1 2 3 4 | 1. Molde FK 3- 7 ( 7- 3) 2. Fenerbahçe 3- 4 ( 4- 5) 3. AJAX 3- 2 ( 3- 4) 4. Celtic 3- 2 ( 5- 7) |
1 2 3 4 | 1. Athletic Club 3- 6 ( 6- 3) 2. Partizan Belgrado 3- 6 ( 6- 5) 3. AZ 3- 3 ( 4- 5) 4. FC Augsburg 3- 3 ( 3- 6) |
Aan de andere kant speelde Ajax echt GEWELDIG tegen Fenerbahce.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:25 schreef Kopsterk het volgende:
Echt een schande dat we thuis niet wonnen van Celtic. Uit bij Molde gelijkspelen zit ook vrij dicht tegen een wanprestatie aan, maar daar is nog enigszins begrip voor op te brengen.
quote:Op donderdag 5 november 2015 18:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Aan de andere kant speelde Ajax echt GEWELDIG tegen Fenerbahce.
Breng er eens wat tegenin dan met je Ajax?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh god, de ERVARINGSKAART wordt er weer bijgehaald.
Misschien moet RTL7 het gewoon eens zoeken op het gebied van 1. teamspel en 2. kwaliteit.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Breng er eens wat tegenin dan met je Ajax?
Dat 1e hebben die Turken al helemaal niet en toch wonnen ze van Ajax.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet RTL7 het gewoon eens zoeken op het gebied van 1. teamspel en 2. kwaliteit.
Omdat Ajax geen kwaliteit heeft. Dat zag je toch? Genoeg mogelijkheden op uitbraken maar iedere keer werd na een goede actie van Bazoer of een andere speler volledig gefaald in de eindpass.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat 1e hebben die Turken al helemaal niet en toch wonnen ze van Ajax.
AZ gaat winnen bij Augsburg.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:33 schreef NaturalScience het volgende:
Groningen gaat weer als enige punten pakken.
Laten we hopen dát ze punten pakkenquote:Op donderdag 5 november 2015 18:33 schreef NaturalScience het volgende:
Groningen gaat weer als enige punten pakken.
Verhaegh of all places (hoi Rickert) als topscorerquote:Op donderdag 5 november 2015 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die kans is wel groot ja. Als ze geen penalty krijgen scoort Augsburg nauwelijks.
Ja, omdat hij de vaste penaltynemer is. Ik geloof dat hij meer dan een derde van de goals maakt voor Augsburg in de Bundesliga.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verhaegh of all places (hoi Rickert) als topscorer.
Geef je ze even op een briefje?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:37 schreef Kopsterk het volgende:
Bullshit van Johan.
Ik kan er zo twintig noemen.
Het toernooi wat zaterdag begint, is verpest door de briljante figuren van de PDC. Derhalve #unfollow tot maandagavondquote:Op donderdag 5 november 2015 18:39 schreef tralalala het volgende:
Is er ooit wel eens geen groot darttoernooi bezig?
Goeie backup hoor . Speelt alle wedstrijden erg slecht maar goede backupquote:
Volgens mij heb ik hem een keer aardig zien spelen. Weet niet meer precies welke wedstrijd.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goeie backup hoor . Speelt alle wedstrijden erg slecht maar goede backup
lol
een keertje maar ?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem een keer aardig zien spelen. Weet niet meer precies welke wedstrijd.
Zijn beste cijfer tot nu toe. Wat een waardeloze voetballerquote:Op donderdag 5 november 2015 18:48 schreef Kopsterk het volgende:
PSV-uit vorig jaar krijgt Viergever wel een zesje van mij voor.
Hoi Willem.quote:
De Kuip was bezetquote:
wel begrijpeljk gezien wat er vandaag allemaal is gebeurdquote:Op donderdag 5 november 2015 18:59 schreef truedestiny het volgende:
Er worden dus ook gewoon wat Fener fans geweigerd in de 'normale' vakken
Misschien rijden ze daarom juist wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:01 schreef Sunri5e het volgende:
Treinen rijden niet zie ik aan de lege tribunes.
Caland vindt dit grappig.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien rijden ze daarom juist wel.
Vond hem nogal wisselvallig in zijn Ajax-periodequote:Op donderdag 5 november 2015 19:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Had Ajax Zlatan nou nog maar.
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien rijden ze daarom juist wel.
quote:
Stond een heel artikel met hem in de VI. Die jongen is behoorlijk vol van zichzelf. Hij vond een "Veltmannetje" het nieuwe "De Boertje", namelijk dat je een hele wedstrijd goed speelt en dan toch een grote fout maakt.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Veltman bijna met een prachtige eigen goal.
Kijk je voor het eerst naar een wedstrijd van Ajax?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
Tering wat begint Klaassen matig.
Hij is gewoon niet zo goed.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
Tering wat begint Klaassen matig.
Bij Ajax is het nog minder erg eigenlijk. Bij PSV was vaak de hele tweede ring leeg.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:08 schreef hafcfan het volgende:
Bij PSV en Ajax zit het ook nooit vol tijdens de EL he
Costa zou er jaloers op zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Superspits Milik met een prachtige controle.
Kon er niet bij, anders had jij die bal doodgelegdquote:Op donderdag 5 november 2015 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Superspits Milik met een prachtige controle.
En die kaats met Fisher dan, kon hij daar ook niet bij?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kon er niet bij, anders had jij die bal doodgelegd
Ik weet het, mijn futbol24 gaat ook af.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Molde ontsnapt al twee keer aan een tegengoal.
Inschattingsfoutje. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En die kaats met Fisher dan, kon hij daar ook niet bij?
Heitinga, daar doe je het voorquote:Op donderdag 5 november 2015 19:14 schreef Rabieluh het volgende:
Zit er nog briljante jeugd op de bank?
Leukquote:Op donderdag 5 november 2015 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn futbol24 gaat ook af.
Vuile opportunist.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een keer een fout van Milik en ik neem een andere UI.
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg dat tegen een Mexicanobakker.
Dat zei Leo net ook al, maar toch bedanktquote:Op donderdag 5 november 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat het uitshirt van Fener een iets ander template heeft, maar het lijkt extreem veel op het uitshirt van Ajax vorig seizoen.
Het kwam mij al bekend voor ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dat het uitshirt van Fener een iets ander template heeft, maar het lijkt extreem veel op het uitshirt van Ajax vorig seizoen.
De laatste balquote:Op donderdag 5 november 2015 19:21 schreef Jivis het volgende:
Frustrerend dat die laatste bal steeds niet goed is.
5,95 voor Molde tegen de gehandicapten van Celtic. Die kon ik echt niet laten liggen.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kom je goed weg, Duivelmeneer.
FC Oogaids meteen weer terug. Genot.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beloning voor het herenigen van het aidsmiddenveld.
Zet het anders uit als je alleen maar loopt te zeuren. Iedereen ziet dit dit niet goed is, dat hoef je niet om de paar minuten te benoemen.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:23 schreef Saekerhett het volgende:
Tering Jantje wat een pure aids is dit Ajax.
Ik heb nog het liefst Klaassen eruit om heel eerlijk te zijn. Gudelj dan op 10 maar dat gaat nooit gebeuren want als linkermiddenvelder brengt hij veel gif en energie. Je zou er bijna GroenLinks van worden.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
FC Oogaids meteen weer terug. Genot.
Jezus wat is Ajax slecht.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zet het anders uit als je alleen maar loopt te zeuren. Iedereen ziet dit dit niet goed is, dat hoef je niet om de paar minuten te benoemen.
Of liever met een 6. Dit gaat echt niet werken.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog het liefst Klaassen eruit om heel eerlijk te zijn. Gudelj dan op 10 maar dat gaat nooit gebeuren want als linkermiddenvelder brengt hij veel gif en energie. Je zou er bijna GroenLinks van worden.
Als Sinkgraven er maar in komt.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Of liever met een 6. Dit gaat echt niet werken.
dat dusquote:Op donderdag 5 november 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Sinkgraven er maar in komt.
Heeft niet alleen met de opstelling te maken.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze toen 3-4-3 speelden.
Er stonden voetballende middenvelders opgesteld. Misschien is dat wel extra handig. Zou ook veel schelen als je die nu had opgesteld. Gudelj en Klaassen kunnen nog niet eens met elkaar combineren als ze onder druk worden gezet door de F1 van SC Joure.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:26 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Heeft niet alleen met de opstelling te maken.
Demagoog.quote:
Die nemen we dus ook nooit meer serieusquote:Op donderdag 5 november 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Tactisch is Fenerbahçe zeer goed.
- Leo Driessen
dan kom je niet vrolijk terug op t veldquote:
Kan best.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan kom je niet vrolijk terug op t veld
Narsingh speelde een wedstrijd uit met een gescheurde kruisband.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fener kan er werkelijk waar geen reet van, Ajax is ook kut vandaagquote:
Juichen als dat enge mannetje van het veld afstrompelt.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:32 schreef Rabieluh het volgende:
Alleen de Nani's van deze wereld mogen dit soort blessures overkomen.
Hij kan er gewoon helemaal niets van die Ronaldo 2.0quote:Op donderdag 5 november 2015 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
Het zit die jongen de laatste weken ook niet mee
Dit lieg je want hij werd gewoon gewisseld tijdens NAC - PSV.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Narsingh speelde een wedstrijd uit met een gescheurde kruisband.
Dat betekent dus dat Fener gaat winnenquote:Op donderdag 5 november 2015 19:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fener kan er werkelijk waar geen reet van, Ajax is ook kut vandaag
Heb je masochistische trekjes ofzo?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:32 schreef Sunri5e het volgende:
Jammer dat El Ghazi uitvalt. Had hem graag tegen Feyenoord gezien.
Deed Narsingh dat niet?quote:Op donderdag 5 november 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben het serieus met je eens.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon helemaal niets van die Ronaldo 2.0
Blind heeft werkelijk iedereen verhoertquote:Op donderdag 5 november 2015 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
Het zit die jongen de laatste weken ook niet mee
Laten we hopen van nietquote:Op donderdag 5 november 2015 19:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat Fener gaat winnen
In de 77e minuut. Hij scheurde zijn kruisband in de eerste helft. Ik noem dat uitspelen.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit lieg je want hij werd gewoon gewisseld tijdens NAC - PSV.
Dat noteer ik even.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In de 77e minuut. Hij scheurde zijn kruisband in de eerste helft. Ik noem dat uitspelen.
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:34 schreef Kopsterk het volgende:
Vind ik dan echt als enige El Ghazi wél een goede speler met behoorlijk wat talent?
Ben ik met je eens. Zit alleen niet in een bepaald goede vormquote:Op donderdag 5 november 2015 19:34 schreef Kopsterk het volgende:
Vind ik dan echt als enige El Ghazi wél een goede speler met behoorlijk wat talent?
Talent heeft ie wel, maar hij is nog grilliger dan je moeder.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:34 schreef Kopsterk het volgende:
Even bijkomen van deze diss hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Talent heeft ie wel, maar hij is nog grilliger dan je moeder.
Voor het gelijk van Cavaliers passen we alle reglementen en wetten aan.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Uitspelen lijkt me tot het laatste fluitsignaal
Waarschijnlijk toen Eriksen er nog speeldequote:Op donderdag 5 november 2015 19:36 schreef bombmannl het volgende:
Wanneer heeft ajax voor het laatst uit een corner gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |