En wat precies is daar vreemd aan?quote:Op maandag 9 november 2015 14:28 schreef StaceySinger het volgende:
Op zich vreemd dat er een meisje vermist is maar blijkbaar niemand mag weten wie het is
en hoe ze eruit ziet ?
Ja, dat irriteert mij ook zo mateloos.quote:Op maandag 9 november 2015 14:42 schreef Frutsel het volgende:
Steeds las ik iets over dat ze 'vooruit zou zijn gelopen' van een groepje dat daar ook liep.
Dat komt hier niet in terug en lijkt het erop als ze echt alleen op pad ging voor een wandeling.
Ene bericht zegt dat ze dr met twee vriendinnen was de ander met drie.
Welke versie is het nou? Echt duidelijk is het niet
Ik zie hier ook wel users zonder fotoboek posten..... blijkbaar niemand mag weten wie al deze complottheorieën spuien....quote:Op maandag 9 november 2015 14:28 schreef StaceySinger het volgende:
Op zich vreemd dat er een meisje vermist is maar blijkbaar niemand mag weten wie het is
en hoe ze eruit ziet ?
over welke complottheorieën heb je het ?quote:Op maandag 9 november 2015 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie hier ook wel users zonder fotoboek posten..... blijkbaar niemand mag weten wie al deze complottheorieën spuien....
Je maakt een grapje zeker? Even alle krokodillen de kant op trekken om hun maaginhoud te checken?quote:Op maandag 9 november 2015 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeg nu zelf,vrouw weg en er is geen krokodil de kant opgetrokken om te onderzoeken of er resten in zitten?
Rivier + items gevonden langs de waterkant = grote kans dat ze door een krokodil te grazen is genomen.quote:Op maandag 9 november 2015 12:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom moet zij perse in een krokodil beland zijn?
Om te beginnen de hele Kris en Lisanne reeks...quote:Op maandag 9 november 2015 15:00 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
over welke complottheorieën heb je het ?
noem er eens 1
En alle Oegandezen oppakken! Allemaal ondervragen!! Waarom? Omdat de FOK!-recherche het wil.quote:Op maandag 9 november 2015 15:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Je maakt een grapje zeker? Even alle krokodillen de kant op trekken om hun maaginhoud te checken?![]()
![]()
![]()
Dus zelfs al hadden ze daags na de vermissing een 100% controle gedaan van de maaginhoud van alle aanwezige krokodillen, zou dat meisje er niet in hebben gezeten.quote:Voedsel en jacht
De krokodil loert op onoplettende dieren, die aan het water komen drinken. Zijn prooi bestaat vooral uit gnoes, gazellen, buffels, wilde honden en een enkele keer mensen. De nijlkrokodil pakt zijn prooi op het land en trekt hem met behulp van zijn krachtige kaken onder het wateroppervlak, en verdrinkt hem. De krokodil kan niet kauwen. De prooi wordt daarom niet direct gegeten maar eerst onder water vastgelegd onder een vooruitstekend oevergedeelte of onder een boomstam, om hem een paar dagen te laten rotten.
gaat het hier over Kris en Lisanne ??quote:
Daarvoor moet je dan wel eerst die krokodil doden. Ik weet niet welke reglementen dit wildpark hanteert, maar de meeste wildparken hanteren juist de regel van het beschermen van de daar voorkomende diersoorten ipv ze te doden om eens rustig te gaan bekijken wat de laatst genuttigde maaltijd was.quote:Op maandag 9 november 2015 13:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan onderzoek je degene met de meeste maaginhoud, lijk me goedkoper dan de zoektochten die ze tot op heden hebben uitgevoerd.
Dit.quote:Op maandag 9 november 2015 14:42 schreef Frutsel het volgende:
Steeds las ik iets over dat ze 'vooruit zou zijn gelopen' van een groepje dat daar ook liep.
Dat komt hier niet in terug en lijkt het erop als ze echt alleen op pad ging voor een wandeling.
Ene bericht zegt dat ze dr met twee vriendinnen was de ander met drie.
Welke versie is het nou? Echt duidelijk is het niet
Nee, het gaat nu over je verontwaardiging dat er geen foto's van het vermiste meisje gepost zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 15:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
gaat het hier over Kris en Lisanne ??
Het is dus nog steeds mogelijk dat ze ergens in een krokodillenhol ligt te wachten op bevrijding - zie de film Rogue.quote:Op maandag 9 november 2015 15:07 schreef Burdie het volgende:
Met dank aan Googlenog even deze informatie:
[..]
Dus zelfs al hadden ze daags na de vermissing een 100% controle gedaan van de maaginhoud van alle aanwezige krokodillen, zou dat meisje er niet in hebben gezeten.
Dat is niet wat een krokodil doet. Krokodillen bewaren hun buit onder water voor langere tijd.quote:Op maandag 9 november 2015 15:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het is dus nog steeds mogelijk dat ze ergens in een krokodillenhol ligt te wachten op bevrijding - zie de film Rogue.
Misschien zit ze net met haar hoofd in een luchtbel.quote:Op maandag 9 november 2015 15:20 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is niet wat een krokodil doet. Krokodillen bewaren hun buit onder water voor langere tijd.
De film en de krokodil van dienst....quote:Op maandag 9 november 2015 15:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het is dus nog steeds mogelijk dat ze ergens in een krokodillenhol ligt te wachten op bevrijding - zie de film Rogue.
Niet? Zo meteen ga je nog vertellen dat die grote blauwe pratende vogel die ik elke dag op de TV zie ook niet echt bestaatquote:Op maandag 9 november 2015 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
De film en de krokodil van dienst....
Dat iemand het in die film zo geschreven heeft, maakt het nog geen normale manier van doen voor een krokodil....
Dat probleem is binnenkort dan ook opgelost.... geen blauwe vogel meer op TVquote:Op maandag 9 november 2015 15:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Niet? Zo meteen ga je nog vertellen dat die grote blauwe pratende vogel die ik elke dag op de TV zie ook niet echt bestaat
Soms heeft het een reden dat informatie niet vrijgegeven wordt. Blijf lekker hysterisch posten,quote:Op maandag 9 november 2015 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het gaat nu over je verontwaardiging dat er geen foto's van het vermiste meisje gepost zijn.
De overeenkomst die een aantal K&L BNW posters hebben die nu ook weer allerlei zaken posten waardoor de feiten vertroebeld raken, is onder andere dat ze geen van allen een fotoboek hebben (maar fotoboeken van anderen wel prima weten te vinden), dus je verontwaardiging is op z'n minst hypocriet.
Oh, ik snap best dat iemand geen fotoboek wil hebben, maar ik ben dan ook niet degene die verontwaardigd gaat zitten zijn dat er geen/weinig foto's van het vermiste meisje te vinden zouden zijn....quote:Op maandag 9 november 2015 15:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Soms heeft het een reden dat informatie niet vrijgegeven wordt. Blijf lekker hysterisch posten,ik vermaak me goed met die krokodillenonzin en zonsondergangonzin.
Ik scheld niet maar staar me ook niet blind op een krokodillenverhaal.quote:Op maandag 9 november 2015 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik snap best dat iemand geen fotoboek wil hebben, maar ik ben dan ook niet degene die verontwaardigd gaat zitten zijn dat er geen/weinig foto's van het vermiste meisje te vinden zouden zijn....
Als je zelf iets te verbergen hebt (al dan niet met gegronde reden), dan moet je niet verontwaardigd gaan zitten zijn dat gegevens van een ander niet all over internet uitgesmeerd zijn of worden.
En blijf vooral doen alsof het onzin is.... de tijden van de zonsondergang staat behoorlijk strak vast, en de kans dat ze door een krokodil verorberd zou zijn werd vanaf het begin al als reële kans gezien, dat jij denkt dat het niet zo is en het als onzin afdoet zegt meer over jou
Maar goed, het valt jullie al zwaar om zonder schelden te reageren op mensen die een andere mening hebben, dat bewijs je ook deze keer weer.
Een aanval van een krokodil of een nijlpaard is iig vele malen realistischer dan welk ander scenario ook.quote:Op maandag 9 november 2015 16:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik scheld niet maar staar me ook niet blind op een krokodillenverhaal.
Je moet behoorlijk wat aannames doen om in dat scenario te blijven geloven.
Een daarvan is dat de studente niet wist dat die dieren en de oever daar gevaarlijk waren.
Vandaag of morgen komt er meer info vrij, ik denk via Pauw.
quote:Op maandag 9 november 2015 16:17 schreef Tayu het volgende:
[..]
Een aanval van een krokodil of een nijlpaard is iig vele malen realistischer dan welk ander scenario ook.
En hoe zit het met Mfoefoe?quote:Op maandag 9 november 2015 16:17 schreef Tayu het volgende:
[..]
Een aanval van een krokodil of een nijlpaard is iig vele malen realistischer dan welk ander scenario ook.
Nee hoor! Kindsoldaten die hun trauma's van toen het liefst botvieren op een blanke dame, dat is veel realistischer. En vooral zoveel spannender om verder mee te Cluedo-en. En dan leggen ze later haar aangetaste spullen nabij de oever. De schavuiten!quote:Op maandag 9 november 2015 16:17 schreef Tayu het volgende:
O, je kent hem nog!quote:Op maandag 9 november 2015 16:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat was toch die grote dikke neger uit deel 1?
quote:Op maandag 9 november 2015 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor! Kindsoldaten die hun trauma's van toen het liefst botvieren op een blanke dame, dat is veel realistischer. En vooral zoveel spannender om verder mee te Cluedo-en. En dan leggen ze later haar aangetaste spullen nabij de oever. De schavuiten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |