waaromquote:
ben je al gestopt met roken?quote:
mietjequote:Op zaterdag 7 november 2015 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, ik heb iemand gevonden en vanaf maandag beginnen we
slechte redenenquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gratis alcohol en iedereen drinkt :s
ga je tomaten eten maandagquote:
Waarom ga je je inhouden?quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan gaat het toch vanzelf, ik ga m'n best doen me in te houden
lekkerquote:
ooooquote:
bedankt hansquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Je moet niet iemand gaan dwingen, dan wordt het juist aantrekkelijker om het te blijven doen.
Jij moet je bek houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hequote:
ben jij dik dan?quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja he
ik ga extra veel kopen, zal ik wel nodig hebben
val ik ook weer van afmoet nog paar kilo's, dan ben ik klaar
packson houdt niet van rokende mannen dus je kansen nemen toe. Hou je daar aan vast en je kan snel iets anders vasthoudenquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja he
ik ga extra veel kopen, zal ik wel nodig hebben
val ik ook weer van afmoet nog paar kilo's, dan ben ik klaar
quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
packson houdt niet van rokende mannen dus je kansen nemen toe. Hou je daar aan vast en je kan snel iets anders vasthouden
ik heb eens in paxcons kamer gerookt, dus ik kan me niet voorstellen dat hij anti-roken isquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je zo doet steun ik je niet meer
nee bahquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey ets laten we eens naar de rits gaan.
bah al die rooklucht in z'n gordijnen nuquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb eens in paxcons kamer gerookt, dus ik kan me niet voorstellen dat hij anti-roken is
maar toch bedankt
hoezo datquote:
Eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee bah
van die oude mannetjes
al ben ik er nooit geweest, maar dat hoorde ik
zn muren zijn nu mooi geelquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bah al die rooklucht in z'n gordijnen nu
ja en zijn longen zijn nu helemaal zwart vanwege de rookdampen die ik heb achtergelatenquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat meende ik al te zien op de foto
ripquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en zijn longen zijn nu helemaal zwart vanwege de rookdampen die ik heb achtergelaten
serie kijkenquote:
ik vind het ook prima om de tweede te zijn. zolang er maar geen een derde komt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent mijn gaycrush, naast paxcon. Hij was eerder
Etsu is niet van de trio's.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het ook prima om de tweede te zijn. zolang er maar geen een derde komt.
Hoe meer zielen hoe meer vreugde?quote:
toppiequote:Op zaterdag 7 november 2015 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Was vandaag een opa in de rij bij kassa's, hij stond achter mij. Ging die zeggen:" Goh had ik maar zulke mooie haren zoals jij, ik ben een kalende man!", ik draaide mij om en idd, hij was tegen mij aan het praten.heel verhaal over hoe hij elke ochtend vroeg moest opstaan vroeger om zijn vetkuif perfect te maken voor de dames, want dat vonden ze aantrekkelijk aan hem. Erg lueken kassarij gesprek.
Ik ga bij mcdonald's eten denk ikquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
serie kijken
koken
eten
douchen
haren doen
gaan
jijzelf jaquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat ook heeft gedaan!
wrm zou je dat doenquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga bij mcdonald's eten denk ik
omgquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga bij mcdonald's eten denk ik
goed verhaal, lekker kortquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Was vandaag een opa in de rij bij kassa's, hij stond achter mij. Ging die zeggen:" Goh had ik maar zulke mooie haren zoals jij, ik ben een kalende man!", ik draaide mij om en idd, hij was tegen mij aan het praten.heel verhaal over hoe hij elke ochtend vroeg moest opstaan vroeger om zijn vetkuif perfect te maken voor de dames, want dat vonden ze aantrekkelijk aan hem. Erg lueken kassarij gesprek.
natuurlijk ben ik #teammortaxquote:
jaquote:
die is meegenomen door de mensen voor mijquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:38 schreef Renesite het volgende:
Bellapje is cute. Maar geen rode kater
Wil je advies?quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
jaweet alleen nog niet wat voor stage ik wil doen
Jammer johquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
die is meegenomen door de mensen voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |