1 2 3 4 | 1. Molde FK 3- 7 ( 7- 3) 2. Fenerbahçe 3- 4 ( 4- 5) 3. AJAX 3- 2 ( 3- 4) 4. Celtic 3- 2 ( 5- 7) |
1 2 3 4 | 1. Athletic Club 3- 6 ( 6- 3) 2. Partizan Belgrado 3- 6 ( 6- 5) 3. AZ 3- 3 ( 4- 5) 4. FC Augsburg 3- 3 ( 3- 6) |
Aan de andere kant speelde Ajax echt GEWELDIG tegen Fenerbahce.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:25 schreef Kopsterk het volgende:
Echt een schande dat we thuis niet wonnen van Celtic. Uit bij Molde gelijkspelen zit ook vrij dicht tegen een wanprestatie aan, maar daar is nog enigszins begrip voor op te brengen.
quote:Op donderdag 5 november 2015 18:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Aan de andere kant speelde Ajax echt GEWELDIG tegen Fenerbahce.
Breng er eens wat tegenin dan met je Ajax?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh god, de ERVARINGSKAART wordt er weer bijgehaald.
Misschien moet RTL7 het gewoon eens zoeken op het gebied van 1. teamspel en 2. kwaliteit.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Breng er eens wat tegenin dan met je Ajax?
Dat 1e hebben die Turken al helemaal niet en toch wonnen ze van Ajax.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet RTL7 het gewoon eens zoeken op het gebied van 1. teamspel en 2. kwaliteit.
Omdat Ajax geen kwaliteit heeft. Dat zag je toch? Genoeg mogelijkheden op uitbraken maar iedere keer werd na een goede actie van Bazoer of een andere speler volledig gefaald in de eindpass.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat 1e hebben die Turken al helemaal niet en toch wonnen ze van Ajax.
AZ gaat winnen bij Augsburg.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:33 schreef NaturalScience het volgende:
Groningen gaat weer als enige punten pakken.
Laten we hopen dát ze punten pakkenquote:Op donderdag 5 november 2015 18:33 schreef NaturalScience het volgende:
Groningen gaat weer als enige punten pakken.
Verhaegh of all places (hoi Rickert) als topscorerquote:Op donderdag 5 november 2015 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die kans is wel groot ja. Als ze geen penalty krijgen scoort Augsburg nauwelijks.
Ja, omdat hij de vaste penaltynemer is. Ik geloof dat hij meer dan een derde van de goals maakt voor Augsburg in de Bundesliga.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verhaegh of all places (hoi Rickert) als topscorer.
Geef je ze even op een briefje?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:37 schreef Kopsterk het volgende:
Bullshit van Johan.
Ik kan er zo twintig noemen.
Het toernooi wat zaterdag begint, is verpest door de briljante figuren van de PDC. Derhalve #unfollow tot maandagavondquote:Op donderdag 5 november 2015 18:39 schreef tralalala het volgende:
Is er ooit wel eens geen groot darttoernooi bezig?
Goeie backup hoor . Speelt alle wedstrijden erg slecht maar goede backupquote:
Volgens mij heb ik hem een keer aardig zien spelen. Weet niet meer precies welke wedstrijd.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goeie backup hoor . Speelt alle wedstrijden erg slecht maar goede backup
lol
een keertje maar ?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem een keer aardig zien spelen. Weet niet meer precies welke wedstrijd.
Zijn beste cijfer tot nu toe. Wat een waardeloze voetballerquote:Op donderdag 5 november 2015 18:48 schreef Kopsterk het volgende:
PSV-uit vorig jaar krijgt Viergever wel een zesje van mij voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |