jaquote:
mooiquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja beetje dom, misschien is het verhaal groter gemaakt, dat ze alleen vreemdelingenrecht weg wilde doen ofzo, geen idee
Maar tentamen ging best goed
waarom denk je datquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:41 schreef Paxcon het volgende:
alleen hbo lijkt me stom met al die groepsopdrachten en domme dingen
Daar had ik een 6,8 voor. We zullen zienquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:40 schreef Etsu het volgende:
ik hoop dat je uiteindelijk voor PFE hoger hebt gescoord dan voor Publiekrecht, sof.
quote:
Jaa ik vind sjd heel leuk. Veel afwisseling en een breed werkveld. Groepsopdrachten zijn inderdaad soms echt ruk, maar die duren maar 7 weken dusja. Als je eenmaal fijne mensen hebt om mee samen te werken is het leukquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:41 schreef Paxcon het volgende:
alleen hbo lijkt me stom met al die groepsopdrachten en domme dingen
Wat voor groepsprojecten heb je daar danquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:44 schreef Etsu het volgende:
misschien is deeltijd wat anders dan voltijd
tot nu toe niks. ook geen aanwezigheidsverplichting, dus ik ben alleen op hogeschool als ik een afspraak heb of echt aanwezig moet zijn ivm deadline ofzo. de rest is het mijn vrije tijd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat voor groepsprojecten heb je daar dan
Ja daar heb je het dan al, wij hebben elke periode een project. En we hebben ook geen aanwezigheidsverplichting hoorquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
tot nu toe niks. ook geen aanwezigheidsverplichting, dus ik ben alleen op hogeschool als ik een afspraak heb of echt aanwezig moet zijn ivm deadline ofzo. de rest is het mijn vrije tijd.
maar misschien verandert dat in jaar 2/3, maar kan het me amper voorstellen, want iedereen komt voor zichzelf. in voltijd is er wel aanwezigheidsplicht enzo, en dan worden vast ook groepsopdrachten/samenwerken gestimuleerd.
zie mijn editquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daar heb je het dan al, wij hebben elke periode een project. En we hebben ook geen aanwezigheidsverplichting hooralleen voor trainingen gespreksvoering.
Verandert niks aan mijn berichtquote:
blijkbaar niet, want jij hebt wel projecten en trainingen en weet ik allemaal wat. dat hebben wij niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Verandert niks aan mijn bericht
Maar best logisch toch allemaal dat ze dat zo doen?
Uh ik bedoel dat het logisch is dat ze zeggen dat jij het allemaal mag uitzoeken hoe je het doet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijkbaar niet, want jij hebt wel projecten en trainingen en weet ik allemaal wat. dat hebben wij niet.
eigenlijk kan je het als een hbo-opleiding op de uni zien.
jij zegt het, ik hoor dan wat andersquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Uh ik bedoel dat het logisch is dat ze zeggen dat jij het allemaal mag uitzoeken hoe je het doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |