De politieke correctheid neemt inderdaad toe.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:31 schreef Fylax het volgende:
Je moet over alles grappen kunnen maken.
Terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben wielrenner, denken die mensen dat dat makkelijk is? Weet je hoe vaak met mij de draak wordt gestoken.
Slinkse propaganda.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Wat is dit voor een "weg met ons" uitzending :s
Het is wel zo, ze zijn natuurlijk niet één van ons. Maarja ze zitten hier wel met een dik salaris en zijn na een aantal jaar weer weg.quote:
En die wilden veel mensen ook niet. Kregen ze bij Studio Sport ontzettend veel brieven over dat ze niet naar een neger wilde kijken. Dus dat verhaal over dat iemand beoordeeld wil worden om zijn kwaliteiten is ook niet altijd even reëel. Zat werkgevers die er dan mee stoppen.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Humberto Tan is ook een neger.
Net als die bejaarde man die lekker in het cafeetje zit nu gehaat wordt door heel multikulliefhebbend Nederland omdat ze meer respect hebben voor in een vechtsport trainende testosteronbommen.quote:
Ja ik heb ook wel vaak op internet gelezen dat buitenlandse studenten het moeilijk vinden om hier vrienden te maken.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is wel zo, ze zijn natuurlijk niet één van ons. Maarja ze zitten hier wel met een dik salaris en zijn na een aantal jaar weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |