nijmegen is ook al zo'n random plaatsquote:Op donderdag 5 november 2015 13:00 schreef OProg het volgende:
Ik zit even de kaart door te kijken en zag dat het pijltje in Rotterdam midden in de hofpleinfontein staat. Is het dan de bedoeling om met je allen met je maskertje op in de fontein te gaan staan?
Waarschijnlijk hopen ze op vrouwen in witte t-shirts.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:00 schreef OProg het volgende:
Ik zit even de kaart door te kijken en zag dat het pijltje in Rotterdam midden in de hofpleinfontein staat. Is het dan de bedoeling om met je allen met je maskertje op in de fontein te gaan staan?
quote:Op donderdag 5 november 2015 12:56 schreef Karina het volgende:
Nee geen zin in. Wel in Ajax vanavond
Het gaat om de steden, de demo's zijn bij de stadhuizen/gemeentehuizen.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nijmegen is ook al zo'n random plaats
Jij snapt 'm ;Dquote:Op donderdag 5 november 2015 13:11 schreef Twiitch het volgende:
Hoeft dat vuige linkse gepeupel niet te werken. Ik ga lekker verder mn zakken vullen vandaag. Succes met de demonstratie.
zijn jullie zo rebels dat jullie het niet goed aan kunnen geven? en wat is het doel van de mmm?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:07 schreef AnarchoRebel het volgende:
[..]
Het gaat om de steden, de demo's zijn bij de stadhuizen/gemeentehuizen.
HAha om 1 uur nog niet op de golfbaan staan met een toast kaviaar.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:11 schreef Twiitch het volgende:
Hoeft dat vuige linkse gepeupel niet te werken. Ik ga lekker verder mn zakken vullen vandaag. Succes met de demonstratie.
Gun me even de tijd. Ik ben net begonnen met graaien.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAha om 1 uur nog niet op de golfbaan staan met een toast kaviaar.
Ja, dat is de reden dat we het niet goed aangeven.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
zijn jullie zo rebels dat jullie het niet goed aan kunnen geven? en wat is het doel van de mmm?
Weten ze zelf ook niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:20 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Maar waar wordt er tegen of voor gedemonstreerd dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |