Ik zit er regelmatig. Is wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer gaan jullie een uitzending bijwonen?
Is ook niet heel moeilijk. Net zoals het niet moeilijk is om je te realiseren waarom religie bestaat, en gewoon deel van de mensheid is, en je nagenoeg onmogelijk een wereld zonder religie kan voorstellen.quote:Op woensdag 4 november 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
Interessant, die Belg. Rekent even genadeloos af met het fenomeen religie.
Zat ik me inderdaad ook dood aan te ergeren. Alsof we allemaal zo kwaadaardig zijn. Het zijn juist dit soort wijven die voor zorgen dat je nooit weer een gesprek durft aan te gaan met een vrouw. Voor je het weet heb je een aangifte aan je broek hangen van ongewenste intimiteiten.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb hier nu de herhaling opstaan. Wat een zure wijven. Allemaal mannen zijn slecht
quote:Tommy Wieringa over zijn nieuwe boek 'Honorair Kozak'
Van wereldreiziger tot familieman: Tommy Wieringa maakte voor zijn nieuw boek ‘Honorair Kozak’ een bijzondere reis door Europa. Gefascineerd door de mooiste schatten van Europa trekt hij langs vele monumenten en kunstwerken. Maar niet alleen de mooie kanten van Europa interesseren hem, Wieringa maakt zich ook druk om de vluchtelingenbeweging die richting Europa komt. Pauw praat vanavond met de schrijver over zijn liefde voor Europa én de houding van de Europeanen naar de vluchtelingen.
quote:Discriminatie onder het mom van een grapje
Presentatrice Diana Matroos (RTL, BNR) voelt zich soms gediscrimineerd. “Onder het mom van een grapje worden de vreselijkste dingen gezegd en gedaan,” zei ze tegen de Volkskrant. Vandaag vertelt ze in Pauw hoe wit de media is. Ze houdt samen met Trouw-verslaggeefster Seada Nourhussen een vurig pleidooi voor meer diversiteit op de werkvloer.
quote:Korver wil ook spreekrecht voor stieffamilies
In de rechtszaak tegen Jos de G, de verdachte van de moord op Nicole van den Hurk, zijn de emoties vandaag opnieuw hoogopgelopen. Maandag al kreeg stiefmoeder Jolanda van der Weijden te horen dat zij geen gebruik mag maken van spreekrecht in de zaak, omdat ze geen bloedverwant is van Nicole. Advocaat Richard Korver wil dat daar verandering in komt. Hij vindt dat het niet uit moet maken of een spreker bloedbanden met het slachtoffer heeft. Een aanpassing daartoe kon in de Tweede Kamer al op instemming rekenen, de Eerste Kamer heeft nog geen besluit genomen. Vanavond zijn de advocaat en stiefmoeder samen te gast.
quote:Super Stream Me wordt documentairereeks
Morgenavond begint de vierdelige documentairereeks die terugblikt op het experiment Super Stream Me. Maar liefst 15 dagen, 1 uur en 23 minuten waren Tim den Besten en Nicolaas Veul live via internet te volgen. Van de eerste keer poepen op de wc tot aan een kijkje tussen de lakens: al hun acties werden door de kijkers bekeken én becommentarieerd op social media. Wat heeft dit experiment met de makers gedaan? Vanavond schuiven Den Besten en Veul samen met hun twee grootste fans aan.
quote:Discriminatie onder het mom van een grapje
Presentatrice Diana Matroos (RTL, BNR) voelt zich soms gediscrimineerd. “Onder het mom van een grapje worden de vreselijkste dingen gezegd en gedaan,” zei ze tegen de Volkskrant. Vandaag vertelt ze in Pauw hoe wit de media is. Ze houdt samen met Trouw-verslaggeefster Seada Nourhussen een vurig pleidooi voor meer diversiteit op de werkvloer.
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:44 schreef Fylax het volgende:
Oh joepie, we gaan weer de discriminatiekaart trekken.
Weg met ons
Blanken doen alles fout
Blanken, schaam u!
quote:
Heb je het broekje al uit, Fylax?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:44 schreef Fylax het volgende:
Oh joepie, we gaan weer de discriminatiekaart trekken.
Weg met ons
Blanken doen alles fout
Blanken, schaam u!
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je het broekje al uit, Fylax?
Nee, gelukkig maar. Andersm oet ik kotsenquote:Op woensdag 4 november 2015 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Jammer dat Sylvana Simons er niet bij zit
Niks mis mee , beetje kotsenquote:Op woensdag 4 november 2015 23:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, gelukkig maar. Andersm oet ik kotsen
Ach, je snapt de strekking toch wel?quote:Op woensdag 4 november 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
ISIS? Het is toch al lang IS...?
Noem het gewoon IS of Daesh.
Huidskleur te heftig, terwijl het programma al door een donker persoon gepresenteerd werd. Dan is je huidskleur toch niet te heftig?quote:Ik heb een keer een mail gezien, die niet voor mijn ogen bestemd was, waarin stond dat mijn huidskleur te heftig was en dat ik daarom een programma niet mocht presenteren. De andere presentator met wie ik het programma zou presenteren was namelijk ook al zwart. Dat zou te veel zijn.'
Ja, of 'mensen met meningsverschillen maar nog wel steeds mensen'.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
ISIS? Het is toch al lang IS...?
Noem het gewoon IS of Daesh.
Ik vind het zo zielig voor alle kleine meisjes die Isis hetenquote:Op woensdag 4 november 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, je snapt de strekking toch wel?
Heerlijk man, gewoon opeten.quote:
nou nou nouquote:Op woensdag 4 november 2015 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor alle kleine meisjes die Isis heten
Was gisteren ook. Zijn haremquote:Op woensdag 4 november 2015 23:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Waarom zitten er alleen maar meisjes achter Pauw?
Ik vond dat gebruik van het woord 'wit' van bijv. Pauw al zo lelijk. Zo Amerikaans. Het is dus bewust, blank is te positief. Het moet dus wit zijn.quote:Let ook op taalgebruik. Je moet niet blank en zwart zeggen. Blank staat voor puur, zuiver en werd gebruikt ten opzichte van het woord neger. Het woord blank staat voor superioriteit. Gebruik dus altijd de woorden zwart en wit.
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, inderdaad...
![]()
[ afbeelding ]
hahahahahah wat n baasquote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, inderdaad...
![]()
[ afbeelding ]
Al zijn buitenechtelijke kinderen.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, inderdaad...
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
lol, inderdaad...
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Ik lees dat interview met Diana Matroos. Ze zegt:
[..]
Ik vond dat gebruik van het woord 'wit' van bijv. Pauw al zo lelijk. Zo Amerikaans. Het is dus bewust, blank is te positief. Het moet dus wit zijn.
Ik zeg gewoon pigmentgehandicapt.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Ik lees dat interview met Diana Matroos. Ze zegt:
[..]
Ik vond dat gebruik van het woord 'wit' van bijv. Pauw al zo lelijk. Zo Amerikaans. Het is dus bewust, blank is te positief. Het moet dus wit zijn.
Echt he..........quote:Op woensdag 4 november 2015 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Leuk hoor zo'n kleurrijk top 100, kan gewoon, maar een blanke mensen top 100 is weer racisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |