Hoe meer zielen hoe meer vreugde?quote:
toppiequote:Op zaterdag 7 november 2015 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Was vandaag een opa in de rij bij kassa's, hij stond achter mij. Ging die zeggen:" Goh had ik maar zulke mooie haren zoals jij, ik ben een kalende man!", ik draaide mij om en idd, hij was tegen mij aan het praten.heel verhaal over hoe hij elke ochtend vroeg moest opstaan vroeger om zijn vetkuif perfect te maken voor de dames, want dat vonden ze aantrekkelijk aan hem. Erg lueken kassarij gesprek.
Ik ga bij mcdonald's eten denk ikquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
serie kijken
koken
eten
douchen
haren doen
gaan
jijzelf jaquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat ook heeft gedaan!
wrm zou je dat doenquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga bij mcdonald's eten denk ik
omgquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga bij mcdonald's eten denk ik
goed verhaal, lekker kortquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Was vandaag een opa in de rij bij kassa's, hij stond achter mij. Ging die zeggen:" Goh had ik maar zulke mooie haren zoals jij, ik ben een kalende man!", ik draaide mij om en idd, hij was tegen mij aan het praten.heel verhaal over hoe hij elke ochtend vroeg moest opstaan vroeger om zijn vetkuif perfect te maken voor de dames, want dat vonden ze aantrekkelijk aan hem. Erg lueken kassarij gesprek.
natuurlijk ben ik #teammortaxquote:
jaquote:
die is meegenomen door de mensen voor mijquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:38 schreef Renesite het volgende:
Bellapje is cute. Maar geen rode kater
Wil je advies?quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
jaweet alleen nog niet wat voor stage ik wil doen
Jammer johquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
die is meegenomen door de mensen voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |