Maar ik ga je niet voeren.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt mij ontzettend leuk
Sorryquote:Op donderdag 5 november 2015 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een beetje een domper op de feestvreugde
z'n penis jaquote:Op donderdag 5 november 2015 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien wil Etsu wel mij wat voeren
Wowquote:Op donderdag 5 november 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat jij je zelfmoord al gepland hebt?
Gezellig
Dit is gewoon echt waar, en ik mag spreken op zijn crematiequote:
Dolgraag.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien wil Etsu wel mij wat voeren
Toto69. Wát een baas is dat.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Wie is nou de mod voor GC geworden eigenlijk?
kom dan met je dikke neusquote:Op donderdag 5 november 2015 15:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kom je slopen, ik ben toch al mad
Jaa, eerst de spin off van OUAT en dan grimmquote:Op donderdag 5 november 2015 14:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je klaar bent met OUAT begin met Grimm. Denk dat je het leuk zal vinden.
ha-ha, bring it on, ik douw mn halter van 165 cm in je anus.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik je tegenkom he, dan is je neus niet klein en schattig meer
Ik heb met je dinnetje gesproken, ze zei dat ze moest inhouden toen ze hem zag en dat ze liever mijn komkommer had.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
ha-ha, bring it on, ik douw mn halter van 165 cm in je anus.
past makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |