quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
packson houdt niet van rokende mannen dus je kansen nemen toe. Hou je daar aan vast en je kan snel iets anders vasthouden
ik heb eens in paxcons kamer gerookt, dus ik kan me niet voorstellen dat hij anti-roken isquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je zo doet steun ik je niet meer
nee bahquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey ets laten we eens naar de rits gaan.
bah al die rooklucht in z'n gordijnen nuquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb eens in paxcons kamer gerookt, dus ik kan me niet voorstellen dat hij anti-roken is
maar toch bedankt
hoezo datquote:
Eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee bah
van die oude mannetjes
al ben ik er nooit geweest, maar dat hoorde ik
zn muren zijn nu mooi geelquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bah al die rooklucht in z'n gordijnen nu
ja en zijn longen zijn nu helemaal zwart vanwege de rookdampen die ik heb achtergelatenquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat meende ik al te zien op de foto
ripquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en zijn longen zijn nu helemaal zwart vanwege de rookdampen die ik heb achtergelaten
serie kijkenquote:
ik vind het ook prima om de tweede te zijn. zolang er maar geen een derde komt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent mijn gaycrush, naast paxcon. Hij was eerder
Etsu is niet van de trio's.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het ook prima om de tweede te zijn. zolang er maar geen een derde komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |