Een lichtknopje is ietwat overdreven. In de vijf maanden dat ik er heb gewoond dit jaar ging iedere dag ongeveer half 7/kwart voor 7 de zon onder en ongeveer een kwartier later is het donker. In dat kwartier schemert het, maar dat gaat dus inderdaad heel snel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
schemering is daar niet![]()
Deed iemand dat maar. Dan kwam er misschien wat kwaliteit in de OP. Wat een droevige bende zegquote:Op zaterdag 7 november 2015 18:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
er heeft niemand een OP gekaapt
Nee jij met je filmpjes van krokodillen die een prooi verscheuren. Dat is pas smakeloos, zeker voor bekenden van het vermiste meisje. En blijf weg uit mijn PM mens.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:51 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik vind deze zin smakeloos - naar het zich laat aanzien overlijden van een jong meisje
Ga ff lekker ergens anders klagen, FB ofzo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee jij met je filmpjes van krokodillen die een prooi verscheuren. Dat is pas smakeloos, zeker voor bekenden van het vermiste meisje. En blijf weg uit mijn PM mens.
Is er meer nieuws dan?quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Deed iemand dat maar. Dan kwam er misschien wat kwaliteit in de OP. Wat een droevige bende zeg
quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ga ff lekker ergens anders klagen, FB ofzo.
Die kans lijkt me idd groot, dat ze hoe dan ook in de rivier beland is.quote:Op zondag 8 november 2015 13:47 schreef gynaika het volgende:
Ik denk niet dat er nog iets gevonden gaat worden van het lichaam van de studente.
Zij zal wel ten prooi zijn gevallen aan krokodillen of nijlpaarden en dan vind je echt helemaal niets meer terug. En als zij slachtoffer geworden is van een misdrijf dan zal zij ook wel terecht zijn gekomen in de rivier met alle gevolgen van dien.
100% dit.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee jij met je filmpjes van krokodillen die een prooi verscheuren. Dat is pas smakeloos, zeker voor bekenden van het vermiste meisje. En blijf weg uit mijn PM mens.
Ze is een volwassen vrouw. Ze is 21 jaar.quote:Op zondag 8 november 2015 18:11 schreef Tayu het volgende:
Wat een naar nieuws. Het zal je kind, geliefde of vriendin maar zijn...
Er kan van alles gebeurd zijn, maar het leven in de rimboe kent nu eenmaal andere gevaren dan die wij hier gewend zijn. Dat kun je allemaal niet vanzelf weten en zeker niet als je nog zo jong bent. Als je een groep jongeren ontvangt dan behoor je daar ook goede begeleiding op te zetten.
Een volwassen vrouw kan niet je kind zijn?quote:Op zondag 8 november 2015 19:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze is een volwassen vrouw. Ze is 21 jaar.
Verder is het inderdaad erg naar, zeker als ze niet wordt gevonden.
Doe toch niet zo onnozel.quote:Op zondag 8 november 2015 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een volwassen vrouw kan niet je kind zijn?
Ik ben 46 en een dochter.quote:Op zondag 8 november 2015 19:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze is een volwassen vrouw. Ze is 21 jaar.
Verder is het inderdaad erg naar, zeker als ze niet wordt gevonden.
Ik kom ieder jaar in de jungle, en ik kan je vertellen dat ik heel veel Europeanen van 50+ daar ontzettend achterlijke en levensgevaarlijke dingen zie doen, gewoon omdat ze niet bekend zijn met de gevaren van de omgeving waarin ze verblijven.quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doe toch niet zo onnozel.
Ze was niet op een jeugdkamp en geen 13 jaar.
Een vrouw van 21 jaar is volwassen in de zin van dat ze op haar eigen benen staat en niet op kamp gaat met begeleiding als ze daar geen behoefte aan heeft.quote:
Dat neemt niet weg dat ze nog wel jong was, of ben je niet meer jong zodra je volwassen bent?quote:Op zondag 8 november 2015 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doe toch niet zo onnozel.
Ze was niet op een jeugdkamp en geen 13 jaar.
Dat ben ik compleet met je eens.quote:Op zondag 8 november 2015 19:20 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik kom ieder jaar in de jungle, en ik kan je vertellen dat ik heel veel Europeanen van 50+ daar ontzettend achterlijke en levensgevaarlijke dingen zie doen, gewoon omdat ze niet bekend zijn met de gevaren van de omgeving waarin ze verblijven.
In de jungle, zou je nooit zonder begeleiding mogen zijn. Zelfs locale bevolking doet dat niet.quote:Op zondag 8 november 2015 19:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een vrouw van 21 jaar is volwassen in de zin van dat ze op haar eigen benen staat en niet op kamp gaat met begeleiding als ze daar geen behoefte aan heeft.
Ook dit ben ik met je eens, helaas denken veel mensen daar anders over.quote:Op zondag 8 november 2015 19:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
In de jungle, zou je nooit zonder begeleiding mogen zijn. Zelfs locale bevolking doet dat niet.
Jij zou dus ook een gemakkelijk slachtoffer zijn, want je ziet de gevaren er niet eens van in.
deze locatie is nou niet echt "de jungle" is gewoon via de weg bereikbaarquote:Op zondag 8 november 2015 19:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
In de jungle, zou je nooit zonder begeleiding mogen zijn. Zelfs locale bevolking doet dat niet.
Jij zou dus ook een gemakkelijk slachtoffer zijn, want je ziet de gevaren er niet eens van in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |