Snap ik. Ik vraag me ook af of er vervelende reacties zouden komen als jij het voorbeeld wat je net noemde, in een nieuw topic als OP zou zetten. Nou, ik weet het antwoord al: hoogstwaarschijnlijk wel. Dat nodigt dus niet uit.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er ook zaken zijn die je niet ziet en hoort.
Dat. 'The boy who cried wolf'-effect.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Iemand vals beschuldigen van moord kan ook strafbaar zijn. Als je iemand vals beschuldigt van racisme dan ben je een aansteller en zorg je ervoor dat mensen op termijn die hele term racisme niet meer serieus nemen. Onterechte racisme schreeuwers moeten dus verder ook hun bek houden (zeker in een stiltecoupé).
Hoogstwaarschijnlijk wel. Dat soort figuren zitten ook bij bosjes op FOK!.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Snap ik. Ik vraag me ook af of er vervelende reacties zouden komen als jij het voorbeeld wat je net noemde, in een nieuw topic als OP zou zetten. Nou, ik weet het antwoord al: hoogstwaarschijnlijk wel. Dat nodigt dus niet uit.
Tokkiegedrag loont blijkbaar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:16 schreef Twiitch het volgende:
Typisch die laffe, feminiene, Nederlandse instelling. Degene met de grootste bek krijgt gelijk.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:52 schreef Ceberut het volgende:
Grote kans dat er inderdaad een racistische intentie ten grondslag lag aan het woord "jullie".
In een grijs verleden heb ik wel eens gepost op Maroc.nl. Daar moest ik ook niet de verkeerde dingen zeggen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wel. Dat soort figuren zitten ook bij bosjes op FOK!.
Idioten heb je overal.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In een grijs verleden heb ik wel eens gepost op Maroc.nl. Daar moest ik ook niet de verkeerde dingen zeggen.
quote:
Wat een oogaidsquote:Op zaterdag 7 november 2015 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
Leuk artikeltje uit NRC:
Witte mensen moeten eens luisteren
Interessant. Ze gaan een stap verder dan het woord racist gebruiken om de discussie dood te maken.. Als je wit bent (ja dames, ik neem jullie suggestie over), dan mag je niet eens aan de discussie meedoen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
Leuk artikeltje uit NRC:
Iemand wees mij er deze week nog op via een PM, ook in dit verhaal staat het weer: het is tegenwoordig kennelijk mode om blanke mensen aan te duiden als "wit".quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
Leuk artikeltje uit NRC:
Wat een blaartrekkend gezwatel. Hun gebruik van het concept white privilege resulteert in een knoepert van een cirkelredenering. Erken je het, dan zet je je vrijwillig buitenspel. Ontken je het, dan toont dat alleen maar aan hoezeer je geprivilegieerd bent en zet je je onvrijwillig buitenspel. Je verliest kortom altijd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
Leuk artikeltje uit NRC:
Wat een domme kut.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
Leuk artikeltje uit NRC:
Ik ben er nog niet over uit wat nou achterlijker is, dat domme gezwets over "witte mensen" of white privilage. Kutvolk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
Leuk artikeltje uit NRC:
Waarom zou je anders een individu in verband met een individuele actie aanspreken met "jullie"?quote:
Nou gewoon.. omdat 'hun' aan het praten waren in de coupé. En trouwens, wat maakt het uit? Racisme is iets goeds!quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:05 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom zou je anders een individu in verband met een individuele actie aanspreken met "jullie"?
Omdat "hun aan het praten waren", ja?quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nou gewoon.. omdat 'hun' aan het praten waren in de coupé. En trouwens, wat maakt het uit? Racisme is iets goeds!
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:16 schreef Ceberut het volgende:
Als het geen individuele actie was zoals telefoneren, maar om een groep kletsende personen, dan zou "jullie" nog gerechtvaardigd kunnen zijn. Te vaak wordt "jullie" echter ingezet om racistische gevoelens te uiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |