Huh?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je snapt toch bijna niet dat jongeren niet mogen drinken!
Ik niet iigquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Is er hier toevallig iemand met een luchtontvochtiger?
Ik hoop misschien Harman omdat hij een oud huis heeft.quote:
Het doet wat het belooft. Of dat zn geld waard is moet je zelf bepalen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben aan het twijfelen of zo'n ding echt zn geld waard is. Bizar duur die dingen
Ik kom wel een keer langs, dan droogt je huis spontaan opquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoop misschien Harman omdat hij een oud huis heeft.
Jij kan de luchtvochtigheid zien zakken?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Het doet wat het belooft. Of dat zn geld waard is moet je zelf bepalen.
Ik gebruikte het wel in een vrij kleine ruimte maar zag de luchtvochtigheid vrijwel direct zakken.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer langs, dan droogt je huis spontaan op
Goede ogen heeft dat jochquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij kan de luchtvochtigheid zien zakken?
Iedereen die kan lezen kan datquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij kan de luchtvochtigheid zien zakken?
Waar heb je vocht? En is dat dan een elektrisch ding?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zware puberjarenquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik begreep dat drank alles gemakkelijker maakt
Dat zou helemaal ideaal zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja die goede zijn gelijk ook zo zwaar, dus twijfel of ik mijzelf dan steeds zie zeulen met dat ding van kamer naar kamer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Het doet wat het belooft. Of dat zn geld waard is moet je zelf bepalen.
Ik gebruikte het wel in een vrij kleine ruimte maar zag de luchtvochtigheid vrijwel direct zakken.
Daar red ik het helaas in deze tijd van het jaar niet mee. Mijn haar is 's ochtends soms gewoon klamquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:42 schreef SiIk het volgende:
Raam open zetten werkt hier altijd. Vrij goedkoop ook.
Heb ik niet omdat de hele kruipruimte is gestort met schelpen en die ontvochtigen de boel. Kan je niet helpen helaas.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Staan je ramen de hele dag en nacht open?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou helemaal ideaal zijn
[..]
Nja die goede zijn gelijk ook zo zwaar, dus twijfel of ik mijzelf dan steeds zie zeulen met dat ding van kamer naar kamer.
[..]
Daar red ik het helaas in deze tijd van het jaar niet mee. Mijn haar is 's ochtends soms gewoon klam
Ja, die elektrische zijn voor grote ruimtes. Die bakjes chemische voor kleine.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar heb je vocht? En is dat dan een elektrisch ding?
Dan is het geen kruipruimte meerquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heb ik niet omdat de hele kruipruimte is gestort met schelpen en die ontvochtigen de boel. Kan je niet helpen helaas.
Probeer het eens met el cheapo zout en/of soda. Stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die elektrische zijn voor grote ruimtes. Die bakjes chemische voor kleine.
En overal, maar vooral 2 slaapkamers.
Nee 's nachts dicht. Ben een koukleum. Maar er zitten wel van die gaten/afvoergootjes onder mijn raam (enkel glas).quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Staan je ramen de hele dag en nacht open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |