De enigen die daar zo over denken zijn degene in Israël, met het striktste immigratiebeleid ter wereld.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:52 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Indoctrinatie to the max als je zo simpel denkt over ''zuiver ras''![]()
Dat is JUIST onnatuurlijk, we zijn allemaal mens.
Je verliest juist de kern van ''mens zijn'' als je zo in hokjes gaat denken. Volgens mij hebben ze jou precies waar ze je hebben willen. Je leeft in angst. En stigmatisering.
volgems VN, VS en EU nietquote:
Je spreekt jezelf tegen zo vaak. Heb je dat wel door?quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
De enigen die daar zo over denken zijn degene in Israël, met het striktste immigratiebeleid ter wereld.
Ik denk helemaal niet zo; van mij mogen er heus nieuwkomers hiernaartoe komen, maar dan WEL met mate svp. Het kan toch niet zo zijn dat de oorspronkelijke bewoners allemaal verdwijnen hier? Dat is juist onnatuurlijk; genocide heet dat dmv uitbroeden van de bevolking.
Waarom is het alleen dat als je in de westen geboren word je opgezadeld word met schuldgevoelens?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gaan we niet allemaal op vakantie om natuur en andere cultuur te bekijken?
Deden wij Europeanen niet exact het zelfde na 1492?
Hebben wij niet een paar duizend jaar geleden niet dit stukje land geclaimed?
Yep, echter nu zijn de blanken aan de beurt die op de genocide-lijst staan en het vervelende is dat het ze nog gaat lukken ook als het zo doorgaat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gaan we niet allemaal op vakantie om natuur en andere cultuur te bekijken?
Deden wij Europeanen niet exact het zelfde na 1492?
Hebben wij niet een paar duizend jaar geleden niet dit stukje land geclaimed?
Juist en waarom..quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
De enigen die daar zo over denken zijn degene in Israël, met het striktste immigratiebeleid ter wereld.
Ik denk helemaal niet zo; van mij mogen er heus nieuwkomers hiernaartoe komen, maar dan WEL met mate svp. Het kan toch niet zo zijn dat de oorspronkelijke bewoners allemaal verdwijnen hier? Dat is juist onnatuurlijk; genocide heet dat dmv uitbroeden van de bevolking.
Dat dat genocide heet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zou daar het probleem van zijn?
Vergeet Saudi Arabië niet. Die heeft nog tich keer zo veel ruimte en zelfs een mooi tentenkamp met airco en voorzieningen en laten ook niets en niemand binnen. Volgens mij is Jordanië het enige land die zijn grenzen echt open heeft gesteld.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
jouw wereldbeeld zou de heksverbrandig en flatearth zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus we gaan een nieuw begrip maken; culturele genocide?![]()
Iets wat er eens in de zoveel tijd hoe dan ook plaatsvindt. Anders waren we nog steeds heksen aan het verbranden, was ganshangen nog toegestaan, moesten we niks hebben van hutten en landbouw, want dat is niet onze 'cultuur'
Jij en Lambiekje zetten ze toch wel strak neer zeg.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klopt
En de disinformatie ziet er ong zo uit
[ afbeelding ]
Slechts weinig mensen zijn in staat om door te propaganda heen te zien
Het liefst heb ik alles door elkaar.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:06 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Yep, echter nu zijn de blanken aan de beurt die op de genocide-lijst staan en het vervelende is dat het ze nog gaat lukken ook als het zo doorgaat.
Maar goed, geen probleem voor jou toch? China voor de Azië voor de Aziaten, Israël voor de Joden, Afrika voor de Afrikanen, Midden-Oosten voor de Arabieren..... Europa voor IEDEREEN.
Mooi, in dat geval hoef je je dus geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:16 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ah, ok. Je bent dus niet Nederlands? Well... so??
Prima dat je hier bent. Ik vind het best als er nieuwkomers zijn die zich hier vestigen, echter niet wanneer we COMPLEET overspoeld worden door andere culturen.
Paniekzaaierij.quote:Wie binnen is is binnen en van harte welkom, echter graag NU de grenzen dicht en de illegalen eruit, want anders blijft er hier niks meer van dit land over.
Jij misschienquote:Wat jij niet ziet is dat WIJ saampjes in hetzelfde schuitje zitten: zowel autochtoon als allochtoon gaat het onderspit delven straks.
Nee. Geen enkel probleem. Ik hou van diversiteit en zie anderen als een toevoeging, niet als een bedreiging. It's all in the mindset. Jij redeneert uit angst, ik niet en daar ben ik heel blij om.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:55 schreef Lichtkogel het volgende:
Dat zal het ook vast niet zijn. En wat maakt het mij nou uit of ik wat gemixed bloed zou hebben eventueel?? Het gaat er gewoon om dat als het zo doorgaat er geen blanke meer over is straks. Vind je dat geen probleem en niet een klein beetje zonde wellicht?
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Geen enkel probleem. Ik hou van diversiteit en zie anderen als een toevoeging, niet als een bedreiging. It's all in the mindset. Jij redeneert uit angst, ik niet en daar ben ik heel blij om.
Exact!quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Geen enkel probleem. Ik hou van diversiteit en zie anderen als een toevoeging, niet als een bedreiging. It's all in the mindset. Jij redeneert uit angst, ik niet en daar ben ik heel blij om.
het is niet zijn mening of mijn mening. Het was de mening en beleid van VS, en Europa ten tijde van de oorlogquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Juist en waarom..
Omdat er mensen met jou gedachten gang rondlopen..
Als ze jou screenen kom jij er ook niet in..
Je zegt geen hekel te hebben aan joden... maar ik lees niks anders dan haat en neid en frustratie..
Ondertussen wil je hier zelf de grensen dicht gooien..
Hoe krom wil je het hebben..
Je praat volgens het tekstboek PvdA, Groenlinks, SP, PvdA en VVD programma, compleet ziek geïndoctrineerd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij bent totaal niet geïndoctrineerd door de andere kant van het spectrum, zeker?quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:22 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je praat volgens het tekstboek PvdA, Groenlinks, SP, PvdA en VVD programma, compleet ziek geïndoctrineerd.
Nee hoor, ik praat vanuit mezelf. Maar maak er vooral weer jouw angstige indoctrinatiegedachte van.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:22 schreef Lichtkogel het volgende:
Je praat volgens het tekstboek PvdA, Groenlinks, SP, PvdA en VVD programma, compleet ziek geïndoctrineerd.
En nee, PVV is ook geen optie, want Wilders hangt vaak aan de telefoon met Netanyahu...
Dat komt omdat de Zionisten de blanke mensen, vanwege de hoge ontwikkeling, zien als hun grootste vijand en moeten ze eerst uitschakelen zodat ze daarna over de rest van de wereldbevolking met ijzeren hand kunnen regeren.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:02 schreef jogy het volgende:
Maar even serieus verder. Stel dat er een complot is om heel Europa van een gemixt ras te maken (in tegenstelling dat globalisering dat al gewoon vanzelf doet, zelfs zonder vluchtelingen.) Ben ik dan gek te noemen als ik het idee krijg dat wanneer de hele wereld globaal gezien dezelfde kenmerken heeft omdat iedereen van alles wat heeft behalve Israëli's dat dit een groot gevaar oplevert voor ze?
Dat de mens het in zich heeft om mensen af te wijzen met andere lichamelijke en culturele kenmerken moge duidelijk zijn, het zal nog iets met instinct te maken hebben of zo? Geen idee. Dus dan zet men zichzelf nog verder apart van de rest en is het veel te makkelijk om overdondert te worden lijkt me zo maar.
Wat is het punt? Zit het dieper? Genen? Zie ik iets over het hoofd?
Oke geen idee waar jij het nu over hebt..quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is niet zijn mening of mijn mening. Het was de mening en beleid van VS, en Europa ten tijde van de oorlog
Dus je voelt je als blanke dus slimmer dan een getint persoon?quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Zionisten de blanke mensen, vanwege de hoge ontwikkeling, zien als hun grootste vijand en moeten ze eerst uitschakelen zodat ze daarna over de rest van de wereldbevolking met ijzeren hand kunnen regeren.
Het beeld wat ik schets valt in geen enkel geval onder de beschrijving van genocide van de VNquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:58 schreef Lichtkogel het volgende:
Ok, je stemt dus in met wat volgens de VN genocide is. Je hebt er geen probleem mee dat de oorspronkelijke Europese bewoner voorgoed van de aardbodem verdwijnt 'want we zijn allemaal mensen'.
Ik weet voldoende.
Nou, die uitvinders van rakettechnologie, vliegtuigen, computers, peniciline, laserstralen, gps, electriciteit, stoommachine e.d. weet je wel?quote:
top. Links ga ik verwerken in mijn collectiequote:Op dinsdag 10 november 2015 17:17 schreef Lichtkogel het volgende:
“Abolish the White Race – By Any Means Necessary”
“The key to solving the social problems of our age is to abolish the white race.”
“so long as the white race exists, all movements against racism are doomed to fail.”
“Treason to whiteness is loyalty to humanity.”
“We’ll keep bashing the dead White males, and the live ones, and the females too, until the social construct known as the White race is destroyed. Not deconstructed, but destroyed.”
“The goal of abolishing the White race is on its face so desirable that some may find it hard to believe that it could incur any opposition other than from committed White supremacists.”
- Noel Ignatiev - Jew Harvard Professor
http://harvardmagazine.com/2002/09/abolish-the-white-race.html
“Mozart, Pascal, Boolean algebra, Shakespeare, parliamentary government, baroque churches, Newton, the emancipation of women, Kant, Balanchine ballets, et al. don’t redeem what this particular civilization has wrought upon the world. The white race is the cancer of human history.”
Susan Sontag, writer, filmmaker, professor.
[Source – Partisan Review, Winter 1967, p. 57.]
“Arab migration has been the best thing that’s happened to Europe in the past 50 years. Arabs in Europe are a fact of life. It’s time we started to accept that there’s no way to block the migration of Chinese, Pakistanis or Arabs to Europe. … It’s true, Europe won’t be what it once was, but that’s a good thing. … [The] more migrants from Africa and Asia who arrive, the better off Europe will be. Sooner or later, their children and grandchildren will marry into veteran European families and change the demographics of their countries. Europe will be different.”
-Yigal Ben-Nun, Israeli Writer.
http://www.haaretz.com/opinion/.premium-1.558092
=====================================================================
“Europe runs the risk of turning black from illegal immigration, it could turn into Africa.
We need support from the European Union to stop this army trying to get across from Libya, which is their entry point.
At the moment there is a dangerous level of immigration from Africa into Europe and we don’t know what will happen.
What will be the reaction of the white Christian Europeans to this mass of hungry, uneducated Africans?
We don’t know if Europe will remain an advanced and cohesive continent or if it will be destroyed by this barbarian invasion. We have to imagine that this could happen but before it does we need to work together.”
- Colonel Muammar Gaddafi, military ruler of Libya.
http://www.dailymail.co.u(...)migration-Libya.html
Wanneer zou dat mijn wereldbeeld zijn?quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:07 schreef Lambiekje het volgende:
jouw wereldbeeld zou de heksverbrandig en flatearth zijn.
Denk daar maar over na.
En omdat die toevallig blank waren schaar jij je onder hen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou, die uitvinders van rakettechnologie, vliegtuigen, computers, peniciline, laserstralen, gps, electriciteit, stoommachine e.d. weet je wel?
kijk naar de film equilibriumquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:02 schreef jogy het volgende:
Maar even serieus verder. Stel dat er een complot is om heel Europa van een gemixt ras te maken (in tegenstelling dat globalisering dat al gewoon vanzelf doet, zelfs zonder vluchtelingen.) Ben ik dan gek te noemen als ik het idee krijg dat wanneer de hele wereld globaal gezien dezelfde kenmerken heeft omdat iedereen van alles wat heeft behalve Israëli's dat dit een groot gevaar oplevert voor ze?
Dat de mens het in zich heeft om mensen af te wijzen met andere lichamelijke en culturele kenmerken moge duidelijk zijn, het zal nog iets met instinct te maken hebben of zo? Geen idee. Dus dan zet men zichzelf nog verder apart van de rest en is het veel te makkelijk om overdondert te worden lijkt me zo maar.
Wat is het punt? Zit het dieper? Genen? Zie ik iets over het hoofd?
Tja, lastig he?quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:33 schreef ems. het volgende:
[..]
En omdat die toevallig blank waren schaar jij je onder hen?
Maargoed, nutteloze discussie. Als je mening alleen maar laat berusten op wat andere mensen zeggen in je youtubefilmpjes ga je het toch niet ver schoppen. Succes met je propaganda.
de elite ziet dat zoquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus je voelt je als blanke dus slimmer dan een getint persoon?
Say wut?
NEEN. Het gaat om de algehele ontwikkeling van de blanke bevolkingsgroep in het geheel t.o.v. andere bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus je voelt je als blanke dus slimmer dan een getint persoon?
Say wut?
Echt... verbazingwekkend dat je hier allemaal lui hebt zitten die het maar best vinden dat we verdwijnen.. ongekend. Die moeten echt compleet gestript zijn van al hun trots en realiteitszin. Bi-zar.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dus je bent van mening dat Hitler goed werk heeft verricht. En hetzelfde beleid nu van VN.
Een homogene gemeenschap met een sterke identiteit is een nachtmerrie voor de 'elite'quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:02 schreef jogy het volgende:
Aannames, kom is met feiten. Ken je die mensen?quote:
Alstublieft:quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Aannames, kom is met feiten. Ken je die mensen?
Nee. En welk bewijs dan. Kan ook net zo goed propaganda zijn.
Ok iemand heeft dat dus gezegt, dan neem je klakkeloos over.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:48 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Alstublieft:
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/You(...)_product_top?ie=UTF8
Met 500 miljoen Europeanen en wat, 5 of 10 miljoen immigranten zie ik "ons volk, onze cultuur& de blanke mens" niet zo gauw verdwijnen, ik begrijp niet waar je zo bang voor bent, al zouden er 25 miljoen immigranten bij komen dan nog lost dat redelijk op in het geheel....quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:44 schreef Lichtkogel het volgende:
Echt... verbazingwekkend dat je hier allemaal lui hebt zitten die het maar best vinden dat we verdwijnen.. ongekend. Die moeten echt compleet gestript zijn van al hun trots en realiteitszin. Bi-zar.
Omdat Maurice Samuel een Zionist was.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ok iemand heeft dat dus gezegt, dan neem je klakkeloos over.
Echt hoe simpel kan je zijn
Omdat ik voor dit soort Zionisten bang ben... het zou verstandig voor je zijn er ook maar alvast bang voor te gaan worden, want alleen dan kunnen we de idioterie stoppen:quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:49 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Met 500 miljoen Europeanen en wat, 5 of 10 miljoen immigranten zie ik "ons volk, onze cultuur& de blanke mens" niet zo gauw verdwijnen, ik begrijp niet waar je zo bang voor bent, al zouden er 25 miljoen immigranten bij komen dan nog lost dat redelijk op in het geheel....
[ afbeelding ]
Jammer jongen, maar het staat gewoon in het boek van Maurice Samuel:quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:49 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Met 500 miljoen Europeanen en wat, 5 of 10 miljoen immigranten zie ik "ons volk, onze cultuur& de blanke mens" niet zo gauw verdwijnen, ik begrijp niet waar je zo bang voor bent, al zouden er 25 miljoen immigranten bij komen dan nog lost dat redelijk op in het geheel....
[ afbeelding ]
Lees de quote van Maurice Samuel nog maar even goed erop na dan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:54 schreef oompaloompa het volgende:
Ik snap nog steeds niet zo goed waar ik bang voor zou moeten zijn.
Hij had ook kunnen zeggen dat er eenhornen komen die giftige regenboogscheetjes laten. Als ik zomaar bang moet worden van alles dat iedereen zegt zou ik niet meer kunnen functionerenquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:56 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Lees de quote van Maurice Samuel nog maar even goed erop na dan.
Koop zijn boek eventueel als je het er zelf in wil lezen:
http://www.amazon.com/You(...)_product_top?ie=UTF8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |