abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157296981
Ik snap eigenlijk niet zo goed is wat er mis is met de gestelde doelen van de VN. Het spoor waar we nu op zitten is namelijk doodlopend.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:11:38 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157297285
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:21 schreef jogy het volgende:
De punten vanuit de UN site.

[..]

Dat is ook in de OP verwerkt maar dan dus met de vertaling van de doublespeak
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:15:40 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157297376
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is ook in de OP verwerkt maar dan dus met de vertaling van de doublespeak
En uit wiens grote duim komen die 'vertalingen'?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:16:27 #54
52357 Lambiekje
pi_157297400
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
Toch knap hoe die alu-hoedjes al die goedbedoelde doelstellingen op hun eigen malle manier uit kunnen leggen. Hulde.

Als satire zou het stuk briljant zijn geweest.
Denk je werkelijk waar dat de doelstellingen gehaald gaan worden dat landen nu faillietter dan ooit zijn. ?!! In tijden dat het economisch goed ging en geld genoeg .werd er geen snars gedaan aan alle die punten. Nu dat bijna al westerse landen op hun laatste adem zitten dan wordt opeens doelstellingen gesteld en dan ook nog eens binnen 15 jaar.
Dat kan maar een ding betekenen.. het gaat ten koste van letterlijke alles met dat wie er nog overblijft absoluut niets meer te zeggen hebben.

Het is werkelijk waar een meest bespottelijk verdrag. Crimineler, gemener kan bijna niet tegenover de aarde met al haar bewoners van planten, dieren en mensen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:16:53 #55
52357 Lambiekje
pi_157297408
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En uit wiens grote duim komen die 'vertalingen'?
man hoe blind ben je.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:18:20 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157297447
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

man hoe blind ben je.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:19:43 #57
52357 Lambiekje
pi_157297481
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nog meer van die fratsen

http://roarnews.co.uk/wordpress/?p=18105

nog erger ouders die het fantastisch vinden

http://www.parents.com/parenting/gender-neutral-parenting/

Ik begrijp niet waar het allemaal goed voor is. De situatie zoals het was is helemaal niks mis mee. Transgenders kom je sporadisch tegen. Tot nu toe heb ik met één persoon te maken gehad die trans was en kon gewoon zijn gang gaan zijn leven leiden niemand die daar moeilijk over deed. Waarom nu de maatschappij aangepast moet worden naar een procentueel lage groep mensen heeft een totaal ander doel dan gelijkheid want die is er allang.
Ja het is echt heel wonderlijk. Het gaat echt om iets anders dan acceptatie of erkening
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:22:18 #58
52357 Lambiekje
pi_157297536
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Daar hoeft toch geen naam onder staan van die vertaling is.... Ieder weldekkend persoon ziet toch dat het ultimate destructie is. Hypergenocide. Geef het een naam.

Dat men het niet ziet is zeer zeer zeer zorgelijk. Ik ben bang dat de wereld ten dode is opgeschreven met de achterlijke naiviteit.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:25:14 #59
52357 Lambiekje
pi_157297583
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:51 schreef jogy het volgende:
Zullen we die hele holebi non discussie ff loslaten alsjeblieft? Het is maar één klein deel van het hele pakket en zo lang er nog nergens ook maar een schim van een plan naar voren komt over het gedwongen ombouwen van peuters is het acceptatieverhaal enkel negatief vanuit een heel verwrongen ouderwets en uit religie gestoeld oogpunt.
Het is geen schim. Het is EU-beleid.

BNW / Stevenen we af op een burgeroorlog in Europa? #3
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:27:26 #60
52357 Lambiekje
pi_157297635
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:55 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed is wat er mis is met de gestelde doelen van de VN. Het spoor waar we nu op zitten is namelijk doodlopend.
Nu nagenoeg alle landen ter wereld failliet zijn. Dan komt er dit beleid. Denk daar maar eens over na.
pi_157297657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nu nagenoeg alle landen ter wereld failliet zijn. Dan komt er dit beleid. Denk daar maar eens over na.
Wat is het alternatief volgens jou dan?
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:35:39 #62
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157297854
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:28 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Enige alternatief imo is als men massaal de dubbele agenda doorziet en het niet meer pikt. Gezien de meeste mensen het nog steeds niet doorhebben zie ik het een beetje donker in en gebeurt het gewoon zoals gepland.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:38:31 #63
52357 Lambiekje
pi_157297932
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:28 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Stoppen met bemoeien met andere landen. Stoppen met criminele giro555-industrie. Een eerlijk prijs betalen voor de grondstoffen. Terugdringen van de zeggenschap van de industrien. Eigenlijk zijn we daar al te laat mee. De industrie bepalen alles. Wetenschap is al onherstelbaar vernield.

Per direct uit de EU stappen. Direct de vluchtelingen terugsturen. Accut stoppen met dat olie gedoe in het midden-oosten.

En ergst van alles het misdadige CO2/energie-label bedrog. Dit beleid zegt planten en bomen hebben geen bestaansrecht en daarmee tevens zuurstof afname voor ons dieren/mensen >> meer ziekte en daarmee de 100 miljard euro jaarwinst continuatie van de verdomde kankerindustrie en de rest van criminele bigpharma met hun hyperinflatie-prijsstelligen.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:40:05 #64
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_157297992
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
Notice carefully that nowhere does this document state that "achieving human freedom" is one of its goals.
Misschien moet je het origineel er even bijpakken voor de nuance...
quote:
19. We reaffirm the importance of the Universal Declaration of Human Rights, as well as other international instruments relating to human rights and international law. We emphasize the responsibilities of all States, in conformity with the Charter of the United Nations, to respect, protect and promote human rights and fundamental freedoms for all, without distinction of any kind as to race, colour, sex, language, religion, political or other opinion, national or social origin, property, birth, disability or other status.
https://sustainabledevelo(...)transformingourworld
Het is een nogal hoogdravend voorstel waarvan ik me vooral de haalbaarheid afvraag, het vraagt de instemming en inspanning van alle deelnemende landen en tot nu toe blijkt de VN voor zover ik kan zien in nijpende kwesties vooral een papieren tijger....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:40:33 #65
52357 Lambiekje
pi_157298006
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Enige alternatief imo is als men massaal de dubbele agenda doorziet en het niet meer pikt. Gezien de meeste mensen het nog steeds niet doorhebben zie ik het een beetje donker in en gebeurt het gewoon zoals gepland.
We hebben echt nog maar kort tijd om het tij de keren maar ik heb er een hard hoofd in met de naive reactie hier.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:43:16 #66
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157298074
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Stoppen met bemoeien met andere landen. Stoppen met criminele giro555-industrie. Een eerlijk prijs betalen voor de grondstoffen. Terugdringen van de zeggenschap van de industrien. Eigenlijk zijn we daar al te laat mee. De industrie bepalen alles. Wetenschap is al onherstelbaar vernield.

Per direct uit de EU stappen. Direct de vluchtelingen terugsturen. Accut stoppen met dat olie gedoe in het midden-oosten.

En ergst van alles het misdadige CO2/energie-label bedrog. Dit beleid zegt planten en bomen hebben geen bestaansrecht en daarmee tevens zuurstof afname voor ons dieren/mensen >> meer ziekte en daarmee de 100 miljard euro jaarwinst continuatie van de verdomde kankerindustrie en de rest van criminele bigpharma met hun hyperinflatie-prijsstelligen.
Op je woorden letten dadelijk komt de bond tegen het vloeken weer langs O-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:43:29 #67
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_157298079
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:40 schreef Lambiekje het volgende:
We hebben echt nog maar kort tijd om het tij de keren maar ik heb er een hard hoofd in met de naive reactie hier.
Jij loopt blind achter de zogenaamde vertaling van die knakker aan, heb je het VN manifest nou zelf volledig doorgelezen en voor jezelf vertaald, want er staan heel andere dingen dan hoe die knakker het vertaald, je kan alles door een BNW bril bekijken, je kan soms ook willen geloven dat ze misschien wel eens wel goed willen doen...
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:46:22 #68
52357 Lambiekje
pi_157298158
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:40 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Misshcien moet je het origineel er even bijpakken voor de nuance...

[..]

