Mij noemen ze altijd meneer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:41 schreef Perrin het volgende:
Maar Marokkanen die en masse Nederlanders kaas noemen, zijn dat ook allemaal racisten, Ringo?
Vieze kaaskopquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je mag me nog steeds kaaskop noemen.
Met een attent kaartje hoop ikquote:
De conducteur was bang voor die groep en wou het probleem 'oplossen' door hen uit elkaar te halen dus...quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_de_stiltecoupe.html
Samenvatting: Meneer wil wat doen aan de mensen die in de stiltecoupe praten en gebruikt daarbij het woordje 'jullie'. Mensen die praten in de stiltecoupe pikken dit niet en maken man uit voor racist, want zo rollen zij. Vervolgens bedreigen ze deze man ook nog even.
Gelukkig is daar de conducteur, die het probleem oplost. Niet door de overlastgevende, pratende mensen uit de stiltecoupe te verwijderen, nee, door de meneer in kwestie welke het probleem aan de kaak stelde te verzoeken om op te rotten.
Gaat goed in Nederland
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, op dit moment is het in 9 van de 10 gevallen volslagen onzin. Volslagen onzin. !!
Okey, das leuk voor je - maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat vind ik. En al heel lang. Héél lang.
Nee. Jouw mening op zich ook niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Okey, das leuk voor je - maar dat zegt natuurlijk helemaal niets.
Ik presenteer mijn mening dan ook niet als feit.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee. Jouw mening op zich ook niet.
Geweldig. Jou moeten we hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik presenteer mijn mening dan ook niet als feit.
Dat sowieso. Voor PVV-praatjes hebben we Wilders al.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Geweldig. Jou moeten we hebben.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Voor PVV-praatjes hebben we Wilders al.
Dus je moet mij hebben. Even weer eens redelijk geluid. Een geluid tegen het blanke slachtofferolisme.quote:
Eh... ik snap 'm nie...?quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je moet mij hebben. Even weer eens redelijk geluid. Een geluid tegen het blanke slachtofferolisme.
Komt nog wel. Als er een huilend meisje van 10 bij je op schoot kruipt, omdat ze een paar minuten daarvoor van een middle aged white man in de rij bij de kassa krijgt te horen dat ze hypocriet is, omdat ze nu 'als Marokkaan' wel ineens voor het Nederlandse voetbalteam is (en dus een oranje sjaal draagt) - en dat 'we' haar niet hier willen. Tegen een meisje van 10...quote:
Oké, nu heb je het dus over een waargebeurd verhaal wat bijzonder vervelend klinkt. Maar wat vind je van het voorbeeld uit de OP dan?quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Komt nog wel. Als er een huilend meisje van 10 bij je op schoot kruipt, omdat ze een paar minuten daarvoor van een middle aged white man in de rij bij de kassa krijgt te horen dat ze hypocriet is, omdat ze nu 'als Marokkaan' wel ineens voor het Nederlandse voetbalteam is (en dus een oranje sjaal draagt) - en dat 'we' haar niet hier willen. Tegen een meisje van 10...
Komt nog wel.
Het gaat erom dat er ook zaken zijn die je niet ziet en hoort. En dat het in mijn ogen daarom erg voorbarig is om te roepen dat 9 van de 10 keer het niet juist is om de term racist te gebruiken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké, nu heb je het dus over een waargebeurd verhaal wat bijzonder vervelend klinkt. Maar wat vind je van het voorbeeld uit de OP dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |