SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat je lijstje serieus was, Moblo. Ik staarde al naar die ontbijtkoek als een haai die bloed ruikt.
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat je lijstje serieus was, Moblo. Ik staarde al naar die ontbijtkoek als een haai die bloed ruikt.
Wijntjesquote:Op woensdag 4 november 2015 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Ik val niet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf"
Lijstje:
O: restje taart
T: ontbijtkoek
L: 5 boterhammen hagelslag
T: 2 wijntjes
D: pizza
T: 4 wijntjes
QFT!quote:
Was de optimel vergetenquote:Op woensdag 4 november 2015 17:51 schreef Isabeau het volgende:
In dat geval was je ook de eierkoek vergeten.quote:
Dat doen ze altijd.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:
De laatste keer dat ik een eierkoek at rook 'ie naar ammoniak![]()
Dat proberen we over vijf jaar wel weer een keer
quote:Op woensdag 4 november 2015 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende: Mannen kunnen iig nog een flubberboxer aan. Bij vrouwen is alles strak.
Ik heb een hele leuke lesbionic surfshortquote:Op woensdag 4 november 2015 18:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij mag tegenwoordig ook gewoon in een minder strakke surfshort.
Misschien iets lesbischer dan je gewend bent, dat wel
quote:Op woensdag 4 november 2015 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke lesbionic surfshort
Pas ik nog niet in
Ooit op mijn ATL gekocht, met de gedachte "over een kilo of 5 kanniewel en het gaat nu zo lekker".
En toen was ik er klaar mee.
Mghihih, dat duurt helaas nog wel evenquote:Op woensdag 4 november 2015 18:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je nieuwe streef. Dat ding moet ik zien
Daar heb ik er zelfs twee van. Van Le Pep in de sale. Ik moest nog een paar kilo.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zo'n jurkje. Kaartje zit er nog aan. Supermooi.. Maar ja
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Isabeau, volgens mij heb jij ooit iets gepost over een health blogger die weer was aangekomen en u weer ging afvallen?
Heb je die link nog?
Staat je hemels!quote:Op woensdag 4 november 2015 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Yay, hardlooptruitje wat ik al een tijdje niet aan heb gehad is wat groter aan 't worden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |