abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157315373
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Denk ik ook. Geef de kinderen wat kleine kadootjes en snoepgoed, hebben ze de dag van hun leven.

Maar ze moeten wel eerst leren zingen: sinterklaasje kom maar binnen met uw knecht....
ik gun het ze wel, jammer dat niet iedereen dat doet he
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_157315801
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:57 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Whut? Waaw. En dat van een PUBLIEKE omroep.
Hoe laag.

Maar we weten gelijk zeker nu hoe zij er in staan en of zij serieus te nemen zijn in de 'neutrale publieke' discussie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 4 november 2015 @ 17:27:20 #53
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_157317479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:11 schreef Red_85 het volgende:

Hoe laag.

Maar we weten gelijk zeker nu hoe zij er in staan en of zij serieus te nemen zijn in de 'neutrale publieke' discussie.
Wat snap je niet aan het Nederlandse omroepstelsel? Er zijn geen 'neutrale' omroepen, behalve de NOS (hoewel je bij die neutraliteit ook vraagtekens kunt zetten); de VARA is opgericht met een heel duidelijke politieke signatuur en is daar behoorlijk trouw aan gebleven, die eigen signatuur is juist de reden waarom omroepen nog bestaan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 4 november 2015 @ 17:28:57 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157317525
Ik denk dat verzuiling ook een onbekend woord is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157317574
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hoe laag.
Ik vind het vooral grappig omdat het begint met deze quote:

quote:
Publieke Omroep VARA beschuldigt vrijwilligers azc van ‘racisme door de strot van asielzoekers duwen’
De hele anti-pieten beweging is gebaseerd op het racisme door de strot rammen van mensen. :D Je bent een racist of je het wil of niet!
Conscience do cost.
  woensdag 4 november 2015 @ 18:25:34 #56
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_157318699

Nickelodeon presenteert ongeschminkte pieten
quote:
Nickelodeon heeft vandaag zijn gilde van ongeschminkte pieten gepresenteerd. Ze zullen optreden in de sinterklaasserie Op weg naar pakjesavond – Sint vermist!. Aangezien deze pietenclub een etnisch divers gezelschap is, zitten er witte, getinte én zwarte pieten tussen, maar altijd met hun eigen huidskleur. De serie begint op maandag.

De kinderzender had deze stellingname in de zwarte-pietendiscussie in augustus al aangekondigd, maar nu is voor het eerst het resultaat te zien. Vorig jaar reageerde Nickelodeon op de kwestie door de reeds geplande serie Slot Marsepein te schrappen omdat er klassieke zwarte pieten in zaten. In plaats daarvan zond de zender Nick’s Strooigoedparade uit, met Sinterklaas, maar zonder pieten. Dit alles in samenspraak met het Amerikaanse hoofdkantoor.

Zwart als roet

Het beeldbepalende Sinterklaasjournaal (ook vanaf maandag) van de publieke omroep houdt nog even geheim wat ze dit jaar met de pieten gaan doen. RTL8 houdt in De Club van Sinterklaas en de Speelgoeddief vast aan de klassieke zwarte piet. Die serie is maandag begonnen.

Sinds enige jaren ligt de figuur van Zwarte Piet onder vuur omdat hij een racistisch stereotype zou zijn. De publieke omroep nam vorig jaar stelling in Het Sinterklaasjournaal door roetpieten te introduceren. Piet wordt niet meer zwart geboren; piet zijn is een functie, die iedereen kan vervullen. Je kunt als witte piet beginnen en wordt dan geleidelijk zwart, door het roet in de schoorsteen.
bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ongeschminkte-pieten

Nice.
pi_157318778
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:25 schreef Heufd het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Nice.
godverdomme kring je straks loempia's in je schoen
dat wordt smullen :9~
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 4 november 2015 @ 20:54:51 #58
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_157322251
Niet verrassend. Het is een Amerikaans bedrijf dus wat wil je. In de VS maken ze zich liever druk om dit soort dingen dan om het feit dat iedere kleuter er een wapen kan kopen.
pi_157325289
quote:
[ afbeelding ]

[..]

Nice.
tering wat lelijk, schaf dan gelijk maar je hele pieten gebeuren af.. dit ziet er niet uit..
(en de hele zwarte pieten/sinterklaas illusie voor kinderen is dan ook weg als oom of tante mee doet aan een optocht en niet geschminkt over straat mag)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 23:09:22 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157326538
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:39 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Eigenlijk gewoon wel, natuurlijk.
ja maar toch niet echt helemaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 4 november 2015 @ 23:14:37 #61
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157326669
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja maar toch niet echt helemaal
Ja nee ok, maar meer wel, dan niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 23:19:21 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157326785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja nee ok, maar meer wel, dan niet.
wat jij wil maar 'de VARA' zegt hier niets, dat is feitelijk onjuist

Joop.nl zegt het, nu zullen ze het er bij de VARA ongetwijfeld niet mee oneens zijn maar dat had de schrijver van dat stukje dan maar na moeten vragen
pi_157326868
quote:
[ afbeelding ]

[..]

Nice.
Van een Americaanse zender moet je ook niet verwachten dat die enig gevoel hebben voor buitenlandse (Nederlandse) tradities. Ik ben benieuwd hoe de ouders erop reageren, ik kan me voorstellen dat de ouders proberen te voorkomen dat de televisie op die zender komt te staan om te voorkomen dat het feestje voortijdig wordt verpest voor hun kindjes.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157326899
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:27 schreef mschol het volgende:

[..]

tering wat lelijk, schaf dan gelijk maar je hele pieten gebeuren af.. dit ziet er niet uit..
(en de hele zwarte pieten/sinterklaas illusie voor kinderen is dan ook weg als oom of tante mee doet aan een optocht en niet geschminkt over straat mag)
Ik heb het eerder al gezegd maar er werd toen mee gelachen, juist het contrast tussen de felle kleuren en het zwarte maakt het mooi, zonder het zwarte zijn die felle kleuren lelijk. Verder komt de huidskleur helemaal niet voor bij negroīde mensen dus waar maken ze zich druk om?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157327400
Zo proberen de anti pieters de kluit te belazeren

De originele foto

Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 23:59:16 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157327641
hier zien ze er toch meer uit als soldaatjes dan nu, ik vind dat nog wel wat hebben :Y
pi_157327812
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:59 schreef sp3c het volgende:
hier zien ze er toch meer uit als soldaatjes dan nu, ik vind dat nog wel wat hebben :Y
Die kleding doet me denken aan Spanje
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_157328690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:45 schreef maryen65 het volgende:
Zo proberen de anti pieters de kluit te belazeren

[ afbeelding ]

De originele foto

[ afbeelding ]
Ik zie ook gewoon een zwart mens.
pi_157328697
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:27 schreef mschol het volgende:

[..]

Hoelang zal het duren voor de regering eindelijk zelf iets zegt over deze onzin...
als niemand nog sinterklaas viert...slecht voor de economie etc ;)
Op hangende pootjes hoor...
Ze nemen geen stelling en laten alles maar gebeuren, beetje raar voor een regering vind ik zelf.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157328698
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:59 schreef sp3c het volgende:
Maar het gaat erom dat men verkleed gaat, dat kinderen hen niet herkennen!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Moderator donderdag 5 november 2015 @ 04:47:09 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157328739
de regering moet zich er vooral niet mee gaan lopen bemoeien
pi_157328749
Als buitenstaander moet dit toch vrij indrukwekkend zijn; Hoe ondermijn je en vernietig je binnen een aantal jaar een traditie. Tegen 2030 zal deze traditie dan ook overgaan in de viering van de Kerstman.

Nederlanders: Het enige volk ter Aarde dat zich met een ruggengraat van gelei kan voortbewegen. Walgelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door SuicideErrorist op 05-11-2015 05:23:54 ]
  donderdag 5 november 2015 @ 05:23:03 #74
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_157328762
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 05:04 schreef SuicideErrorist het volgende:
Als buitenstaander moet dit toch vrij indrukwekkend zijn; Hoe ondermijn je en vernietig je binnen een aantal jaar een traditie. Tegen 2030 zal deze traditie dan ook overgaan in de viering van de Kerstman.

Nederlanders: Het enige volk ter Aarde die zich met een ruggengraat van gelei kan voortbewegen. Walgelijk.
Tja.. lang leve de multiculti.
De multiculti die inhoudt dat er vooral geluisterd wordt naar de mensen met een minderwaardigheidscomplex.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_157328770
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 05:23 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Tja.. lang leve de multiculti.
De multiculti die inhoudt dat er vooral geluisterd wordt naar de mensen met een minderwaardigheidscomplex.
Ik begin mij anders serieus af te vragen wie hier nu het minderwaardigheidscomplex heeft, de neger of de blanke. Wat voor volk laat nu zo over zich heenlopen? Wat is er toch met de nazaten van Arminius/Hermann gebeurd? Wij capituleren al voordat de strijd überhaupt gestreden is.

Het is helaas een tendens die je in de gehele Westerse wereld ziet. Maar je moet er niet bang voor zijn want verandering is goed. Progressie is immers vooruitgang. Nietwaar?

[ Bericht 3% gewijzigd door SuicideErrorist op 05-11-2015 05:46:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')