welke wedstrijdquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik doe mee aan een wedstrijd en sta 5 likes achter. Bijna eerste heuy.
bleek is prima.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:48 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen chloorWel bleek of schuurmiddel
quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:16 schreef Saisai het volgende:
Maar wel een klein drupje, je wilt je kat niet bedwelmen
quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:19 schreef Etsu het volgende:
Ze zit al een uur maar onder de stoel vooruit te staren naar niks.
ik ookquote:
vind ik ookquote:
vreemdelingenrecht?quote:Op zaterdag 7 november 2015 15:31 schreef supersof het volgende:
Gisteren laatste tentamen gehad en nu al weer huiswerk aan het maken voor dinsdag
Nee dat tentamen had ik maandagquote:
Nou, het vak heet Publiekrecht en was een combinatie van staatsrecht, bestuursrecht en vreemdelingenrecht. Eerst werden al die vakken apart gegeven maar toen wilde school alle drie de vakken weg doen. En toen zei de leraar: 'nee neeeee niet doen!!' En toen werden ze gecombineerd in een vak.quote:
wtf staatsrecht en bestuursrecht weg doenquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, het vak heet Publiekrecht en was een combinatie van staatsrecht, bestuursrecht en vreemdelingenrecht. Eerst werden al die vakken apart gegeven maar toen wilde school alle drie de vakken weg doen. En toen zei de leraar: 'nee neeeee niet doen!!' En toen werden ze gecombineerd in een vak.
Dus heb elk onderwerp maar twee weken gehad maar wel alles moeten leren. Maar was wel een leuk vak
Ja beetje dom, misschien is het verhaal groter gemaakt, dat ze alleen vreemdelingenrecht weg wilde doen ofzo, geen ideequote:Op zaterdag 7 november 2015 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wtf staatsrecht en bestuursrecht weg doen_!
maar gelukkig, ging het goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |