Netjes, Adsense aan gekoppeld neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:17 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
5000 Abonnees voor mijn kanaaltje
Yip, alleen 65% van alle filmpjes claimt RTL de copyright en gaan de inkomsten naar henquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Netjes, Adsense aan gekoppeld neem ik aan?
kut RTLquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Yip, alleen 65% van alle filmpjes claimt RTL de copyright en gaan de inkomsten naar hen
Hij stal alle shine van Rene en Johan, en dat werd niet op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Noobvraag: waarom zit Schelvis er niet meer?
En nu serieus.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij stal alle shine van Rene en Johan, en dat werd niet op prijs gesteld.
Voor het mainstream kijkersvolk (tokkies) was de humor van Emile te hoog gegrepen. Dus by popular demand is hij -geroyeerd-.quote:
Johan heeft een aantal keer gezegd dat Schelvis niet kon stoppen met praten voor de uitzending maar tijdens de uitzending zelf niks zei.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
De waarheid is inderdaad dat we er aan moeten wennen dat spelers van het niveau Luuk de Jong de komende jaren het Nederlands elftal gaan dragen. En dat is natuurlijk even wennen na jaren van weelde.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:23 schreef Slaro het volgende:
Triest dat Derksen zo zit te vitten op De Jong, beste spits die we hebben, misschien stelt het weinig voor maar er zijn simpelweg geen betere spitsen om mee te nemen, Huntelaar is vergane glorie en trouwens is zelden echt fantastisch geweest, Van Persie komt met de rollator, Dost is het type speler dat zo 90 minuten lang bij de goal van de tegenstander gaat staan en ze alleen even snel naar binnen tikt, wie blijven er dan nog over, weinig spelers.
Er staat vanzelf wel weer iets moois op.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De waarheid is inderdaad dat we er aan moeten wennen dat spelers van het niveau Luuk de Jong de komende jaren het Nederlands elftal gaan dragen. En dat is natuurlijk even wennen na jaren van weelde.
Maar voor die 35% dat niet geclaimd wordt krijg jij de inkomsten? Is toch lekker man.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Yip, alleen 65% van alle filmpjes claimt RTL de copyright en gaan de inkomsten naar hen
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het ook helemaal niet erg dat ie niet meer langskomt.quote:Op woensdag 4 november 2015 03:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat, en hij zat gewoon niet echt lekker in het programma. Humor (voor zover je zijn humor kan noemen) sloeg niet aan, en genee en Derksen moesten hem ook niet.
Wat ik niet begrijp is; wanneer je gasten selecteert dan kies je er toch die bij het programma passen. Maar schijnbaar zijn er weinig goed genoeg.quote:Op woensdag 4 november 2015 03:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat, en hij zat gewoon niet echt lekker in het programma. Humor (voor zover je zijn humor kan noemen) sloeg niet aan, en genee en Derksen moesten hem ook niet.
Ja daarom dusquote:Op woensdag 4 november 2015 09:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet erg dat ie niet meer langskomt.
Hij werd dan ook alleen uitgenodigd omdat hij bij sport1 zit als soort reclame voor de zender.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is; wanneer je gasten selecteert dan kies je er toch die bij het programma passen. Maar schijnbaar zijn er weinig goed genoeg.
Genee ookquote:Op woensdag 4 november 2015 15:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Schelmis paste gewoon niet in het programma...hij kon het tempo van de show niet aan en zijn 'grapjes' kwamen eigenlijk nooit aan..
En zoals al eerder gezegd heeft Derksen al een paar keer laten weten dat achter de schermen Schelmis niet kon stoppen met praten, maar voor de camera was het weinig soeps...
Het is jammer dat Erik Dijkstra niet meer komt (of mocht komen)...hij kon zijn afwijkende mening goed verwoorden en bood weerstand tegen Johans standaard riedeltje...
Tja je past tussen die gasten of je past er niet tussenquote:En vervolgens is Emile Schelvis aan de beurt, de NOS-collega die ook in VI te gast is. Aardige gozer hoor, lult buiten de uitzending vijf kwartier in een uur, maar bij ons aan tafel is hij soms tien minuten stil. Voor de uitzending is hij niet te houden. Dan loopt hij met allerlei nieuwtjes achter Johan aan, die vlucht zo nu en dan echt naar het toilet.
Leuk die Hansie. Draait Bossie dadelijk nog de bak in. De ouwe viespeuk.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dus Hansie zegt nu eigenlijk dat Bossie met een 10-jarige foekie-foekie deed![]()
Da kan nog wat worden.
Nee joh, dat was in de seventies. Toen werd er nog niet zo nauw (no pun intended) gekekenquote:Op woensdag 4 november 2015 19:57 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Leuk die Hansie. Draait Bossie dadelijk nog de bak in. De ouwe viespeuk.
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee joh, dat was in de seventies. Toen werd er nog niet zo nauw (no pun intended) gekeken
Ik stel voor dat we de hoge piefen van RTL zullen laten rennen voor hun leven?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
Waar we eergisteren nog heel blij waren met de 5000ste abonnee op mijn Youtubekanaaltje, werd ik vanavond opgeschrikt door een vervelend bericht. RTL heeft diverse VI video's laten blokkeren en mij twee copyrightclaims gegeven, waardoor mijn kanaaltje onder zware spanning is te komen staan.
Namelijk, nog eentje en dan wordt het kanaaltje verwijderd.
[ afbeelding ]
Nu kan ik wel alvast een tweede kanaaltje openen, maar misschien heeft er iemand van jullie een wijze raad?
Stel dinosauriërs zijn het ook. Hoe meer video's er van VI verspreid worden, hoe meer het RTL helpt bij promotie. Ik snap niet wat daar op tegen isquote:Op woensdag 4 november 2015 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
Waar we eergisteren nog heel blij waren met de 5000ste abonnee op mijn Youtubekanaaltje, werd ik vanavond opgeschrikt door een vervelend bericht. RTL heeft diverse VI video's laten blokkeren en mij twee copyrightclaims gegeven, waardoor mijn kanaaltje onder zware spanning is te komen staan.
Namelijk, nog eentje en dan wordt het kanaaltje verwijderd.
[ afbeelding ]
Nu kan ik wel alvast een tweede kanaaltje openen, maar misschien heeft er iemand van jullie een wijze raad?
Nou, persoonlijk vind ik het vrij onbeschaafd hoor, om met de content van RTL aan de haal te gaan en er munt uit te slaan weet je wel. In de tijd van Willem van Hanegem en Rinus Israel haalde je dit niet in je hoofd.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:28 schreef Oliver23 het volgende:
Snap ook niet waarom RTL een paar fragmenten van afgelopen uitzendingen blokkeert en de rest niet. Misschien een treiter offensief tegen mijn kanaaltje.
Zal alle filmpjes en compilaties beetje bij beetje naar het kanaaltje 2.0 kopiëren en mocht mijn kanaaltje dan opgeheven worden, gaan we daar vrolijk verder.
Komt er ook nog eens bij dat ik over drie weekjes weer aan de WinterstopCompilaties ga beginnen
Maar een matig kanaal vind ik dat, als ik heel eerlijk ben.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn ook mensen, ik noem een sdvfan, die het allemaal pro deo (Sierd dus) doen.
OMG OMG OMGquote:Op donderdag 5 november 2015 16:46 schreef satecl het volgende:
Voortaan half uurtje langer VI![]()
![]()
Dit wordt Doordekken 2.0![]()
![]()
![]()
De promo's zijn een genot de laatste tijd.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:46 schreef satecl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Optimistische schatting zeg.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:24 schreef RipCity het volgende:
KPN komt met een nieuwe voetbalshow met Nico Dijkshoorn. Dijkshoorn Kijkt, zoals het Voetbal Inside achtige programma gaat heten, is exclusief voor klanten van KPN. Dat werd donderdagmiddag bekend in een interview met 'Head Content' Marnix Laura van KPN in Eye Amsterdam. Het programma zal elke maandag uitgezonden worden.
KPN zal met meer sportgerelateerde programma's komen. Hollandse Helden gaat bijvoorbeeld over Nederlandse sporters in het buitenland. Ook in het exclusieve aanbod voor KPN-abonnees: een documentaire over de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord met de titel Rivals. Al deze titels kunnen 'on demand' worden bekeken. Het nieuws volgt kort op de persconferentie van concurrent Ziggo dat een eigen sportkanaal begint. KPN probeert hiermee de voetbalfan te interesseren voor haar eigen kanaal. Bron: http://www.wedden-op-spor(...)alprogramma-kpn-2015
Ik gok: kijkcijfers: 350 man
Je kunt ook naar Dailymotion gaan, al zullen de views wel een stuk minder zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:28 schreef Oliver23 het volgende:
Snap ook niet waarom RTL een paar fragmenten van afgelopen uitzendingen blokkeert en de rest niet. Misschien een treiter offensief tegen mijn kanaaltje.
Zal alle filmpjes en compilaties beetje bij beetje naar het kanaaltje 2.0 kopiëren en mocht mijn kanaaltje dan opgeheven worden, gaan we daar vrolijk verder.
Komt er ook nog eens bij dat ik over drie weekjes weer aan de WinterstopCompilaties ga beginnen
Dit is een beetje zieligquote:Op donderdag 5 november 2015 17:24 schreef RipCity het volgende:
KPN komt met een nieuwe voetbalshow met Nico Dijkshoorn. Dijkshoorn Kijkt, zoals het Voetbal Inside achtige programma gaat heten, is exclusief voor klanten van KPN. Dat werd donderdagmiddag bekend in een interview met 'Head Content' Marnix Laura van KPN in Eye Amsterdam. Het programma zal elke maandag uitgezonden worden.
KPN zal met meer sportgerelateerde programma's komen. Hollandse Helden gaat bijvoorbeeld over Nederlandse sporters in het buitenland. Ook in het exclusieve aanbod voor KPN-abonnees: een documentaire over de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord met de titel Rivals. Al deze titels kunnen 'on demand' worden bekeken. Het nieuws volgt kort op de persconferentie van concurrent Ziggo dat een eigen sportkanaal begint. KPN probeert hiermee de voetbalfan te interesseren voor haar eigen kanaal. Bron: http://www.wedden-op-spor(...)alprogramma-kpn-2015
Ik gok: kijkcijfers: 350 man
Kap met deze satire.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar een matig kanaal vind ik dat, als ik heel eerlijk ben.
genotquote:Op donderdag 5 november 2015 16:46 schreef satecl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat barst je toch van de humor als je mij napraat!quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De mensen vroegen Vermeer ook niet te stoppen met schilderen.
Als ik jou napraat ben ik er in ieder geval zeker van dat ik geen onzin uitkraam.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat barst je toch van de humor als je mij napraat!
Dat is absoluut een feit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ik jou napraat ben ik er in ieder geval zeker van dat ik geen onzin uitkraam.
Ja, nee, bal is rond, elf tegen elf.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit.
Doe niet zo ordinairquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sophie ook al![]()
Dolle duikavond vandaag
nou nou nouquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sophie ook al![]()
Dolle duikavond vandaag
Vraag aan Hansie is al verstuurd daarover via de appquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Wel raar dat Sophie nu ook al dolle duikavonden op vrijdag in moet plannen :s
er hoeven natuurlijk geen grappige homevideos meer te worden gepresenteerdquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Wel raar dat Sophie nu ook al dolle duikavonden op vrijdag in moet plannen :s
Toen je dat zei werd je wijsgemaakt dat AZ en Ajax makkelijk door zouden gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:48 schreef Vasion het volgende:
Geen van de drie teams in de EL gaan door. Dat heb ik vooraf al gezegd.
Jij durft.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:48 schreef Vasion het volgende:
Geen van de drie teams in de EL gaan door. Dat heb ik vooraf al gezegd.
Schone op rechtsbuiten is lachwekkendquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:53 schreef Bugno het volgende:
Haha, eerst altijd zeiken dat Schöne altijd moet spelen, en nu zeggen dat er geen alternatief is
Krijg beetje Ebecilio-gevoel bij 'm.. zal t iets verder schoppen, maar zeker geen topper.quote:
Dat weet jij, dat weet ik, maar daar dacht Johan heel anders over.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schone op rechtsbuiten is lachwekkend
Had die het specifiek over de rechtsbuitenpositie dan ?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:54 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar daar dacht Johan heel anders over.
Pfffff....wat een opluchting. Zat al te bibberenquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voor dit keer zie ik het door de vingers.
"Moet altijd spelen, maakt niet uit waar" meen ik mij te herinneren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had die het specifiek over de rechtsbuitenpositie dan ?
Zegt veel over Duitsland . Wel een aardige ploeg maar niet meer dan datquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat Opper mij altijd wijsmaakt dat dat een topelftal is
De Bayern-express dendert voorlopig nog door.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zegt veel over Duitsland . Wel een aardige ploeg maar niet meer dan dat
Johan is soms ongesteldquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:56 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Moet altijd spelen, maakt niet uit waar" meen ik mij te herinneren.
Volgens Roland veel beter dan Spaanse competitie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zegt veel over Duitsland . Wel een aardige ploeg maar niet meer dan dat
Begrijp ik heel goedquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:58 schreef luckass het volgende:
[..]
bij mij staat er wat anders stijf als sensi langs komt
Ja , maakt het een hele leuke competitie..quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Bayern-express dendert voorlopig nog door.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Roland veel beter dan Spaanse competitie.
Tegen Roda (ja ik weet het) ging het trouwens wel goed met Lasse op rechts en Tete er overheen.quote:
Uh nee. Ik ben een liefhebber van de Premier League.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Roland veel beter dan Spaanse competitie.
De Premier League is ook een ernstig overschatte competitie.quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uh nee. Ik ben een liefhebber van de Premier League.
Ah oke dan klopt er alsnog geen reet vanquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uh nee. Ik ben een liefhebber van de Premier League.
Ja inderdaad , je weet het . Rodaquote:Op vrijdag 6 november 2015 20:59 schreef Bugno het volgende:
[..]
Tegen Roda (ja ik weet het) ging het trouwens wel goed met Lasse op rechts en Tete er overheen.
Eagles gaan goddelijk Stijnquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Premier League is ook een ernstig overschatte competitie.
hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:01 schreef Rickertman96 het volgende:
De leukste competitie dit jaar is toch echt de Serie A
Klopt. Gewoon 5 teams die meedoen bovenin.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:01 schreef Rickertman96 het volgende:
De leukste competitie dit jaar is toch echt de Serie A
Ik kijk al uit naar vanavond. Nu Roda nog verliezen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee prima goals van De Kogel.
Het is dat je de goals van Sparta nog niet gezien hebt.
toevallig een betje gezet op Juve op Torino winst. Die winnen toch wel, beetje net voorspelbaar als de Bundesliga.quote:
Waar heb ik dat gezegd? kom niet met leugensquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Roland serieus nemen![]()
Die beweert dat het Spaanse voetbal minder is dan het Duitse
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
toevallig een betje gezet op Juve op Torino winst. Die winnen toch wel, beetje net voorspelbaar als de Bundesliga.
Juve staat middenmoot man hahahahahquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
toevallig een betje gezet op Juve op Torino winst. Die winnen toch wel, beetje net voorspelbaar als de Bundesliga.
Serieus, Burgzorg passt de bal netjes in de voeten bij Bergkamp en de 2-0 is een eigen goal.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar vanavond. Nu Roda nog verliezen.
Maarten Stekelenburg heeft ooit Sno en vd Wiel verrot gescholdenquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus, Burgzorg passt de bal netjes in de voeten bij Bergkamp en de 2-0 is een eigen goal.
Maarten Stekelenburg is een matige trainer.
JL is wel echt leuk dit jaar. 3 teams die het lijken uit te maken en nog een groepje daaronder met Eindhoven, Emmen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus, Burgzorg passt de bal netjes in de voeten bij Bergkamp en de 2-0 is een eigen goal.
Maarten Stekelenburg is een matige trainer.
Nog niet meteen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
GRAND SLAM OF DARTS
Stijn en ik kijken hier enorm naar uit
bdo-genotquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
GRAND SLAM OF DARTS
Een spannende titelstrijd plus leuke clubs die het erom doen. Dat is alweer een tijdje geleden. 2013 met SCC was voor het laatst leuk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JL is wel echt leuk dit jaar. 3 teams die het lijken uit te maken en nog een groepje daaronder met Eindhoven, Emmen.
"Want wat zijn wij bij Ajax???"quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maarten Stekelenburg heeft ooit Sno en vd Wiel verrot gescholden
De terugkeer van Andy Fordhamquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
GRAND SLAM OF DARTS
Klopt. Hafc-Sparta in 2005 was toen ook genotquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een spannende titelstrijd plus leuke clubs die het erom doen. Dat is alweer een tijdje geleden. 2013 met SCC was voor het laatst leuk.
Martin Adams, Larry Butlergod ook nog.quote:
Overigens zou ik eerder VVV Venlo verwachten dan FC Emmen. Die zijn momenteel erg wisselvallig bezig.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Hafc-Sparta in 2005 was toen ook genot![]()
Hopelijk Sparta kampioen. Ik zie Go Ahead eerder de plee ofs winnen. En NAC-Willem 2 zal wel leuk zijn als plee of potje.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overigens zou ik eerder VVV Venlo verwachten dan FC Emmen. Die zijn momenteel erg wisselvallig bezig.
''Ik doe wel heel kwaad , maar we hebben 3 potten gewonnen''quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:05 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Want wat zijn wij bij Ajax???"
-"Euhh, heel goed?"
"Ja dat ook, maar we zijn ook nooit...? Tevreden! Ja, Ja."
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:05 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Want wat zijn wij bij Ajax???"
-"Euhh, heel goed?"
"Ja dat ook, maar we zijn ook nooit...? Tevreden! Ja, Ja."
Had trouwens in altijd in mijn hoofd dat dat Robin Pronk was.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Ik doe wel heel kwaad , maar we hebben 3 potten gewonnen''
Als Dijkhuizen NAC aan het draaien krijgt (lees: ervoor zorgt dat die veel minder bagger laten zien in de uitwedstrijden), zie ik ze een goede kans maken. Go Ahead doet in uitwedstrijden vaak ontzettend vreemde dingen. Sparta geeft niet thuis in de topwedstrijden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk Sparta kampioen. Ik zie Go Ahead eerder de plee ofs winnen. En NAC-Willem 2 zal wel leuk zijn als plee of potje.
"Daar hoorden ze engelen zingen" 2001 uit mijn hoofd.quote:
Godver. Maar Roda moet ook nog scoren.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Eindhoven mist een levensgrote kans.
Als ADO in plaats van Korte een fatsoenlijke speler had opgesteld, stonden ze nu al voor.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Godver. Maar Roda moet ook nog scoren.
Ga weg met RODAquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Die zullen wel zo liggen , JA die hebben het klokkie niet vooruit gezet, simpel verhaal''quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:10 schreef Bugno het volgende:
[..]
Had trouwens in altijd in mijn hoofd dat dat Robin Pronk was.
Zou haar telefoon op vibreren staan?quote:
Dat verliest West Hamquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon West Ham - Everton kijken. Leuke confrontatie.
dan zouden we haar massaal moeten appen in de uitzendingquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou haar telefoon op vibreren staan?
En wat gebeurt er als West Ham wint?quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat verliest West Ham
Everton is geen topclub
Ross Barkleyquote:Op vrijdag 6 november 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon West Ham - Everton kijken. Leuke confrontatie.
Dan heb ik ongelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als West Ham wint?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |