abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157327182
Tommy Wieringa praat op een vervelende manier. Tommy Wieringa kijkt op een vervelende manier.

Werkelijk alles aan deze vent is vervelend.
pi_157327185
We moeten zeker toe naar een verhouding 50 / 50 blank en gekleurd ofzo? :')

Dan is de verhouding weer totaal vertekend want ik gok dat in ons landje hooguit 30% gekleurd is.

Sowieso vind ik het letten op huidskleur niet erg geëmancipeerd, laten we juist de besten selecteren en daarbij niet op huidskleur letten.

De enigen die wellicht wat positieve discriminatie kunnen gebruiken zijn mensen met een bepaalde arbeidsbeperking.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157327200
pi_157327208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:

Dan is de verhouding weer totaal vertekend want ik gok dat in ons landje hooguit 30% gekleurd is.

Sowieso vind ik het letten op huidskleur niet erg geëmancipeerd, laten we juist de besten selecteren en daarbij niet op huidskleur letten.

De enigen die wellicht wat positieve discriminatie kunnen gebruiken zijn mensen met een bepaalde arbeidsbeperking.
Dit.
(she/her)
pi_157327212
Ik haak af, wat een kutuitzending.
(she/her)
pi_157327216
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:36 schreef Fylax het volgende:
*O* *O* *O*
pi_157327217
quote:
Doe anders nog even die Brandsteder gif.
  woensdag 4 november 2015 @ 23:37:06 #283
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_157327220
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De politieke correctheid neemt inderdaad toe.
Op iedere werkvloer minstens 1 neger, 1 vrouw, 1 jood, 1 moslim, 1 gehandicapte, 1 dwerg. *O*
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_157327223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:36 schreef Fylax het volgende:
Ik blijf kijken, ben sadomasochist.
pi_157327224
quote:
9s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een dom gelul over expats :')
Is wel waar. we maken het hier ook mee (internationaal consultancy bureau). Beetje een Nederlands ding, van beiden kanten. Staat ook ten grondslag aan de slechte integratie door bepaalde groepen. Turken en Marokkanen die vooral hun eigen taal spreken, maar Nederlanders doen dit ook als het om hun dialect gaat. Iedereen die in Eindhoven studeert/heeft gestudeerd (waar ook veel Limburgers zitten) kan je dit vertellen.
pi_157327225
Ik word een beetje geilerig van die stem van onze Tommie.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_157327238
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Tommy Wieringa praat op een vervelende manier. Tommy Wieringa kijkt op een vervelende manier.

Werkelijk alles aan deze vent is vervelend.
Mij valt juist op hoe keurig verzorgd deze man praat. Correct geformuleerde zinnen, fatsoenlijke uitspraak. Iets dat je maar weinig meer tegenkomt.
pi_157327239
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:37 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Doe anders nog even die Brandsteder gif.
pi_157327242
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mij valt juist op hoe keurig verzorgd deze man praat. Correct geformuleerde zinnen, fatsoenlijke uitspraak. Iets dat je maar weinig meer tegenkomt.
Nou en, het is een ontzettende paardenlul.
pi_157327252
Laten we allemaal dubbelzinnig kijken.
  woensdag 4 november 2015 @ 23:38:56 #291
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157327255
quote:

[..]

Het is mij te gekunsteld.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157327257
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Humberto Tan is ook een neger.
Wel een lichte en deels asian dus dat is niet zo´n enge :P
pi_157327259
quote:

[..]

Hij praat vies traag
pi_157327261
quote:

[..]

Hij slaat iets te ver door. Zolang je maar niet slap of met een airtje erbij gaat zitten, vind ik je geen enorme lul.
pi_157327273
Tommy sjouwt met briefjes.
pi_157327277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:37 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Op iedere werkvloer minstens 1 neger, 1 vrouw, 1 jood, 1 moslim, 1 gehandicapte, 1 dwerg. *O*
Als dat in de bajes nou ook eens zo zou zijn. Maar daar is het 5 negers, 5 moslims en 2 blanken.

Alle cellen worden gvd opgeeist door die auslanders :r
Even a broken clock is right twice a day.
pi_157327281
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:37 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Is wel waar. we maken het hier ook mee (internationaal consultancy bureau). Beetje een Nederlands ding, van beiden kanten. Staat ook ten grondslag aan de slechte integratie door bepaalde groepen. Turken en Marokkanen die vooral hun eigen taal spreken, maar Nederlanders doen dit ook als het om hun dialect gaat. Iedereen die in Eindhoven studeert/heeft gestudeerd (waar ook veel Limburgers zitten) kan je dit vertellen.
Ik herken het beeld dat werd geschetst totaal niet. Ik heb bij heel wat bedrijven gewerkt waar ook expats zaten en overal was de tendens dat Nederlanders zich aanpassen en vrijwel alleen maar Engels spreken. Sterker nog, sommige expats spreken ook gewoon goed Nederlands en toch spreekt iedereen ze in het Engels aan.
pi_157327283
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:

Veel minder. Verder wel eens. Huidskleur moet irrelevant zijn. Al kan het voor de journalistiek wel interessant zijn om iemand te hebben met een andere culturele achtergrond die op maatschappelijke zaken een ander inzicht hebben. Als het columnisten gaat herkent men dit vaak wel, hoewel die plekjes vaak met een grote mond veroverd moeten worden. Maar voor de journalistiek zelf doet men dit niet. En als het wel gebeurt, dan is het vaak hetzelfde verhaal als bij columnisten en wordt er gekeken naar de luidruchtigste groep; de Marokkanen dus.
pi_157327284
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hij slaat iets te ver door. Zolang je maar niet slap of met een airtje erbij gaat zitten, vind ik je geen enorme lul.
Adriaan van Dis is bijvoorbeeld geen lul.
pi_157327314
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:

[..]

Adriaan van Dis is bijvoorbeeld geen lul.
Dat is gewoon een open mens. Tommy staat te stampvoeten als mensen meer succes hebben in de Nederlandse boekindustrie. Dat is gewoon ongezond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')