Maar ik ga je niet voeren.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt mij ontzettend leuk
Sorryquote:Op donderdag 5 november 2015 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een beetje een domper op de feestvreugde
z'n penis jaquote:Op donderdag 5 november 2015 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien wil Etsu wel mij wat voeren
Wowquote:Op donderdag 5 november 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat jij je zelfmoord al gepland hebt?
Gezellig
Dit is gewoon echt waar, en ik mag spreken op zijn crematiequote:
Dolgraag.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien wil Etsu wel mij wat voeren
Toto69. Wát een baas is dat.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Wie is nou de mod voor GC geworden eigenlijk?
kom dan met je dikke neusquote:Op donderdag 5 november 2015 15:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kom je slopen, ik ben toch al mad
Jaa, eerst de spin off van OUAT en dan grimmquote:Op donderdag 5 november 2015 14:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je klaar bent met OUAT begin met Grimm. Denk dat je het leuk zal vinden.
ha-ha, bring it on, ik douw mn halter van 165 cm in je anus.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik je tegenkom he, dan is je neus niet klein en schattig meer
Ik heb met je dinnetje gesproken, ze zei dat ze moest inhouden toen ze hem zag en dat ze liever mijn komkommer had.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
ha-ha, bring it on, ik douw mn halter van 165 cm in je anus.
past makkelijk
ha-haquote:Op donderdag 5 november 2015 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb met je dinnetje gesproken, ze zei dat ze moest inhouden toen ze hem zag en dat ze liever mijn komkommer had.
wromquote:Op donderdag 5 november 2015 15:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
ha-ha
ik heb vandaag gehuild op mn werk
mijn teamleidster nam me ineens apart in een kamertje, ze wilde me ff mededelen dat ik een beetje een sterke lichaamsgeur hebquote:
dat is wel stom ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
mijn teamleidster nam me ineens apart in een kamertje, ze wilde me ff mededelen dat ik een beetje een sterke lichaamsgeur heb
en dan doelde ze niet op zweet
heb het hele verhaal maar uitgelegd maar begon te jankenzo kut, ik kaner geen fck aan doen dat ik wondvocht en bloed heb en dat ruikt nu eenmaal ja
douche me 1-2x per dag, deo, meer kan ik ook niet
nja ze begreep het nu wel maar toch voelt het heel kut
ja was wel goed bedoeld van haar, ze gaat 't ook uitleggen als iemand iets zou zeggen van goh die jongen ruikt een beetje apartquote:
ahhh tootquote:Op donderdag 5 november 2015 15:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
mijn teamleidster nam me ineens apart in een kamertje, ze wilde me ff mededelen dat ik een beetje een sterke lichaamsgeur heb
en dan doelde ze niet op zweet
heb het hele verhaal maar uitgelegd maar begon te jankenzo kut, ik kaner geen fck aan doen dat ik wondvocht en bloed heb en dat ruikt nu eenmaal ja
douche me 1-2x per dag, deo, meer kan ik ook niet
nja ze begreep het nu wel maar toch voelt het heel kut
en heb je het allemaal een beetje opgegeven met het ziekenhuis enzo, of ga je nog regelmatig?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
ja was wel goed bedoeld van haar, ze gaat 't ook uitleggen als iemand iets zou zeggen van goh die jongen ruikt een beetje apart
tis niet dat ik keihard stink of zomaar ik ruik het zelf ook wel
kan er alleen echt niks aan doen dus dan is het dubbel zo kut. als ik nou naar zweet ruik dan weet ik dat ik er wat aan kan doen, maar aan die wondlucht niet
mja
ja tis zo rot omdat ik het me wel aantrek, iemand ruiken is niet leuk natuurlijk mja ik kan er écht niks aan doen. nja, ze waren iig wel heel blij met me qua werk-prestaties dus ik moest me geen zorgen maken of zoquote:
1x per 3 weken. moet het zelf vooral schoonhouden, kreeg de vorige keer een compliment dat het er idd goed schoon en zo uitziet dus dat doe ik wel okee op zich. ELke week heeft geen zin, want ze kunnen niks behalve weer opereren mja dat lost ook niks opquote:Op donderdag 5 november 2015 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
en heb je het allemaal een beetje opgegeven met het ziekenhuis enzo, of ga je nog regelmatig?
Toch mag je best trots zijn op hoever je nu bent gekomen hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
1x per 3 weken. moet het zelf vooral schoonhouden, kreeg de vorige keer een compliment dat het er idd goed schoon en zo uitziet dus dat doe ik wel okee op zich. ELke week heeft geen zin, want ze kunnen niks behalve weer opereren mja dat lost ook niks op
Ja op zich ben ik nog niet eens een énorm grote fuck-upquote:Op donderdag 5 november 2015 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toch mag je best trots zijn op hoever je nu bent gekomen hoor.Het blijft kut, maar je weet wel hoe je er mee om moet gaan en het is fijn dat ze op je werk er rekening mee houden.
En relatie loopt ook lekker denk ik, dus doe je nog beter dan ik.
ja, dat wel, de rest ook welquote:Op donderdag 5 november 2015 15:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja op zich ben ik nog niet eens een énorm grote fuck-upmaar thanks
Ja loopt lekker, echt een schat. Hebben veel aan elkaar.
Jouw tijd qua liefde komt ook heus wel, je bent een goeie gozer man. En qua studie e.d. ook goed bezig toch.
Altijd gezellig als je dan etentjes hebt.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:23 schreef Etsu het volgende:
wel saai met de kerst alweer, iedereen een partner behalve ik.
ja dat ook ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd gezellig als je dan etentjes hebt.
precies Pquote:Op donderdag 5 november 2015 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, dat wel, de rest ook wel![]()
komt allemaal goedover 20 jaar lachen we hier om.
Ik ben ook alleen hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 15:23 schreef Etsu het volgende:
wel saai met de kerst alweer, iedereen een partner behalve ik.
Niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:06 schreef Opsonisatie het volgende:
En met gewone vrienden, no fwb. Waarom zou je nou een geliefde nodig moeten hebben met kerst/oud&nieuwal die kusjes zijn zo overrated
Gelukkig snapt zowel hij als ik totaal niet wat er mis is met burgerlijkheid. Enkel omdat het burgerlijk is, vinden sommige mensen bepaalde dingen stom of wat? Snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 5 november 2015 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
zon kerstmarkt in duitsland bezoeken is wel het toppunt van burgerlijkheid
mijn moeder doet dat met een vriendinquote:Op donderdag 5 november 2015 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
Fucking bullshit die markten.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:05 schreef Crack_ het volgende:
Ja, wat VERSCHRIKKELIJK allemaal zeg. Zou echt helemaal kapot gaan.
Nee, omdat duurder en we blijven nachtje slapen. Anders had ik dat gedaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je gaat toch wel met de bus he? Gezellig tussen de zenventigplussers beetje praten over vroeger
Was jouw kat nou twee keer uit het raam gevallen of ben ik in de war met iemand andersquote:Op donderdag 5 november 2015 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, omdat duurder en we blijven nachtje slapen. Anders had ik dat gedaan.
Dat is de mijne jaquote:Op donderdag 5 november 2015 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was jouw kat nou twee keer uit het raam gevallen of ben ik in de war met iemand anders
Ramen kun je sluiten hé.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was jouw kat nou twee keer uit het raam gevallen of ben ik in de war met iemand anders
Crack woont in de randstad :squote:Op donderdag 5 november 2015 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ramen kun je sluiten hé.
Althans in de Randstad werkt dat zo
Ik heb er zin inquote:Op donderdag 5 november 2015 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
DE RAMPSTAD.
Wat zijn je voorspellingen voor vanavond, pakken dat Librec?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 5 november 2015 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan er geen medelijden mee hebben.
Dat zou mooi zijn, uitwedstrijd waren jullie ook beterquote:Op donderdag 5 november 2015 17:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
Straks naar Euroborg
Ik voorspel een eenvoudige 3-0
Zou pakken.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Odd van 2.30 op Groningen
nu begint het aantrekkelijk te worden
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou pakken.
Heb ook op Ajax gezet en op een willekeurige tegenstander van een Poolse club. Inso vindt dit leuk.
Nee er is geen liveband donderdag dus dat staat wat vreemd wellicht.quote:
Ik vond dat tegenvallenquote:Op donderdag 5 november 2015 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee er is geen liveband donderdag dus dat staat wat vreemd wellicht.
Ga wel wat ouzo klappen hoef niet te rijden.
Die Moldebet is wel verleidelijk denk dat ze wel een kans maken tegen Celtic.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen hebben er kijk op, zo blijkt
Niet zielig hoor, ik vermoed dat Rodin gewoon dom is en vergeet dat het wel hoog is en dan naar beneden valt. Dat er dan een vliegje voorbij komt ofzo. Ja, hij doet het zelfquote:Op donderdag 5 november 2015 17:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zielig
Komen katten dan echt altijd op hun pootjes terecht
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Hij had wel dood kunnen zijn joh.
Ik heb alleen wat op Groningen gezetquote:Op donderdag 5 november 2015 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Moldebet is wel verleidelijk denk dat ze wel een kans maken tegen Celtic.
Maar ben je dan niet bang dat hij dood is na de val? Of woon je heel laag?quote:Op donderdag 5 november 2015 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet zielig hoor, ik vermoed dat Rodin gewoon dom is en vergeet dat het wel hoog is en dan naar beneden valt. Dat er dan een vliegje voorbij komt ofzo. Ja, hij doet het zelf. Ik laat 'm niet meer in een ruimte met open ramen alles, maarja. Die aap sluipt soms mn been voorbij
. Nee, ik vond het enkel irritant dat ik 'm moest gaan zoeken
![]()
.
Maar euhh, ja weet niet. Ik heb hier overal bosjes dus hij land hier gewoon zacht. Weet niet hoe het is als het gewoon stoeptegels waren..
[..], omdat ie zelf dom is.
En hij had wel dood kunnen zijn ja, dat had ie ook kunnen zijn toen ie werd geboren. Wat nu?
Best sneu als je baasje zo makkelijk denkt.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet zielig hoor, ik vermoed dat Rodin gewoon dom is en vergeet dat het wel hoog is en dan naar beneden valt. Dat er dan een vliegje voorbij komt ofzo. Ja, hij doet het zelf. Ik laat 'm niet meer in een ruimte met open ramen alles, maarja. Die aap sluipt soms mn been voorbij
. Nee, ik vond het enkel irritant dat ik 'm moest gaan zoeken
![]()
.
Maar euhh, ja weet niet. Ik heb hier overal bosjes dus hij land hier gewoon zacht. Weet niet hoe het is als het gewoon stoeptegels waren..
[..], omdat ie zelf dom is.
En hij had wel dood kunnen zijn ja, dat had ie ook kunnen zijn toen ie werd geboren. Wat nu?
Geen last vanquote:Op donderdag 5 november 2015 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat op Groningen gezet
Als Groningen speelt verdwijnt mijn objectiviteit altijd, heel apart is dat
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:14 schreef Elan het volgende:
Misschien kom je die dude met zijn oranje hesje nog tegen Pax.
De heenwedstrijd was 3-1 dus ook BTSquote:Op donderdag 5 november 2015 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook een mooie man. Verdedigers zijn pure aids aan beide kanten.
Zal die gozer van FOK! wel zijn dan. Mad dat hij ontmaskerd is.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]heb hem dit seizoen nog niet gespot
Misschien heeft hij zn seizoenskaart niet verlengd
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal die gozer van FOK! wel zijn dan. Mad dat hij ontmaskerd is.
De eerste keer was ik heel bang, maar toen ik hem toen ging zoeken zat ie gewoon nog steeds op de plek waar hij uit het raam was gevallen (of van het balkon) en hij reageert heel erg goed op mijn stem. Dus ik had hem echt binnen twee minuten.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet bang dat hij dood is na de val? Of woon je heel laag?
quote:
1-1quote:Op donderdag 5 november 2015 17:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
Straks naar Euroborg
Ik voorspel een eenvoudige 3-0 overwinning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |