Gelukkig snapt zowel hij als ik totaal niet wat er mis is met burgerlijkheid. Enkel omdat het burgerlijk is, vinden sommige mensen bepaalde dingen stom of wat? Snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 5 november 2015 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
zon kerstmarkt in duitsland bezoeken is wel het toppunt van burgerlijkheid
mijn moeder doet dat met een vriendinquote:Op donderdag 5 november 2015 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
Fucking bullshit die markten.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:05 schreef Crack_ het volgende:
Ja, wat VERSCHRIKKELIJK allemaal zeg. Zou echt helemaal kapot gaan.
Nee, omdat duurder en we blijven nachtje slapen. Anders had ik dat gedaan.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je gaat toch wel met de bus he? Gezellig tussen de zenventigplussers beetje praten over vroeger
Was jouw kat nou twee keer uit het raam gevallen of ben ik in de war met iemand andersquote:Op donderdag 5 november 2015 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, omdat duurder en we blijven nachtje slapen. Anders had ik dat gedaan.
Dat is de mijne jaquote:Op donderdag 5 november 2015 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was jouw kat nou twee keer uit het raam gevallen of ben ik in de war met iemand anders
Ramen kun je sluiten hé.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was jouw kat nou twee keer uit het raam gevallen of ben ik in de war met iemand anders
Crack woont in de randstad :squote:Op donderdag 5 november 2015 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ramen kun je sluiten hé.
Althans in de Randstad werkt dat zo
Ik heb er zin inquote:Op donderdag 5 november 2015 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
DE RAMPSTAD.
Wat zijn je voorspellingen voor vanavond, pakken dat Librec?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 5 november 2015 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan er geen medelijden mee hebben.
Dat zou mooi zijn, uitwedstrijd waren jullie ook beterquote:Op donderdag 5 november 2015 17:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
Straks naar Euroborg
Ik voorspel een eenvoudige 3-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |