Netjes, Adsense aan gekoppeld neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:17 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
5000 Abonnees voor mijn kanaaltje
Yip, alleen 65% van alle filmpjes claimt RTL de copyright en gaan de inkomsten naar henquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Netjes, Adsense aan gekoppeld neem ik aan?
kut RTLquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Yip, alleen 65% van alle filmpjes claimt RTL de copyright en gaan de inkomsten naar hen
Hij stal alle shine van Rene en Johan, en dat werd niet op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Noobvraag: waarom zit Schelvis er niet meer?
En nu serieus.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij stal alle shine van Rene en Johan, en dat werd niet op prijs gesteld.
Voor het mainstream kijkersvolk (tokkies) was de humor van Emile te hoog gegrepen. Dus by popular demand is hij -geroyeerd-.quote:
Johan heeft een aantal keer gezegd dat Schelvis niet kon stoppen met praten voor de uitzending maar tijdens de uitzending zelf niks zei.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
De waarheid is inderdaad dat we er aan moeten wennen dat spelers van het niveau Luuk de Jong de komende jaren het Nederlands elftal gaan dragen. En dat is natuurlijk even wennen na jaren van weelde.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:23 schreef Slaro het volgende:
Triest dat Derksen zo zit te vitten op De Jong, beste spits die we hebben, misschien stelt het weinig voor maar er zijn simpelweg geen betere spitsen om mee te nemen, Huntelaar is vergane glorie en trouwens is zelden echt fantastisch geweest, Van Persie komt met de rollator, Dost is het type speler dat zo 90 minuten lang bij de goal van de tegenstander gaat staan en ze alleen even snel naar binnen tikt, wie blijven er dan nog over, weinig spelers.
Er staat vanzelf wel weer iets moois op.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De waarheid is inderdaad dat we er aan moeten wennen dat spelers van het niveau Luuk de Jong de komende jaren het Nederlands elftal gaan dragen. En dat is natuurlijk even wennen na jaren van weelde.
Maar voor die 35% dat niet geclaimd wordt krijg jij de inkomsten? Is toch lekker man.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Yip, alleen 65% van alle filmpjes claimt RTL de copyright en gaan de inkomsten naar hen
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het ook helemaal niet erg dat ie niet meer langskomt.quote:Op woensdag 4 november 2015 03:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat, en hij zat gewoon niet echt lekker in het programma. Humor (voor zover je zijn humor kan noemen) sloeg niet aan, en genee en Derksen moesten hem ook niet.
Wat ik niet begrijp is; wanneer je gasten selecteert dan kies je er toch die bij het programma passen. Maar schijnbaar zijn er weinig goed genoeg.quote:Op woensdag 4 november 2015 03:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat, en hij zat gewoon niet echt lekker in het programma. Humor (voor zover je zijn humor kan noemen) sloeg niet aan, en genee en Derksen moesten hem ook niet.
Ja daarom dusquote:Op woensdag 4 november 2015 09:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet erg dat ie niet meer langskomt.
Hij werd dan ook alleen uitgenodigd omdat hij bij sport1 zit als soort reclame voor de zender.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is; wanneer je gasten selecteert dan kies je er toch die bij het programma passen. Maar schijnbaar zijn er weinig goed genoeg.
Genee ookquote:Op woensdag 4 november 2015 15:34 schreef vincenzo78 het volgende:
Schelmis paste gewoon niet in het programma...hij kon het tempo van de show niet aan en zijn 'grapjes' kwamen eigenlijk nooit aan..
En zoals al eerder gezegd heeft Derksen al een paar keer laten weten dat achter de schermen Schelmis niet kon stoppen met praten, maar voor de camera was het weinig soeps...
Het is jammer dat Erik Dijkstra niet meer komt (of mocht komen)...hij kon zijn afwijkende mening goed verwoorden en bood weerstand tegen Johans standaard riedeltje...
Tja je past tussen die gasten of je past er niet tussenquote:En vervolgens is Emile Schelvis aan de beurt, de NOS-collega die ook in VI te gast is. Aardige gozer hoor, lult buiten de uitzending vijf kwartier in een uur, maar bij ons aan tafel is hij soms tien minuten stil. Voor de uitzending is hij niet te houden. Dan loopt hij met allerlei nieuwtjes achter Johan aan, die vlucht zo nu en dan echt naar het toilet.
Leuk die Hansie. Draait Bossie dadelijk nog de bak in. De ouwe viespeuk.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dus Hansie zegt nu eigenlijk dat Bossie met een 10-jarige foekie-foekie deed![]()
Da kan nog wat worden.
Nee joh, dat was in de seventies. Toen werd er nog niet zo nauw (no pun intended) gekekenquote:Op woensdag 4 november 2015 19:57 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Leuk die Hansie. Draait Bossie dadelijk nog de bak in. De ouwe viespeuk.
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee joh, dat was in de seventies. Toen werd er nog niet zo nauw (no pun intended) gekeken
Ik stel voor dat we de hoge piefen van RTL zullen laten rennen voor hun leven?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
Waar we eergisteren nog heel blij waren met de 5000ste abonnee op mijn Youtubekanaaltje, werd ik vanavond opgeschrikt door een vervelend bericht. RTL heeft diverse VI video's laten blokkeren en mij twee copyrightclaims gegeven, waardoor mijn kanaaltje onder zware spanning is te komen staan.
Namelijk, nog eentje en dan wordt het kanaaltje verwijderd.
[ afbeelding ]
Nu kan ik wel alvast een tweede kanaaltje openen, maar misschien heeft er iemand van jullie een wijze raad?
Stel dinosauriërs zijn het ook. Hoe meer video's er van VI verspreid worden, hoe meer het RTL helpt bij promotie. Ik snap niet wat daar op tegen isquote:Op woensdag 4 november 2015 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
Waar we eergisteren nog heel blij waren met de 5000ste abonnee op mijn Youtubekanaaltje, werd ik vanavond opgeschrikt door een vervelend bericht. RTL heeft diverse VI video's laten blokkeren en mij twee copyrightclaims gegeven, waardoor mijn kanaaltje onder zware spanning is te komen staan.
Namelijk, nog eentje en dan wordt het kanaaltje verwijderd.
[ afbeelding ]
Nu kan ik wel alvast een tweede kanaaltje openen, maar misschien heeft er iemand van jullie een wijze raad?
Nou, persoonlijk vind ik het vrij onbeschaafd hoor, om met de content van RTL aan de haal te gaan en er munt uit te slaan weet je wel. In de tijd van Willem van Hanegem en Rinus Israel haalde je dit niet in je hoofd.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:28 schreef Oliver23 het volgende:
Snap ook niet waarom RTL een paar fragmenten van afgelopen uitzendingen blokkeert en de rest niet. Misschien een treiter offensief tegen mijn kanaaltje.
Zal alle filmpjes en compilaties beetje bij beetje naar het kanaaltje 2.0 kopiëren en mocht mijn kanaaltje dan opgeheven worden, gaan we daar vrolijk verder.
Komt er ook nog eens bij dat ik over drie weekjes weer aan de WinterstopCompilaties ga beginnen
Maar een matig kanaal vind ik dat, als ik heel eerlijk ben.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn ook mensen, ik noem een sdvfan, die het allemaal pro deo (Sierd dus) doen.
OMG OMG OMGquote:Op donderdag 5 november 2015 16:46 schreef satecl het volgende:
Voortaan half uurtje langer VI![]()
![]()
Dit wordt Doordekken 2.0![]()
![]()
![]()
De promo's zijn een genot de laatste tijd.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:46 schreef satecl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Optimistische schatting zeg.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:24 schreef RipCity het volgende:
KPN komt met een nieuwe voetbalshow met Nico Dijkshoorn. Dijkshoorn Kijkt, zoals het Voetbal Inside achtige programma gaat heten, is exclusief voor klanten van KPN. Dat werd donderdagmiddag bekend in een interview met 'Head Content' Marnix Laura van KPN in Eye Amsterdam. Het programma zal elke maandag uitgezonden worden.
KPN zal met meer sportgerelateerde programma's komen. Hollandse Helden gaat bijvoorbeeld over Nederlandse sporters in het buitenland. Ook in het exclusieve aanbod voor KPN-abonnees: een documentaire over de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord met de titel Rivals. Al deze titels kunnen 'on demand' worden bekeken. Het nieuws volgt kort op de persconferentie van concurrent Ziggo dat een eigen sportkanaal begint. KPN probeert hiermee de voetbalfan te interesseren voor haar eigen kanaal. Bron: http://www.wedden-op-spor(...)alprogramma-kpn-2015
Ik gok: kijkcijfers: 350 man
Je kunt ook naar Dailymotion gaan, al zullen de views wel een stuk minder zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:28 schreef Oliver23 het volgende:
Snap ook niet waarom RTL een paar fragmenten van afgelopen uitzendingen blokkeert en de rest niet. Misschien een treiter offensief tegen mijn kanaaltje.
Zal alle filmpjes en compilaties beetje bij beetje naar het kanaaltje 2.0 kopiëren en mocht mijn kanaaltje dan opgeheven worden, gaan we daar vrolijk verder.
Komt er ook nog eens bij dat ik over drie weekjes weer aan de WinterstopCompilaties ga beginnen
Dit is een beetje zieligquote:Op donderdag 5 november 2015 17:24 schreef RipCity het volgende:
KPN komt met een nieuwe voetbalshow met Nico Dijkshoorn. Dijkshoorn Kijkt, zoals het Voetbal Inside achtige programma gaat heten, is exclusief voor klanten van KPN. Dat werd donderdagmiddag bekend in een interview met 'Head Content' Marnix Laura van KPN in Eye Amsterdam. Het programma zal elke maandag uitgezonden worden.
KPN zal met meer sportgerelateerde programma's komen. Hollandse Helden gaat bijvoorbeeld over Nederlandse sporters in het buitenland. Ook in het exclusieve aanbod voor KPN-abonnees: een documentaire over de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord met de titel Rivals. Al deze titels kunnen 'on demand' worden bekeken. Het nieuws volgt kort op de persconferentie van concurrent Ziggo dat een eigen sportkanaal begint. KPN probeert hiermee de voetbalfan te interesseren voor haar eigen kanaal. Bron: http://www.wedden-op-spor(...)alprogramma-kpn-2015
Ik gok: kijkcijfers: 350 man
Kap met deze satire.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar een matig kanaal vind ik dat, als ik heel eerlijk ben.
genotquote:Op donderdag 5 november 2015 16:46 schreef satecl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat barst je toch van de humor als je mij napraat!quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De mensen vroegen Vermeer ook niet te stoppen met schilderen.
Als ik jou napraat ben ik er in ieder geval zeker van dat ik geen onzin uitkraam.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat barst je toch van de humor als je mij napraat!
Dat is absoluut een feit.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ik jou napraat ben ik er in ieder geval zeker van dat ik geen onzin uitkraam.
Ja, nee, bal is rond, elf tegen elf.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit.
Doe niet zo ordinairquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sophie ook al![]()
Dolle duikavond vandaag
nou nou nouquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sophie ook al![]()
Dolle duikavond vandaag
Vraag aan Hansie is al verstuurd daarover via de appquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Wel raar dat Sophie nu ook al dolle duikavonden op vrijdag in moet plannen :s
er hoeven natuurlijk geen grappige homevideos meer te worden gepresenteerdquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Wel raar dat Sophie nu ook al dolle duikavonden op vrijdag in moet plannen :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |