abonnement Unibet Coolblue
pi_157862946
Oh dat vind ik ook een mooie MB!

Ik word zo hebberig en onrustig van dat black friday overal :o Er Moet Geshopt Worden Want Anders Mis Je Dingen, dat idee. Maar door zoveel keus heb ik nog niks gekocht :+
pi_157863042
Ik heb een tula besteld dankzij MissBliss *O* *O* *O*

Nu nog wachten tot S. in de tula past :D
pi_157863570
Ik ga denk ik een hydrofiel om doen als ik draag. Mijn hele shirt is onder gekwijld :')
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:58:48 #179
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_157864025
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:44 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Haha, ja, zou nog wel even kunnen duren dan. Ik zie het maar als iets leuks om naar uit te kijken. ^O^
Ja idd :D Wat in het vat zit.. etc
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
De tula die ik leuk vind is er alleen in peutermaat :N Heb overwogen om er een te bestellen want nu is er een mooie aanbieding, maar aan de andere kant zie ik wel vaker een mooie kans, dus ik bestel wel als G er in past, de Belastingdienst en zorgverzekering gaan ook nog grappig doen komende maand
Welke is dat?
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:09 schreef Mineola het volgende:
Oh dat vind ik ook een mooie MB!

Ik word zo hebberig en onrustig van dat black friday overal :o Er Moet Geshopt Worden Want Anders Mis Je Dingen, dat idee. Maar door zoveel keus heb ik nog niks gekocht :+
Nou, dat heb ik ook wel een beetje! Ik heb ook bewust al het andere black friday-geweld aan me voorbij laten gaan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:13 schreef coccinelle het volgende:
Ik heb een tula besteld dankzij MissBliss *O* *O* *O*

Nu nog wachten tot S. in de tula past :D
Yaaay! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_157864180
Die daar staat de navigator. Maar ik zie alleen maar peutermaat, geen baby?

Hoe stoer is dit, ik vroeg gisteren aan mijn moeder of ze eens in de maand willen oppassen zodat wij lekker een avondje weg kunnen (niet nu maar als G wat ouder is). Nou dat wilde ze wel heel graag en ze zei ook dat mijn vader G graag wilde dragen op die momenten. Dus ik stuur mn vader net een berichtje, of hij inderdaad wilde dragen, en dat er morgen inloop is bij Ooiebeest. Dus als het uitkomt qua planning, gaan we morgen naar Ooiebeest toe :D
Wel tof dat mijn vader ook wil dragen
pi_157864578
Als iemand nog een (zwarte) insert wil?! Ik heb hem nu over dus die mag weg!
pi_157865167
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Die daar staat de navigator. Maar ik zie alleen maar peutermaat, geen baby?

Hoe stoer is dit, ik vroeg gisteren aan mijn moeder of ze eens in de maand willen oppassen zodat wij lekker een avondje weg kunnen (niet nu maar als G wat ouder is). Nou dat wilde ze wel heel graag en ze zei ook dat mijn vader G graag wilde dragen op die momenten. Dus ik stuur mn vader net een berichtje, of hij inderdaad wilde dragen, en dat er morgen inloop is bij Ooiebeest. Dus als het uitkomt qua planning, gaan we morgen naar Ooiebeest toe :D
Wel tof dat mijn vader ook wil dragen
Jebabydichtbij heeft wel de navigator. Maar dan met 20% korting en geen verzendkosten. 95 cent goedkoper dan bij musjes.

Edit: staat er niet meer bij. Uitverkocht :(
pi_157867578
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:24 schreef Lijnloos het volgende:
Als iemand nog een (zwarte) insert wil?! Ik heb hem nu over dus die mag weg!
Ja!

Ik klaag niet. Op dit moment is de tula travelbug onderweg naar ons
pi_157867819
En een Yaro Yolka Blue Dark Blue. Voor de kangaroo en alvast een ruck. Mijn man is wel lief *;
pi_157867821
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja!

Ik klaag niet. Op dit moment is de tula travelbug onderweg naar ons
PM me effe anders, dan kunnen we wat afspreken over hoeveel en hoe en zo (zie in je profiel dat je niet heel ver van me vandaan woont).
pi_157868960
Maar Cocci en MB hebben jullie dan een grote tula ipv de baby? Omdat ze in de baby passen met insert?

Ik was aan het kijken voor een draagcover, de tula is i.p. voor mijn man, en dan kan hij ook buiten dragen. Maar de covers die ik vind zijn voor vanaf 4 maanden? Moet hij alsnog wachten tot hij G. buiten kan dragen..
pi_157869165
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Cocci en MB hebben jullie dan een grote tula ipv de baby? Omdat ze in de baby passen met insert?

Ik was aan het kijken voor een draagcover, de tula is i.p. voor mijn man, en dan kan hij ook buiten dragen. Maar de covers die ik vind zijn voor vanaf 4 maanden? Moet hij alsnog wachten tot hij G. buiten kan dragen..
Je kunt G toch ook warm aankleden, en dan met losse jas voor je man? Of zelfs over z'n jas heen (al lijkt dat me niet zo gemakkelijk).

Hier komt morgen een emeibaby deze kant op. Ik ben heel benieuwd. Omdat ik alles met doek doe, lijkt zo nu en dan een drager me ideaal, en dit lijkt me heel fijn omdat het uit doekenstof is. We shall see!

Deze is het, ik vind hem op het plaatje erg mooi:

pi_157869197
Cassandra, ik wacht tot N. gewoon in de Tula past. Ik gebruik liever mijn doeken ipv een insert tot die tijd omdat ik het idee heb dat ze in een insert lang niet zo lekker zal zitten.
pi_157869251
Ik vind hem prachtig Jagar!

Ik heb nog een zwarte Tula insert liggen, heeft iemand interesse?
pi_157869342
Ja kan wel over zijn jas heen of los maar ik vind het zo koud lijken. Was al bang dat ie t onder mijn jas koud zou krijgen. Zit misschien tussen mijn oren.

Wat een mooie Jagar. Ben benieuwd hoe hij bevalt.

Ik gebruik ook het liefst mijn doeken, maar mijn man wil niet knopen, dus vandaar een drager. We hebben de Storchenwiege maar die zat niet lekker bij hem. Nu toch kunnen overhalen om een Tula te bestellen. Hij mocht kiezen. Koos toevallig degene die ik zelf had willen hebben. Maar dan is een insert wel handig. Echt vaak zal G niet gedragen worden door mijn man, hoogstens in de weekenden.
pi_157869400
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja kan wel over zijn jas heen of los maar ik vind het zo koud lijken. Was al bang dat ie t onder mijn jas koud zou krijgen. Zit misschien tussen mijn oren.

Wat een mooie Jagar. Ben benieuwd hoe hij bevalt.

Ik gebruik ook het liefst mijn doeken, maar mijn man wil niet knopen, dus vandaar een drager. We hebben de Storchenwiege maar die zat niet lekker bij hem. Nu toch kunnen overhalen om een Tula te bestellen. Hij mocht kiezen. Koos toevallig degene die ik zelf had willen hebben. Maar dan is een insert wel handig. Echt vaak zal G niet gedragen worden door mijn man, hoogstens in de weekenden.
als je G warm aankleed (eventueel in wol, hier in duitsland worden veel wolllen pakken daarvoor verkocht) zal hij het vast niet koud krijgen!
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:45:16 #192
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157869427
Tot hoe groot gaat de emeibaby eigk?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157869539
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:45 schreef pinquit het volgende:
Tot hoe groot gaat de emeibaby eigk?
tot 15 kg, zeggen ze. Er is ook een toddler versie..
pi_157869590
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Cocci en MB hebben jullie dan een grote tula ipv de baby? Omdat ze in de baby passen met insert?

Ik was aan het kijken voor een draagcover, de tula is i.p. voor mijn man, en dan kan hij ook buiten dragen. Maar de covers die ik vind zijn voor vanaf 4 maanden? Moet hij alsnog wachten tot hij G. buiten kan dragen..
Baby :) . Ik vind een tula niet lekker dragen met insert. Daarom nu eerst de storchenwiege en als hij wat groter is over naar de tula. Voor deze prijs kon ik mijn favo niet laten liggen.


Mooie emei Jagär!
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:50:11 #195
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157869624
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

tot 15 kg, zeggen ze. Er is ook een toddler versie..
Ik denk dat wij ook voor die gaan. Vooral ook voor mn lief, maar ook voor mij :P ik vind het fijn dat je m nog helemaal kan afstellen op t kind, en de drager/draagster.
Maar wat dab weer fijn is van tula is dat je m zo aanklikt. Maargoed, tula duurt nog zo lang voordat hij er goed in past..
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:50:41 #196
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157869640
Iemand ervaring met een Boba carrier?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157869791
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:50 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik denk dat wij ook voor die gaan. Vooral ook voor mn lief, maar ook voor mij :P ik vind het fijn dat je m nog helemaal kan afstellen op t kind, en de drager/draagster.
Maar wat dab weer fijn is van tula is dat je m zo aanklikt. Maargoed, tula duurt nog zo lang voordat hij er goed in past..
maar, wat ik begrijp, als je de emei ingesteld hebt (totdat je kind groeit, natuurlijk) is het ook een kwestie van omdoen en gaan. Het aanpassen aan het kind lijkt me inderdaad fijn. En ik vind een draagdoek heerlijk, maar ik heb altijd nog een beetje schroom om in een café of op straat te knopen, en dan is een draagzak wel erg practisch..
pi_157869794
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:49 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Baby :) . Ik vind een tula niet lekker dragen met insert. Daarom nu eerst de storchenwiege en als hij wat groter is over naar de tula. Voor deze prijs kon ik mijn favo niet laten liggen.


Mooie emei Jagär!
ooh zo. Zelf nog niet geprobeerd.

Ik denk dat ik de storchenwiege voor mijzelf ga gebruiken. Gebruik t liefst doeken maar als ik m even snel wil dragen bijv als ik vlak voor een voeding moet koken ofzo vind ik t altijd irritant om voor een kwartier te knopen :')
Al knoopt mijn dunne doek wel erg fijn en secuur en ik denk net zo snel als een drager, ik heb vooral moeite met de dikke doeken.
pi_157869824
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:50 schreef pinquit het volgende:
Iemand ervaring met een Boba carrier?
Die heb ik ook in huis gehad, maar daar vond ik T nu nog niet mooi in zitten. Zat weinig steun voor z'n hoofdje, zit denk ik pas beter als hij echt volledige hoofdcontrole heeft. Was wel mooi verder!
  vrijdag 27 november 2015 @ 21:58:57 #200
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157869930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 21:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Die heb ik ook in huis gehad, maar daar vond ik T nu nog niet mooi in zitten. Zat weinig steun voor z'n hoofdje, zit denk ik pas beter als hij echt volledige hoofdcontrole heeft. Was wel mooi verder!
Heb je hem weer verkocht? Ik vind ze wel mooi idd, maar in hoeverre kan je van geboorte tot 4 jaar nou echt serieus nemen, want hoe kan dat dan :? Kan me niet voorstellen dat dat oke zit met zo'n grootteverschil
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')