Ik gebruik vaak zo'n linnen tas die je makkelijk over een schouder draagt. Ik heb een hele leuke van Rupsje Nooitgenoegquote:Op donderdag 12 november 2015 13:23 schreef Estrys het volgende:
Als we bv een dagje weggaan past dat niet in m'n eigen tas. 2 maten luiers, doekjes, extra setje kleren voor A. Extra setje voor J. En een extra broek voor S. Die wil nog weleens te laat naar de wc gaanen dan mijn eigen spullen nog.
Rugtas is een goed idee, die kan mijn man ook dragen zonder dat het er zo vrouwelijk uitziet
Ja, hoi!quote:Op donderdag 12 november 2015 14:39 schreef Fuente het volgende:
Ik ga volgende maand een nieuwe doek/drager kopen. Ik gebruik nu alleen mijn girasol, maar ik wil een mei tai of een tula erbij voor het gemak.
Ik gebruikte bij M vaak een mei tai voor snelle dingen zoals kind naar school brengen, binnenshuis bij drukte etc. Deze beviel altijd goed. Maar nu zie ik dat veel mensen een tula gebruiken en daar heb ik geen ervaring mee. Wat is nou het voordeel van een tula?
En verder ga ik nog zoeken naar een dun doekje, de girasol is binnenshuis net iets te warm. Ik vind deze erg mooi:
[ afbeelding ]
Iemand die me kan vertellen over hoppediz?
Oeh echt? Laat ik die nu eentje binnen krijgen begin komende week.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een Hoppediz Chicago, en vond m ook al vrij snel niet echt fijn meer. Te dun inderdaad, dus t sneed en ze zakte gauw naar beneden.
Grappig ik heb m ook (hoppediz Chicago) en vind hem juist super fijn knopen en dragen. Draag Lucas met 9 kilo nog steeds op de buik ermeequote:Op donderdag 12 november 2015 15:12 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ja, hoi!
Erg dunne doek die ik moeilijk vind om aan te spannen. N. voelde al snel erg zwaar, zelfs toen ze pas 5 kilo was. Nu is ze ruim 7 kilo en draag ik haar nog met gemak in mijn andere doeken, maar mijn Hoppediz heb ik verkocht.
Oh gelukkig dat jij enthousiast bent. Hopelijk ben ik dat volgende week ook als 'ie binnen is.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Grappig ik heb m ook (hoppediz Chicago) en vind hem juist super fijn knopen en dragen. Draag Lucas met 9 kilo nog steeds op de buik ermee
Echt?quote:Op donderdag 12 november 2015 17:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Grappig ik heb m ook (hoppediz Chicago) en vind hem juist super fijn knopen en dragen. Draag Lucas met 9 kilo nog steeds op de buik ermee
Wat supertof!quote:Op donderdag 12 november 2015 11:33 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een draagdoek van Nona gewonnen op Facebook!zo leuk! Ik ben zo benieuwd
Een Tula is full buckle, dat wil zeggen dat je 'm alleen met gespen vastklikt. Een Mei Tai is een knoopsysteem. Een Tula is dus iets sneller en makkelijker vast te maken, maar het nadeel kan misschien zijn dat het allemaal wat harder / lomper aanvoelt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:57 schreef Fuente het volgende:
Gaaf Lijn
Bedankt voor de tips![]()
Iemand die me nog de voordelen van een tula tov een mei tai bijvoorbeeld kan uitleggen?
Kwestie van ervaring en je tijd nemen om aan te spannenquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Lijnmooie tula!
Ik heb, vooral met de dikkere Oscha SN, echt moeite met aanspannen. Alles zit strak maar zodra ik de banen onder zijn beentjes door doe, verlies ik spanning. Komt dit nog goed?voel me zo klunzig. Hij zit evengoed heerlijk in de doek maar t lijkt me vooral onhandig als hij straks groter is
ja die. Mijn Ellevill is dunner, die heb ik veel sneller om en een stuk strakker, maar daar kan ik niet lang mee dragen, de SN is veel fijnerquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Kwestie van ervaring en je tijd nemen om aan te spannenJe bedoelt de Nubula? Die is wel fijn qua dikte
Moet je eens SN Zen proberen. Hard werken
Ik heb een Girasol Arctic Rainbow te koop, maar je zocht aardekleuren als ik het me goed herinner toch?quote:Op zondag 15 november 2015 20:36 schreef Lamb29 het volgende:
Ingedragen Yaro four winds Grey Stones maat 6
yay or nay als startdoek?
Twijfel nog of ik verder zoek naar een girasol... maar vind deze ook erg mooi.
Ja die Yaro is idd met 40% Linnen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:50 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik heb een Girasol Arctic Rainbow te koop, maar je zocht aardekleuren als ik het me goed herinner toch?
Die Yaro is met linnen toch? Ik heb een Yaro La Vita met linnen en die bevalt heel goed.
Maat 6 inderdaad. Staat op DDM te koop voor 95 inc. verzenden, mag hier weg voor 85. Nieuw was ie 135 inc. verzenden, maar er moet echt iets uit omdat het hier uit de hand loopt.quote:Op zondag 15 november 2015 20:54 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ja die Yaro is idd met 40% Linnen.
Oeh die Girasol is ook mooi.. maar idd iets te fel denk ik voor ons.
Wel benieuwd naar je prijsMaat 6?
75quote:Op zondag 15 november 2015 22:10 schreef pinquit het volgende:
Oeh ik zou die yaro nemen <3 maar die wil ik al heel langwat kost ie?
Nouja hij is ook best goedkoop tochquote:Op zondag 15 november 2015 22:34 schreef Lamb29 het volgende:
Oh! Kijk zo ben ik al thuis in die prijzen
Heb ikquote:Op zondag 15 november 2015 22:41 schreef pinquit het volgende:
[..]
Nouja hij is ook best goedkoop toch
https://dragenenzo.nl/win(...)ds-stonegray-linnen/
Snel soepel? Oh dat bied ruimte om te wachten!quote:Op maandag 16 november 2015 01:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb ik![]()
Ik vind hem heerlijk Lamb![]()
Ik had hem nieuw. Ik vind hem na wassen en paar keer dragen al heel soepel.
Ja ik dacht toen hij binnenkwam dat het lang zou duren want hij voelde echt heel stug. Maar verrassend snel vond ik.quote:Op maandag 16 november 2015 22:58 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Snel soepel? Oh dat bied ruimte om te wachten!
Ik twijfel zo enorm tussen die 2..
(of 3 eigenlijk maar heb al door dat de Ardent amper te koop is en 2de hands komt)
Dan kijk ik de verschillende fb groepen nog even een tijdje aan...
De yaro die ik heb zit linnen in. Over het algemeen hebben die zelfs wat meer werk nodig dacht ik. In die zin vond ik hem echt snel fijn voelen. Maar ik ben geen heel ervaren gebruiker hoor, misschien is hij nog heel stug in de ogen van anderen.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een stoere Mm!
Zijn alle yaros snel zacht te maken? Ik overweeg een Yaro voor kerst te vragen. Vind de yolka wel erg mooi
Past ie nog wel?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:18 schreef mousemicky het volgende:
Pinq, geen idee, ik vraag t me ook wel eens af...
F heeft vandaag en gisteren de zwembroek die we van jou hebben gehad aangehad, zo schattig![]()
O, en waarom ik op dit topic klikte: ik heb waarschijnlijk mijn doek (deels) geruild voor een DrakenSSCDeze in de babyversie: http://niencarriers.nl/product/draak1/
Ik zie wel eens striemen van kleding op de benen staan idd. Maar nooit zo afgekneld dat de doorbloeding niet goed gaat ofzo. Dat heb ik iig nog nooit gemerkt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:40 schreef pinquit het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de onderbeentjes van de baby, bij bijv. een fwcc, knellen die niet gruwelijk af? En hoeveel last heeft hij ervan?
Zit zelfs nog ruimquote:Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef pinquit het volgende:
[..]
Past ie nog wel?ik vond m zooo klein
Indien centraal zou ik daar zeker voor in zijn, leuk!quote:Op donderdag 19 november 2015 18:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Is er toevallig interesse in een draagmeet? Kan er dit jaar nog iets georganiseerd worden?
Vanaf wanneer kunnen ze in een Tula?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben aan het twijfelen om mijn Tula Foxy te verkopen, ik vind de Winter Solstice zoooo mooi maar 2 Tula's hebben we niet nodig.
Zou er iemand geïnteresseerd zijn in de Tula Foxy Standaard?
Redelijk vanaf het begin met insert, die heb ik ook te koop eventueel. Zonder insert vanaf maat 68/74 ongeveer.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kunnen ze in een Tula?
En hoeveel zou je er voor willen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met slaapkapje en handgemaakte drool pads.
Ik heb hem op Draagdoekmarkt staan voor ¤125,- zonder insert en ¤150,- inclusief insert, beiden inclusief verzenden.
Ik ben op dit moment wel op vakantie, over 2 weken ben ik terug en kan ik versturen![]()
Als je nog verlof hebt misschien.quote:
Is goed hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:42 schreef MissBliss het volgende:
Hij is leuk, maar nog wel heel groot voor mijn zoontjeIk denk er nog even over na
ook in mijn verlof hoor :p de eerste zes baby weken zijn al bijna voorbij.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:11 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Als je nog verlof hebt misschien.De tijd vliegt hier nu echt voorbij, niet normaal.
Maar eh, wie, wat, waar, wanneer?
Ik ga hem zo laten zien aan een vriendin, als hij er nog isquote:Op maandag 16 november 2015 08:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft er iemand interesse in een grijze Bondolino? Het is deze (plaatje van internet):
[ link | afbeelding ]
Nieuwprijs is ¤99,-, inmiddels hebben wij 'm 2,5 jaar gebruikt maar de draagzak is nog in goede staat. Ik wil er graag ¤ 50 voor (of doe een goed bod)
Oh, nee, sorry, hij is al weg!quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:36 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ga hem zo laten zien aan een vriendin, als hij er nog is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WheheheheWat irritant zeg, baby's zijn sterk als ze zich afzetten
![]()
Leg je hoofd neer baby!![]()
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op maandag 23 november 2015 14:10 schreef pinquit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WheheheheWat irritant zeg, baby's zijn sterk als ze zich afzetten
![]()
Leg je hoofd neer baby!![]()
![]()
![]()
Prima doeken!quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:37 schreef Fuente het volgende:
Heeft iemand ervaring met een lennylamb doek? Ik heb een mooie gezien, maar ken zelf niemand die zo'n doek heeft gebruikt.
Oooh keuzes keuzes
Met een rekbare doek kan je alleen de Pocket Wrap Cross Carry knopen, andere knopen zijn niet veilig met de rekbare doek.quote:Op maandag 23 november 2015 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Kan ik een fwcc (volgens mij is dat de afkorting?) met een rekbare doek doen, voor een newborn met het maken van een soort kangoeroezakje? Dus niet met de beentjes wijd?
Zag een instructiefilmpje maar kon niet zien of ze een rekbare doek gebruikte..
Vaag verhaal maar jullie snappen me vast wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |