ha-haquote:Op donderdag 5 november 2015 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb met je dinnetje gesproken, ze zei dat ze moest inhouden toen ze hem zag en dat ze liever mijn komkommer had.
wromquote:Op donderdag 5 november 2015 15:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
ha-ha
ik heb vandaag gehuild op mn werk
mijn teamleidster nam me ineens apart in een kamertje, ze wilde me ff mededelen dat ik een beetje een sterke lichaamsgeur hebquote:
dat is wel stom ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
mijn teamleidster nam me ineens apart in een kamertje, ze wilde me ff mededelen dat ik een beetje een sterke lichaamsgeur heb
en dan doelde ze niet op zweet
heb het hele verhaal maar uitgelegd maar begon te jankenzo kut, ik kaner geen fck aan doen dat ik wondvocht en bloed heb en dat ruikt nu eenmaal ja
douche me 1-2x per dag, deo, meer kan ik ook niet
nja ze begreep het nu wel maar toch voelt het heel kut
ja was wel goed bedoeld van haar, ze gaat 't ook uitleggen als iemand iets zou zeggen van goh die jongen ruikt een beetje apartquote:
ahhh tootquote:Op donderdag 5 november 2015 15:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
mijn teamleidster nam me ineens apart in een kamertje, ze wilde me ff mededelen dat ik een beetje een sterke lichaamsgeur heb
en dan doelde ze niet op zweet
heb het hele verhaal maar uitgelegd maar begon te jankenzo kut, ik kaner geen fck aan doen dat ik wondvocht en bloed heb en dat ruikt nu eenmaal ja
douche me 1-2x per dag, deo, meer kan ik ook niet
nja ze begreep het nu wel maar toch voelt het heel kut
en heb je het allemaal een beetje opgegeven met het ziekenhuis enzo, of ga je nog regelmatig?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
ja was wel goed bedoeld van haar, ze gaat 't ook uitleggen als iemand iets zou zeggen van goh die jongen ruikt een beetje apart
tis niet dat ik keihard stink of zomaar ik ruik het zelf ook wel
kan er alleen echt niks aan doen dus dan is het dubbel zo kut. als ik nou naar zweet ruik dan weet ik dat ik er wat aan kan doen, maar aan die wondlucht niet
mja
ja tis zo rot omdat ik het me wel aantrek, iemand ruiken is niet leuk natuurlijk mja ik kan er écht niks aan doen. nja, ze waren iig wel heel blij met me qua werk-prestaties dus ik moest me geen zorgen maken of zoquote:
1x per 3 weken. moet het zelf vooral schoonhouden, kreeg de vorige keer een compliment dat het er idd goed schoon en zo uitziet dus dat doe ik wel okee op zich. ELke week heeft geen zin, want ze kunnen niks behalve weer opereren mja dat lost ook niks opquote:Op donderdag 5 november 2015 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
en heb je het allemaal een beetje opgegeven met het ziekenhuis enzo, of ga je nog regelmatig?
Toch mag je best trots zijn op hoever je nu bent gekomen hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
1x per 3 weken. moet het zelf vooral schoonhouden, kreeg de vorige keer een compliment dat het er idd goed schoon en zo uitziet dus dat doe ik wel okee op zich. ELke week heeft geen zin, want ze kunnen niks behalve weer opereren mja dat lost ook niks op
Ja op zich ben ik nog niet eens een énorm grote fuck-upquote:Op donderdag 5 november 2015 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toch mag je best trots zijn op hoever je nu bent gekomen hoor.Het blijft kut, maar je weet wel hoe je er mee om moet gaan en het is fijn dat ze op je werk er rekening mee houden.
En relatie loopt ook lekker denk ik, dus doe je nog beter dan ik.
ja, dat wel, de rest ook welquote:Op donderdag 5 november 2015 15:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja op zich ben ik nog niet eens een énorm grote fuck-upmaar thanks
Ja loopt lekker, echt een schat. Hebben veel aan elkaar.
Jouw tijd qua liefde komt ook heus wel, je bent een goeie gozer man. En qua studie e.d. ook goed bezig toch.
Altijd gezellig als je dan etentjes hebt.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:23 schreef Etsu het volgende:
wel saai met de kerst alweer, iedereen een partner behalve ik.
ja dat ook ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd gezellig als je dan etentjes hebt.
precies Pquote:Op donderdag 5 november 2015 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, dat wel, de rest ook wel![]()
komt allemaal goedover 20 jaar lachen we hier om.
Ik ben ook alleen hoorquote:Op donderdag 5 november 2015 15:23 schreef Etsu het volgende:
wel saai met de kerst alweer, iedereen een partner behalve ik.
Niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:06 schreef Opsonisatie het volgende:
En met gewone vrienden, no fwb. Waarom zou je nou een geliefde nodig moeten hebben met kerst/oud&nieuwal die kusjes zijn zo overrated
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |