Ze reageren nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Kan je voor mij ook een goed woordje doen?![]()
Ik ben zondag nog bij Ajax wezen kijken
Dat interesseert me niet, ik wil gewoon bij de cool kids horenquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:41 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Anders moet je ze eens vragen of ze een Talmud hebben liggen thuis en nagaan of dit er daadwerkelijk in staat:
[ ]
Hebben ze jou of mij gevraagd of we behoefte hebben aan nieuwe culturen ?quote:
Diep van binnen weet je heus wel dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij vind het oneerlijk, en wil zelf het zelfde doen..
je snapt het echt niet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf i.p.v. anderen, niemand met een beetje verstand wil bij jou in hetzelfde schuitje zitten.
Dus we gaan een nieuw begrip maken; culturele genocide?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
je snapt het echt niet.
Lichtkogel is juist voor bescherming van iedereen met behoud van ieders cultuur. VS, EU, VN en msm zijn juist de genocidistisch racisten. Apart dat men tot die groep wil horen.
Hij zegt dat als reflex omdat hij een buitenlandse partner heeft (wat totaal geen probleems is) en zich aangevallen voelt door waar wij voor proberen te waarschuwen.quote:
Dat wel, maar wel mensen met verschilende opvattingen en culturen. Gooi je al die opvattingen en culturen door elkaar heen, dan krijg je een hoop onverdraagzaamheid en gedoe.quote:
Hoezo? Omdat ik jou en je medemens, zowel autochtoon als allochtoon, probeer te beschermen voor je ondergang?quote:
Vraag ze maar eens naar het Zionisme dan, ben benieuwd wat ze erover te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Goed plan, ik zal het in chat etc vragen en je op de hoogte houden van mijn vorderingen
Indoctrinatie to the max als je zo simpel denkt over ''zuiver ras''quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:50 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat wel, maar wel mensen met verschilende opvattingen en culturen. Gooi je al die opvattingen en culturen door elkaar heen, dan krijg je een hoop onverdraagzaamheid en gedoe.
je oudste zoonquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:29 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben bereid een schaap per maand te offeren aan onze zionistische lizardoverlords, als dat nodig is
Gaan we niet allemaal op vakantie om natuur en andere cultuur te bekijken?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hebben ze jou of mij gevraagd of we behoefte hebben aan nieuwe culturen ?
Dat zal het ook vast niet zijn. En wat maakt het mij nou uit of ik wat gemixed bloed zou hebben eventueel?? Het gaat er gewoon om dat als het zo doorgaat er geen blanke meer over is straks. Vind je dat geen probleem en niet een klein beetje zonde wellicht?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:41 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
En wie zegt dat de Europeaan een zuiver ras is? Heb jij je volledige dna onderzocht? Miss heb je wel meer gemixt bloed dan je denkt.
Wat zou daar het probleem van zijn?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:55 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat zal het ook vast niet zijn. En wat maakt het mij nou uit of ik wat gemixed bloed zou hebben eventueel?? Het gaat er gewoon om dat als het zo doorgaat er geen blanke meer over is straks. Vind je dat geen probleem en niet een klein beetje zonde wellicht?
Kloptquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:40 schreef LLgetikt het volgende:
Hoe simpel kan je zijn..![]()
t. Er word gewoon desinformatie verspreid
wie zegt dat?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klopt
En de disinformatie ziet er ong zo uit
[ afbeelding ]
Slechts weinig mensen zijn in staat om door te propaganda heen te zien
Nee hoor, al het begin is moeilijk..quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:50 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat wel, maar wel mensen met verschilende opvattingen en culturen. Gooi je al die opvattingen en culturen door elkaar heen, dan krijg je een hoop onverdraagzaamheid en gedoe.
Net zoals in Zuid Afrika?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je snapt het echt niet.
Lichtkogel is juist voor bescherming van iedereen met behoud van ieders cultuur. VS, EU, VN en msm zijn juist de genocidistisch racisten. Apart dat men tot die groep wil horen.
Ieder met verstand weet dat Lichtkogel gelijk heeft.
Ok, je stemt dus in met wat volgens de VN genocide is. Je hebt er geen probleem mee dat de oorspronkelijke Europese bewoner voorgoed van de aardbodem verdwijnt 'want we zijn allemaal mensen'.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem? Waar ben je bang voor? We zijn allemaal mensen.
Cultuur is niet een in beton gegoten iets, dingen veranderen, voortschrijdend inzicht. 100 jaar geleden dachten we nog heel anders. 200 jaar geleden is helemaal een lachertje. 300 jaar geleden waren ze in het zuiden nog Habsburgers.
Interesseert me ook vrij weinig zolang ik maar bij het coole clubja kan horen dat overleeft en de macht heeft etcquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vraag ze maar eens naar het Zionisme dan, ben benieuwd wat ze erover te zeggen hebben.
Je hebt het over dat de Europeaan uit geroerd word. CULTUUR is ook iets wat evolueert (we hebben niet de zelfde normen en waarden als 200 jaar geleden). CULTUUR is geen etniciteit.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:55 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat zal het ook vast niet zijn. En wat maakt het mij nou uit of ik wat gemixed bloed zou hebben eventueel?? Het gaat er gewoon om dat als het zo doorgaat er geen blanke meer over is straks. Vind je dat geen probleem en niet een klein beetje zonde wellicht?
Helaas ga je er straks dan niet bij horen, want je zou eens moeten lezen wat er allemaal over 'goyim' (niet-Joden) geschreven staat in de Talmoed.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:42 schreef oompaloompa het volgende:
Dat interesseert me niet, ik wil gewoon bij de cool kids horen
quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:58 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ok, je stemt dus in met wat volgens de VN genocide is. Je hebt er geen probleem mee dat de oorspronkelijke Europese bewoner voorgoed van de aardbodem verdwijnt 'want we zijn allemaal mensen'.
Ik weet voldoende.
Dan wordt ik wel joods, eet toch al geen varkensvleesquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Helaas ga je er straks dan niet bij horen, want je zou eens moeten lezen wat er allemaal over 'goyim' (niet-Joden) geschreven staat in de Talmoed.
Dat wil niet zeggen dat jouw vrienden ook zo zijn, echter voor velen is de Talmoed wel hetgeen waar ze in geloven.
Pak google er eens bij zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |