ja, maar gaat mij meer erom dat ze überhaupt weet dat dat de bak is en dat ze daar dr ding moet doen, niet ergens anders. en met een deksel erop zie je niet, dus of ze dat snapt weet ik nietquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
Eraf vinden katten fijner, maar Qwerty ging er ook op met de deksel erop dus ik zou het eerst met de deksel erop proberen. Het is immers geen kitten meer.
De behoefte wat hieraan te doen en dit op hier te trainen is zeker een van de redenen dat ik me zelf weer op een forum begeef , zoals ik al aan gaf het is juist de bedoeling dat ik hierin mezelf weer de ruimte geef met me schrijven aan de slag te gaan .quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nja als je geen behoefte hebt om jezelf te verbeteren zeg ik er niets meer van
Je kat heeft de kattenbak allang geroken hoor, ook als er niets in zit. Wat je kan doen om het voor de kat fijner te maken, is er een klein drupje chloor in te doen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, maar gaat mij meer erom dat ze überhaupt weet dat dat de bak is en dat ze daar dr ding moet doen, niet ergens anders. en met een deksel erop zie je niet, dus of ze dat snapt weet ik niet
Zal het even doen en weer deksel op doen dan. Thanksquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
Je kat heeft de kattenbak allang geroken hoor, ook als er niets in zit. Wat je kan doen om het voor de kat fijner te maken, is er een klein drupje chloor in te doen.
Chloor vinden ze een lekkere geur om op te schijten omdat het maskeert.
kost wat tijd, ze zal wat langer nodig hebben dan een kittenquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk moet ze nog even wennen.Geen idee wat haar verhaal is, ze is gevonden als zwerfkat. Meer weten ze niet. Maar ze is gezond en alles. Dus enkel vertrouwen winnen denk ik
ze doet maar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kost wat tijd, ze zal wat langer nodig hebben dan een kitten
quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bella 'jouw naam' 'mijn achternaam'
zoals je vroeg
het is een zij he.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind alle normale katten mooi, maar belangrijker is of hij lief is
Naaktkatten zijn eng
Zou maar uitkijken danquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:00 schreef Etsu het volgende:
ey pax, ze komt ook uit stadsknoal he.
prachtig industrieterrein
Dit is gemeenquote:Op zaterdag 7 november 2015 15:01 schreef Paxcon het volgende:
M'n ouders missen trouwens sinds juli een lapjeskat
Hopelijk komt hij weer terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |