Serieus? Want ik heb nog nooit iemand dit horen zeggen.quote:Op zondag 8 november 2015 08:36 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Tegenstanders en diverse politici.
Dan moet je je eens gaan bedenken of het wellicht niet verstandig is je oren eens te laten nakijken.quote:Op zondag 8 november 2015 10:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Serieus? Want ik heb nog nooit iemand dit horen zeggen.
Ik zat me meer te bedenken of dat in jouw geval nodig is.quote:Op zondag 8 november 2015 10:31 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dan moet je je eens gaan bedenken of het wellicht niet verstandig is je oren eens te laten nakijken.
Wie heeft dat dan zoal beweerd eigenlijk?quote:Op zondag 8 november 2015 10:31 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dan moet je je eens gaan bedenken of het wellicht niet verstandig is je oren eens te laten nakijken.
Met mijn oren is alles goed hoor, ik hoorde je bullshit vanaf hier nog vallen.quote:Op zondag 8 november 2015 10:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik zat me meer te bedenken of dat in jouw geval nodig is.
Of je kletst uit je nek, kan natuurlijk ook. Niet heel ongebruikelijk in dit type discussie.
Dat is natuurlijk ook een manier om te verhullen dat je onzin uitkraamt... heel hard gaan roepen dat anderen onzin uitkramen.quote:Op zondag 8 november 2015 10:33 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Met mijn oren is alles goed hoor, ik hoorde je bullshit vanaf hier nog vallen.
LOL. Yeah right deze mensen hebben een fantastisch leven met hun jacht en prive vliegtuig in vrijheid.....quote:Op zondag 8 november 2015 09:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Deze mensen zitten alles behalve in nood.
En wat banken gedaan hebben om de vluchtelingen hierheen te krijgen mag je me uitleggen.
'Claim'quote:Op zondag 8 november 2015 10:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een manier om te verhullen dat je onzin uitkraamt... heel hard gaan roepen dat anderen onzin uitkramen.
Ik heb echter nog geen feitelijke claim gedaan. Ik vroeg jou waar jij jouw claim op baseerde, meer niet.
Dat je zo reageert geeft mij de indruk dat je stiekem best wel weet dat het onzin is wat je daar zegt.
Tja als je zo gaat denken verander je nooit wat in je eigen leven of in de wereld. Omdat er mijn spaarcenten op de bank staan zijn alle andere dingen die een bank doet prima. Omdat een multinational een werkgever is mogen we maar geen kritiek uiten want anders doen ze het misschien minder goed.quote:Op zondag 8 november 2015 10:10 schreef Buster24 het volgende:
[..]
"De" bank dat zijn o.a. jouw en mijn spaarcenten en multinationals zijn ook werkgevers.
Daar geld weghalen is het verminderen van werkgelegenheid en het afpakken van spaargeld.
Klinkt allemaal heel mooi maar in de praktijk niet echt zinvol.
Maar wie heeft er dan zoal gezegd dat alle asielzoekers teruggaan?quote:Op zondag 8 november 2015 11:08 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
'Claim'![]()
Voor- en tegenstanders waren het daar al sinds het begin van de discussie over eens: gelukszoekers moeten terug!
O nee hoor. Gelukszoekers mogen blijven wat mij betreft.quote:Op zondag 8 november 2015 11:08 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
'Claim'![]()
Voor- en tegenstanders waren het daar al sinds het begin van de discussie over eens: gelukszoekers moeten terug!
Lezen is moeilijk schijnt het.quote:Op zondag 8 november 2015 11:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar wie heeft er dan zoal gezegd dat alle asielzoekers teruggaan?
Kortom: laat iedereen maar komen.quote:Op zondag 8 november 2015 11:10 schreef Japie77 het volgende:
[..]
O nee hoor. Gelukszoekers mogen blijven wat mij betreft.
Hebben die mensen dan geen recht op geluk?quote:Op zondag 8 november 2015 11:13 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk schijnt het.
[..]
Kortom: laat iedereen maar komen.
quote:
Maar dat zei niemand dus. Ok.quote:Op zondag 8 november 2015 01:55 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Typisch Nederland weer met z'n halve maatregelen. 'Maar die gelukszoekers worden allemaal terug gestuurd' ik hoor het ze nog zo zeggen.
Kunnen wij de hele wereld hier opvangen dan?quote:Op zondag 8 november 2015 11:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hebben die mensen dan geen recht op geluk?
En er is ook niemand die dit voorstelt.quote:Op zondag 8 november 2015 11:20 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Kunnen wij de hele wereld hier opvangen dan?
Komt de hele wereld hier naartoe dan? ZIjn een paar mensen uit Syrie de hele wereld?quote:Op zondag 8 november 2015 11:20 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Kunnen wij de hele wereld hier opvangen dan?
Volgens mij hebben we het allang niet meer enkel over Syrie......quote:Op zondag 8 november 2015 11:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Komt de hele wereld hier naartoe dan? ZIjn een paar mensen uit Syrie de hele wereld?
Jij zegt dat gelukszoekers moeten blijven. Dus ook Albaniers, Serviėrs,Bosniėrs, Pakistanen, Indiėrs, Grieken. Allemaal een uitkering en huis want anders is het discriminatie.quote:Op zondag 8 november 2015 11:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Komt de hele wereld hier naartoe dan? ZIjn een paar mensen uit Syrie de hele wereld?
Als wij gelukszoekers gaan opvangen zal dat meer en meer mensen aanzetten om hier heen te komen, dat moeten we niet willen. Maar jij denkt niet aan de gevolgen en kijkt alleen naar het heden.quote:Op zondag 8 november 2015 11:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan kunnen die vluchtelingen daar wel blijvenquote:Op zondag 8 november 2015 09:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom zou je in Aleppo zo maar geexecuteerd worden? Volgens mij is het beeld wat jij hebt van de wereld een beetje door geschoten.....
Ik vind dat mensen uit andere landen net zoveel recht hebben op welvaart als nederlanders. Als je dat trollen vind so be it.quote:Op zondag 8 november 2015 11:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jij zegt dat gelukszoekers moeten blijven. Dus ook Albaniers, Serviėrs,Bosniėrs, Pakistanen, Indiėrs, Grieken. Allemaal een uitkering en huis want anders is het discriminatie.
Wat ben je toch een vervelende troll.
Op welvaart of op de Nederlandse welvaart?quote:Op zondag 8 november 2015 12:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen uit andere landen net zoveel recht hebben op welvaart als nederlanders. Als je dat trollen vind so be it.
Maar niet op de welvaart van dit land.quote:Op zondag 8 november 2015 12:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen uit andere landen net zoveel recht hebben op welvaart als nederlanders. Als je dat trollen vind so be it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |