Ooooooooooooooohwquote:Op maandag 9 november 2015 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beter Mo! Hier is het er weer eens in geschoten toen ik de shampoo uit het doucherekje pakte vanochtend ._ x 1000.
Vorige keren waren respectievelijk bij het uit de achterbak pakken van een plu en bij het afzetten op de fiets voor een stoplicht. Krakkemikkig, ik ben hetquote:Op maandag 9 november 2015 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ooooooooooooooohwdat is zo kut het, dat het minste of geringste de boel kan doen laten ontploffen.
Kutzooi
Jemig! Wat frustrerend!quote:Op maandag 9 november 2015 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vorige keren waren respectievelijk bij het uit de achterbak pakken van een plu en bij het afzetten op de fiets voor een stoplicht. Krakkemikkig, ik ben het.
Vetroll?quote:Op maandag 9 november 2015 17:38 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag is ook een goede dag.Heb ik dan zo maar m'n roll weer gevonden?
quote:Op maandag 9 november 2015 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weekje meestal. En idd, frustrerend. Artrose is niet zo geinig.
Ik had ook gewoon naar je commentaar moeten luisteren en preventief de boel weg moeten flikkeren. Want het sloeg inderdaad he-le-maal nergens op.quote:Op maandag 9 november 2015 19:38 schreef Vanyel het volgende:
Pff, met je goeie gedrag in de Efteling een Hello fresh maaltijd staan koken, is het zo'n kloterecept dat je alsnog met pizza eindigt.
Iets met pasta en boerenkool.quote:Op maandag 9 november 2015 23:42 schreef LadyOracle het volgende:
Nu word ik ook nieuwsgierig naar wat het was.
quote:Op maandag 9 november 2015 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets vies met pasta en boerenkool.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:24 schreef kwakz0r het volgende:
Minimijlpaal!onder 140
Minimijlpaal 2!eerste 5 kilo (kom van 145.8)
Jeej! Wat fijn. Op naar de volgende vijf!quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:24 schreef kwakz0r het volgende:
Minimijlpaal!onder 140
Minimijlpaal 2!eerste 5 kilo (kom van 145.8)
Morgen weer een dag. *knuffel*quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
*billenbloot...
Hier ging het dus niet. Kutverjaardagen, kuttractaties, kutikzelfwilloosspook...
En ik ben ook al niet gaan hardlopen want kutweer.
Had ik al kut gezegd?
Mooi, ga ik nu aan mijn crackertjes en wortels beginnen.
Maar eet je dan zoals vroeger alles waar je maar zin in hebt, of maak je daar toch nog keuzes in? Zodat je maar een deel van de foute kcal binnen krijgt?quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
*billenbloot...
Hier ging het dus niet. Kutverjaardagen, kuttractaties, kutikzelfwilloosspook...
En ik ben ook al niet gaan hardlopen want kutweer.
Had ik al kut gezegd?
Mooi, ga ik nu aan mijn crackertjes en wortels beginnen.
zeer matig. ik ga woensdag voor het eerst weer sinds drie weken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Kwak!![]()
Goed bezig!! Hoe gaat het met het sporten??
Hier had ik me verslapen voor het sportenmaar voel me ook niet helemaal top dus wellicht is het niet zo erg.
Planning:
O: oats met bosvruchten en honing
L: griekse salade
D: pastabloemkoolschotel
Moet genoeg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |