abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157490507
Als we bv een dagje weggaan past dat niet in m'n eigen tas. 2 maten luiers, doekjes, extra setje kleren voor A. Extra setje voor J. En een extra broek voor S. Die wil nog weleens te laat naar de wc gaan :( en dan mijn eigen spullen nog.
Rugtas is een goed idee, die kan mijn man ook dragen zonder dat het er zo vrouwelijk uitziet ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157491856
Ik ga volgende maand een nieuwe doek/drager kopen. Ik gebruik nu alleen mijn girasol, maar ik wil een mei tai of een tula erbij voor het gemak.
Ik gebruikte bij M vaak een mei tai voor snelle dingen zoals kind naar school brengen, binnenshuis bij drukte etc. Deze beviel altijd goed. Maar nu zie ik dat veel mensen een tula gebruiken en daar heb ik geen ervaring mee. Wat is nou het voordeel van een tula?

En verder ga ik nog zoeken naar een dun doekje, de girasol is binnenshuis net iets te warm. Ik vind deze erg mooi:

Iemand die me kan vertellen over hoppediz?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_157492016
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:23 schreef Estrys het volgende:
Als we bv een dagje weggaan past dat niet in m'n eigen tas. 2 maten luiers, doekjes, extra setje kleren voor A. Extra setje voor J. En een extra broek voor S. Die wil nog weleens te laat naar de wc gaan :( en dan mijn eigen spullen nog.
Rugtas is een goed idee, die kan mijn man ook dragen zonder dat het er zo vrouwelijk uitziet ;)
Ik gebruik vaak zo'n linnen tas die je makkelijk over een schouder draagt. Ik heb een hele leuke van Rupsje Nooitgenoeg O+
pi_157492448
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:39 schreef Fuente het volgende:
Ik ga volgende maand een nieuwe doek/drager kopen. Ik gebruik nu alleen mijn girasol, maar ik wil een mei tai of een tula erbij voor het gemak.
Ik gebruikte bij M vaak een mei tai voor snelle dingen zoals kind naar school brengen, binnenshuis bij drukte etc. Deze beviel altijd goed. Maar nu zie ik dat veel mensen een tula gebruiken en daar heb ik geen ervaring mee. Wat is nou het voordeel van een tula?

En verder ga ik nog zoeken naar een dun doekje, de girasol is binnenshuis net iets te warm. Ik vind deze erg mooi:

[ afbeelding ]

Iemand die me kan vertellen over hoppediz?
Ja, hoi!

Erg dunne doek die ik moeilijk vind om aan te spannen. N. voelde al snel erg zwaar, zelfs toen ze pas 5 kilo was. Nu is ze ruim 7 kilo en draag ik haar nog met gemak in mijn andere doeken, maar mijn Hoppediz heb ik verkocht. ;)
pi_157493895
Ik heb een Hoppediz Chicago, en vond m ook al vrij snel niet echt fijn meer. Te dun inderdaad, dus t sneed en ze zakte gauw naar beneden.
pi_157494191
Oei das jammer, wel fijn om te weten! Nog aanraders voor dunne doeken?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_157494318
Ik heb ook een Yaro la Vita met linnen (hij is origineel wit, die van mij is babyblauw geverfd), die is ook erg dun, maar wel stevig en makkelijk aan te spannen. Mijn Oscha Okinami is met katoen / gekamd katoen en wilde zijde en ook dun en stevig. ^O^

Wat gaaf trouwens MB!

Ik heb gisteren toch een pre-order geplaatst voor de nieuwe Natibaby tje farm. :@ Ik vind hem zo leuk en schattig, het moest gewoon. Nu kan ik niet wachten! *O*
pi_157495134
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een Hoppediz Chicago, en vond m ook al vrij snel niet echt fijn meer. Te dun inderdaad, dus t sneed en ze zakte gauw naar beneden.
Oeh echt? Laat ik die nu eentje binnen krijgen begin komende week. ;( Ik vind 'm zo mooi. Maar nu ik dit lees...
  donderdag 12 november 2015 @ 17:36:11 #89
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157495165
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:12 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Ja, hoi!

Erg dunne doek die ik moeilijk vind om aan te spannen. N. voelde al snel erg zwaar, zelfs toen ze pas 5 kilo was. Nu is ze ruim 7 kilo en draag ik haar nog met gemak in mijn andere doeken, maar mijn Hoppediz heb ik verkocht. ;)
Grappig ik heb m ook (hoppediz Chicago) en vind hem juist super fijn knopen en dragen. Draag Lucas met 9 kilo nog steeds op de buik ermee :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157495353
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:36 schreef Chanty het volgende:

[..]

Grappig ik heb m ook (hoppediz Chicago) en vind hem juist super fijn knopen en dragen. Draag Lucas met 9 kilo nog steeds op de buik ermee :)
Oh gelukkig dat jij enthousiast bent. Hopelijk ben ik dat volgende week ook als 'ie binnen is.
pi_157495587
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:36 schreef Chanty het volgende:

[..]

Echt?

Ik vind m prachtig, en best lekker zacht en fijn voor een klein kindje, maar met 9 kilo niet meer.

Misschien knoopte ik ook wel te slordig hoor oO<
pi_157495607
Dunne doek, komt ie weer: Ellevill Paisley O+
pi_157495633
quote:
11s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:33 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een draagdoek van Nona gewonnen op Facebook! *O* zo leuk! Ik ben zo benieuwd O+
Wat supertof!
Ik wilde heel graag zaterdag de Nona doeken voelen, maar onze dag liep nogal anders.
pi_157507170
Dragen en extra spul doe ik nu gewoon in mijn rugzak en dan de banden van de rugzak over de doek of tula-banden heen. Scheelt natuurlijk dat ik nog buikdraag met Fedje...

Gister een poging gewaagd nav vlindurs filmpje om Fedde op de rug te krijgen met de Tula. Ging niet verkeerd maar hij moet wel echt nog effe groeien of een kussentje onder zijn kont (wat ik had maar toen ik het pakte rolde Fedde precies van de bank :'( en in alle commotie toen vergeten weer).

pi_157507607
Gaaf Lijn O+

Bedankt voor de tips ^O^
Iemand die me nog de voordelen van een tula tov een mei tai bijvoorbeeld kan uitleggen?
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:07:48 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_157507728
dat oortje O+
disclaimer
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:09:16 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_157507749
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:57 schreef Fuente het volgende:
Gaaf Lijn O+

Bedankt voor de tips ^O^
Iemand die me nog de voordelen van een tula tov een mei tai bijvoorbeeld kan uitleggen?
Een Tula is full buckle, dat wil zeggen dat je 'm alleen met gespen vastklikt. Een Mei Tai is een knoopsysteem. Een Tula is dus iets sneller en makkelijker vast te maken, maar het nadeel kan misschien zijn dat het allemaal wat harder / lomper aanvoelt.
disclaimer
pi_157509617
Lijn O+ mooie tula!

Ik heb, vooral met de dikkere Oscha SN, echt moeite met aanspannen. Alles zit strak maar zodra ik de banen onder zijn beentjes door doe, verlies ik spanning. Komt dit nog goed? :') voel me zo klunzig. Hij zit evengoed heerlijk in de doek maar t lijkt me vooral onhandig als hij straks groter is
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:09:51 #99
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157509750
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Lijn O+ mooie tula!

Ik heb, vooral met de dikkere Oscha SN, echt moeite met aanspannen. Alles zit strak maar zodra ik de banen onder zijn beentjes door doe, verlies ik spanning. Komt dit nog goed? :') voel me zo klunzig. Hij zit evengoed heerlijk in de doek maar t lijkt me vooral onhandig als hij straks groter is
Kwestie van ervaring en je tijd nemen om aan te spannen :) Je bedoelt de Nebula? Die is wel fijn qua dikte :)
Moet je eens SN Zen proberen. Hard werken :D

[ Bericht 3% gewijzigd door GotC op 13-11-2015 12:29:42 ]
pi_157510043
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:09 schreef GotC het volgende:

[..]

Kwestie van ervaring en je tijd nemen om aan te spannen :) Je bedoelt de Nubula? Die is wel fijn qua dikte :)
Moet je eens SN Zen proberen. Hard werken :D
ja die. Mijn Ellevill is dunner, die heb ik veel sneller om en een stuk strakker, maar daar kan ik niet lang mee dragen, de SN is veel fijner O+ moet m straks alleen weer inleveren dan krijg ik mijn Natibaby terug. Dat is ook een dikke doek.

Maar G vind dragen zo fijn dus ik denk dat ik er eens in de zoveel tijd wel een doekje bij mag kopen O-) verslavend die doeken
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:31:30 #101
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157510197
Haha ja ze kunnen aardig verslavend werken :P. Al heb ik er nu al maanden 2 en 1 leendoekje. En 1 is al 4.5 mnd onderweg :z Maar ik verkoop een doek ook vrij vlot als ik er een tijdje niks mee doe.
  zaterdag 14 november 2015 @ 17:17:39 #102
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_157548503
heeeel verslavend ja :@
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_157578994
Ingedragen Yaro four winds Grey Stones maat 6

yay or nay als startdoek?

Twijfel nog of ik verder zoek naar een girasol... maar vind deze ook erg mooi.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157579850
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Lamb29 het volgende:
Ingedragen Yaro four winds Grey Stones maat 6

yay or nay als startdoek?

Twijfel nog of ik verder zoek naar een girasol... maar vind deze ook erg mooi.
Ik heb een Girasol Arctic Rainbow te koop, maar je zocht aardekleuren als ik het me goed herinner toch?

Die Yaro is met linnen toch? Ik heb een Yaro La Vita met linnen en die bevalt heel goed. :)
pi_157580121
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 20:50 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Ik heb een Girasol Arctic Rainbow te koop, maar je zocht aardekleuren als ik het me goed herinner toch?

Die Yaro is met linnen toch? Ik heb een Yaro La Vita met linnen en die bevalt heel goed. :)
Ja die Yaro is idd met 40% Linnen.

Oeh die Girasol is ook mooi.. maar idd iets te fel denk ik voor ons.
Wel benieuwd naar je prijs ;) Maat 6?
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157581407
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 20:54 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Ja die Yaro is idd met 40% Linnen.

Oeh die Girasol is ook mooi.. maar idd iets te fel denk ik voor ons.
Wel benieuwd naar je prijs ;) Maat 6?
Maat 6 inderdaad. Staat op DDM te koop voor 95 inc. verzenden, mag hier weg voor 85. Nieuw was ie 135 inc. verzenden, maar er moet echt iets uit omdat het hier uit de hand loopt. :@
  zondag 15 november 2015 @ 21:47:19 #107
335643 faptist
Maakt fouten
pi_157583145
Ik heb toch m'n dear diary verkocht.
Ik hou van het idee, maar ik krijg ro er gewoon niet goed in.
Ze klaagt niet ofzo, maar ze heeft gewoon geen lekker zitje zoals in een doek.
Ik wil wel graag een draagzak (want: gemak dient de mensch) dus ga nu toch maar eens een draagmiddag bezoeken om te kijken welke ik wel goed afgesteld krijg.

En nu is het geld binnen en vind ik het toch jammer. Gek toch?

Btw.. Nu ro zwaarder/groter wordt lijk ik haar in m'n doeken ook niet meer zo goed aangespannen te krijgen. Het snijdt in m'n oksel of ik heb te veel ruimte over bij haar nek.
Of wanneer ik ga wandelen; staan, afzetten.. En dan weer aantrekken en herstellen.

Ik pak dus de kinderwagen :{
pi_157583458
Herkenbaar dat onderste fap! Ik wil binnenkort eens wat meer oefenen met de ruck om te kijken of rugdragen wat meer voor haar is, ze is zó nieuwsgierig! Als ze nog iets groter is overweeg ik een consult voor andere (er nog ingewikkelder uitziende :P ) rugknopen.
pi_157584183
Prijs is wel heel verleidelijk!

Ik ga hem even onthouden.
Heb nu mijn zinnen op een Jungle, Nortern lights of een Ardent gezet denk ik.
En die Yaro is ook een optie nog.
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 15 november 2015 @ 22:10:57 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157584392
Oeh ik zou die yaro nemen <3 maar die wil ik al heel lang :P wat kost ie?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157585199
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:10 schreef pinquit het volgende:
Oeh ik zou die yaro nemen <3 maar die wil ik al heel lang :P wat kost ie?
75
Is dat netjes?

Mooie van die vind ik dat ie zowel vriend als mij ws mooi staat.
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 15 november 2015 @ 22:32:20 #112
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157585377
75 kost ie nieuw ook he! :) maar ingedragen is wel fijn.
pi_157585484
Oh! Kijk zo ben ik al thuis in die prijzen _O-
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 15 november 2015 @ 22:41:24 #114
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157585795
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:34 schreef Lamb29 het volgende:
Oh! Kijk zo ben ik al thuis in die prijzen _O-
Nouja hij is ook best goedkoop toch :P

https://dragenenzo.nl/win(...)ds-stonegray-linnen/
pi_157586540
True :D
Keuzes keuzes keuzes

Vind het zo ontzettend lastig!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157588789
Ik bied mijn Ellevill Zara Tri Purple aan. Maat 6. Hele fijne doek, 100% katoen, zacht en sterk. Vind het ook fijn dat de doek eindigt in punten, dat knoopt zo fijn af. Helaas wil A echt niet meer in een doek en ga ik voor buikbaby tzt op zoek naar een meer jongensachtige doek.

Wat foto's van internet geplukt voor de kleur, heb geen eigen draagfoto's en hij is door de dieppaarse kleur ( O+ ) zo lastig op de foto te zetten:

Prijs: ¤100 inclusief verzenden.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2015 00:11:35 ]
pi_157590241
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 22:41 schreef pinquit het volgende:

[..]

Nouja hij is ook best goedkoop toch :P

https://dragenenzo.nl/win(...)ds-stonegray-linnen/
Heb ik O+

Ik vind hem heerlijk Lamb :Y
Ik had hem nieuw. Ik vind hem na wassen en paar keer dragen al heel soepel.
pi_157591973
Mijn man zegt ik weet niet wat ik moet halen voor kerst dus ik zeg voor de grap, een doek! Nee zegt ie die haal je zelf maar die zijn zo die duur. Dus ik zeg, ze zijn niet allemaal duur. Oh dan moet je er zelf maar een uitzoeken, daar heb ik geen verstand van. O+
Komt mooi uit want ik heb een Yaro op het oog hihi
  maandag 16 november 2015 @ 08:51:52 #119
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_157592999
Heeft er iemand interesse in een grijze Bondolino? Het is deze (plaatje van internet):

Nieuwprijs is ¤99,-, inmiddels hebben wij 'm 2,5 jaar gebruikt maar de draagzak is nog in goede staat. Ik wil er graag ¤ 50 voor (of doe een goed bod)
pi_157612794
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 01:17 schreef Estrys het volgende:

[..]

Heb ik O+

Ik vind hem heerlijk Lamb :Y
Ik had hem nieuw. Ik vind hem na wassen en paar keer dragen al heel soepel.
Snel soepel? Oh dat bied ruimte om te wachten!
Ik twijfel zo enorm tussen die 2..
(of 3 eigenlijk maar heb al door dat de Ardent amper te koop is en 2de hands komt)
Dan kijk ik de verschillende fb groepen nog even een tijdje aan...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157613213
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 22:58 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Snel soepel? Oh dat bied ruimte om te wachten!
Ik twijfel zo enorm tussen die 2..
(of 3 eigenlijk maar heb al door dat de Ardent amper te koop is en 2de hands komt)
Dan kijk ik de verschillende fb groepen nog even een tijdje aan...
Ja ik dacht toen hij binnenkwam dat het lang zou duren want hij voelde echt heel stug. Maar verrassend snel vond ik. :Y
pi_157613243
Mooi :D Kan ik hem altijd rond januari nog bestellen en ga ik er gewoon op zitten op de bank :D
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157621619
Liliputi draagjas besteld!! Ben heel benieuwd :Y
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_157622254
ook hier even: mijn rode rekbare ByKay staat in v&a. Hij beviel zo goed dat ik een geweven doek heb gekocht en deze nu ligt te verstoffen :) Zonde!

Bij interesse pm/dm even!
  dinsdag 17 november 2015 @ 15:40:49 #125
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157624580
Hoe zit het eigenlijk met de onderbeentjes van de baby, bij bijv. een fwcc, knellen die niet gruwelijk af? En hoeveel last heeft hij ervan?
  woensdag 18 november 2015 @ 22:18:08 #126
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157660291
Pinq, geen idee, ik vraag t me ook wel eens af...

F heeft vandaag en gisteren de zwembroek die we van jou hebben gehad aangehad, zo schattig O+

O, en waarom ik op dit topic klikte: ik heb waarschijnlijk mijn doek (deels) geruild voor een DrakenSSC O+ Deze in de babyversie: http://niencarriers.nl/product/draak1/
pi_157660383
Wat een stoere Mm!

Zijn alle yaros snel zacht te maken? Ik overweeg een Yaro voor kerst te vragen. Vind de yolka wel erg mooi
pi_157661027
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een stoere Mm!

Zijn alle yaros snel zacht te maken? Ik overweeg een Yaro voor kerst te vragen. Vind de yolka wel erg mooi
De yaro die ik heb zit linnen in. Over het algemeen hebben die zelfs wat meer werk nodig dacht ik. In die zin vond ik hem echt snel fijn voelen. Maar ik ben geen heel ervaren gebruiker hoor, misschien is hij nog heel stug in de ogen van anderen.
Ik heb ooit een hoppediz gehad, maar nooit echt gebruikt. De oudste was een enorme spuger. Als ik die droeg kon ik me daarna meteen omkleden.
pi_157661598
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:18 schreef mousemicky het volgende:
Pinq, geen idee, ik vraag t me ook wel eens af...

F heeft vandaag en gisteren de zwembroek die we van jou hebben gehad aangehad, zo schattig O+

O, en waarom ik op dit topic klikte: ik heb waarschijnlijk mijn doek (deels) geruild voor een DrakenSSC O+ Deze in de babyversie: http://niencarriers.nl/product/draak1/
Past ie nog wel? :o ik vond m zooo klein :D
pi_157664196
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:40 schreef pinquit het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de onderbeentjes van de baby, bij bijv. een fwcc, knellen die niet gruwelijk af? En hoeveel last heeft hij ervan?
Ik zie wel eens striemen van kleding op de benen staan idd. Maar nooit zo afgekneld dat de doorbloeding niet goed gaat ofzo. Dat heb ik iig nog nooit gemerkt.

Mm wat een leuke drakendrager! O+

Ik vind indragen trouwens best irritant. Zeker met een echt kleine baby nog. Dan pak ik toch eerder een zachte en al ingedragen doek. Als ik na wassen en 2-3x dragen geen verschil merk nog, dan merk ik dat die blijft liggen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_157664338
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef pinquit het volgende:

[..]

Past ie nog wel? :o ik vond m zooo klein :D
Zit zelfs nog ruim :D. Ik heb weer een dunbil/ been gemaakt...
pi_157665466
Nu is mij duidelijk waarom we een 2e doek nodig hebben. Gister spuugde T een flinke mond vol terwijl ik de doek aan het knopen was. Nu stinkt de doek, en met de kinderwagen de deur uit is niet te doen alleen. Dus nu moet ik een strategisch moment kiezen om de doek te wassen, in de hoop dat hij dan op tijd weer droog is om weer te dragen..
pi_157674819
Is er toevallig interesse in een draagmeet? Kan er dit jaar nog iets georganiseerd worden? O-)
pi_157674967
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Is er toevallig interesse in een draagmeet? Kan er dit jaar nog iets georganiseerd worden? O-)
Indien centraal zou ik daar zeker voor in zijn, leuk! O+

Dit jaar nog is alleen misschien wat ambitieus. :P
  donderdag 19 november 2015 @ 19:48:05 #135
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_157676068
ik ben altijd in voor draagmeets.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_157677303
Gezellig!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 20 november 2015 @ 06:01:50 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_157686129
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 20 november 2015 @ 12:03:22 #138
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_157689661
Draagmeet lijkt mij ook leuk! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_157692780
*O* dit jaar duurt toch nog lang?
  vrijdag 20 november 2015 @ 15:14:03 #140
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157693510
Lang? Ik geloof dat elk weekend van nu tot half januari al een maand of 2 geleden volgepland was... -O-
pi_157695848
Ik ben aan het twijfelen om mijn Tula Foxy te verkopen, ik vind de Winter Solstice zoooo mooi maar 2 Tula's hebben we niet nodig.

Zou er iemand geïnteresseerd zijn in de Tula Foxy Standaard?
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:16:18 #142
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_157696373
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben aan het twijfelen om mijn Tula Foxy te verkopen, ik vind de Winter Solstice zoooo mooi maar 2 Tula's hebben we niet nodig.

Zou er iemand geïnteresseerd zijn in de Tula Foxy Standaard?
Vanaf wanneer kunnen ze in een Tula?
En hoeveel zou je er voor willen hebben? :P
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_157696502
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:16 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Vanaf wanneer kunnen ze in een Tula?
En hoeveel zou je er voor willen hebben? :P
Redelijk vanaf het begin met insert, die heb ik ook te koop eventueel. Zonder insert vanaf maat 68/74 ongeveer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met slaapkapje en handgemaakte drool pads.
Ik heb hem op Draagdoekmarkt staan voor ¤125,- zonder insert en ¤150,- inclusief insert, beiden inclusief verzenden.

Ik ben op dit moment wel op vakantie, over 2 weken ben ik terug en kan ik versturen :)
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:42:10 #144
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_157698457
Hij is leuk, maar nog wel heel groot voor mijn zoontje :D Ik denk er nog even over na :)
Ziggy played guitar
pi_157699184
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:42 schreef Cassandra87 het volgende:
*O* dit jaar duurt toch nog lang?
Als je nog verlof hebt misschien. :P De tijd vliegt hier nu echt voorbij, niet normaal.

Maar eh, wie, wat, waar, wanneer?
pi_157704917
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:42 schreef MissBliss het volgende:
Hij is leuk, maar nog wel heel groot voor mijn zoontje :D Ik denk er nog even over na :)
Is goed hoor :)
pi_157705548
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:11 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Als je nog verlof hebt misschien. :P De tijd vliegt hier nu echt voorbij, niet normaal.

Maar eh, wie, wat, waar, wanneer?
ook in mijn verlof hoor :p de eerste zes baby weken zijn al bijna voorbij.

Almere centraal genoeg? O-)
pi_157706494
Ohhh die is zo mooi Mc!!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157711489
Heeft iemand ervaring met een lennylamb doek? Ik heb een mooie gezien, maar ken zelf niemand die zo'n doek heeft gebruikt.

Oooh keuzes keuzes :9
Sara
Merel
Ukje
pi_157711577
Volgens mij heeft -spring een lennylamb
pi_157712046
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 08:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft er iemand interesse in een grijze Bondolino? Het is deze (plaatje van internet):

[ link | afbeelding ]

Nieuwprijs is ¤99,-, inmiddels hebben wij 'm 2,5 jaar gebruikt maar de draagzak is nog in goede staat. Ik wil er graag ¤ 50 voor (of doe een goed bod)
Ik ga hem zo laten zien aan een vriendin, als hij er nog is ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 21 november 2015 @ 12:22:30 #152
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_157713197
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 10:36 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik ga hem zo laten zien aan een vriendin, als hij er nog is ;)
Oh, nee, sorry, hij is al weg!
  maandag 23 november 2015 @ 14:10:42 #153
56471 pinquit
oh my lama!
pi_157761929
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehehe :') Wat irritant zeg, baby's zijn sterk als ze zich afzetten :P
Leg je hoofd neer baby! }:| o|O
  maandag 23 november 2015 @ 14:13:28 #154
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_157761981
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:10 schreef pinquit het volgende:
SPOILER
Whehehehe :') Wat irritant zeg, baby's zijn sterk als ze zich afzetten :P
Leg je hoofd neer baby! }:| o|O
:D _O-
pi_157762011
:D :D

Jouw trui! O+
pi_157762355
Inclusief beweeglijk handje van A. Pinq? :D
  maandag 23 november 2015 @ 15:56:51 #157
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_157764177
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:37 schreef Fuente het volgende:
Heeft iemand ervaring met een lennylamb doek? Ik heb een mooie gezien, maar ken zelf niemand die zo'n doek heeft gebruikt.

Oooh keuzes keuzes :9
Prima doeken! :Y
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_157765704
Kan ik een fwcc (volgens mij is dat de afkorting?) met een rekbare doek doen, voor een newborn met het maken van een soort kangoeroezakje? Dus niet met de beentjes wijd?

Zag een instructiefilmpje maar kon niet zien of ze een rekbare doek gebruikte. :@.

Vaag verhaal maar jullie snappen me vast wel :7.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157765776
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:56 schreef Moppert het volgende:

[..]

Prima doeken! :Y
Thnx!
Sara
Merel
Ukje
  maandag 23 november 2015 @ 17:13:00 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157765781
quote:
5s.gif Op maandag 23 november 2015 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Kan ik een fwcc (volgens mij is dat de afkorting?) met een rekbare doek doen, voor een newborn met het maken van een soort kangoeroezakje? Dus niet met de beentjes wijd?

Zag een instructiefilmpje maar kon niet zien of ze een rekbare doek gebruikte. :@.

Vaag verhaal maar jullie snappen me vast wel :7.
Met een rekbare doek kan je alleen de Pocket Wrap Cross Carry knopen, andere knopen zijn niet veilig met de rekbare doek.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')