagen niet op FOK! geweest. :o
134 inmiddels, RIP TS.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 4 april 2016 @ 16:29:47 #36
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_161170857
Slotje dan maar
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')