Het is een nogal hoogdravend voorstel waarvan ik me vooral de haalbaarheid afvraag, het vraagt de instemming en inspanning van alle deelnemende landen en tot nu toe blijkt de VN voor zover ik kan zien in nijpende kwesties vooral een papieren tijger....
... maar dat zijn alle verdragen.
Protocollen op papier zijn leuk. Maar de realiteit is weerbastiger. En met peerreviews werkt het hypercorruptie in de hand.

Met eerdere zaken en misbruik en ernstige onderbetaling van derde wereld landen. Wat maakt het dat we hun nu wel kunnen? Nu industrien heel veel meer macht hebben dat n voorheen. Dat politiek, wetenschap en justie aangestuurd worden door de industrien. Ondertussen zijn we faillieter dan ooit en de banken hebben geen cent pijn geleden en de chaos en de exposure is vertienvoudigd. De wereld is zwakker dan ooit. En dus een een bespottelijk verdrag. Hoe realistisch is het.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:48:31 #69
52357 Lambiekje
pi_157298204
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:43 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Jij loopt blind achter de zogenaamde vertaling van die knakker aan, heb je het VN manifest nou zelf volledig doorgelezen en voor jezelf vertaald, want er staan heel andere dingen dan hoe die knakker het vertaald, je kan alles door een BNW bril bekijken, je kan soms ook willen geloven dat ze misschien wel eens wel goed willen doen...
ik heb die hele vertaling niet nodig. Ik mag hopen dat je het zelf ook zo kan lezen.

Het is kwalijk te noemen dat gehele wereld zo voor de gek is gehouden. Zijn alle wereldleiders geschift of staan ze onderdruk van Obama
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:51:36 #70
52357 Lambiekje
pi_157298281
quote:
Tegenlicht: Einde van bezit
Wat betekent het voor het productieproces als we niet langer spullen bezitten, maar alleen gebruiken? Een Tegenlicht Lab met Thomas Rau.

We staan op de grens van een wezenlijke gedragsverandering. Het productiemodel waarin mensen werken om dingen te kunnen kopen loopt op zijn eind. We willen niet bezitten, we willen toegang hebben en gebruiken. Wel de lusten, niet de lasten: 'Don’t own, enjoy!' Wat betekent dat voor de manier waarop producten worden gemaakt, hoe wij bouwen, voor innovatie en voor economische groei? Een VPRO Tegenlicht Lab met Thomas Rau, de meest radicale bouwmeester van Nederland.

http://tegenlicht.vpro.nl(...)einde-van-bezit.html
Tjoh.. ben benieuwd volgende week.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:52:49 #71
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157298310
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Daar hoeft toch geen naam onder staan van die vertaling is.... Ieder weldekkend persoon ziet toch dat het ultimate destructie is. Hypergenocide. Geef het een naam.

Dat men het niet ziet is zeer zeer zeer zorgelijk. Ik ben bang dat de wereld ten dode is opgeschreven met de achterlijke naiviteit.
Nee mensen zoals jij happen die verzinsels als zoete koek.
Onikaan ni ov dovah
pi_157298466
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lambiekje! Vanavond kijken naar NPO1 om 21.25u. '36 miljoen..en toen? Wat er gebeurde met uw giro555-gift voor de Filippijnen'.
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:03:58 #73
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_157298612
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef Lambiekje het volgende:
... maar dat zijn alle verdragen.
Protocollen op papier zijn leuk. Maar de realiteit is weerbastiger. En met peerreviews werkt het hypercorruptie in de hand.
Met eerdere zaken en misbruik en ernstige onderbetaling van derde wereld landen. Wat maakt het dat we hun nu wel kunnen? Nu industrien heel veel meer macht hebben dat n voorheen. Dat politiek, wetenschap en justie aangestuurd worden door de industrien. Ondertussen zijn we faillieter dan ooit en de banken hebben geen cent pijn geleden en de chaos en de exposure is vertienvoudigd. De wereld is zwakker dan ooit. En dus een een bespottelijk verdrag. Hoe realistisch is het.
Ik heb geen idee, volg BNW al een tijdje niet meer en ben sowieso teleurgesteld in de politieke wereld, maar juist zo'n hoogdravend plan vind ik ergens dan wel weer wat, een soort algehele reboot voor de hele wereld, eigenlijk iets waar we collectief hard aan toe zijn...
Het is dan maar de vraag welke kant het opgaat, of de dark BNW age die hier al tijden voorspelt wordt of juist rozegeur en maneschijn voor iedereen...
Tot nu toe heb ik het gevoel dat de chaos waar we nu in leven vooral door landen georganiseerd wordt die individueel hun belangen afdwingen, al dan niet hand in hand met het militair industrieel complex, als de VN juist een andere koers zou varen en iedereen zich verplicht dat te volgen zou dat best verfrissend kunnen werken...de doelen zijn namelijk best okee imo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:48 schreef Lambiekje het volgende:

ik heb die hele vertaling niet nodig. Ik mag hopen dat je het zelf ook zo kan lezen.

Het is kwalijk te noemen dat gehele wereld zo voor de gek is gehouden. Zijn alle wereldleiders geschift of staan ze onderdruk van Obama
Ik heb het doorgelezen en reageer daarom best in lijn met de VN in plaats van vol ertegenin, maar dat komt vooral door de tinfoil uitleg van die knakker in je OP....
pi_157301837
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:57 schreef hugo2409 het volgende:

[..]

Ok ik snap je punt dat bedrijven overheden al aan kunnen klagen, maar als het nu al mogelijk is en het straks misschien makkelijker gemaakt wordt omdat een wet niet overeenkomt met andere landen. Is het dan niet al het geval dat winst en geld boven alles gaat? (Ik vind je punt een beetje moeilijk te interpreteren, want jij zegt (in mijn ogen) dat dit de soevereiniteit niet gaat aantasten omdat het al gebeurd)

Ik bedoel een wet zint je niet als multinational want je kunt erdoor niet zoveel winst maken als je wilt, je neemt een of andere dure advocaat in de hand en je zorgt dat deze wet teniet verklaard wordt(misschien een beetje extreem, maar het is een voorbeeldje), of je zorgt dat je een schadevergoeding ontvangt van de overheid, of iets anders wat goed in je voordeel werkt.

Dit is dus een beetje een vreemde ontwikkeling wat naar mijn inziens zorgt dat de staat niet het hoogste gezag heeft in sommige gevallen. Aangezien een bedrijf doodleuk kan zeggen: “Ja maar hullie doen het anders dan moeten jullie dat ook maar doen”.

In beiden gevallen gebeurd dit ondanks dat het een wet is die om weet ik het welke (waarschijnlijk) gegronde reden al lang goedgekeurd is door dezelfde regering.
Dan stel je jezelf toch boven deze wet?

Nogmaals misschien is mijn beeld een beetje vertekend maar ik heb toch echt het idee dat uiteindelijk de wet plaatsmaakt voor een goedgevulde bankrekening. En een goedgevulde bankrekening er op zijn beurt voor zorgt dat nieuwe wetten voordelig naar jouw kant zullen zijn. Ik bedoel waarom lobbyen bedrijven anders? Is dit het geval, geef die ministers en andere hooggeplaatste machthebbende personen een mooi plekje binnen je bedrijf. Is dit niet het geval, klaag je ze aan.

Misschien tast het niet de soevereiniteit aan. Maar in zo’n geval werkt het corruptie of chantage in de hand. Uiteindelijk doet zo'n overheid toch maar wat zo’n bedrijf wilt of in het meest positieve geval (voor de gemiddelde mens) doet water bij de wijn.

Zoals ik het zie in deze maatschappij is soevereiniteit sowieso een leugen. De staat heeft niet het laatste woord, maar het geld wel.
Er was 'n hele goeie documentaire over...
http://www.npo.nl/vpro-tegenlicht/04-10-2015/VPWON_1232892

Het lijkt dat 't nog meer macht aan grote corporaties geeft inderdaad.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:33:37 #75
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157304022
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:03 schreef YuckFou het volgende:

[..]

de doelen zijn namelijk best okee imo.

Nee ze klinken best oke maar zijn het niet echt, het is weer een behoorlijke beperking van de vrijheden.
There is only one religion
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')