Ja hoor, ik ga er zeker vanuit dat het de "enige echte" Peter Verhaar is. Afgelopen week is er ook een discussie geweest op twitter m.b.t. Sparkholder, waarbij hij er op gewezen is dat er op dit forum al vaker over dit onderwerp gediscussieerd is. Ik denk dat hij, naar aanleiding hiervan, hier toch maar even is komen kijken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:04 schreef gongoozle het volgende:
Er is toch niemand (hoop ik) die serieus meent dat de gebruiker 'peterverhaar' dezelfde Peter Verhaar is die in de Raad van Advies van Kaptiaal op Maat zit?
Dat klopt, heb ik mij in het verleden al aan gestoord. Denk toch dat hij het echt isquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:09 schreef AapNootMuis het volgende:
[..]
Hij heeft anders hetzelfde toontje als op Twitter
Ik sluit mij hier bij aan. Komt overigens mooi uit met mijn besluit om even rustig aan te doen met crowdfunding. Ik wijk voorlopig wel uit naar alternatieven.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:37 schreef leolinedance het volgende:
Er waren de laatste tijd al vele twijfels over Kapitaal op Maat, en meneer Peter Verhaar (lid Raad van Advies van Kapitaal op Maat) doet er nog een schepje bovenop.
Ik investeer daar voorlopig niet meer
Of deze gebruiker probeert de echte Peter Verhaar zwart te maken. Eigenlijk hoop ik dat dat het geval is.
Geen idee of dit de echte Peter Verhaar is. Maar het zou goed zijn dat KOM zich gaat melden op dit forum om zich te distantiëren van de manier waarop "peterverhaar" communiceert.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:28 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga er zeker vanuit dat het de "enige echte" Peter Verhaar is. Afgelopen week is er ook een discussie geweest op twitter m.b.t. Sparkholder, waarbij hij er op gewezen is dat er op dit forum al vaker over dit onderwerp gediscussieerd is. Ik denk dat hij, naar aanleiding hiervan, hier toch maar even is komen kijken.
Ik denk dat we het daar allemaal over eens zijn. Maar het versturen van een betaalschema per email lijkt me nou niet een echt groot probleem. Daar zal AFM zich niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:54 schreef iw84t het volgende:
Overigens heeft "peterverhaar" wel een punt wat betreft AGD. De website is bepaald niet goed en moet echt snel naar een hoger niveau worden getild.
Website is niet zo heel slecht. Er zou wel wat meer aandacht aan de/een dashboard gegeven mogen worden, meer is er ook niet nodig.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:54 schreef iw84t het volgende:
Overigens heeft "peterverhaar" wel een punt wat betreft AGD. De website is bepaald niet goed en moet echt snel naar een hoger niveau worden getild.
quote:Op maandag 9 november 2015 12:53 schreef djh77 het volgende:
Heeft iemand een idee waarom GvE twee verschillende benamingen gebruikt voor de derdenrekening:Ik heb een reactie ontvangen van GvE. "De bank heeft een fout gemaakt in de tenaamstelling van de Stichting Klantengelden Geldvoorelkaar." De ING zal dit op korte termijn oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach of het nu de echte Peter Verhaar is of niet doet er eigenlijk niet toe. We hebben kunnen toelichten dat dit niet het juiste project is voor een site die zich zelf profileert als een betrouwbaar alternatief voor de banken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:28 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga er zeker vanuit dat het de "enige echte" Peter Verhaar is. Afgelopen week is er ook een discussie geweest op twitter m.b.t. Sparkholder, waarbij hij er op gewezen is dat er op dit forum al vaker over dit onderwerp gediscussieerd is. Ik denk dat hij, naar aanleiding hiervan, hier toch maar even is komen kijken.
Het allerbelangrijkste is de kwaliteit van de aangeboden projecten. Het waren er nog weinig maar die lijken prima, dus vooralsnog geef ik ze het voordeel van de twijfel. Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd. Mocht het over bepaalde tijd nog steeds niet zijn verbeterd dan zou ik daar ook wel wat moeite mee hebben. Hoe dan ook is het een investering die zichzelf makkelijk gaat terugverdienen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:18 schreef iw84t het volgende:
Ieder zijn mening. Maar ik verwacht een professionele website bij een professionele onderneming. De hele site van AGD doet nogal amateuristisch aan. Ik gun Harm dat zijn onderneming een succes wordt. Dus gun ik hem ook dat potentiële investeerders niet worden afgeschrikt door de website.
Hi iw84t,quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:18 schreef iw84t het volgende:
Ieder zijn mening. Maar ik verwacht een professionele website bij een professionele onderneming. De hele site van AGD doet nogal amateuristisch aan. Ik gun Harm dat zijn onderneming een succes wordt. Dus gun ik hem ook dat potentiële investeerders niet worden afgeschrikt door de website.
Hi narja1990,quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:38 schreef najra1990 het volgende:
Harm,
Vandaag mijn eerste AgD project dat volgeschreven is, maar mis de info over het geld overmaken. Krijgen we een verzoek per mail?
Misschien dit ook bij de informatie over een projectverloop zetten?
Hi beekumd,quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:44 schreef beekumd het volgende:
Harm,
Ik mis info op het dashboard als ik ben ingelogd. Ik zie alleen in welke projecten ik welk bedrag ik heb geïnvesteerd. Ik zou graag zien hoeveel er is afgelost en/of hoeveel er nog als lening uit staat. Wat de betaalde rente is, eventueel er nog te ontvangen is. Wanneer wordt een termijn uitbetaald en waar bestaat deze dan uit (bedrag aflossing en bedrag rente).
Sommige info wordt gemaild, maar de meeste info kan ik niet terugvinden.
Aan de voorkant mis ik een stuk minder en vind ik het er wel professioneel uitzien.
Dank voor je feedback. Ga er naar kijken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:01 schreef redbull666 het volgende:
Voorpagina van Aygo kan nog wel wat strakker, dingen netjes uitlijnen etc. Dit staat slordig:
http://i.imgur.com/Mucwi8D.png
Hi MB19..,quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:02 schreef MB1982 het volgende:
HI Harm, moet je heel eerlijk zeggen dat ik op dit moment niet in meer AGD projecten investeer uitsluitend omdat er nauwelijks informatie beschikbaar is voor investeerders van lopende projecten. Vooral het feit dat ik niet op de website kan zien of de projecten al betaald hebben vind ik niet ideaal. Bij alle andere websites zie ik precies of er een betaling is gedaan en is er een dashboard met informatie zoals mijn risico profiel, geinvesteerd kapitaal, ontvangen bedragen etc.
Top. Fijn om te horen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:12 schreef HarmAygodutch het volgende:
Het dashboard, met betaalschema's, staat hoogste prio op ontwikkellijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |