Dit van die ballen hoor ik voor het eerst.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:33 schreef Quarant het volgende:
Bizar dat ze geen theoloog hebben uitgenodigd om met hem in debat te gaan.
Heb een paar hoofdstukken ervan gelezen, maar niet gezien. Geinig boekje.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:33 schreef Pedroso het volgende:
De Helaasheid der Dingen was wel een goede film overigens, gebaseerd op een boek van deze mopper Belg.
Nee want dan gaan ze hem met de dood bedreigenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:32 schreef Coco98 het volgende:
Zou hij net zo durven praten over de Koran?
Goed boek dat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:33 schreef Pedroso het volgende:
De Helaasheid der Dingen was wel een goede film overigens, gebaseerd op een boek van deze mopper Belg.
Ja, in Urk en Staphorst moet je uitkijken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
Zijn er veel extremistische Christenen die anderen in de fik steken?
Islam is lief want hullie doen het ook.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
Zijn er veel extremistische Christenen die anderen in de fik steken?
Beetje makkelijk zonder details.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet u trouwens dat de PvdA/SP/GroenLinks tegen een motie over het tegengaan van antisemitisme stemden?
Die werden toch door zijn vrouw gemaakt?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Niet haten op de fashion god.
Kijk die Johji Yamamoto Archive x Rick Owens 97 archival piece en hoe moeiteloos hij dat draagt.
[ afbeelding ]
En zo is het.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:37 schreef Pedroso het volgende:
Verschil is dat de Christenen de bijbel niet letterlijk nemen en de Moslims wel.
Ze hebben ook een keertje voorgelezen uit Mein Kampf, de Bijbel en de Koran.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:40 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Prima hoor dat de walgelijke dingen uit de bijbel besproken worden, jammer alleen dat dat natuurlijk nooit over de koran zou gebeuren daar bij de vara!
Door z'n moeder.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die werden toch door zijn vrouw gemaakt?
Het boek van Verhulst is een vrijbrief voor antisemitisme.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:40 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Prima hoor dat de walgelijke dingen uit de bijbel besproken worden, jammer alleen dat dat natuurlijk nooit over de koran zou gebeuren daar bij de vara!
Dat wil hij je laten denken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De naam is op zijn minst misleidend, maar dat kan je ook over de PVV zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De PvdA moet zichzelf gewoon opdoeken, ze komen allang niet meer op voor de gewone arbeider.
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:43 schreef Quarant het volgende:
Het boek van Verhulst is een vrijbrief voor antisemitisme.
Die sigaret zit er wel dicht op.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat wil hij je laten denken.
Meneer mag ieder seizoen bij Raf en Rousteing voor de collectie wordt getoond zijn favo stukken uitkiezen.
[ afbeelding ]
Door zijn moeder.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zijn de officiële moties.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vreemd taalgebruik met hoofdletters.
Een of andere bacteriële infectie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:46 schreef Pedroso het volgende:
Welke ziekte heeft Erica gehad eigenlijk ?
Anouk is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Negers hebben geen langere lullen.
Kan dat nog?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:48 schreef luxerobots het volgende:
Heeft die infectie de hersenen van Erica ook aangetast?
Ze kon er zelf wel om lachen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat grapje maakt ze vast voor het eerst.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat ding om d'r nek is om d'r kinnen in bedwang te houden.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat ding om d'r nek is om d'r kinnen in bedwang te houden.
Ik zit er regelmatig. Is wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer gaan jullie een uitzending bijwonen?
Is ook niet heel moeilijk. Net zoals het niet moeilijk is om je te realiseren waarom religie bestaat, en gewoon deel van de mensheid is, en je nagenoeg onmogelijk een wereld zonder religie kan voorstellen.quote:Op woensdag 4 november 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
Interessant, die Belg. Rekent even genadeloos af met het fenomeen religie.
Zat ik me inderdaad ook dood aan te ergeren. Alsof we allemaal zo kwaadaardig zijn. Het zijn juist dit soort wijven die voor zorgen dat je nooit weer een gesprek durft aan te gaan met een vrouw. Voor je het weet heb je een aangifte aan je broek hangen van ongewenste intimiteiten.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb hier nu de herhaling opstaan. Wat een zure wijven. Allemaal mannen zijn slecht
quote:Tommy Wieringa over zijn nieuwe boek 'Honorair Kozak'
Van wereldreiziger tot familieman: Tommy Wieringa maakte voor zijn nieuw boek ‘Honorair Kozak’ een bijzondere reis door Europa. Gefascineerd door de mooiste schatten van Europa trekt hij langs vele monumenten en kunstwerken. Maar niet alleen de mooie kanten van Europa interesseren hem, Wieringa maakt zich ook druk om de vluchtelingenbeweging die richting Europa komt. Pauw praat vanavond met de schrijver over zijn liefde voor Europa én de houding van de Europeanen naar de vluchtelingen.
quote:Discriminatie onder het mom van een grapje
Presentatrice Diana Matroos (RTL, BNR) voelt zich soms gediscrimineerd. “Onder het mom van een grapje worden de vreselijkste dingen gezegd en gedaan,” zei ze tegen de Volkskrant. Vandaag vertelt ze in Pauw hoe wit de media is. Ze houdt samen met Trouw-verslaggeefster Seada Nourhussen een vurig pleidooi voor meer diversiteit op de werkvloer.
quote:Korver wil ook spreekrecht voor stieffamilies
In de rechtszaak tegen Jos de G, de verdachte van de moord op Nicole van den Hurk, zijn de emoties vandaag opnieuw hoogopgelopen. Maandag al kreeg stiefmoeder Jolanda van der Weijden te horen dat zij geen gebruik mag maken van spreekrecht in de zaak, omdat ze geen bloedverwant is van Nicole. Advocaat Richard Korver wil dat daar verandering in komt. Hij vindt dat het niet uit moet maken of een spreker bloedbanden met het slachtoffer heeft. Een aanpassing daartoe kon in de Tweede Kamer al op instemming rekenen, de Eerste Kamer heeft nog geen besluit genomen. Vanavond zijn de advocaat en stiefmoeder samen te gast.
quote:Super Stream Me wordt documentairereeks
Morgenavond begint de vierdelige documentairereeks die terugblikt op het experiment Super Stream Me. Maar liefst 15 dagen, 1 uur en 23 minuten waren Tim den Besten en Nicolaas Veul live via internet te volgen. Van de eerste keer poepen op de wc tot aan een kijkje tussen de lakens: al hun acties werden door de kijkers bekeken én becommentarieerd op social media. Wat heeft dit experiment met de makers gedaan? Vanavond schuiven Den Besten en Veul samen met hun twee grootste fans aan.
quote:Discriminatie onder het mom van een grapje
Presentatrice Diana Matroos (RTL, BNR) voelt zich soms gediscrimineerd. “Onder het mom van een grapje worden de vreselijkste dingen gezegd en gedaan,” zei ze tegen de Volkskrant. Vandaag vertelt ze in Pauw hoe wit de media is. Ze houdt samen met Trouw-verslaggeefster Seada Nourhussen een vurig pleidooi voor meer diversiteit op de werkvloer.
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:44 schreef Fylax het volgende:
Oh joepie, we gaan weer de discriminatiekaart trekken.
Weg met ons
Blanken doen alles fout
Blanken, schaam u!
quote:
Heb je het broekje al uit, Fylax?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:44 schreef Fylax het volgende:
Oh joepie, we gaan weer de discriminatiekaart trekken.
Weg met ons
Blanken doen alles fout
Blanken, schaam u!
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je het broekje al uit, Fylax?
Nee, gelukkig maar. Andersm oet ik kotsenquote:Op woensdag 4 november 2015 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Jammer dat Sylvana Simons er niet bij zit
Niks mis mee , beetje kotsenquote:Op woensdag 4 november 2015 23:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, gelukkig maar. Andersm oet ik kotsen
Ach, je snapt de strekking toch wel?quote:Op woensdag 4 november 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
ISIS? Het is toch al lang IS...?
Noem het gewoon IS of Daesh.
Huidskleur te heftig, terwijl het programma al door een donker persoon gepresenteerd werd. Dan is je huidskleur toch niet te heftig?quote:Ik heb een keer een mail gezien, die niet voor mijn ogen bestemd was, waarin stond dat mijn huidskleur te heftig was en dat ik daarom een programma niet mocht presenteren. De andere presentator met wie ik het programma zou presenteren was namelijk ook al zwart. Dat zou te veel zijn.'
Ja, of 'mensen met meningsverschillen maar nog wel steeds mensen'.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
ISIS? Het is toch al lang IS...?
Noem het gewoon IS of Daesh.
Ik vind het zo zielig voor alle kleine meisjes die Isis hetenquote:Op woensdag 4 november 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, je snapt de strekking toch wel?
Heerlijk man, gewoon opeten.quote:
nou nou nouquote:Op woensdag 4 november 2015 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor alle kleine meisjes die Isis heten
Was gisteren ook. Zijn haremquote:Op woensdag 4 november 2015 23:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Waarom zitten er alleen maar meisjes achter Pauw?
Ik vond dat gebruik van het woord 'wit' van bijv. Pauw al zo lelijk. Zo Amerikaans. Het is dus bewust, blank is te positief. Het moet dus wit zijn.quote:Let ook op taalgebruik. Je moet niet blank en zwart zeggen. Blank staat voor puur, zuiver en werd gebruikt ten opzichte van het woord neger. Het woord blank staat voor superioriteit. Gebruik dus altijd de woorden zwart en wit.
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, inderdaad...
![]()
[ afbeelding ]
hahahahahah wat n baasquote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, inderdaad...
![]()
[ afbeelding ]
Al zijn buitenechtelijke kinderen.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, inderdaad...
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, inderdaad...
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Ik lees dat interview met Diana Matroos. Ze zegt:
[..]
Ik vond dat gebruik van het woord 'wit' van bijv. Pauw al zo lelijk. Zo Amerikaans. Het is dus bewust, blank is te positief. Het moet dus wit zijn.
Ik zeg gewoon pigmentgehandicapt.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Ik lees dat interview met Diana Matroos. Ze zegt:
[..]
Ik vond dat gebruik van het woord 'wit' van bijv. Pauw al zo lelijk. Zo Amerikaans. Het is dus bewust, blank is te positief. Het moet dus wit zijn.
Echt he..........quote:Op woensdag 4 november 2015 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Leuk hoor zo'n kleurrijk top 100, kan gewoon, maar een blanke mensen top 100 is weer racisme.
Weg met ons.quote:
Blank is te positief, noem het zwart en wit.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
'Zwart' klinkt ook weer zo denigrerend.
U bent een racist. De kijker is een racist. De blanke medemens is een racist.
quote:Let ook op taalgebruik. Je moet niet blank en zwart zeggen. Blank staat voor puur, zuiver en werd gebruikt ten opzichte van het woord neger. Het woord blank staat voor superioriteit. Gebruik dus altijd de woorden zwart en wit.
Nee, alleen jij.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weg met ons.
Vieze racisten dat wij zijn. We zouden ons moeten schamen voor ALLES wat wij blanken fout doen.
Ze is zwart, dus waarschijnlijk had ze haar baantje bij rtl aan positieve-discriminatie te danken!quote:Op woensdag 4 november 2015 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Welke kwaliteiten heeft Diana Matroos eigenlijk?
Jeroen is niet zo kieskeurig.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Hoeveel Jeroen z'n 200 vrouwen zouden niet blank zijn?
Hypocriet en calimero, daaromquote:Op woensdag 4 november 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Het is toch vreemd om donker talent te zoeken, dan laat je blank talent liggen. Waarom eigenlijk?
Je moet gewoon heelmaal niet op huidskleur letten.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Het is toch vreemd om donker talent te zoeken, dan laat je blank talent liggen. Waarom eigenlijk?
En ik wil meer blanken bij Rayman.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:28 schreef Morendo het volgende:
De Nobelprijzen mogen ook wel wat vaker naar negers gaan. Het gaat momenteel nergens over.
En die zeurt nooit.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Humberto Tan is ook een neger.
Wat wil je hier insinueren?quote:Op woensdag 4 november 2015 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Journalistiek is gewoon een flutopleiding.
De politieke correctheid neemt inderdaad toe.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:31 schreef Fylax het volgende:
Je moet over alles grappen kunnen maken.
Terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben wielrenner, denken die mensen dat dat makkelijk is? Weet je hoe vaak met mij de draak wordt gestoken.
Slinkse propaganda.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Wat is dit voor een "weg met ons" uitzending :s
Het is wel zo, ze zijn natuurlijk niet één van ons. Maarja ze zitten hier wel met een dik salaris en zijn na een aantal jaar weer weg.quote:
En die wilden veel mensen ook niet. Kregen ze bij Studio Sport ontzettend veel brieven over dat ze niet naar een neger wilde kijken. Dus dat verhaal over dat iemand beoordeeld wil worden om zijn kwaliteiten is ook niet altijd even reëel. Zat werkgevers die er dan mee stoppen.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Net als die bejaarde man die lekker in het cafeetje zit nu gehaat wordt door heel multikulliefhebbend Nederland omdat ze meer respect hebben voor in een vechtsport trainende testosteronbommen.quote:
Ja ik heb ook wel vaak op internet gelezen dat buitenlandse studenten het moeilijk vinden om hier vrienden te maken.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is wel zo, ze zijn natuurlijk niet één van ons. Maarja ze zitten hier wel met een dik salaris en zijn na een aantal jaar weer weg.
Dit.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
We moeten zeker toe naar een verhouding 50 / 50 blank en gekleurd ofzo?
Dan is de verhouding weer totaal vertekend want ik gok dat in ons landje hooguit 30% gekleurd is.
Sowieso vind ik het letten op huidskleur niet erg geëmancipeerd, laten we juist de besten selecteren en daarbij niet op huidskleur letten.
De enigen die wellicht wat positieve discriminatie kunnen gebruiken zijn mensen met een bepaalde arbeidsbeperking.
Op iedere werkvloer minstens 1 neger, 1 vrouw, 1 jood, 1 moslim, 1 gehandicapte, 1 dwerg.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De politieke correctheid neemt inderdaad toe.
Is wel waar. we maken het hier ook mee (internationaal consultancy bureau). Beetje een Nederlands ding, van beiden kanten. Staat ook ten grondslag aan de slechte integratie door bepaalde groepen. Turken en Marokkanen die vooral hun eigen taal spreken, maar Nederlanders doen dit ook als het om hun dialect gaat. Iedereen die in Eindhoven studeert/heeft gestudeerd (waar ook veel Limburgers zitten) kan je dit vertellen.quote:
Mij valt juist op hoe keurig verzorgd deze man praat. Correct geformuleerde zinnen, fatsoenlijke uitspraak. Iets dat je maar weinig meer tegenkomt.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Tommy Wieringa praat op een vervelende manier. Tommy Wieringa kijkt op een vervelende manier.
Werkelijk alles aan deze vent is vervelend.
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe anders nog even die Brandsteder gif.
Nou en, het is een ontzettende paardenlul.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mij valt juist op hoe keurig verzorgd deze man praat. Correct geformuleerde zinnen, fatsoenlijke uitspraak. Iets dat je maar weinig meer tegenkomt.
Het is mij te gekunsteld.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mij valt juist op hoe keurig verzorgd deze man praat. Correct geformuleerde zinnen, fatsoenlijke uitspraak. Iets dat je maar weinig meer tegenkomt.
Wel een lichte en deels asian dus dat is niet zo´n engequote:Op woensdag 4 november 2015 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij praat vies traagquote:Op woensdag 4 november 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij slaat iets te ver door. Zolang je maar niet slap of met een airtje erbij gaat zitten, vind ik je geen enorme lul.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dat in de bajes nou ook eens zo zou zijn. Maar daar is het 5 negers, 5 moslims en 2 blanken.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Op iedere werkvloer minstens 1 neger, 1 vrouw, 1 jood, 1 moslim, 1 gehandicapte, 1 dwerg.
Ik herken het beeld dat werd geschetst totaal niet. Ik heb bij heel wat bedrijven gewerkt waar ook expats zaten en overal was de tendens dat Nederlanders zich aanpassen en vrijwel alleen maar Engels spreken. Sterker nog, sommige expats spreken ook gewoon goed Nederlands en toch spreekt iedereen ze in het Engels aan.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:37 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Is wel waar. we maken het hier ook mee (internationaal consultancy bureau). Beetje een Nederlands ding, van beiden kanten. Staat ook ten grondslag aan de slechte integratie door bepaalde groepen. Turken en Marokkanen die vooral hun eigen taal spreken, maar Nederlanders doen dit ook als het om hun dialect gaat. Iedereen die in Eindhoven studeert/heeft gestudeerd (waar ook veel Limburgers zitten) kan je dit vertellen.
Veel minder. Verder wel eens. Huidskleur moet irrelevant zijn. Al kan het voor de journalistiek wel interessant zijn om iemand te hebben met een andere culturele achtergrond die op maatschappelijke zaken een ander inzicht hebben. Als het columnisten gaat herkent men dit vaak wel, hoewel die plekjes vaak met een grote mond veroverd moeten worden. Maar voor de journalistiek zelf doet men dit niet. En als het wel gebeurt, dan is het vaak hetzelfde verhaal als bij columnisten en wordt er gekeken naar de luidruchtigste groep; de Marokkanen dus.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
We moeten zeker toe naar een verhouding 50 / 50 blank en gekleurd ofzo?
Dan is de verhouding weer totaal vertekend want ik gok dat in ons landje hooguit 30% gekleurd is.
Sowieso vind ik het letten op huidskleur niet erg geëmancipeerd, laten we juist de besten selecteren en daarbij niet op huidskleur letten.
De enigen die wellicht wat positieve discriminatie kunnen gebruiken zijn mensen met een bepaalde arbeidsbeperking.
Adriaan van Dis is bijvoorbeeld geen lul.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij slaat iets te ver door. Zolang je maar niet slap of met een airtje erbij gaat zitten, vind ik je geen enorme lul.
Dat is gewoon een open mens. Tommy staat te stampvoeten als mensen meer succes hebben in de Nederlandse boekindustrie. Dat is gewoon ongezond.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adriaan van Dis is bijvoorbeeld geen lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |