Maar geen 10 minuten. Het zal ook eerder richting 20 minuten gaan.quote:Op maandag 9 november 2015 11:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
schrijf ik toch ?
10 tot 15 minuten
15 minuten is een kwartier
Laten we hem afronden op een half uur, donker om 19:30.quote:Op maandag 9 november 2015 12:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar geen 10 minuten. Het zal ook eerder richting 20 minuten gaan.
Het maakt vooral uit of hier keer op keer beweerd wordt dat het "Pikkedonker" was toen ze vertrok.quote:Op maandag 9 november 2015 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar zou het daadwerkelijk verschil maken voor deze zaak? Of het donker of licht was?
Wellicht was het bij daglicht anders afgelopen. Of was er sneller duidelijkheid geweest.quote:Op maandag 9 november 2015 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar zou het daadwerkelijk verschil maken voor deze zaak? Of het donker of licht was?
als er nou 3 ervaringsdeskundigen hier beweren dat het heel snel gaat en dat het licht ineens uitgaat ,wil jij dan het tegendeel beweren ? ben je er zelf geweest ?quote:Op maandag 9 november 2015 12:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar geen 10 minuten. Het zal ook eerder richting 20 minuten gaan.
"Ineens" is relatief natuurlijk, vergeleken met NL is het al snel ineens.... ook als het 20 minuten duurt.quote:Op maandag 9 november 2015 12:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
als er nou 3 ervaringsdeskundigen hier beweren dat het heel snel gaat en dat het licht ineens uitgaat ,wil jij dan het tegendeel beweren ? ben je er zelf geweest ?
Niet daar maar in een land met vergelijkbare ligging. En jij?quote:Op maandag 9 november 2015 12:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
als er nou 3 ervaringsdeskundigen hier beweren dat het heel snel gaat en dat het licht ineens uitgaat ,wil jij dan het tegendeel beweren ? ben je er zelf geweest ?
Moet ik je andere posts er even bij halen waarin je keer op keer beweerde dat het 2 uur eerder was?quote:Op maandag 9 november 2015 12:11 schreef StaceySinger het volgende:
30 October 2015, Friday sunset 18:36
http://www.sunrise-and-su(...)kampala/2015/october
Nou nou....quote:Op maandag 9 november 2015 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik je andere posts er even bij halen waarin je keer op keer beweerde dat het 2 uur eerder was?
Bied je excuses eens aan voor het vervuilen van het topic met die non-informatie.
En denk de volgende keer twee keer na voor je "feiten" post, waarvan je zelf kennelijk niet het vermogen hebt te begrijpen dat er geen bal van kan kloppen.
hier kan je het zien en daar ben ik vanuit gegaanquote:Op maandag 9 november 2015 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik je andere posts er even bij halen waarin je keer op keer beweerde dat het 2 uur eerder was?
Bied je excuses eens aan voor het vervuilen van het topic met die non-informatie.
En denk de volgende keer twee keer na voor je "feiten" post, waarvan je zelf kennelijk niet het vermogen hebt te begrijpen dat er geen bal van kan kloppen.
Omdat je niet nadenkt en maar klakkeloos overneemt wat er staat..... en die site ingesteld is op jouw lokale tijdzone, niet op de tijdzone van de locatie die je opzoekt.quote:Op maandag 9 november 2015 12:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hier kan je het zien en daar ben ik vanuit gegaan
ik verzin dat zelf niet
http://suncalc.net/#/2.3016,31.5616,13/2015.10.30/16:48
Ruis of niet, die ferry en de kade is voorzien van breedstralers.quote:Op maandag 9 november 2015 12:27 schreef Burdie het volgende:
Het is nu eenmaal zo dat er in het hele verhaal al een hoop ruis is ontstaan door de verschillende berichten en woordkeuze van de verschillende media, en het taalverschil.
Door hier allerlei zelf gegooglede (foutieve) informatie te presenteren wordt die ruis niet minder.
quote:Op maandag 9 november 2015 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
NWS / Nederlandse studente in Ugandees wildpark vermist #3
NWS / Nederlandse studente in Ugandees wildpark vermist #3
Daarom is dat krokodillenverhaal ook onzin, opmerkelijker is dat men hier al moord en brand schreeuwt als je aangeeft te twijfelen aan zo'n lezing.quote:Op maandag 9 november 2015 12:27 schreef NothingHappened het volgende:
Toch blijft het op zijn minst vreemd dat iemand de hotelkamer verlaat om even naar het toilet te gaan en vervolgens even een kleine 800 meter afdaald naar de rivier om de zonsondergang te bekijken die al in gang was.
- De kans dat ze wist dat ze weinig tijd tot donker zou hebben is erg groot, omdat ze daar al een tijdje was (toch?)
- De kans dat ze wist dat er veel gevaarlijke roofdieren waren is eveneens vrij groot, aangezien zie boven
- De kans dat ze als vrouw alleen bijna 2 km gaat lopen (heen en terug) terwijl het al donker aan het worden is [en aan de kaart te zien zul je de terugweg omhoog moeten lopen dus langzamer maar dat weet ik niet zeker] lijkt me erg klein
- De kans dat ze haar vriendinnen daar niet over zou inlichten lijkt mij erg klein. De vriendinnen hebben dan ook direct alarm geslagen toen ze niet terugkeerde en dat zou erop kunnen wijzen dat ze 'dit' niet van haar gewend zijn
Ik vraag me af in welke conditie welke kledingstukken er gevonden zijn.
Verder is bovenstaande uiteraard pure speculatie, maar toch. Dat blijf ik persoonlijk allemaal wat vreemd vinden
Dat is niet vreemd. Mensen doen soms dingen die achteraf voor buitenstaanders op een internetforum erg risicovol en/of vreemd lijken. Ook al lijken bepaalde gebeurtenissen een kleine kans te hebben, ze gebeuren toch. Daarom is dit nieuws en horen we niet dagelijks over de honderden Nederlandse vrouwen die een fantastische dag in Oeganda hebben.quote:Op maandag 9 november 2015 12:27 schreef NothingHappened het volgende:
Toch blijft het op zijn minst vreemd dat iemand de hotelkamer verlaat om even naar het toilet te gaan en vervolgens even een kleine 800 meter afdaald naar de rivier om de zonsondergang te bekijken die al in gang was.
- De kans dat ze wist dat ze weinig tijd tot donker zou hebben is erg groot, omdat ze daar al een tijdje was (toch?)
- De kans dat ze wist dat er veel gevaarlijke roofdieren waren is eveneens vrij groot, aangezien zie boven
- De kans dat ze als vrouw alleen bijna 2 km gaat lopen (heen en terug) terwijl het al donker aan het worden is [en aan de kaart te zien zul je de terugweg omhoog moeten lopen dus langzamer maar dat weet ik niet zeker] lijkt me erg klein
- De kans dat ze haar vriendinnen daar niet over zou inlichten lijkt mij erg klein. De vriendinnen hebben dan ook direct alarm geslagen toen ze niet terugkeerde en dat zou erop kunnen wijzen dat ze 'dit' niet van haar gewend zijn
Ik vraag me af in welke conditie welke kledingstukken er gevonden zijn.
Verder is bovenstaande uiteraard pure speculatie, maar toch. Dat blijf ik persoonlijk allemaal wat vreemd vinden
Oja, dat was ik even vergeten. Alle paden daar hebben ook lantaarnpalen, en hing er niet op elke hoek een bewakingscamera?quote:Op maandag 9 november 2015 12:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ruis of niet, die ferry en de kade is voorzien van breedstralers.
Studente/toeriste vermist, in/nabij het water?
Zoeken! desnoods met de lichten van die ferry.
Maar dat is allemaal niet aan de orde omdat die studente nooit nabij het water geweest is.
mquote:Op maandag 9 november 2015 12:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom is dat krokodillenverhaal ook onzin, opmerkelijker is dat men hier al moord en brand schreeuwt als je aangeeft te twijfelen aan zo'n lezing.
Die waren dit ook niet overkomen, die waren rustig in hun bed inslaap gevallenquote:Op maandag 9 november 2015 12:34 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd. Mensen doen soms dingen die achteraf voor buitenstaanders op een internetforum erg risicovol en/of vreemd lijken. Ook al lijken bepaalde gebeurtenissen een kleine kans te hebben, ze gebeuren toch. Daarom is dit nieuws en horen we niet dagelijks over de honderden Nederlandse vrouwen die een fantastische dag in Oeganda hebben.
Kijk en die laatste vraag is een hele goeie vraag.quote:Op maandag 9 november 2015 12:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, dat was ik even vergeten. Alle paden daar hebben ook lantaarnpalen, en hing er niet op elke hoek een bewakingscamera?
Maar misschien was ze wel helemaal niet in de buurt van dat wildpark, allemaal hearsay. Is ze eigenlijk wel vermist?
Dit dus.quote:Op maandag 9 november 2015 12:34 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd. Mensen doen soms dingen die achteraf voor buitenstaanders op een internetforum erg risicovol en/of vreemd lijken. Ook al lijken bepaalde gebeurtenissen een kleine kans te hebben, ze gebeuren toch. Daarom is dit nieuws en horen we niet dagelijks over de honderden Nederlandse vrouwen die een fantastische dag in Oeganda hebben.
Mooie woordspelingquote:Op maandag 9 november 2015 12:37 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
m
Daarom ben ik ook voor het merendeel een meelezer. Je durft idd bijna niet afwijkend van de officiële lezing (lees eveneens speculatie) te reageren want er wordt gelijk gebeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |