ja die. Mijn Ellevill is dunner, die heb ik veel sneller om en een stuk strakker, maar daar kan ik niet lang mee dragen, de SN is veel fijnerquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Kwestie van ervaring en je tijd nemen om aan te spannenJe bedoelt de Nubula? Die is wel fijn qua dikte
Moet je eens SN Zen proberen. Hard werken
Ik heb een Girasol Arctic Rainbow te koop, maar je zocht aardekleuren als ik het me goed herinner toch?quote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Lamb29 het volgende:
Ingedragen Yaro four winds Grey Stones maat 6
yay or nay als startdoek?
Twijfel nog of ik verder zoek naar een girasol... maar vind deze ook erg mooi.
Ja die Yaro is idd met 40% Linnen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:50 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik heb een Girasol Arctic Rainbow te koop, maar je zocht aardekleuren als ik het me goed herinner toch?
Die Yaro is met linnen toch? Ik heb een Yaro La Vita met linnen en die bevalt heel goed.
Maat 6 inderdaad. Staat op DDM te koop voor 95 inc. verzenden, mag hier weg voor 85. Nieuw was ie 135 inc. verzenden, maar er moet echt iets uit omdat het hier uit de hand loopt.quote:Op zondag 15 november 2015 20:54 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ja die Yaro is idd met 40% Linnen.
Oeh die Girasol is ook mooi.. maar idd iets te fel denk ik voor ons.
Wel benieuwd naar je prijsMaat 6?
75quote:Op zondag 15 november 2015 22:10 schreef pinquit het volgende:
Oeh ik zou die yaro nemen <3 maar die wil ik al heel langwat kost ie?
Nouja hij is ook best goedkoop tochquote:Op zondag 15 november 2015 22:34 schreef Lamb29 het volgende:
Oh! Kijk zo ben ik al thuis in die prijzen
Heb ikquote:Op zondag 15 november 2015 22:41 schreef pinquit het volgende:
[..]
Nouja hij is ook best goedkoop toch
https://dragenenzo.nl/win(...)ds-stonegray-linnen/
Snel soepel? Oh dat bied ruimte om te wachten!quote:Op maandag 16 november 2015 01:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb ik![]()
Ik vind hem heerlijk Lamb![]()
Ik had hem nieuw. Ik vind hem na wassen en paar keer dragen al heel soepel.
Ja ik dacht toen hij binnenkwam dat het lang zou duren want hij voelde echt heel stug. Maar verrassend snel vond ik.quote:Op maandag 16 november 2015 22:58 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Snel soepel? Oh dat bied ruimte om te wachten!
Ik twijfel zo enorm tussen die 2..
(of 3 eigenlijk maar heb al door dat de Ardent amper te koop is en 2de hands komt)
Dan kijk ik de verschillende fb groepen nog even een tijdje aan...
De yaro die ik heb zit linnen in. Over het algemeen hebben die zelfs wat meer werk nodig dacht ik. In die zin vond ik hem echt snel fijn voelen. Maar ik ben geen heel ervaren gebruiker hoor, misschien is hij nog heel stug in de ogen van anderen.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een stoere Mm!
Zijn alle yaros snel zacht te maken? Ik overweeg een Yaro voor kerst te vragen. Vind de yolka wel erg mooi
Past ie nog wel?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:18 schreef mousemicky het volgende:
Pinq, geen idee, ik vraag t me ook wel eens af...
F heeft vandaag en gisteren de zwembroek die we van jou hebben gehad aangehad, zo schattig![]()
O, en waarom ik op dit topic klikte: ik heb waarschijnlijk mijn doek (deels) geruild voor een DrakenSSCDeze in de babyversie: http://niencarriers.nl/product/draak1/
Ik zie wel eens striemen van kleding op de benen staan idd. Maar nooit zo afgekneld dat de doorbloeding niet goed gaat ofzo. Dat heb ik iig nog nooit gemerkt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:40 schreef pinquit het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de onderbeentjes van de baby, bij bijv. een fwcc, knellen die niet gruwelijk af? En hoeveel last heeft hij ervan?
Zit zelfs nog ruimquote:Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef pinquit het volgende:
[..]
Past ie nog wel?ik vond m zooo klein
Indien centraal zou ik daar zeker voor in zijn, leuk!quote:Op donderdag 19 november 2015 18:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Is er toevallig interesse in een draagmeet? Kan er dit jaar nog iets georganiseerd worden?
Vanaf wanneer kunnen ze in een Tula?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben aan het twijfelen om mijn Tula Foxy te verkopen, ik vind de Winter Solstice zoooo mooi maar 2 Tula's hebben we niet nodig.
Zou er iemand geīnteresseerd zijn in de Tula Foxy Standaard?
Redelijk vanaf het begin met insert, die heb ik ook te koop eventueel. Zonder insert vanaf maat 68/74 ongeveer.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kunnen ze in een Tula?
En hoeveel zou je er voor willen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met slaapkapje en handgemaakte drool pads.
Ik heb hem op Draagdoekmarkt staan voor ¤125,- zonder insert en ¤150,- inclusief insert, beiden inclusief verzenden.
Ik ben op dit moment wel op vakantie, over 2 weken ben ik terug en kan ik versturen![]()
Als je nog verlof hebt misschien.quote:
Is goed hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:42 schreef MissBliss het volgende:
Hij is leuk, maar nog wel heel groot voor mijn zoontjeIk denk er nog even over na
ook in mijn verlof hoor :p de eerste zes baby weken zijn al bijna voorbij.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:11 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Als je nog verlof hebt misschien.De tijd vliegt hier nu echt voorbij, niet normaal.
Maar eh, wie, wat, waar, wanneer?
Ik ga hem zo laten zien aan een vriendin, als hij er nog isquote:Op maandag 16 november 2015 08:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft er iemand interesse in een grijze Bondolino? Het is deze (plaatje van internet):
[ link | afbeelding ]
Nieuwprijs is ¤99,-, inmiddels hebben wij 'm 2,5 jaar gebruikt maar de draagzak is nog in goede staat. Ik wil er graag ¤ 50 voor (of doe een goed bod)
Oh, nee, sorry, hij is al weg!quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:36 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ga hem zo laten zien aan een vriendin, als hij er nog is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WheheheheWat irritant zeg, baby's zijn sterk als ze zich afzetten
![]()
Leg je hoofd neer baby!![]()
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op maandag 23 november 2015 14:10 schreef pinquit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WheheheheWat irritant zeg, baby's zijn sterk als ze zich afzetten
![]()
Leg je hoofd neer baby!![]()
![]()
![]()
Prima doeken!quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:37 schreef Fuente het volgende:
Heeft iemand ervaring met een lennylamb doek? Ik heb een mooie gezien, maar ken zelf niemand die zo'n doek heeft gebruikt.
Oooh keuzes keuzes
Met een rekbare doek kan je alleen de Pocket Wrap Cross Carry knopen, andere knopen zijn niet veilig met de rekbare doek.quote:Op maandag 23 november 2015 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Kan ik een fwcc (volgens mij is dat de afkorting?) met een rekbare doek doen, voor een newborn met het maken van een soort kangoeroezakje? Dus niet met de beentjes wijd?
Zag een instructiefilmpje maar kon niet zien of ze een rekbare doek gebruikte..
Vaag verhaal maar jullie snappen me vast wel.
Ok zoek ik dat filmpje ff op vd week!quote:Op maandag 23 november 2015 17:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met een rekbare doek kan je alleen de Pocket Wrap Cross Carry knopen, andere knopen zijn niet veilig met de rekbare doek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas geen slowridequote:Op donderdag 26 november 2015 16:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Leuke korting:
www.jebabydichtbij.nl heeft 20% korting op alles met de code blackfriday . Ik heb net m'n nieuwe Tula besteldDe Winter Solstice
Oh balenquote:
Hier wel! http://www.mevrouwmus.com(...)rrier-slow-ride.html met 25% kortingquote:
Sorry van de Foxy! Ik kon de Black Friday korting niet weerstaanquote:
Ik weet niet hoe groot J. is, maar ik wacht nog steeds tot N. erin past.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier wel! http://www.mevrouwmus.com(...)rrier-slow-ride.html met 25% korting
Ik heb ook een Tula besteld![]()
De JasperGeen baby-insert dus het zal nog wel een maandje of 2 wachten zijn tot hij erin kan.
[ afbeelding
Oh ja?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:16 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot J. is, maar ik wacht nog steeds tot N. erin past.Broekmaat 68 heeft ze nu, ik hoop dat ze er over een maand of 2 ā 3 in kan.
Oooh welke code moet ik gebruiken?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier wel! http://www.mevrouwmus.com(...)rrier-slow-ride.html met 25% korting
Ik heb ook een Tula besteld![]()
De JasperGeen baby-insert dus het zal nog wel een maandje of 2 wachten zijn tot hij erin kan.
[ afbeelding ]
[..]
Sorry van de Foxy! Ik kon de Black Friday korting niet weerstaan
blackfridayquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:34 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Oooh welke code moet ik gebruiken?
Haha, ja, zou nog wel even kunnen duren dan. Ik zie het maar als iets leuks om naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja?
Hmm, J. heeft broekmaat 56Nog iets van een half jaar wachten dus
Ja iddquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:44 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Haha, ja, zou nog wel even kunnen duren dan. Ik zie het maar als iets leuks om naar uit te kijken.
Welke is dat?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
De tula die ik leuk vind is er alleen in peutermaatHeb overwogen om er een te bestellen want nu is er een mooie aanbieding, maar aan de andere kant zie ik wel vaker een mooie kans, dus ik bestel wel als G er in past, de Belastingdienst en zorgverzekering gaan ook nog grappig doen komende maand
Nou, dat heb ik ook wel een beetje! Ik heb ook bewust al het andere black friday-geweld aan me voorbij laten gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:09 schreef Mineola het volgende:
Oh dat vind ik ook een mooie MB!
Ik word zo hebberig en onrustig van dat black friday overalEr Moet Geshopt Worden Want Anders Mis Je Dingen, dat idee. Maar door zoveel keus heb ik nog niks gekocht
Yaaay!quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:13 schreef coccinelle het volgende:
Ik heb een tula besteld dankzij MissBliss![]()
![]()
![]()
Nu nog wachten tot S. in de tula past
Jebabydichtbij heeft wel de navigator. Maar dan met 20% korting en geen verzendkosten. 95 cent goedkoper dan bij musjes.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Die daar staat de navigator. Maar ik zie alleen maar peutermaat, geen baby?
Hoe stoer is dit, ik vroeg gisteren aan mijn moeder of ze eens in de maand willen oppassen zodat wij lekker een avondje weg kunnen (niet nu maar als G wat ouder is). Nou dat wilde ze wel heel graag en ze zei ook dat mijn vader G graag wilde dragen op die momenten. Dus ik stuur mn vader net een berichtje, of hij inderdaad wilde dragen, en dat er morgen inloop is bij Ooiebeest. Dus als het uitkomt qua planning, gaan we morgen naar Ooiebeest toe
Wel tof dat mijn vader ook wil dragen
Ja!quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:24 schreef Lijnloos het volgende:
Als iemand nog een (zwarte) insert wil?! Ik heb hem nu over dus die mag weg!
PM me effe anders, dan kunnen we wat afspreken over hoeveel en hoe en zo (zie in je profiel dat je niet heel ver van me vandaan woont).quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja!
Ik klaag niet. Op dit moment is de tula travelbug onderweg naar ons
Je kunt G toch ook warm aankleden, en dan met losse jas voor je man? Of zelfs over z'n jas heen (al lijkt dat me niet zo gemakkelijk).quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Cocci en MB hebben jullie dan een grote tula ipv de baby? Omdat ze in de baby passen met insert?
Ik was aan het kijken voor een draagcover, de tula is i.p. voor mijn man, en dan kan hij ook buiten dragen. Maar de covers die ik vind zijn voor vanaf 4 maanden? Moet hij alsnog wachten tot hij G. buiten kan dragen..
als je G warm aankleed (eventueel in wol, hier in duitsland worden veel wolllen pakken daarvoor verkocht) zal hij het vast niet koud krijgen!quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja kan wel over zijn jas heen of los maar ik vind het zo koud lijken. Was al bang dat ie t onder mijn jas koud zou krijgen. Zit misschien tussen mijn oren.
Wat een mooie Jagar. Ben benieuwd hoe hij bevalt.
Ik gebruik ook het liefst mijn doeken, maar mijn man wil niet knopen, dus vandaar een drager. We hebben de Storchenwiege maar die zat niet lekker bij hem. Nu toch kunnen overhalen om een Tula te bestellen. Hij mocht kiezen. Koos toevallig degene die ik zelf had willen hebben. Maar dan is een insert wel handig. Echt vaak zal G niet gedragen worden door mijn man, hoogstens in de weekenden.
Babyquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Cocci en MB hebben jullie dan een grote tula ipv de baby? Omdat ze in de baby passen met insert?
Ik was aan het kijken voor een draagcover, de tula is i.p. voor mijn man, en dan kan hij ook buiten dragen. Maar de covers die ik vind zijn voor vanaf 4 maanden? Moet hij alsnog wachten tot hij G. buiten kan dragen..
Ik denk dat wij ook voor die gaan. Vooral ook voor mn lief, maar ook voor mijquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tot 15 kg, zeggen ze. Er is ook een toddler versie..
maar, wat ik begrijp, als je de emei ingesteld hebt (totdat je kind groeit, natuurlijk) is het ook een kwestie van omdoen en gaan. Het aanpassen aan het kind lijkt me inderdaad fijn. En ik vind een draagdoek heerlijk, maar ik heb altijd nog een beetje schroom om in een café of op straat te knopen, en dan is een draagzak wel erg practisch..quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ook voor die gaan. Vooral ook voor mn lief, maar ook voor mijik vind het fijn dat je m nog helemaal kan afstellen op t kind, en de drager/draagster.
Maar wat dab weer fijn is van tula is dat je m zo aanklikt. Maargoed, tula duurt nog zo lang voordat hij er goed in past..
ooh zo. Zelf nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:49 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Baby. Ik vind een tula niet lekker dragen met insert. Daarom nu eerst de storchenwiege en als hij wat groter is over naar de tula. Voor deze prijs kon ik mijn favo niet laten liggen.
Mooie emei Jagär!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |