abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157408830
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

deze locatie is nou niet echt "de jungle" is gewoon via de weg bereikbaar
En dan? Er zijn zoveel wildreservaten die via de weg bereikbaar zijn (dat zijn ze allemaal). Wordt het daar minder "wild" van?
pi_157408852
Hier een mooie opname van het uitzicht over de Victoria Nile, vanaf Paraa Lodge, Bij ondergaande zon. Het is nog niet donker:

Het is daar niet jungle, maar bush.
pi_157408967
ik vraag me ook af hoe ze die 800 meter gemeten hebben ,vanaf welk punt
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157409130
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:47 schreef RapaNui het volgende:
Hier een mooie opname van het uitzicht over de Victoria Nile, vanaf Paraa Lodge, Bij ondergaande zon. Het is nog niet donker:

Het is daar niet jungle, maar bush.
Ok. Dit is een mooie opname van een wandelingetje in het toeristische Sauraha in Nepal, dit is heus geen jungle, dit is een beetje bush en alles is zo rustig en vredig:

En dit is een krokodillenaanval in datzelfde dorpje Sauraha, niet in de jungle maar in de bush aan de rand van de jungle, en er zijn wegen naartoe dus het is helemaal "veilig""

pi_157409460
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:57 schreef Tayu het volgende:

[..]

Ok. Dit is een mooie opname van een wandelingetje in het toeristische Sauraha in Nepal, dit is heus geen jungle, dit is een beetje bush en alles is zo rustig en vredig:

En dit is een krokodillenaanval in datzelfde dorpje Sauraha, niet in de jungle maar in de bush aan de rand van de jungle, en er zijn wegen naartoe dus het is helemaal "veilig""

O ja, helemaal met je eens. bush of jungle, weg of geen weg, in dit geval bepalen krokodillen of de waterkant veilig is of niet. (Trouwens, in de bush moet je als de sodemieter oppassen voor slangen.)

Daarom is het zo onbegrijpelijk dat Sophia besloot om in het donker, in haar eentje, naar de waterkant te lopen. Terwijl ze tegen haar vriendinnen gezegd zou hebben dat ze naar de wc ging.
pi_157409517
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:07 schreef RapaNui het volgende:

[..]

O ja, helemaal met je eens. bush of jungle, weg of geen weg, in dit geval bepalen krokodillen of de waterkant veilig is of niet. (Trouwens, in de bush moet je als de sodemieter oppassen voor slangen.)

Daarom is het zo onbegrijpelijk dat Sophia besloot om in het donker, in haar eentje, naar de waterkant te lopen. Terwijl ze tegen haar vriendinnen gezegd zou hebben dat ze naar de wc ging.
Ik vind het meer onbegrijpelijk dat een groep jonge studenten zonder enkele begeleiding en bij zonsondergang zomaar even een "wandelingetje" kan gaan maken.
  zondag 8 november 2015 @ 20:14:19 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157409694
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:07 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Hoe laat vertrok ze dan? Half zeven toch?
Zonsondergang 18.38....

En dan heb je nog een kwartiertje schemering.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157409885
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zonsondergang 18.38....

Ergens tussen 18:30 uur en 19:00 uur volgens de bronnen van de kranten.
  zondag 8 november 2015 @ 20:23:02 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157409975
Ik heb dit hier:
The search for Frederika was blocked by the fact that she went missing as it was getting dark therefore police had to continue with the search on Thursday morning.

Maar ook als het tussen 18.30 en 19.00 was, was het dus nog in de schemering, dus laten we eens ophouden te beweren dat het "pikkedonker" was toen ze vertrok.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157409977
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zonsondergang 18.38....

Sunset in astronomische zin, staat voor totale zonsondergang. dan is de zon onder de horizon. Sunset in de volksmond, spreektaal, betekent: ondergaande zon.
Sunset in astronomische zin betekent: de zon is ondergegaan.
Dus sunset op die website, rond half 7 in de avond betelent: de zon is dan onder de horizon gezakt.

Maar stel dat ze nog een kwartier schemer zou hebben gehad, dan vind ik het nog steeds onbegrijpelijk. Ze moet ook nog teruglopen. Moet ze dat in het donker doen dan? In haar eentje? Ergens klopt er iets niet. Ze vertelt haar vriendinnen dat ze naar de wc gaat, maar ze eindigt bij de rivier (in het donker). Ze had toch al eerder een ondergaande zon meegemaakt in Oeganda.
pi_157410559
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef Leandra het volgende:
Ik heb dit hier:
The search for Frederika was blocked by the fact that she went missing as it was getting dark therefore police had to continue with the search on Thursday morning.

Maar ook als het tussen 18.30 en 19.00 was, was het dus nog in de schemering, dus laten we eens ophouden te beweren dat het "pikkedonker" was toen ze vertrok.
Toen ze vertrok was het wellicht niet "pikkedonker". Maar in echt afgelegen gebieden wordt het echt snel donker, en dat is dan een ander soort donker dan we hier kennen.

Hier in Nederland, is het nergens echt donker. Wij hebben enorm veel strooilicht. Maar in de rimboe, is het van het ene op het andere moment echt heel erg donker, dat je letterlijk geen hand voor ogen meer kunt zien.
pi_157410796
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:36 schreef Tayu het volgende:

[..]

Toen ze vertrok was het wellicht niet "pikkedonker". Maar in echt afgelegen gebieden wordt het echt snel donker, en dat is dan een ander soort donker dan we hier kennen.

Hier in Nederland, is het nergens echt donker. Wij hebben enorm veel strooilicht. Maar in de rimboe, is het van het ene op het andere moment echt heel erg donker, dat je letterlijk geen hand voor ogen meer kunt zien.
Inderdaad, ook weer goed te zien op de video van Rapa, het enige licht daar bij de rivier is bij de Ferry zoals ze die daar noemen.
pi_157411557
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Inderdaad, ook weer goed te zien op de video van Rapa, het enige licht daar bij de rivier is bij de Ferry zoals ze die daar noemen.
Dat was dus de sunset=ondergaande zon. De zon stond nog vrij hoog en had zelfs de horizon nog niet bereikt. :)
pi_157418011
Samenvattend. Een groepje studenten, net gearriveerd, gaat zonder begeleiding tegen zonsondergang een eindje wandelen in een gebied met krokodillen en nijlpaarden?
Dan zegt een studente, ik ga even alleen een stukje lopen of plassen?
Niemand vond dat wat gevaarlijk?
Het wordt donker en het meisje komt niet binnen een paar minuutjes terug?
Niemand heeft iets gehoord? Als je plotseling gegrepen wordt door een stel krokodillen of je valt in het water, zal je in ieder geval toch gillen?
En een stel krokodillen die een prooi vangen en verslinden maken ook lawaai?

Is het groepje meteen gaan zoeken?
Hoe laat hebben ze alarm geslagen?

Nog veel onbeantwoorde vragen vind ik.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_157419270
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 00:20 schreef Injetta het volgende:
Samenvattend. Een groepje studenten, net gearriveerd, gaat zonder begeleiding tegen zonsondergang een eindje wandelen in een gebied met krokodillen en nijlpaarden?
Niemand heeft iets gehoord? Als je plotseling gegrepen wordt door een stel krokodillen of je valt in het water, zal je in ieder geval toch gillen?

Goed samengevat over hetgeen wij weten. Hier zitten ook mijn vragen tussen. Het is in zijn totaliteit een vreemd en vaag verhaal.
pi_157419382
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:23 schreef Leandra het volgende:
Ik heb dit hier:

Het wordt zomaar pikkedonker, je hebt niet van die lange schemeravonden zoals op onze hoogte qua Noorderbreedte.
  maandag 9 november 2015 @ 09:06:57 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157419452
quote:

We weten niet of het hele groepje is gaan lopen, daarover wordt niet eenduidig bericht. Het zou ook kunnen zijn dat ze net zijn aangekomen, Sophia zegt: "ik wil mijn vader/zus/hond bellen en ga even kijken of ik verderop wel bereik heb", de rest hun koffers uitpakt, Sophia met iets te ver doorloopt en door het donker wordt verrast. En vervolgens door een dier wordt gegrepen.
De gevonden kleding zou uit haar tas gevallen kunnen zijn, wellicht had ze een setje schone kleding in haar tas zitten.
Ik hoop dat er snel betere berichten komen uit Uganda, maar ze is bijna twee weken weg nu, de kans dat ze ooit nog gevonden wordt slinkt enorm.
KuikenGuppy
pi_157420983
quote:

Dat is het nou net: ze zijn niet met een groepje gaan wandelen. Het meisje was met haar vriendinnen in hun kamer. Toen zei ze dat ze naar de wc zou gaan (wc-gebouw "rest room" op het terrein) en toen zou ze in haar eentje, in de richting van de rivier zijn gelopen.

A volunteer with Rubaga Hospital in Kampala, Ms Federika, is reported to have left her friends in the room to go for a short call in the nearby restrooms but never returned.
http://www.observer.ug/ne(...)missing-in-murchison
(let op: er staan wat slordigheden in dit bericht, ivm de datum 29 october/29 november/early morning 29 october-> dus dan zou ze op dinsdagavond al vermist moeten zijn)
  maandag 9 november 2015 @ 11:03:04 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157421063
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 08:58 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Het wordt zomaar pikkedonker, je hebt niet van die lange schemeravonden zoals op onze hoogte qua Noorderbreedte.
In een kwartier/20 minuten ongeveer, dat is ook duidelijk uit het overzicht van de diverse soorten schemering dat ik al eerder gepost had:

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157421245
De schemering werd hier al eerder door diverse (3) users omschreven als - Ineens gaat het licht uit -
die waren zelf in het gebied geweest.
zal niet langer duren als 10 tot 15 minuten
als je al een tijdje in het land verblijft en je moeder komt daar vaak voor allerlei
"indefinable" zaken dan weet je dat en hou je er rekening mee.
Als je gaat wandelen moet je immers ook altijd nog terug :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 9 november 2015 @ 11:48:18 #71
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157421805
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:12 schreef StaceySinger het volgende:
De schemering werd hier al eerder door diverse (3) users omschreven als - Ineens gaat het licht uit -
die waren zelf in het gebied geweest.
zal niet langer duren als 10 tot 15 minuten
als je al een tijdje in het land verblijft en je moeder komt daar vaak voor allerlei
"indefinable" zaken dan weet je dat en hou je er rekening mee.
Als je gaat wandelen moet je immers ook altijd nog terug :)
Een kwartier, twintig minuten duurt het ongeveer. Niet zo kort als wat jij er van maakt.
Ik weet ook niet wat die moeder in je verhaal doet, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je best weet dat het snel donker wordt in zo'n land, maar dat het tempo en de intensiteit van de duisternis je toch verrassen als je de stad gewend bent en nu ineens in de wilde natuur staat.
KuikenGuppy
pi_157421876
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 11:48 schreef Burdie het volgende:
10 tot 15 minuten
schrijf ik toch ?
10 tot 15 minuten

15 minuten is een kwartier :)
pi_157421882
quote:

[..]

Een kwartier, twintig minuten duurt het ongeveer. Niet zo kort als wat jij er van maakt.
Ik weet ook niet wat die moeder in je verhaal doet, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je best weet dat het snel donker wordt in zo'n land, maar dat het tempo en de intensiteit van de duisternis je toch verrassen als je de stad gewend bent en nu ineens in de wilde natuur staat.
Men gaat er hier vanuit dat studente en moeder geen ervaring hadden met het land, misschien kwamen ze er vaker.

Ze zal inderdaad overvallen zijn niet alleen door de duisternis maar ook door een krokodil of door een groep mensen.
  maandag 9 november 2015 @ 11:56:11 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157421929
quote:

[..]

Dit....

Ik kan me voorstellen dat de rivier prachtig is bij zonsondergang, en je dat zou willen zien.
Zelfs als je weet dat het vlak voor zonsondergang is en het over een half uur helemaal donker is kan het je nog wel overvallen als je dat in de stad al een paar maanden hebt meegemaakt.
Plus dat je je misschien verkijkt op de afstand tot de rivier.

De golflengte van het zichtbare licht staat ook in m'n overzicht, dat is 12 uur en 46 minuten, hetzelfde aantal uren als tussen de burgerlijke schemering 's morgens (06.13) en burgerlijke schemering 's avonds (18.59).
Burgerlijke schemering is wanneer de zon 6 graden onder de horizon staat, dan is het nog niet "pikkedonker".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157421986
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit....

Ik kan me voorstellen dat de rivier prachtig is bij zonsondergang, en je dat zou willen zien.
Zelfs als je weet dat het vlak voor zonsondergang is en het over een half uur helemaal donker is kan het je nog wel overvallen als je dat in de stad al een paar maanden hebt meegemaakt.
Plus dat je je misschien verkijkt op de afstand tot de rivier.

De golflengte van het zichtbare licht staat ook in m'n overzicht, dat is 12 uur en 46 minuten, hetzelfde aantal uren als tussen de burgerlijke schemering 's morgens (06.13) en burgerlijke schemering 's avonds (18.59).
Burgerlijke schemering is wanneer de zon 6 graden onder de horizon staat, dan is het nog niet "pikkedonker".
Maar zou het daadwerkelijk verschil maken voor deze zaak? Of het donker of licht was?
  maandag 9 november 2015 @ 12:00:25 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157422015
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:52 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

schrijf ik toch ?
10 tot 15 minuten

15 minuten is een kwartier :)
Maar geen 10 minuten. Het zal ook eerder richting 20 minuten gaan.
KuikenGuppy
pi_157422040
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 12:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

Laten we hem afronden op een half uur, donker om 19:30.
Start inval schemering rond 18:38 uur
  maandag 9 november 2015 @ 12:07:03 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157422130
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar zou het daadwerkelijk verschil maken voor deze zaak? Of het donker of licht was?
Het maakt vooral uit of hier keer op keer beweerd wordt dat het "Pikkedonker" was toen ze vertrok.
Zelfs compleet met nonsens beweringen als zou de schemering daar al om 16.38 zijn geweest |:(

Als iedereen zich nou gewoon eens aan de feiten houdt (het was niet pikkedonker) dan scheelt dat al een heel stuk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 november 2015 @ 12:07:48 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157422141
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wellicht was het bij daglicht anders afgelopen. Of was er sneller duidelijkheid geweest.
KuikenGuppy
pi_157422163
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 12:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

als er nou 3 ervaringsdeskundigen hier beweren dat het heel snel gaat en dat het licht ineens uitgaat ,wil jij dan het tegendeel beweren ? ben je er zelf geweest ?
  maandag 9 november 2015 @ 12:11:16 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157422195
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:09 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

als er nou 3 ervaringsdeskundigen hier beweren dat het heel snel gaat en dat het licht ineens uitgaat ,wil jij dan het tegendeel beweren ? ben je er zelf geweest ?
"Ineens" is relatief natuurlijk, vergeleken met NL is het al snel ineens.... ook als het 20 minuten duurt.

Maar goed, bekijk de overzichtjes van de site die je zelf gepost had even, of ga je nu beweren dat die golflengte van het zichtbare licht zoals op die site vermeld ook nonsens is?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157422196
30 October 2015, Friday sunset 18:36

http://www.sunrise-and-su(...)kampala/2015/october
  maandag 9 november 2015 @ 12:12:03 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157422204
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:09 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Niet daar maar in een land met vergelijkbare ligging. En jij?
Overigens voelt licht=>donker in ongeveer 20 minuten inderdaad alsof iemand een lichtknopje uit zet.
KuikenGuppy
  maandag 9 november 2015 @ 12:14:48 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157422251
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:11 schreef StaceySinger het volgende:
30 October 2015, Friday sunset 18:36

http://www.sunrise-and-su(...)kampala/2015/october
Moet ik je andere posts er even bij halen waarin je keer op keer beweerde dat het 2 uur eerder was?

Bied je excuses eens aan voor het vervuilen van het topic met die non-informatie.
En denk de volgende keer twee keer na voor je "feiten" post, waarvan je zelf kennelijk niet het vermogen hebt te begrijpen dat er geen bal van kan kloppen.

NWS / Nederlandse studente in Ugandees wildpark vermist #3

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157422317
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Moet ik je andere posts er even bij halen waarin je keer op keer beweerde dat het 2 uur eerder was?

Bied je excuses eens aan voor het vervuilen van het topic met die non-informatie.
En denk de volgende keer twee keer na voor je "feiten" post, waarvan je zelf kennelijk niet het vermogen hebt te begrijpen dat er geen bal van kan kloppen.
Nou nou....
pi_157422325
quote:

[..]

hier kan je het zien en daar ben ik vanuit gegaan
ik verzin dat zelf niet

http://suncalc.net/#/2.3016,31.5616,13/2015.10.30/16:48
  maandag 9 november 2015 @ 12:20:37 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157422350
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

hier kan je het zien en daar ben ik vanuit gegaan
ik verzin dat zelf niet

http://suncalc.net/#/2.3016,31.5616,13/2015.10.30/16:48
Omdat je niet nadenkt en maar klakkeloos overneemt wat er staat..... en die site ingesteld is op jouw lokale tijdzone, niet op de tijdzone van de locatie die je opzoekt.

Daar heb ik je al eerder op gewezen, maar het interesseert je niet, je controleert je gegevens ook niet, je roept maar wat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 9 november 2015 @ 12:27:22 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157422499
Het is nu eenmaal zo dat er in het hele verhaal al een hoop ruis is ontstaan door de verschillende berichten en woordkeuze van de verschillende media, en het taalverschil.
Door hier allerlei zelf gegooglede (foutieve) informatie te presenteren wordt die ruis niet minder.
KuikenGuppy
pi_157422506
Toch blijft het op zijn minst vreemd dat iemand de hotelkamer verlaat om even naar het toilet te gaan en vervolgens even een kleine 800 meter afdaald naar de rivier om de zonsondergang te bekijken die al in gang was.

- De kans dat ze wist dat ze weinig tijd tot donker zou hebben is erg groot, omdat ze daar al een tijdje was (toch?)
- De kans dat ze wist dat er veel gevaarlijke roofdieren waren is eveneens vrij groot, aangezien zie boven
- De kans dat ze als vrouw alleen bijna 2 km gaat lopen (heen en terug) terwijl het al donker aan het worden is [en aan de kaart te zien zul je de terugweg omhoog moeten lopen dus langzamer maar dat weet ik niet zeker] lijkt me erg klein
- De kans dat ze haar vriendinnen daar niet over zou inlichten lijkt mij erg klein. De vriendinnen hebben dan ook direct alarm geslagen toen ze niet terugkeerde en dat zou erop kunnen wijzen dat ze 'dit' niet van haar gewend zijn

Ik vraag me af in welke conditie welke kledingstukken er gevonden zijn.

Verder is bovenstaande uiteraard pure speculatie, maar toch. Dat blijf ik persoonlijk allemaal wat vreemd vinden
pi_157422549
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:27 schreef Burdie het volgende:
Het is nu eenmaal zo dat er in het hele verhaal al een hoop ruis is ontstaan door de verschillende berichten en woordkeuze van de verschillende media, en het taalverschil.
Door hier allerlei zelf gegooglede (foutieve) informatie te presenteren wordt die ruis niet minder.
Ruis of niet, die ferry en de kade is voorzien van breedstralers.
Studente/toeriste vermist, in/nabij het water?
Zoeken! desnoods met de lichten van die ferry.

Maar dat is allemaal niet aan de orde omdat die studente nooit nabij het water geweest is.
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 12:32:25 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157422585
quote:

[..]

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157422588
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:27 schreef NothingHappened het volgende:
Toch blijft het op zijn minst vreemd dat iemand de hotelkamer verlaat om even naar het toilet te gaan en vervolgens even een kleine 800 meter afdaald naar de rivier om de zonsondergang te bekijken die al in gang was.

- De kans dat ze wist dat ze weinig tijd tot donker zou hebben is erg groot, omdat ze daar al een tijdje was (toch?)
- De kans dat ze wist dat er veel gevaarlijke roofdieren waren is eveneens vrij groot, aangezien zie boven
- De kans dat ze als vrouw alleen bijna 2 km gaat lopen (heen en terug) terwijl het al donker aan het worden is [en aan de kaart te zien zul je de terugweg omhoog moeten lopen dus langzamer maar dat weet ik niet zeker] lijkt me erg klein
- De kans dat ze haar vriendinnen daar niet over zou inlichten lijkt mij erg klein. De vriendinnen hebben dan ook direct alarm geslagen toen ze niet terugkeerde en dat zou erop kunnen wijzen dat ze 'dit' niet van haar gewend zijn

Verder is bovenstaande uiteraard pure speculatie, maar toch. Dat blijf ik persoonlijk allemaal wat vreemd vinden
Daarom is dat krokodillenverhaal ook onzin, opmerkelijker is dat men hier al moord en brand schreeuwt als je aangeeft te twijfelen aan zo'n lezing.
pi_157422619
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:27 schreef NothingHappened het volgende:

Dat is niet vreemd. Mensen doen soms dingen die achteraf voor buitenstaanders op een internetforum erg risicovol en/of vreemd lijken. Ook al lijken bepaalde gebeurtenissen een kleine kans te hebben, ze gebeuren toch. Daarom is dit nieuws en horen we niet dagelijks over de honderden Nederlandse vrouwen die een fantastische dag in Oeganda hebben.
Naturheilmittel
  maandag 9 november 2015 @ 12:35:22 #94
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157422648
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ruis of niet, die ferry en de kade is voorzien van breedstralers.
Studente/toeriste vermist, in/nabij het water?
Zoeken! desnoods met de lichten van die ferry.

Maar dat is allemaal niet aan de orde omdat die studente nooit nabij het water geweest is.
Oja, dat was ik even vergeten. Alle paden daar hebben ook lantaarnpalen, en hing er niet op elke hoek een bewakingscamera?
Maar misschien was ze wel helemaal niet in de buurt van dat wildpark, allemaal hearsay. Is ze eigenlijk wel vermist?
KuikenGuppy
pi_157422672
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daarom is dat krokodillenverhaal ook onzin, opmerkelijker is dat men hier al moord en brand schreeuwt als je aangeeft te twijfelen aan zo'n lezing.
m

Daarom ben ik ook voor het merendeel een meelezer. Je durft idd bijna niet afwijkend van de officiële lezing (lees eveneens speculatie) te reageren want er wordt gelijk gebeten :)
pi_157422701
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:34 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Dat is niet vreemd. Mensen doen soms dingen die achteraf voor buitenstaanders op een internetforum erg risicovol en/of vreemd lijken. Ook al lijken bepaalde gebeurtenissen een kleine kans te hebben, ze gebeuren toch. Daarom is dit nieuws en horen we niet dagelijks over de honderden Nederlandse vrouwen die een fantastische dag in Oeganda hebben.
Die waren dit ook niet overkomen, die waren rustig in hun bed inslaap gevallen
pi_157422718
quote:
15s.gif Op maandag 9 november 2015 12:35 schreef Burdie het volgende:

[..]

Oja, dat was ik even vergeten. Alle paden daar hebben ook lantaarnpalen, en hing er niet op elke hoek een bewakingscamera?
Maar misschien was ze wel helemaal niet in de buurt van dat wildpark, allemaal hearsay. Is ze eigenlijk wel vermist?
Kijk en die laatste vraag is een hele goeie vraag.
^O^
  maandag 9 november 2015 @ 12:41:00 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157422753
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:34 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Dit dus.

Nog even naar de WC, oh..... wat is de rivier in de verte mooi nu de zon bijna onder is.... zo ver is het niet toch, nog even gaan kijken, kan best.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157422759
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 12:37 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

m

Daarom ben ik ook voor het merendeel een meelezer. Je durft idd bijna niet afwijkend van de officiële lezing (lees eveneens speculatie) te reageren want er wordt gelijk gebeten :)
Mooie woordspeling ^O^

Ik ben er ondertussen wel van overtuigd dat die krokodil onschuldig is.

Zeg nu zelf,vrouw weg en er is geen krokodil de kant opgetrokken om te onderzoeken of er resten in zitten?
  maandag 9 november 2015 @ 12:42:07 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157422779
Kan er niet gewoon een speculatie/aluhoedjestopic komen in BNW?
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')